Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö henkilö jos käyn katsomassa sen profiilin linkedin:ssä?

Vierailija
10.02.2023 |

Jos etsin sen tyypin profiilin ja käyn katsomassa kun itse en ole kirjautuneena.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään jos et ole kirjautunut. Jos olet, niin näkee.

Vierailija
2/11 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään jos et ole kirjautunut. Jos olet, niin näkee.

Ei välttämättä näe kirjautuneenakaan, siihen pitää muistaakseni olla maksullinen profiili. Itse en näe kuka omaa profiiliani on katsonut, aika ajoin saan vain ilmoituksia, joissa on koosteena joitain yrityksiä, joiden työntekijä on omaa profiiliani katsonut. Viimeisimmäksi näkyi, että olen näkynyt haussa 4 kertaa ja katsoja(t) oli VTT:stä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks stalkkaat?

Vierailija
4/11 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nähdä, jos olet kirjaunut. En maksa mitään ylimääräisiä siitä, että näkisin, kuka profiilissani on käynyt, joten linkkari näyttää mulle, kuinka monta katselukertaa profiililla on tiettynä ajanjaksona, joistakin katselijoista näyttää, mistä firmasta ovat tai mikä on katselijan tehtävänimike, ja joistain katselijoista näyttää myös kuka katselija oli.

Jos et itse kirjaudu linkkariin, ei tietenkään näy, kuka on käynyt katsomassa, mutta et näe kaikkia profiilin tietoja silloin.

Vierailija
5/11 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks stalkkaat?

Toivottavasti syy on ammatillinen, linkkari kun ei nähdäkseni ole mikään stalkkaustyökalu.

Vierailija
6/11 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on myös optiona ettei sun käyntejä näytetä.

Vierailija
7/11 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy jos kirjautuneena käyt katsomassa, maksullisella profiililla saa asetukset niin ettei näy. Jos kirjautumatta niin sitten ei näy kunhan tosiaan varmistat ettet ole kirjautunut. Mutta itselläni siellä ei juuri kuvaa ja nimeä kummempia tietoja näy kirjautumatta. Näillä katsojilla joista näkyy mm vain yritys, on se maksullinen profiili. Esim nyksän eksä on yrityksen perusteella stalkannut mua viime aikoina. Ja hänen kaverinsa. Hieman noloa. :)

Vierailija
8/11 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks stalkkaat?

Toivottavasti syy on ammatillinen, linkkari kun ei nähdäkseni ole mikään stalkkaustyökalu.

Juu näin voisi kuvitella, mutta 100 % varmuudella nyksän eksä ja hänen kaverinsa kun stalkkaa mua niin ei taida olla ammatillisesta kiinnostuksesta kyse. :D Muissa someissa olen heidät estänyt.

Vierailija
9/11 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista että kun en ole Linkedinissä enkä kirjautuneena sinne niin käydessäni katsomassa erään henkilön profiilia siellä Googlen kautta saan ilmoituksen sähköpostiini että tämä kyseinen henkilö on käynyt katsomassa profiiliani. Mitä profiilia? kun en ole siellä. Sitten vielä sain henkilöltä sieltä Linkedinistä  viestin sähköpostiini? Ihan outoa. Henkilöllä näyttää olevan siellä avoin profiili. Näkeekö hän siis jos olen käynyt henkilön profiilia katsomassa?

Vierailija
10/11 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen kuin edellinen. Rekisteröi näköjään profiilin katselijat ilman että itse siellä olisi. 

Vierailija
11/11 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt höpöhöpö kaksi edellistä viestittelijää. Aprillipäivä on vasta huomenna!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi