Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
2261/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi mun uuden vuoden toive on, että voitais keskustella hetken kahden ja korjata meidän välit normaaleiksi. Nimittäin siksi että minusta tuntuu että viime vuosi on tuonut mukanaan aika paljon väärinkäsityksiä. Vaikka meistä ei kavereita tullutkaan eikä tulekaan, koska et halunnut ja ymmärrän sen, niin en halua että jää muisto että oltiin lopuksi vihamiehiä. Tosin sitä tilaisuutta jutella tuskin tulee. Viime kuussa taisi olla ainoa harvinainen tilaisuus, kun oltiin samassa tilassa kahden. Yritin vähän jotain jutella, mutta en uskaltanut kysyä suoraan että miksi olet vihainen. Alkoi tuntua että ehkä mun sanomiset vain pahentaa tilannetta, koska olen niin hukassa sen suhteen mistä kaikki johtuu.  Toivoisin että meidän välit vois olla normaalit. Toki tämä on pieni juttu elämän muiden murheiden rinnalla, että jos meidän keskustelu ei toteudu eikä välit muutenkaan korjaannu, niin ei se toki maailmanloppu ole. Se olisi vain sellainen asia, jonka voisi vielä korjata ja ihan mukava jos saisi korjattua.

Kenelle tämä oli?

Sanotaanko vaikka näin että se on eräältä, joka pyysi viimeksi anteeksi sitä että on ollut lähiaikoina niin vastarannan kiiski.

Vierailija
2262/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että oon myös tuntenut aina olevani erilainen? Jotenkin vääränlainen. Sun kanssasi tunsin olevani hyvä juuri tällaisena! Sen jälkeen kun tavattiin oon päästänyt mun luovuuden uudelleen valloille. Oon alkanut uudelleen piirtää, soittaa ja laulaa. Oon alkanut unelmoida samoista asioista, kuin "entisessä" elämässäni. Se ihminen joka oikeasti oon heräsi eloon sun kanssasi. Ja nyt pelkään, että tukehdun uudelleen siihen totuttuun rooliin... pelkäsin niin paljon, etten nähnyt, että sinäkin pelkäät. En osannut kuvitella, miltä asiat näytti sun suunnasta katsottuna. En ehkä vieläkään ymmärrä ja myönnän, että edelleen pelkään. Tunne vaan on pelkoa vahvempi. Ehkä tunnen väärin? Mua ahdistaa väärinymmärrykset, mitä on ollut. Ahdistaa, etten ymmärrä asioita aina heti oikein. Tuntuu pahalta, että oon loukannut ihmistä joka merkitsee mulle niin paljon!!

Jos tämä olisi sinulta. Uskomattoman hienoa kuulla, että olet löytänyt luovuuden uudestaan. Pysy siinä kiinni ja jatka, vaikka mitä tapahtuisi. Jatka edes pienesti silloinkin kun ei ole suurta luovuuden aaltoa päällä. Jos tällainen olisi tosiaan jotenkin minun vaikutustani niin alan jäädä sanattomaksi... olen kyllä itse asiassa miettinyt, että ollaankohan tässäkin mielessä samanlaisia... Pieniä viitteitä on ollut, mutten vielä tunne sinua tarpeeksi hyvin.

Kyllä, minä pelkään. Pelkään sitä, että suhde menisi loppujen lopuksi pieleen, ja sitä että satuttaisit minua. Pystyisit ehkä satuttamaan enemmän ja pahemmin kuin kukaan koskaan ennen. Pelkään sitä, ettemme sopisikaan yhteen. Pelkään, ettet rakastaisikaan enää sen jälkeen kun tutustutaan paremmin ja sydämeni särkyisi. Peloista huolimatta olen valmis ottamaan riskin.

Tämä kirjoitus sai minut miettimään jälleen kommunikaatio-ongelmia. Älä nyt vaan pahastu, mutta luetkohan liikaa rivien välistä ja tulkitset salamannopeasti asian negatiiviseksi? Tai sitten luetko jotenkin ihan liian sananmukaisesti? Miksi piikittelit niin pahasti ja suoraan sanottuna vainoharhaisesti tekstiviesteissäsi? Eikö olisi riittänyt, että kerrot asian rauhallisesti? Kun minäkään en ymmärrä. Se on todella totta, ettet ole osannut kuvitella asioita minun näkökulmastani.

En tiedä nauratko nykyään ivallisesti, ärsytänkö sinua tai vihaatko vai tunnetko lämpimiä tunteita. Olenko kuvitellut liikaa? Haluaisitko sinä olla kaveri vai et yhtään mitään vai kenties joskus jotain enemmän? Saisinko lopultakin selkeän vastauksen rauhallisessa mielentilassa annettuna, vai oliko piikittelyviesti se lopullinen? Minä olen väsynyt palstaharhailuun, ehkä sinä olet häipynyt täältä jo ajat sitten.

Ajattelin tänään viettää aikaa samoissa arkisissa puuhissa kuin tasan vuosi sitten. Sen tiedän, että takuuvarmasti tulen ajattelemaan sinua ja tänään ehkä (toivottavasti, sattuneesta syystä) enemmän niitä mukavampia muistoja, naurua ja hymyä. Kaikkea hyvää sinulle uuteen vuoteen.

Kiitos viestistäsi, mutta luulen etten ole kaivattusi. Taidat viitata tuolla vuoden takaisella johonkin tapaamiseen. Emme olleet tavanneet vielä sillon, enkä ole laittanut hänelle tekstiviestiä. Vastaan nyt kuitenkin, kuin olisit kaivattuni.

Olen ollut todella iloinen muutoksesta ja toivon, että saan kertoa sen vielä kasvotusten sinulle :) Kanssasi tuli hyvin nopeasti tunne, että ollaan samankaltaisia. Olin hämmästynyt ja iloinen, kun asian tajusin. Mietit, mitä meistä haluan. Kohdallamme kyse taitaa olla siitä, että saataisiin tunteisiin selvyys? Olemme kaivanneet toisiamme jo sen aikaa, ettei ikävä taida itsekseen ohi mennä. Tunnen sinua kohtaan hyvin lämpimästi. Pystyn samaistumaan asioihin ja tunteisiin, joista kirjoitit. Etenkin tähän: "Pelkään, ettet rakastaisikaan enää sen jälkeen kun tutustutaan paremmin ja sydämeni särkyisi. Peloista huolimatta olen valmis ottamaan riskin." Mietit myös luenko liikaa rivien välistä. Tunnustan, että teen niin ja yritän opetella siitä pois. Luonteeltani olen sellainen, että tykkään että asioista puhutaan suoraan. En ole tahallani ilkeä, mutta joskus reagoin nopeasti, sanon pahemmin kuin tarkotan ja sitten kaduttaa jälkeenpäin. Osaan kyllä pyytää anteeksi ja haluan, että asiat selvitetään. Lepyn nopeasti enkä ole mököttäjä. Eilen sain hyviä neuvoja ja ajatuksia pelkoon ja sen käsittelyyn liittyen ja yritän painaa ne pysyvästi mieleeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, että pitäisikö lopettaa tässä ketjussa trollaaminen, vai ei?

Tämä on tuonut paljon iloa elämään viimeaikoina, mutta vie myös paljon aikaa..

Jaahas. Mitäs oot trollannut? Teme-juttuja?

Vierailija
2264/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksissani olet nainen. Tälläista hellyyttä koen

vain sinua kohtaan. Rakastan sinua. Tänään on tuntunut erityisen vahvasti siltä, että olemme ajatelleet toisiamme.

Olen ajatellut sinua tänään kuten ajattelen joka päivä. Olisitpa nyt tässä.

Vierailija
2265/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kaikkia Teme-viestejä pistänyt, osan vaan.

Vierailija
2266/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku nostaa tätä eki-teme tarinaa jatkuvasti. Onko tämä joku mollaus vai mukakiva juttu? Missähän  kohtaa piti nauraa?

Vierailija
2267/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä muuten kaipaat?

t. Santtu

Vierailija
2268/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula <3

Vierailija
2269/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Mika. Ikävä.

Vierailija
2270/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo!

Olisitpa täällä..

Vierailija
2271/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku nostaa tätä eki-teme tarinaa jatkuvasti. Onko tämä joku mollaus vai mukakiva juttu? Missähän  kohtaa piti nauraa?

Sitä paikkaa, et naurattaa ei ole. Käsittämätön ketju. Ilmiselvästi pääosin sama tyyppi jutelee itelleen ja huumorinkukka on tyypillä kuollut.

Vierailija
2272/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjo. Tahtoisin rakastella kanssasi vielä kerran... ei kun ikuisesti.

Vierailija
2273/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka❤️

Nyt alkoi nimien trollaus, muuta ei keksitä.

2274/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Joskus mietityttää että ei tää miltei raitis elo ole hyvä? Nytkin kun ilman krapulaa heräsin tälle vuodelle niin hokaan että pirusti lumitöitä olis tuossa pihalla :( Jos ois krapula niin en ois ulos kurkannutkaan ja siten pahnanpohjalla vielä köllöttelisin :)

Hyviä lumitöitä (sekä krapuloita) kaipaajille :)

Onko sulla jotain kaivattua? Vai juonnatko tätä kuin chattiä? Edelleen, ja sitkeästi 2019.

On tieteski, lähinnä tulee mieleen että Eurojackpotista kaipaisin päävoittoa, Sekundäärikaipauksena varmaankin jokin muu :D Niin tai sitten toisinpäin :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
2275/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole juurikaan osallistunut siihen. Muihin trollauksiin enemmän, mutta olen huomannut että täällä on monta (tai ainakin yksi minun lisäksi) joka trollaa samoista aiheista.

Vierailija
2276/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni.

Saat anteeksi, mutta paluuta entiseen ei enää ole.

Vierailija
2277/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kultaseni, komistukseni. Jos tähän joku biisi pitää laittaa, niin Tähkän polte vois olla sinnepäin 😍

Vierailija
2278/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä muuten kaipaat?

t. Santtu

En ketään. Jumituin näihin ketjuihin, kun löysin aikoinaan melko varmasti tutun täältä (oli hyvät tunnisteet) ja jäin stalkkaamaan (ja trollaamaan) sitä.

Vierailija
2279/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara ❤️ *****

Vierailija
2280/3899 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua edelleen, liukkaista liukkain neitonen. Olit ihana ja olet edelleen.

Ketju on lukittu.