Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
8581/12740 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko syntymäkartassa havaittavissa mitään sijainteja tai aspekteja, jotka lisäisivät henkilön viehätysvoimaa tai ennustaisivat hyvää ulkonäköä? Tietenkin geenit määräävät eniten, mutta astrologiassa tunnustetaan yleisesti, että esimerkiksi hyvin sijoittunut Venus vaikuttaa ulkonäköön positiivisesti. Ainakin Venuksen ja nousumerkin positiiviset aspektit, eli kolmio, sekstiili ja konjunktio tekevät ihmisestä miellyttävän näköisen, vähän samaan tapaan kuin nousuvaa'asta. Tuleeko muita mieleen?

Itse olen huomannut, että Lilithin aspektit lisäävät seksikkyyttä ja magneettisuutta, samoin Auringon ja Pluton väliset aspektit. Nousuvaa'at, -leijonat tai -neitsyet ovat yleensä myös hyvännäköisiä. Noususkorpioni tuo jonkinlaista karismaa varsinkin miehille, joka ei perustu niinkään ulkonäköön kuin maneereihin ja liikehdintään, tapaan olla. Omasta mielestäni myös nousukauris toimii miehillä tähän tapaan. Useilla ballerinoilla ja malleilla on kaurista kartallaan, Saturnus antaa kauniin luuston.

Tästä olen huvittunut jo aiemmin, minun pitäisi ilmeisesti olla hyvin viehättävä nousuVaakana jolla venusHärässä. Tai venusHärkä on kuulemma ainakin muutoin hyvä yhdistelmä, ulkonäköön vaikuttavuudesta en ole niin tietoinen.

Lilith minulla on Jousimiehessä, tästä kuulisin mielelläni lisää.

Vierailija
8582/12740 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tullut toimeen yhdenkään neitsyen kanssa. Mistähän johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8583/12740 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni pahimpia ovat härät! En jostain syystä tule toimeen niitten kanssa en sitten yhtään. Kaikki tuntemani härät mt-ongelmaisia ja manipuloivia, vaikuttavat alkuun niin kiltiltä ja viattomilta. Joten ei kyllä härköjen kuvaukset sovi yhtään näihin. Kaksoset ihan kivoja kavereina, mutta tosiaan hieman epäluotettavia. Rapujen ja kalojen kanssa ei mitään syvempiä yhteyksiä ole, mutta ok tyyppejä. Isoveljeni on leijona ja on niin pikkutarkka kuin olla ja voi, mutta toisaalta taas haluaa olla huomion keskipisteenä. Osaa mielistellä. Neitsyitä haukutaan täällä, mutta yksikään tuntemistani neitsyistä ei ole tippaakaan pikkutarkka. Itse olen saanut useammastakin neitsyestä hyvän kaverin. Vaa'oista pidän. Skorpiooneista ei juurikaan kokemusta, mutta yksi tuttu Skorpioni on aina mielestään oikeassa. Jousimiehet ihania ja kauriitkin useimmiten ihania! Oinaat humoristia ja hauskaa seuraa. Itse olen Vesimies.

Parhaat: jousimies, Neitsyt, kauris, oinas ja vaaka

Härät tosiaan tuntuvat olevan alttiita mt-ongelmille. Johtuisiko jähmeästä ajattelutavasta, he tykkäävät että asiat menevät heidän tavallaan tai kuten on aina menneet ja kun ei menekään niin mielenterveys horjuu.

Itselläni oli teininä kaksi Kaksosta läheisinä kavereina, itsekin olen Kaksoset mutten läheskään niin tuuliviirimäinen kuin nämä ystäväni, ovat edelleen aikuisina samanlaisia.

Tuntemani Neitsyet (2 sukulaista, 2 kaveria) ovat kyllä tarkkoja ja kriittisiäkin. Pelkistetyn tyylin ystäviä.

Ravut seilaavat niin tunteissaan etten pysy perässä, Kalat laittavat usein muut liiaksikin itsensä edelle. Skorpionit tykkäävät olla salamyhkäisiä, välillä käsittämättömyyteen asti.

Vaa´at ovat usein epävarmoja itsestään, Leijonat taas nauttivat huomiosta ja pätemisestä. Molemmissa on kuitenkin minullakin ystäviä. Kauriit ovat pidättyväisiä. Jousimiehet suorasuisia, joka on joskus hauskaa, joskus liiallista möläyttelyä. Oinaat intohimoisia, hyvässä ja pahassa, naisissa usein pirttihirmun vikaa. Vesimiehiä en juurikaan tunne.

Vierailija
8584/12740 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omituinen sijainti kartassani: nouseva mars Vaaka 12. huoneessa.

12.huone liitetään mystisyyteen?

Vaaka on Marsin kotia (Oinasta) vastapäätä, eli huonoin mahdollinen sijainti?

Mutta miten tuo nousussa oleva Mars tähän vaikuttaa?

Olen puuskittain aikaansaava ihminen, en pidä vetovastuussa olemisesta. Enemmän taustatarkkailija kuin pioneeri. Liittyykö tälläiset tuohon sijaintiin? Kerro lisää.

Vierailija
8585/12740 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikuttaa Aurinko 12. huoneessa? Oon lukenut vaan ikäviä juttuja, vankiloita, sairautta...häh..???

Mystisin mahdollinen sijainti Auringolle, kaikista kauimpana ensimmäisestä (egon, minän) huoneesta. Ihmiset, joilla on tämä sijainti, ovat usein ns. vanhoja sieluja. Heillä on objektiivista viisautta, ja luontainen kyky tarkastella asioita eri näkökulmista. Heillä voi olla jopa selvänäkijän kykyjä ja vähintäänkin vahva intuitio. He eivät mielellään ole huomion keskipisteenä ja sosiaalisten tilanteiden jälkeen tarvitsevat omaa aikaa ladatakseen akkujaan. Heitä voi olla vaikea tuntea, sillä he piilottavat sisimpänsä luontaisesti jopa kaikkein läheisimmiltä ihmisiltä. Siksi heillä voikin olla usein yksinäinen, ulkopuolinen tai joukkoon kuulumaton olo. Heillä on kuitenkin valtavat henkiset voimavarat ja he selviävät vaikeuksista, jotka murtaisivat usean muun.

Vierailija
8586/12740 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko venus oinas kaunis? Minkälainen on muuten?

Vierailija
8587/12740 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko venus oinas kaunis? Minkälainen on muuten?[/quo

Venus oinaassa on tulinen sijainti, joka rakastuu nopeasti, mutta jonka tunteet myös kuihtuvat yhtä äkkiä. Hän on rakkaudessa vaativa, ja haluaa säilyttää itsenäisyytensä parisuhteessakin. Kumppanilta hän vaatii dynaamisuutta, eikä kestä tylsiä ihmisiä. Hän pukeutuu mielellään huomiotaherättävästi ja käyttäytyy itsevarmasti, valloittajan elkein. Punainen on hänen värinsä. Hän ei turhia kiertele tai kaartele, vaan on jopa roisi. Erityisen kaunis sijainti ei yksinään ole, mutta viehättävää eloisuutta ja itsevarmuutta Venus oinaassa kyllä tuo. Ulkonäköön vaikuttavat enemmän nouseva merkki ja Aurinko.

Oinaan merkin ulkonäköön liitetään ensimmäisenä merkkinä tietty nuorekkuus, jopa lapsenomainen ulkonäkö (ns. babyface), punapigmentti, vahvat kulmakarvat ja atleettinen vartalo. Iho voi olla terveen punakka, harvoin ainakaan kalpea.

Vierailija
8588/12740 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko venus oinas kaunis? Minkälainen on muuten?[/quo

Venus oinaassa on tulinen sijainti, joka rakastuu nopeasti, mutta jonka tunteet myös kuihtuvat yhtä äkkiä. Hän on rakkaudessa vaativa, ja haluaa säilyttää itsenäisyytensä parisuhteessakin. Kumppanilta hän vaatii dynaamisuutta, eikä kestä tylsiä ihmisiä. Hän pukeutuu mielellään huomiotaherättävästi ja käyttäytyy itsevarmasti, valloittajan elkein. Punainen on hänen värinsä. Hän ei turhia kiertele tai kaartele, vaan on jopa roisi. Erityisen kaunis sijainti ei yksinään ole, mutta viehättävää eloisuutta ja itsevarmuutta Venus oinaassa kyllä tuo. Ulkonäköön vaikuttavat enemmän nouseva merkki ja Aurinko.

Oinaan merkin ulkonäköön liitetään ensimmäisenä merkkinä tietty nuorekkuus, jopa lapsenomainen ulkonäkö (ns. babyface), punapigmentti, vahvat kulmakarvat ja atleettinen vartalo. Iho voi olla terveen punakka, harvoin ainakaan kalpea.

Tämä kuvasi melkoisen hyvin yhtä menneen ihanan suhteen miestä (paitsi punainen, punapigmentti/punakkuus). Aurinko, venus ja mars Oinaassa. Nousu Kauris tai Neitsyt.

Vierailija
8589/12740 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikuttaa Aurinko 12. huoneessa? Oon lukenut vaan ikäviä juttuja, vankiloita, sairautta...häh..???

Mystisin mahdollinen sijainti Auringolle, kaikista kauimpana ensimmäisestä (egon, minän) huoneesta. Ihmiset, joilla on tämä sijainti, ovat usein ns. vanhoja sieluja. Heillä on objektiivista viisautta, ja luontainen kyky tarkastella asioita eri näkökulmista. Heillä voi olla jopa selvänäkijän kykyjä ja vähintäänkin vahva intuitio. He eivät mielellään ole huomion keskipisteenä ja sosiaalisten tilanteiden jälkeen tarvitsevat omaa aikaa ladatakseen akkujaan. Heitä voi olla vaikea tuntea, sillä he piilottavat sisimpänsä luontaisesti jopa kaikkein läheisimmiltä ihmisiltä. Siksi heillä voikin olla usein yksinäinen, ulkopuolinen tai joukkoon kuulumaton olo. Heillä on kuitenkin valtavat henkiset voimavarat ja he selviävät vaikeuksista, jotka murtaisivat usean muun.

Kiitos, tätä oli mukana lukea! vahva intuitio ja ennalta aavistaminen ovat totta, samoin ulkopuolisuuden tunne. Ehkä näitä ominaisuuksia vahvistaa myös Neptinus 1. huoneessa. Taitaa olla vahvat planeetat menneet "naapurihuoneisiin" :)

Vierailija
8590/12740 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorsa ja anis. En persustele paremmin.

Vierailija
8591/12740 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän onkin niin sekopäistä jorinaa, että jää rokotepelkoisten sekoilutkin kakkoseksi 😂. Hate to break it to you, mutta horoskoopit ovat täyttä tuubaa, höpönlöpöä, eli ajanhukkaa. Itselläni on toki saturnussi nousevan kyllin tähdistössä 🤣

Vierailija
8592/12740 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puuskittain aikaansaava ihminen, en pidä vetovastuussa olemisesta. Enemmän taustatarkkailija kuin pioneeri. Liittyykö tälläiset tuohon sijaintiin? Kerro lisää.

Sulla on päässä pahasti vikaa, jos oikeasti uskot näihin juttuihin. Siihen tuo Marsin nousu viittaa todella vahvasti.

Vierailija
8593/12740 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän onkin niin sekopäistä jorinaa, että jää rokotepelkoisten sekoilutkin kakkoseksi 😂. Hate to break it to you, mutta horoskoopit ovat täyttä tuubaa, höpönlöpöä, eli ajanhukkaa. Itselläni on toki saturnussi nousevan kyllin tähdistössä 🤣

Jes

Vierailija
8594/12740 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on päässä pahasti vikaa, jos oikeasti uskot näihin juttuihin. Siihen tuo Marsin nousu viittaa todella vahvasti.

Huoh, sinä taas täällä jauhamassa turhanpäiväisyyksiä mistä muita syyttelet. Ollos tyydytetty...

Vierailija
8595/12740 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8596/12740 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko jousimiehessä

Nouseva kaksonen

Kuu vaa'assa

Merkurius kauriissa

Venus kauriissa

Mars kaksosissa

Mitäs tästä sanotte?

Vierailija
8597/12740 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, että hoksasit, joten sullahan ei ole enää mitään syytä tulla kommentoimaan. Ja hienosti sulla näyttää olevan koko tähtikartta narsismissa, aika upea yhdistelmä.

Vierailija
8598/12740 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, sinä taas täällä jauhamassa turhanpäiväisyyksiä mistä muita syyttelet. Ollos tyydytetty...

Huomionhakuiset saapuivat taas itseään esittämään. "Kun minäminä ja mun suuri ego, ja mun täytyy kommentoida vähän joka asiaan". 

Vierailija
8599/12740 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravut kssipäitä

Vierailija
8600/12740 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat nousumerkit on nousukauris ja noususkorpioni.