Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Kommentit (12740)

Vierailija
8621/12740 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinko jousimiehessä

Nouseva kaksonen

Kuu vaa'assa

Merkurius kauriissa

Venus kauriissa

Mars kaksosissa

Mitäs tästä sanotte?

Tässä vielä muita planeettoja ;

Jupiter leijonassa

Saturnus kauriissa

Uranus kauriissa

Neptunus kauriissa

Pluto skorpionissa

Noususolmu vesimiehessä

Signature sign kauris

Hallitsevat planeetat aurinko, Merkurius ja Saturnus

Nuo kauriin sijainnit tasapainottavat kyllä karttaa. Liiallinen tunteilu tuskin kuuluu tyyliisi?

Vierailija
8622/12740 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kartassani ei ole persoonallisissa planeetoissa lainkaan vettä, enkä ole mitenkään erityisen herkkä. Koen ymmärtäväni muiden tunteet hyvin ja olen mielestäni empaattinen, mutta itken hyvin harvoin ja vaikeissa tilanteissa pystyn toimimaan jopa niinkin hyvin, että minua on kutsuttu joskus kylmäksi.

Aurinkoni ja kuuni ovat tulimerkeissä, nousu ilman merkissä ja Mars, Merkurius ja Venus kaikki maan merkeissä. Signature sign on kauris.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8623/12740 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin pisteliäs ja pitkävihainen skorpioni, lesoileva.Paras vaaka, auttavainen ja rauhallinen.Jousimies myös ok

Epäuskottavaa. Olen aurinkomerkiltäni neitsyt/ vaaka (ihan rajoilla syntynyt). Nouseva ja kuunmerkki skorpioni.

Ihan ystävällinen, hoitava, sovitteleva ihminen. Ja en usko horoskooppeihin, enkä mihinkään taikauskoon.

Vierailija
8624/12740 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tunnistaa oinas naisen? Voiko ulkonäöstä?

Vierailija
8625/12740 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietteitä miehestä, jolla aurinkorapu, kuuhärkä, mars rapu?

Kammottavalta

Pakko kyllä kompata. Marsrapu on vaikeista vaikein tapaus, myrkyllinen ja passiivis-aggressiivinen, eikä uskalla sanoa mitään suoraan. Kuuhärkä taas on mielestään aina oikeassa, ei osaa puhua tunteistaan ja on muutenkin rasittava jäärä. Aurinkorapuja on monenlaisia muista sijainneista riippuen, mutta tässä tapauksessa ei kyllä osunut kohdilleen....

Marsille parhaita merkkejä ovat mielestäni leijona tai kauris, jotka tuovat arvovaltaa.

Pakko olla täysin eri mieltä kanssanne. Mars leijona on hel..tin vaikea ja ärsyttävä, hakee jatkuvasti huomiota ja kaverin lapsi on täydellinen esimerkki. Aina pitäisi kakaraa ihailla ja jumaloida, kun pyrkii esille mutta kun ei kiinnosta. Sama koskee aikuis mars leijonia.

Mars rapu on paras rakastaja, hellä ja huomioon ottava.

Vierailija
8626/12740 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitin että olen aurinko-oinas, kuukalat, mars härkä ja noususkorpioni. Saisinko analyysia? :) En tiedä näistä mitään.

Vierailija
8627/12740 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinko jousimiehessä

Nouseva kaksonen

Kuu vaa'assa

Merkurius kauriissa

Venus kauriissa

Mars kaksosissa

Mitäs tästä sanotte?

Tässä vielä muita planeettoja ;

Jupiter leijonassa

Saturnus kauriissa

Uranus kauriissa

Neptunus kauriissa

Pluto skorpionissa

Noususolmu vesimiehessä

Signature sign kauris

Hallitsevat planeetat aurinko, Merkurius ja Saturnus

Nuo kauriin sijainnit tasapainottavat kyllä karttaa. Liiallinen tunteilu tuskin kuuluu tyyliisi?

Itseasiassa olen ainakin tietyissä tilanteissa vähän turhankin tunteellinen :D

Vierailija
8628/12740 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa kartassani ei ole persoonallisissa planeetoissa lainkaan vettä, enkä ole mitenkään erityisen herkkä. Koen ymmärtäväni muiden tunteet hyvin ja olen mielestäni empaattinen, mutta itken hyvin harvoin ja vaikeissa tilanteissa pystyn toimimaan jopa niinkin hyvin, että minua on kutsuttu joskus kylmäksi.

Aurinkoni ja kuuni ovat tulimerkeissä, nousu ilman merkissä ja Mars, Merkurius ja Venus kaikki maan merkeissä. Signature sign on kauris.

Mulla taas ei ole tulimerkeissä yhtään planeettaa, vesimerkit korostuneet (olen skorpioni, nousumerkki myös skorpioni, kuu ravussa). Kuitenkin mua pidetään hyvin temperamenttisena ja tulisena luonteena, tästä oon saanut palautetta lähiympäristöstä..

Vierailija
8629/12740 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://horoscopes.astro-seek.com/birth-chart-horoscope-online

Tällä sivulla on ihan kattava ilmainen kartan tulkinta. Jos ei osaa englantia niin sivun voi kääntää suomeksi :) 

Vierailija
8630/12740 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tunnistaa oinas naisen? Voiko ulkonäöstä?

No, hmmm, Blörffi ;D

Mutta tosiaan, kaikki tietämäni/tuntemani oinasnaiset pitävät huolta ulkonäöstään, ja se on erittäinkin tärkeää. Mulla on ollut esimiehinä; yleensä pitkänpuoleisia ja ryhdikkäitä, huoliteltuja, kuten ystäväni ja puolitutut samoin. Nuo puolitutut tiedän merkiltä, kun aina joku toinen tietää, ja noista on juteltu ja mietitty just noita yhteneväisyyksiä. Myös merkkituotteet ovat esillä kun oinasnaisia näkyy. Kunnianhimoisia/voimakastahtoisia ja ryhdikkäitä, nämä mitä minä tiedän.

Vierailija
8631/12740 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin on skorpioni. Tämä lienee riittää.

Vierailija
8632/12740 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Vaaka (kuuKaksoset, venus-marsLeijona) on pettänyt Kalat- ja Härkänaista, niin pettäisikö myös Kaksosta? Kaverin puolesta kyselen.

Vierailija
8633/12740 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravut kssipäitä

Ravut on parhaita ja rakkaita. <3

Kiukuttelijoita jotka kantaa kaiken ikuisesti mukanaan. Persoonallisuushäiriöisiä. Eivät koskaan jätä käyttämästä saksiaan.

Kantaa kaiken ikuisesti mukanaan, siltä vaikuttaa. 25 vuotta rakastanut teini-ihastustaan, vaikka naimisissa+lapset toisen kanssa. Kertooko tää nyt siitä Ravun kotia rakastavasta luonteesta, että esitetään hyvää aviomiestä vaikka ajatukset on toisaalla. Mitähän mahtaisi Skorpparivaimo tykätä jos tietäisi.

Vierailija
8634/12740 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat nousumerkit on nousukauris ja noususkorpioni.

Molemmista saa mielestäni kylmän, vaikeasti lähestyttävän ja vakavan vaikutelman. Nousumerkkihän kertoo lähinnä ensivaikutelmasta ja siitä, millainen ihminen on tuntemattomien seurassa. Siltä pohjalta sanoisin, että parhaat nousumerkit ovat sulava ja ystävällinen nousuvaaka, lämmin ja itsevarma nousuleijona ja hyväntuulinen sekä huumorintajuinen nousujousimies.

Itsehän olen nousuneitsyt, josta saa nyrpeän, kriittisen ja viileän ensivaikutelman :)

Meidän perheessä nousuVaaka, nousuLeijona ja nousuRapu :)

Lasten isä nousuKauris, exmies. Seurustellessamme tuttavien ensivaikutelmat hänestä oli "turvamies", pelottava, "sellainen kun miehen kuuluukin olla". Ulkoisesti ehkä juu, mutta oikeasti epävarma, jahkaileva ja aikaansaamaton Vaaka, signature sign Rapu...

Vierailija
8635/12740 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravut kssipäitä

Ravut on parhaita ja rakkaita. <3

Kiukuttelijoita jotka kantaa kaiken ikuisesti mukanaan. Persoonallisuushäiriöisiä. Eivät koskaan jätä käyttämästä saksiaan.

Rapu käyttää saksiaan niin hyvässä kuin pahassa jos siihen on aihetta. Kiukuttelijoiksi ja persoonallisuushäiriöisiksi en tunnista tuntemiani rapuja.

Taas täällä jauhetaan ravuista. Heitä on Suomessa kyllä paljon, ja vesimerkkeinä ovat yleensä varsin kiinnostuneita astrologiasta, mutta silti - voitaisiinko puhua edes hetki jostain muusta, tai ainakin käydä rakentavampaa keskustelua kuin juupas-eipäs -väittelyä?

Itse yleensä pidän ravuista, sillä heillä on vahva intuitio ja heitä luotettavampaa ystävää saa hakea, mutta välillä heidän herkkyytensä kanssa saa olla ihan tosissaan varpaillaan. He ovat lisäksi koko eläinradan pitkävihaisimpia.

Itse olisin kiinnostunut kuulemaan, pitääkö teidän kohdallanne jostain lukemani tieto paikkansa, että ihminen ilmentää lapsuudessaan eniten aurinkomerkkiään, nuoruudessaan nousumerkkiään ja +30 vuotiaana kuumerkkiään? Itse koen resonoivani nykyään aika vahvasti kuumerkkini, vapaudenkaipuisen ja huolettoman jousimiehen kanssa, vaikka koin sen aurinkoneitsyenä ja nousevana skorpionina nuorempana hyvin vieraana sijaintina.

Entä kun nousu- ja kuumerkki on sama (Vaaka), onko sitten jotenkin muuttumaton nuoruus-aikuisikänsä tai miten muuten vaikuttaa?

Aurinkomerkkini on Kaksoset, löydän itsestäni ehkä enemmän Vaakaa, mutta koen kyllä olevani sekoitus kumpaakin, riippuu tilanteesta.

Rapunaisia tunnen oikeastaan vaan yhden ja hänenkin kanssaan olin tekemisissä eniten parikymppisenä. Ailahteleva persoona todella, mutta minun kanssa ei ollut koskaan konfliktia, muutenkin olen todella vähän ystävieni kanssa riidellyt. Joskus nuorena baarissa tuli kova väittely toisen Kaksoskaverini kanssa ja Rapu tuli paikalle järkyttyneenä, luuli meidän riitelevän vaikka se oli vaan hiukan humalaista sananvaihtoa hyvässä hengessä ,:D

Rapumiehet ovat tehneet tuttavuutta useinkin, mietin mikä minussa vetää heitä puoleensa. Olen selkeästi enemmän järki- kuin tunneihminen ja käsittääkseni Rapu taas enempi toisinpäin. Olen yhtä viehättävä kuin 25v sitten, sanoi eräs Rapumies viikko sitten piiitkästä aikaa tavatessamme :)

Vierailija
8636/12740 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nousujousimiesnaiset aina huolettomia tukka sekaisin ja urheiluvaatteet päällä vai ovatko lainkaan tyylikkäitä?

Vierailija
8637/12740 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat: Skorpioni ja rapu. Härkä laiskuuden takia, muuten mahtavia tyyppejä. Härät myös mun makuun liian läheisriippuvaisia

Parhaat: kauris, jousimies (varmasti jos näitä tuntisin), oinas. Arvostan määrätietoisuuttaa ja sitö ettei asioita kaunistella liikaa

Vaa’asta ja neitsyestä liian vähän kokemusta, näihin olisi hauska tutustua

En tunne laiskoja härkiä. Sulla on käynyt huono tuuri, jos tunnet.

Neitsyet ovat pikkutarkkoja.

Härät ovat ahkeria vain kutsumustehtävissään. Muuten mieluiten vain laiskottelisivat ja olisivat muiden passattavina. Maamerkit yleisestikin vaikuttavan pitävän siitä että asiat tehdään heidän tavallaan ja ovat välillä todella kriittisiä muiden toimintatapoja kohtaan.

Määrätietoisuus ja suoruus viehättää Oinaissa minuakin, tosin joskus se menee överiksi käskyttämiseksi ja muiden jyräämiseksi.

Vaa´at ovat ystävinä ihan mukavia, puolisona en enää kestäisi.

Harvoista ja valituista Skorpioneista ja Ravuista voi saada uskollisen ystävän, jotka haluavat vain parasta.

Vierailija
8638/12740 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 kieppeillä ja sen yli alkaa kuumerkki vaikuttaa ja olen huomannut tämän itsessäni. Kuukalat on todella empaattinen, unelmoiva ja taiteellinen.

Tämä pisti miettimään pitkää suhdettani joka alkoi ollessani 21, mies 22v. Auringot Kaksoset ja Vaaka, jotka pitäisi ihan hyvin sopia toisilleen, vähintäänkin ystävinä. Nousut Vaaka ja Kauris, jotka joidenkin tulkintojen mukaan ilmentävät viehättävää naisellisuutta ja miehekkyyttä. Kuut ovatkin sitten Vaaka ja Rapu, kolmenkympin jälkeen tuli ero. Tuntui että oltiin kasvettu ihan eri suuntiin, minä halusin tutkia elämää ja toinen kaivautui vaan enemmän pohjamutiin. Tuloksena kuitenkin ihanat Jousimiestytär ja Vesimiespoika :)

Vierailija
8639/12740 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin on skorpioni. Tämä lienee riittää.

Valta voi sokaista kenen tahansa pään. Tästä "olen pääministeri ja voin tehdä kuten haluan" se yleensä alkaa.

Nyt yrittää lanseerata itseään joksikin kulttuurin ja taiteen ystäväksi. Jos yhdelle kumarrat, niin toiselle pyllistät, ei voi ottaa puolia. "Boomerit" oli todella paha veto.

Vierailija
8640/12740 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas ei ole tulimerkeissä yhtään planeettaa, vesimerkit korostuneet (olen skorpioni, nousumerkki myös skorpioni, kuu ravussa). Kuitenkin mua pidetään hyvin temperamenttisena ja tulisena luonteena, tästä oon saanut palautetta lähiympäristöstä..

Skorpioni on temperamenttinen merkki, ja muutkin vesimerkit räiskähtelevät herkkyytensä vuoksi varsin herkästi. Tulimerkeille ominaisempaa on itsevarmuus, aloitteellisuus ja tietynlainen dynaamisuus, tilan ottaminen seurassa. Näistä ominaisuuksista itse tunnistan tulimerkit. Toki myös he suuttuvat helposti.