Miten paljon miehen vaatteet merkkaa naiselle
Itsellä ei ole ollut kovinkaan suuria ongelmia vaikka kuljen haalistuneissa ja kulahtaneissa vaatteissa. Useamman vuoden vanhoja jo ja saattaa olla pieni reikä tai repeämä siellä täällä. Ajattelen säästäväni luontoa ja vain rumat koreilee vaatteilla. Tosin vaatteita saa aina kaupasta, mutta ulkonäköä ei.
Kommentit (25)
Ei paljonkaan, mutta jos likaisissa ryysyissä kulkee voi antaa kuvan että elämänhallinta on hukassa.
T. nainen
Puhtaat pitää olla ja mieluiten ehjät.
Puhtaat vaatteet pitää olla. Persoonallisuus on aina plussaa.
Tšuhnan ajoneuvona toimii rahalaitoksen omistama auto.
Vierailija kirjoitti:
Tšuhnan ajoneuvona toimii rahalaitoksen omistama auto.
Kuinka kertoa olevansa venäläinen provo.
Eksää häiritsivät. Huomautteli aika usein. Käytin ne rahat bensaan ja ruokaan. Ei ulkonäöllä eletä.
Ei pidä ollenkaan paikkaansa tuo, että rumat koreilisi vaatteilla.
Päinvastoin, useammin hyvännäköisillä on myös hienommat ja tyylikkäämmät vaatteet. Tyyliniekat on useasti geenikauniita/-komeita.
Mukavat vaatteet joissa henkilö viihtyy. Voi olla kulunuttakin, kunhan muutoin hyvä hygienia. Liika merkkitietoisuus on selvä signaali turhamaisuudesta ja pinnallisuudesta. Vaatteet ovat viimeinen asia, joka miehessä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mukavat vaatteet joissa henkilö viihtyy. Voi olla kulunuttakin, kunhan muutoin hyvä hygienia. Liika merkkitietoisuus on selvä signaali turhamaisuudesta ja pinnallisuudesta. Vaatteet ovat viimeinen asia, joka miehessä kiinnostaa.
Harrastus siinä missä mikä tahansa muukin. Ihmisillä on tapana sijoittaa rahansa johonkin, ja jos harrastaa golfin, pyöräilyn, vapaalaskun, tai moottoriajoneuvojen sijaan koreilua niin kukapa minä olen sitä kieltämään. Enemmän siitä miehen kauneudesta ja estetiikasta on itselleni iloa kuin siitä, että käy päristelemässä bensaa taivaan tuuliin jossain poikakaveriensa kanssa.
Mulla on maanisina kausina ostettua todella kallista vaatetta (siis esim. monta tonnia per takki Italiasta mittatilauksena) ja erinäisiä H&M tason perusvaatteita.
Kaikki deittikokemukseni jotka johtaneet parisuhteeseen tai fwb ovat olleet ihan tavallisissa farkuissa ja jossain h&m t-paidassa.
Mielestäni naisia ei kiinnosta miehen pukeutuminen pätkän vertaa kunhan vaatteet istuvat hyvin eivätkä haise, mikäli nainen kokee vetoa siihen mieheen fyysisesti ja persoonan osalta.
Joskus jo suhteen ollessa pidemmällä olen omaksi ilokseni käyttänyt kalliimpia vaatteita kun olemme ulkona mutta ei se ketään kiinnosta, vähiten sitä kumppania. Saattaa korkeintaan kommentoida että onpa kivan värinen takki eikä enää mainitse asiaa ikinä.
Hyvä vaatetus on lähinnä siis omaksi iloksi. Itse saan paljon iloa siitä että vaatekaapissa on paljon laatutavaraakin. Mutta ei muita kanssaeläjiä pääosin kiinnosta yhtään. Myöskään mittatilauspukuja en ikinä ole käyttänyt treffeillä ja se olisi mielestäni todella dorkaa.
Itsellä oli ennen uhkapeli- ja impulssiongelmia jolloin saattoin 500 euroakin kadota taivaan tuuliin 10 sekunnissa.
Se että ostan kerran pari vuoteen jonkun (minulle) kalliin vaatekappaleen on enemmänkin osoitus itselleni että olen kyennyt hillitsemään itseni ja hankkimaan jotain järkevää josta on iloa vielä 10 vuotta ostohetkestä.
Tänäkin talvena käytän takkia josta maksoin 920e vuonna 2017. Ei tule paljoa hintaa jos miettii euroja per käyttökerta, jonka lisäksi se tuntuu kivemmalta päällä kuin aiemmat Prisma-takkini. Tuskin ketään naista se takki kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli ennen uhkapeli- ja impulssiongelmia jolloin saattoin 500 euroakin kadota taivaan tuuliin 10 sekunnissa.
Se että ostan kerran pari vuoteen jonkun (minulle) kalliin vaatekappaleen on enemmänkin osoitus itselleni että olen kyennyt hillitsemään itseni ja hankkimaan jotain järkevää josta on iloa vielä 10 vuotta ostohetkestä.
Tänäkin talvena käytän takkia josta maksoin 920e vuonna 2017. Ei tule paljoa hintaa jos miettii euroja per käyttökerta, jonka lisäksi se tuntuu kivemmalta päällä kuin aiemmat Prisma-takkini. Tuskin ketään naista se takki kiinnostaa.
Paitsi joitain naisia (kuten minua) kiinnostaa kyllä arvona tuo, että ostetaan laatua ja harvemmin. Hinta on sivuseikka, mutta kestävä laatu ja harvemmin ostaminen plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, useammin hyvännäköisillä on myös hienommat ja tyylikkäämmät vaatteet. Tyyliniekat on useasti geenikauniita/-komeita.
Jokainen komistuu kun käyttää juuri itselleen sopivia värejä ja vaatemalleja. Nykyään saa ilmaista värianalyysiapua tekoälyltä. Samoin se neuvoo juuri oikeat vaatemallit, jotka sopivat vartalonmallille.
Kyllä mä nautin siitä että mieheni pukeutuu hyvin.
Pukua ei nykyään juuri töissäkään enää tarvitse mutta paita, chinot ja pikkutakki on sopivan siisti toimistoasu. Kotoa jos lähdetään kauppaan tai asioille chinojen kanssa paita ja neuletakki tai siisti t-paita ja neuletakki. Kesällä siistit polvipituiset chinosortsit ja pellavapaita josta hihat kääritty. Farkkujen kanssa siisti värillinen/kuviollinen paita
Mieheni saa päättää omat vaatteensa itse, eikä ne minua kyllä kiinnosta. Toisaalta hänellä on aika tavallinen tyyli, ja vaatteet on siistejä eikä reikäisiä. Muutamia paitoja olen paikannut ja nappeja ommellut. Voisin olla eri mieltä, jos olisi mieheni putkimies työvaatteissaan/ pukeutuisi naistenvaatteisiin tai pitäisi pukua kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen komistuu kun käyttää juuri itselleen sopivia värejä ja vaatemalleja. Nykyään saa ilmaista värianalyysiapua tekoälyltä. Samoin se neuvoo juuri oikeat vaatemallit, jotka sopivat vartalonmallille.
Jos on oikein hyvät ja joka kulmasta oikeassa valossa otetut kuvat, niin saattaa jopa toimia. Tekoäly tekee kuitenkin aika paljon virheitä ja mielistelee.
Puku pitää olla päällä ja mielellään nukkuakin puku päällä etenkin jos miehellä on ylempi akateeminen tutkinto. N45
Vierailija kirjoitti:
Puku pitää olla päällä ja mielellään nukkuakin puku päällä etenkin jos miehellä on ylempi akateeminen tutkinto. N45
Näin on. Tyynyliinaan mielellään kirjailtu "AKATEEMINEN".
No sanotaanko nyt niin että rakastuin mieheen joka käytti hemuli-asuja. Mutta se vaati poikkeuksellistä sisäistä kauneutta.