Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
8561/12740 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkurius leijona. Minkälainen on??

Yleensä hyvä puhuja ja esiintyjä, jonka sanoma otetaan tosissaan. Hänellä on usein tiettyä arvovaltaa, ja hän väittelee mielellään. Hänellä on usein hyvin varmat mielipiteet, tai ainakin hän ilmaisee ne itsevarmasti. Hänestä saa asiantuntevan kuvan, vaikka hän ei olisikaan niin perillä asiasta, josta puhuu.

Poliitikolla tai muun julkisen ammatin edustajalla erinomainen sijainti.

Entäpä Merkurius kauriin merkissä?

Hänenkin ulosannissaan on auktoriteettia, mutta hän on leijonaa jähmeämpi ja vähemmän sanavalmis puhuja. Hän ei hevillä muuta mielipidettään, pysyy tiukasti ja selkeästi asiassa ilman pienintäkään sivuraidetta ja puhuu usein varsin monotonisella äänellä. Hänen ei tarvitse huutaa saadakseen ääntään kuuluviin. Sijainti lisää mielipiteiden konservatiivisuutta, riippuen toki kartan muista sijainneista.

Entäpä merkurius oinaassa?

Merkurius oinaassa on sijainti, joka ei sanomisiaan paljoa etukäteen mieti. Hänessä onkin jotain samaa kuin Merkurius jousimiehessä, ainakin mitä suorapuheisuuteen tulee. Molemmat ovat jopa töksäytteleviä, ja saattavat vahingossa loukata sanoillaan muita. Merkurius oinaassa kiivastuu helposti, puhuu nopeasti, ei ikinä myönnä olevansa väärässä, ja on huumoriltaan usein aika hurtti. Hän ilmaisee mielipiteensä selkeästi ja suoraan, niitä aina sen kummemmin perustelematta. Hänellä on usein taipumusta kiroiluun, ja hän saattaa puhua toisten päälle. Kova ääni ja usein tunnistettava nauru.

Minulla on merkurius oinassa, mutta mietin sanomisiani liikaakin enkä ole suorapuheinen tai töksäyttelevä. Ennemminkin olen pohtiva, mietin ennen kuin sanon ja en halua loukata sanoillani, koska tiedän ettei sanoja voi perua. Kommunikaatiossa olen lempeä ja runollinen sekä hidas. En kiivastu ja on helppo myöntää jos olen ollut väärässä, huumorintajultani olen myöskin pehmeä enkä roisi. Kiroilua en siedä enkä päälle puhumista kenenkään taholta. Pidän hiljaisuudesta enkä kovasta äänestä. Osaatko kertoa miksi näin?

Vierailija
8562/12740 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmat sijainnit Merkuriukselle: neitsyt, kaksonen, vaaka

Pahimmat sijainnit Merkuriukselle: härkä, oinas, kalat

Parhaimmat sijainnit Venukselle: vaaka, härkä, kalat

Pahimmat sijainnit Venukselle: kaksonen, jousimies, vesimies

Parhaimmat sijainnit Marsille: leijona, kauris, skorpioni

Pahimmat sijainnit Marsille: vaaka, rapu, kalat

Nämä ovat vain omia mielipiteitäni, joita perustelen mielelläni jos joku sellaista kaipaa :)

Kartassani siis 2 parhaimmassa (m:K ja V:H),  1 huonoimmassa (m:V)

,:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8563/12740 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat vain omia mielipiteitäni, joita perustelen mielelläni jos joku sellaista kaipaa :)

En ole kyllä samaa mieltä tuosta Marsista skorpionissa. Tuntemani henkilöt, joilla ko. sijainti on, ovat pitkävihaisia ja kostonhaluisia sekä todella omistushaluisia suhteissa. Heidän kanssaan on eriasteisesti vaikea olla tekemisissä, varsinkin läheisemmissä suhteissa, mutta myös töissä.

Suuttuessaan väkivaltaan taipuvaisilla ihmisillä on kokemukseni mukaan Mars usein juurikin skorpionissa tai oinaassa. Sinänsä jännä, koska Mars näitä kahta merkkiä juurikin hallitsee ja muissa persoonallisissa planeetoissa ns. oman merkin sijainti planeetassa on hyvä ja tasapainoinen. Ehkä Mars on niin dynaaminen planeetta, että nyky-yhteiskunnassa sitä soisikin vähän vesitettävän. Voisin kuvitella, että Mars skorpionissa tai oinaassa olisi hyvä sijainti sotilaalle, mutta ei juuri muille.

Tapaamani Mars-Skorpionimiehet on olleet huijareita tai hyväksikäyttäjiä.

Ihanin mies aikoihin oli Mars-Oinas.

Vierailija
8564/12740 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä samaa mieltä tuosta Marsista skorpionissa. Tuntemani henkilöt, joilla ko. sijainti on, ovat pitkävihaisia ja kostonhaluisia sekä todella omistushaluisia suhteissa. Heidän kanssaan on eriasteisesti vaikea olla tekemisissä, varsinkin läheisemmissä suhteissa, mutta myös töissä.

Suuttuessaan väkivaltaan taipuvaisilla ihmisillä on kokemukseni mukaan Mars usein juurikin skorpionissa tai oinaassa. Sinänsä jännä, koska Mars näitä kahta merkkiä juurikin hallitsee ja muissa persoonallisissa planeetoissa ns. oman merkin sijainti planeetassa on hyvä ja tasapainoinen. Ehkä Mars on niin dynaaminen planeetta, että nyky-yhteiskunnassa sitä soisikin vähän vesitettävän. Voisin kuvitella, että Mars skorpionissa tai oinaassa olisi hyvä sijainti sotilaalle, mutta ei juuri muille.

No mulla valitettavasti on näin, olen skorpioni ja mars skorpionissa, ja pitää analyysi paikkansa.

Mies sanoi kerran, ettei ole nähnyt vielä ketään niin vihaisena ja myös että onneksesi et ole mies, olisit taatusti sotilas tai joku diktaattori. Mustasukkaisempaa ei ole, omistushaluinen olen myös miehestäni. Ja aina olen antanut samalla mitalla takaisin, jos joku on mua loukannut.

Vastineeksi olen tosin äärimmäisen oikeudenmukainen, puolustan syytöntä ja heikompia, enkä riehu ilman syytä koskaan. Olen myös aika mestari selvittämään muiden riitoja. Pyrkimys rauhaan on kova.

Mies on rauhallinen kauris, ja rauhoittaa minut aika tehokkaasti, vaikka ei ole lainkaan alentuva tai syyttelevä. Ymmärtää täysin ja sanoo, että me kaikki ollaan omanlaisiamme. Olen tehnyt ihan hirvittävästi töitä tämän temperamentin suitsimiseksi. Ja onnistunutkin. 

Vierailija
8565/12740 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä hyvä puhuja ja esiintyjä, jonka sanoma otetaan tosissaan. Hänellä on usein tiettyä arvovaltaa, ja hän väittelee mielellään. Hänellä on usein hyvin varmat mielipiteet, tai ainakin hän ilmaisee ne itsevarmasti. Hänestä saa asiantuntevan kuvan, vaikka hän ei olisikaan niin perillä asiasta, josta puhuu.

Hänenkin ulosannissaan on auktoriteettia, mutta hän on leijonaa jähmeämpi ja vähemmän sanavalmis puhuja. Hän ei hevillä muuta mielipidettään, pysyy tiukasti ja selkeästi asiassa ilman pienintäkään sivuraidetta ja puhuu usein varsin monotonisella äänellä. Hänen ei tarvitse huutaa saadakseen ääntään kuuluviin. Sijainti lisää mielipiteiden konservatiivisuutta, riippuen toki kartan muista sijainneista.

Merkurius oinaassa on sijainti, joka ei sanomisiaan paljoa etukäteen mieti. Hänessä onkin jotain samaa kuin Merkurius jousimiehessä, ainakin mitä suorapuheisuuteen tulee. Molemmat ovat jopa töksäytteleviä, ja saattavat vahingossa loukata sanoillaan muita. Merkurius oinaassa kiivastuu helposti, puhuu nopeasti, ei ikinä myönnä olevansa väärässä, ja on huumoriltaan usein aika hurtti. Hän ilmaisee mielipiteensä selkeästi ja suoraan, niitä aina sen kummemmin perustelematta. Hänellä on usein taipumusta kiroiluun, ja hän saattaa puhua toisten päälle. Kova ääni ja usein tunnistettava nauru.

Minulla on merkurius oinassa, mutta mietin sanomisiani liikaakin enkä ole suorapuheinen tai töksäyttelevä. Ennemminkin olen pohtiva, mietin ennen kuin sanon ja en halua loukata sanoillani, koska tiedän ettei sanoja voi perua. Kommunikaatiossa olen lempeä ja runollinen sekä hidas. En kiivastu ja on helppo myöntää jos olen ollut väärässä, huumorintajultani olen myöskin pehmeä enkä roisi. Kiroilua en siedä enkä päälle puhumista kenenkään taholta. Pidän hiljaisuudesta enkä kovasta äänestä. Osaatko kertoa miksi näin?

Oletko kuu kalat?

Vierailija
8566/12740 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuu kalat?

Kyllä olen. Vaikuttaako se sitten?

Vierailija
8567/12740 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies Jousimies kuuRavulla ja merkuriusSkorpionilla.

Onko Kaksosella jolla kuuVaaka, merkuriusKaksoset, odotettavissa yhteisymmärrystä?

Vierailija
8568/12740 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuu kalat?

Kyllä sen pitäisi vaikuttaa. Myös aspektit vaikuttavat. Ja se kuinka hallitseva joku planeetta on kartallasi.

Vierailija
8569/12740 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuu kalat?

Kyllä sen pitäisi vaikuttaa. Myös aspektit vaikuttavat. Ja se kuinka hallitseva joku planeetta on kartallasi.

En enää ihmettele, koska on korkea aspekti kuu kaloissa ja lisäksi maan merkeistä eri planeettoja on kauriin, neitsyen ja härän merkeissä. Riippuen tilanteesta mutta koen itseni enemmän kalaksi tai häräksi enkä oinaaksi. Neitsyttäkin löytyy kartalta, joten olen todella siisti ulkomuodoltani ja viihdyn puhtaassa ympäristössä.

Vierailija
8570/12740 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Wintourilla hurja maine, 3.11.

Mikä hurja maine?

Vierailija
8571/12740 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hurja maine?

Työpaikkakiusaaja.

Vierailija
8572/12740 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hurja maine?

Työpaikkakiusaaja.

Linkkiä?

Vierailija
8573/12740 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pahin on vesimies, koska minä olen vesimies ja olen aivan täysin paska ihminen jota ilman olisi kaikilla parempi olla.

Vierailija
8574/12740 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hurja maine?

Työpaikkakiusaaja.

Linkkiä?

No se Paholainen pukeutuu Pradaan perustui ilmeisesti Anna Wintouriin. Wikipediasta voi lukea lisää.

Vierailija
8575/12740 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras on vesimiehet, hyvä huumorintaju ja fiksuja. kauhein kauris, ilkeitä ja manipuloi ja tosi toksisia. ei näytä tunteitaan ja tosi kylmiä. ite oon kuu kalat aurinko skorpioni ja nouseva neitsyt.

Vierailija
8576/12740 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketjussa muita kenellä on Venus skorpionissa? Kuinka olette tämän kokeneet, ja tarkoitan nyt lähinnä rakkauteen ja sek-siin liittyvissä kysymyksissä? Kysyn tätä siksi, että omassa elämässäni tämä on tuonut/tuo suuria haasteita mainitsemilleni alueille. Toivoisin, että kyseisen kombon omistavat vastaisivat rohkeasti ja avoimesti. Kiitos.

Vierailija
8577/12740 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syntymäkartassa havaittavissa mitään sijainteja tai aspekteja, jotka lisäisivät henkilön viehätysvoimaa tai ennustaisivat hyvää ulkonäköä? Tietenkin geenit määräävät eniten, mutta astrologiassa tunnustetaan yleisesti, että esimerkiksi hyvin sijoittunut Venus vaikuttaa ulkonäköön positiivisesti. Ainakin Venuksen ja nousumerkin positiiviset aspektit, eli kolmio, sekstiili ja konjunktio tekevät ihmisestä miellyttävän näköisen, vähän samaan tapaan kuin nousuvaa'asta. Tuleeko muita mieleen?

Itse olen huomannut, että Lilithin aspektit lisäävät seksikkyyttä ja magneettisuutta, samoin Auringon ja Pluton väliset aspektit. Nousuvaa'at, -leijonat tai -neitsyet ovat yleensä myös hyvännäköisiä. Noususkorpioni tuo jonkinlaista karismaa varsinkin miehille, joka ei perustu niinkään ulkonäköön kuin maneereihin ja liikehdintään, tapaan olla. Omasta mielestäni myös nousukauris toimii miehillä tähän tapaan. Useilla ballerinoilla ja malleilla on kaurista kartallaan, Saturnus antaa kauniin luuston.

Vierailija
8578/12740 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paras on vesimiehet, hyvä huumorintaju ja fiksuja. kauhein kauris, ilkeitä ja manipuloi ja tosi toksisia. ei näytä tunteitaan ja tosi kylmiä. ite oon kuu kalat aurinko skorpioni ja nouseva neitsyt.

oho, enpä ole tommosta kaurista tavannut koskaan, mun mielestä ovat vaatimattomia, mutta uivat syvissä vesissä mielessään..se etteii ihminen räisky ympäriinsä, ei tarkoita, että olisi kylmä..itse olen tuplaskorpioni ja synkkaa hyvin kauriiden kanssa.

Vierailija
8579/12740 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pahimpia ovat härät! En jostain syystä tule toimeen niitten kanssa en sitten yhtään. Kaikki tuntemani härät mt-ongelmaisia ja manipuloivia, vaikuttavat alkuun niin kiltiltä ja viattomilta. Joten ei kyllä härköjen kuvaukset sovi yhtään näihin. Kaksoset ihan kivoja kavereina, mutta tosiaan hieman epäluotettavia. Rapujen ja kalojen kanssa ei mitään syvempiä yhteyksiä ole, mutta ok tyyppejä. Isoveljeni on leijona ja on niin pikkutarkka kuin olla ja voi, mutta toisaalta taas haluaa olla huomion keskipisteenä. Osaa mielistellä. Neitsyitä haukutaan täällä, mutta yksikään tuntemistani neitsyistä ei ole tippaakaan pikkutarkka. Itse olen saanut useammastakin neitsyestä hyvän kaverin. Vaa'oista pidän. Skorpiooneista ei juurikaan kokemusta, mutta yksi tuttu Skorpioni on aina mielestään oikeassa. Jousimiehet ihania ja kauriitkin useimmiten ihania! Oinaat humoristia ja hauskaa seuraa. Itse olen Vesimies.

Parhaat: jousimies, Neitsyt, kauris, oinas ja vaaka

Vierailija
8580/12740 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikuttaa Aurinko 12. huoneessa? Oon lukenut vaan ikäviä juttuja, vankiloita, sairautta...häh..???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi