Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä jotka...

Vierailija
18.12.2018 |

...eivät pidä saunomisesta!Oikeasti en käsitä nöitä joilla on sauna niin pitävät sitä jonain varastona tai eivät RAASKI saunoa?Wtf?Voiko ihanampaa arjen luksusta olla kun saunominen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää. Miksi pitäisi istua kuumassa kopissa? Ei se tuota mulle mitään nautintoa.

Vierailija
2/9 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa sauna.

Meidän v. 2016 valmistuneessa kerrostalossa ei ole edes yhteisiä saunatiloja, koska muutamassa isoimmassa asunnossa on oma ja "se riittää".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihanaa arjen luksusta se heikotus ja tunne, ettei saa henkeä.

Vierailija
4/9 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää hikoilusta helteessäkään, joten miksi menisin saunaan jossa on vielä kuumempi?

Vierailija
5/9 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunoisin muuten, mutta kun mulla on fibromyalgia. Rakastin saunaa, mutta taudin puhkeamisen jälkeen en ole enää pystynyt. Tulee niin hirveä olo jälkeenpäin, että mieluummin elän ilman saunaa. Se on nyt sitten ihan vaan ylimääräisenä vaatehuoneena. Ja ollos huoleton, ei mene itsekseen päälle kun laitoin sähkömiehen hoitamaan homman niin, että kiukaaseen ei saa sähköä edes vahingossa. Eli uskallan turvallisesti säilöä siellä vaatteita.

Vierailija
6/9 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en käsitä niitä, jotka maksavat saunallisesta asunnosta isomman vuokran sen saunan takia ja sitten pitävät sitä romuvarastona. Näitä on omassakin tuttavapiirissä.

Vierailija
7/9 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka kokevat ympäröivän maailman vain omien preferenssiensä kautta ja kuvittelevat niiden olevan universaali totuus, normi ja yleinen mielipide, jonka keskiössä on hän itse. Narsismia, suuruudenhulluutta vai suurta tyhmyyttä?

Vierailija
8/9 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee saunassa huono olo. Alkaa huippaamaan.

Vierailija
9/9 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa on tylsää. Nykyään vielä verenpaineet on koko ajan niin matalalla, että alkaa pyörryttää jo 5min jälkeen. En siis voi sanoa, että tykkäisin saunoa. En kyllä kaipaakkaan sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme