Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
8601/12740 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravut kssipäitä

Ravut on parhaita ja rakkaita. <3

Vierailija
8602/12740 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravut kssipäitä

Kiukuttelijoita jotka kantaa kaiken ikuisesti mukanaan. Persoonallisuushäiriöisiä. Eivät koskaan jätä käyttämästä saksiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8603/12740 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapuvihaaja vauhdissa 🦀

Vierailija
8604/12740 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravut kssipäitä

Kiukuttelijoita jotka kantaa kaiken ikuisesti mukanaan. Persoonallisuushäiriöisiä. Eivät koskaan jätä käyttämästä saksiaan.

Rapu käyttää saksiaan niin hyvässä kuin pahassa jos siihen on aihetta. Kiukuttelijoiksi ja persoonallisuushäiriöisiksi en tunnista tuntemiani rapuja.

Vierailija
8605/12740 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat nousumerkit on nousukauris ja noususkorpioni.

Molemmista saa mielestäni kylmän, vaikeasti lähestyttävän ja vakavan vaikutelman. Nousumerkkihän kertoo lähinnä ensivaikutelmasta ja siitä, millainen ihminen on tuntemattomien seurassa. Siltä pohjalta sanoisin, että parhaat nousumerkit ovat sulava ja ystävällinen nousuvaaka, lämmin ja itsevarma nousuleijona ja hyväntuulinen sekä huumorintajuinen nousujousimies.

Itsehän olen nousuneitsyt, josta saa nyrpeän, kriittisen ja viileän ensivaikutelman :)

Vierailija
8606/12740 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravut kssipäitä

Rapu käyttää saksiaan niin hyvässä kuin pahassa jos siihen on aihetta. Kiukuttelijoiksi ja persoonallisuushäiriöisiksi en tunnista tuntemiani rapuja.

Taas täällä jauhetaan ravuista. Heitä on Suomessa kyllä paljon, ja vesimerkkeinä ovat yleensä varsin kiinnostuneita astrologiasta, mutta silti - voitaisiinko puhua edes hetki jostain muusta, tai ainakin käydä rakentavampaa keskustelua kuin juupas-eipäs -väittelyä?

Itse yleensä pidän ravuista, sillä heillä on vahva intuitio ja heitä luotettavampaa ystävää saa hakea, mutta välillä heidän herkkyytensä kanssa saa olla ihan tosissaan varpaillaan. He ovat lisäksi koko eläinradan pitkävihaisimpia.

Itse olisin kiinnostunut kuulemaan, pitääkö teidän kohdallanne jostain lukemani tieto paikkansa, että ihminen ilmentää lapsuudessaan eniten aurinkomerkkiään, nuoruudessaan nousumerkkiään ja +30 vuotiaana kuumerkkiään? Itse koen resonoivani nykyään aika vahvasti kuumerkkini, vapaudenkaipuisen ja huolettoman jousimiehen kanssa, vaikka koin sen aurinkoneitsyenä ja nousevana skorpionina nuorempana hyvin vieraana sijaintina.

Vierailija
8607/12740 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat: Skorpioni ja rapu. Härkä laiskuuden takia, muuten mahtavia tyyppejä. Härät myös mun makuun liian läheisriippuvaisia

Parhaat: kauris, jousimies (varmasti jos näitä tuntisin), oinas. Arvostan määrätietoisuuttaa ja sitö ettei asioita kaunistella liikaa

Vaa’asta ja neitsyestä liian vähän kokemusta, näihin olisi hauska tutustua

Vierailija
8608/12740 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat: Skorpioni ja rapu. Härkä laiskuuden takia, muuten mahtavia tyyppejä. Härät myös mun makuun liian läheisriippuvaisia

Parhaat: kauris, jousimies (varmasti jos näitä tuntisin), oinas. Arvostan määrätietoisuuttaa ja sitö ettei asioita kaunistella liikaa

En tunne laiskoja härkiä. Sulla on käynyt huono tuuri, jos tunnet.

Neitsyet ovat pikkutarkkoja.

Vierailija
8609/12740 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä aurinkojousimiesnaisesta, joka on nouseva kaksonen ja kuu vaa'assa?

Vierailija
8610/12740 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa fiksulta, teräväkieliseltä ja varsin huolettomalta tapaukselta. Toivottavasti henk.koht. planeetoissa tai jossain päin kartalla on myös vähän tasoittavaa maata ja tunneälyä tuovaa vettä.

Vierailija
8611/12740 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne laiskoja härkiä. Sulla on käynyt huono tuuri, jos tunnet.

Neitsyet ovat pikkutarkkoja.

Ok. En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta itse tunnen läjäpäin härkiä, joista jokainen on ainakin hel*etin mukavuudenhaluinen, ellei suoranaisesti laiska :D Päiväunien kuninkaita ja kuningattaria, köllöttelyn mestareita, pitsan ja netflixin suurkuluttajia. Pysyvät sisällä viltin alla, jos sataa.

Vierailija
8612/12740 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa fiksulta, teräväkieliseltä ja varsin huolettomalta tapaukselta. Toivottavasti henk.koht. planeetoissa tai jossain päin kartalla on myös vähän tasoittavaa maata ja tunneälyä tuovaa vettä.

Eipä löydy vesimerkkejä, muutakuin noususolmu (?) Vesimiehessä.

Eniten mun kartalta löytyy kaurista.

Vierailija
8613/12740 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona on pas kin. Valehteleva, manipuloiva ja itseään täynnä.

Vierailija
8614/12740 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko jousimiehessä

Nouseva kaksonen

Kuu vaa'assa

Merkurius kauriissa

Venus kauriissa

Mars kaksosissa

Mitäs tästä sanotte?

Tässä vielä muita planeettoja ;

Jupiter leijonassa

Saturnus kauriissa

Uranus kauriissa

Neptunus kauriissa

Pluto skorpionissa

Noususolmu vesimiehessä

Signature sign kauris

Hallitsevat planeetat aurinko, Merkurius ja Saturnus

Vierailija
8615/12740 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 kieppeillä ja sen yli alkaa kuumerkki vaikuttaa ja olen huomannut tämän itsessäni. Kuukalat on todella empaattinen, unelmoiva ja taiteellinen.

Vierailija
8616/12740 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mietteitä miehestä, jolla aurinkorapu, kuuhärkä, mars rapu?

Vierailija
8617/12740 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat nousumerkit on nousukauris ja noususkorpioni.

Molemmista saa mielestäni kylmän, vaikeasti lähestyttävän ja vakavan vaikutelman. Nousumerkkihän kertoo lähinnä ensivaikutelmasta ja siitä, millainen ihminen on tuntemattomien seurassa. Siltä pohjalta sanoisin, että parhaat nousumerkit ovat sulava ja ystävällinen nousuvaaka, lämmin ja itsevarma nousuleijona ja hyväntuulinen sekä huumorintajuinen nousujousimies.

Itsehän olen nousuneitsyt, josta saa nyrpeän, kriittisen ja viileän ensivaikutelman :)

Nousuneitsyt on olemukseltaan siisti ja puhdas. Diggaan. :) Nousukauris on johtajamainen, arvokas ja vakava kun taas noususkorpioni on mystinen eikä kerro itsestään kaikkea. Diggaan näistäkin. :)

Vierailija
8618/12740 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kammottavalta

Vierailija
8619/12740 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä löydy vesimerkkejä, muutakuin noususolmu (?) Vesimiehessä.

Eniten mun kartalta löytyy kaurista.

Vesimies on ilmamerkki :)

Vierailija
8620/12740 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kammottavalta

Pakko kyllä kompata. Marsrapu on vaikeista vaikein tapaus, myrkyllinen ja passiivis-aggressiivinen, eikä uskalla sanoa mitään suoraan. Kuuhärkä taas on mielestään aina oikeassa, ei osaa puhua tunteistaan ja on muutenkin rasittava jäärä. Aurinkorapuja on monenlaisia muista sijainneista riippuen, mutta tässä tapauksessa ei kyllä osunut kohdilleen....

Marsille parhaita merkkejä ovat mielestäni leijona tai kauris, jotka tuovat arvovaltaa.