Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
3781/12684 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vaaka. Kas, etten ole tämän suositumpi  jos kerran olen niin viehättävä.

Olen nousuVaaka, venusHärkä ja kiinalaisessa vesi-Koira. Kaikkien näiden sanotaan olevan erityisen viehättäviä, eli joku jumalatar kai pitäisi minun olla :D

Syntymäpäiväkin sama kuin Marilyn Monroella.

Nousuvaaka takaa yleensä miellyttävän, sopusuhtaisen ulkonäön ja Venus härässä tai vaa'assa lisää tietynlaista sensuellisuutta. Myös Venuksen hallitseman ihmisen sanotaan usein olevan kaunis, mutta minulla on erilaisia kokemuksia. Kauneimmalla tuntemallani naisella ei ole yhtään Venusta kartallaan, mitä minun oli vaikea aluksi uskoa. Nukkemaisen kauniit kasvot, suuret sielukkaat silmät ja tiimalasivartalo, mutta hallitsevat planeetat ovat Merkurius, Mars ja Pluto. Olen huomannut, että isolla osalla naisista joissa on "sitä jotain", aurinko ja Pluto tekevät jonkin aspektin - niin tälläkin naisella, kun tutkin hänen karttaansa. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

JA ennen kuin kukaan ehtii turhaan tästä alkaa kitisemään niin joo joo, ulkonäkö on pitkälti geeneistä kiinni! :)

Vierailija
3782/12684 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta fyysisestä kauneudesta piti vielä sanoa, että usein viehättävillä ihmisillä Venuksen merkki on sama kuin nouseva merkki - eli jos olet vaikkapa nousukauris ja myös Venuksesi on kauriissa, olet todennäköisesti ns. keskimääräistä viehättävämpi. 

Myös Pluton ja Lilithin sekstiili lisää fyysistä vetovoimaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3783/12684 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös neitsyt nousevana tai Venuksessa antaa usein miellyttävän, naisellisen ja ns. "puhtaan" ulkonäön. 

Vierailija
3784/12684 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vaaka. Kas, etten ole tämän suositumpi  jos kerran olen niin viehättävä.

Olen nousuVaaka, venusHärkä ja kiinalaisessa vesi-Koira. Kaikkien näiden sanotaan olevan erityisen viehättäviä, eli joku jumalatar kai pitäisi minun olla :D

Syntymäpäiväkin sama kuin Marilyn Monroella.

Nousuvaaka takaa yleensä miellyttävän, sopusuhtaisen ulkonäön ja Venus härässä tai vaa'assa lisää tietynlaista sensuellisuutta. Myös Venuksen hallitseman ihmisen sanotaan usein olevan kaunis, mutta minulla on erilaisia kokemuksia. Kauneimmalla tuntemallani naisella ei ole yhtään Venusta kartallaan, mitä minun oli vaikea aluksi uskoa. Nukkemaisen kauniit kasvot, suuret sielukkaat silmät ja tiimalasivartalo, mutta hallitsevat planeetat ovat Merkurius, Mars ja Pluto. Olen huomannut, että isolla osalla naisista joissa on "sitä jotain", aurinko ja Pluto tekevät jonkin aspektin - niin tälläkin naisella, kun tutkin hänen karttaansa. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

JA ennen kuin kukaan ehtii turhaan tästä alkaa kitisemään niin joo joo, ulkonäkö on pitkälti geeneistä kiinni! :)

Itselläni on nousun lisäksi 4 planeettaa Vaa´assa, mars myös nousevana, Härässä venus ja chiron, merkurius omalla paikallaan Kaksosissa :) Aurinko-Pluto -aspektia minulla ei (kai) ole.

T. tuo aiempi

Vierailija
3785/12684 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen on aurinko oinas,  vesimies kuu ja nouseva rapu? Minusta tuntuu että elämäni on jotenkin keskivertoa hankalampaa.

Vierailija
3786/12684 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen on aurinko oinas,  vesimies kuu ja nouseva rapu? Minusta tuntuu että elämäni on jotenkin keskivertoa hankalampaa.

Oinas ja vesimies eivät yleensä tule ravun kanssa kovinkaan hyvin toimeen, eivät välttämättä keskenäänkään. Ravun herkkyys voikin välillä häiritä dynaamista oinastasi ja rationaalista, idealistista vesimiestäsi ja oinaan ja vesimiehen välille taas syntyä kilpailutilanne. 

Vierailija
3787/12684 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös neitsyt nousevana tai Venuksessa antaa usein miellyttävän, naisellisen ja ns. "puhtaan" ulkonäön. 

Yhdellä ystävällä on sekä Venus että nouseva neitsyessä, ja hän on kyllä tosi luonnonkaunis. Olen ollut huomaavinani ettei neitsytihmiset useinkaan pidä liian vahvasta meikistä tai shokkiväreistä tukassa, vaan suosii maanläheisempää, klassisempaa tyyliä. Ja se kyllä sopii heille! 

Itselläni on Venus vesimiehessä ja olen nouseva skorpioni ja pidän vähän tummanpuhuvasta, dramaattisesta ja boheemista tyylistä. Näyttävät rajaukset, violetti huulipuna ja punaiseksi värjätty tukka ovat minun juttujani!

Vierailija
3788/12684 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys, mutta mistä tietää sen mikä/mitkä planeetat ovat hallitsevimpia?

Tiedän vain planeetta sijaintini, mutta että mikä on hallitseva planeetta, sitä en tiedä

Vierailija
3789/12684 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Vesimies ja nousu Ravussa myös. Mars Kauris ja Venus Vaaka.. Olen herkkä ja tunteeni ovat hyvin voimallisia, mutta eivät ehkä välity siten ulospäin.. Olen ollut suhteessa Jousimiehen, Kalan ja Kaksosen kanssa. Kaksonen vei minut naimisiin saakka - petti, tuhosi itseluottamukseni ja mursi minut.

Jos Vesimiehieniä pidetään ylpeinä, koppavina, tai ainakin vetäytyvinä.. Vetäydyn kyllä (Rapumaisesti?) kuoreeni, myös.. Olen hyvin perhekeskeinen ja rakkaideni mielipiteet ovat minulle tärkeitä. Rakastan valtavasti - petettynä ja jätettynä pitkästä suhteesta, velloin aika kauan murheessa.. Join varmaan liikaa alkoholia, yritin saada itseni nousemaan jaloilleni.. Mutta aikaahan se vie.. Nyt puoli vuotta ja kauhea kärsimys yhä etten enää tapaa lapsia.. Että asiat ovat niin kesken.

Itse olen urakeskeinen, mutta tosiaan - perheeni on minulle erittäin tärkeä. Sitä en halua menettää.

Pahimman merkin taisin jo ohimennen mainita. Paras mielestäni voisi olla, tai minulle sopiva, Leijona.

Vierailija
3790/12684 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän vain planeetta sijaintini, mutta että mikä on hallitseva planeetta, sitä en tiedä

Hallitsevat planeetat ovat yksinkertaisesti niitä planeettoja, joissa on eniten sijainteja. Netistä löytyy useita laskureita englanniksi, esim. https://horoscopes.astro-seek.com/dominant-planets-astrology-online-cal…

Tuo laskee dominantit planeettasi ja elementtisi sekä merkkisi. Ihan mielenkiintoista! Hallitseva merkkini on neitsyt, vaikka aurinkoni on jousimiehessä. Se selittää monta asiaa :D

Vierailija
3791/12684 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitsevat planeetat ovat yksinkertaisesti niitä planeettoja, joissa on eniten sijainteja. Netistä löytyy useita laskureita englanniksi, esim. https://horoscopes.astro-seek.com/dominant-planets-astrology-online-cal…

Tuo laskee dominantit planeettasi ja elementtisi sekä merkkisi. Ihan mielenkiintoista! Hallitseva merkkini on neitsyt, vaikka aurinkoni on jousimiehessä. Se selittää monta asiaa :D

Mielenkiintoista. Olen aurinkoKaksoset mutta hallitsevin merkki Vaaka.

Elementit: ilma 19, maa 4, tuli 2, vesi 2.

Kolme vahvinta planeettaa Venus 10, merkurius 7, saturnus 6. Mitä tämä kertoo minusta?

Vierailija
3792/12684 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Olen aurinkoKaksoset mutta hallitsevin merkki Vaaka.

Elementit: ilma 19, maa 4, tuli 2, vesi 2.

Kolme vahvinta planeettaa venus 10, merkurius 7, saturnus 6. Mitä tämä kertoo minusta?

Ja mikäli ruler ja aspects otetaan mukaan, hallitsevimmat planeettani ovat merkurius 16, venus 15, kuu 13.

Kertokaa muutkin näitä :) Ja jos joku tulkitsee niin kiinnostaa.

Vierailija
3793/12684 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tällä viikolla todella perus-Skorpioninaisen: mustaksi värjätyt hiukset, vahva meikki, lävistyksiä, aina tummat vaatteet, asusteet mustaa nahkaa, tatuointeja. Naisellinenkin, mutta tavallaan kuitenkin äijämäinen. Suuttuessaan kuulemma hyökkää, tuuppii, repii ja raapii. Uhkailee erolla, mutta silti yrittää pitää parisuhdetta yllä seksin kautta.

Miehensä Vaaka vastaa riitatilanteisiinkin hymyllä, rauhaisaa diplomaattisuutta hakien. Skorpioni ei edes yritä ymmärtää kaunopuheisia teorioitaan. Mies ei tiedä ollakko suhteessa vaiko ei.

Miehen mielestä hyvä suhde on aaltoliikettä, nainen kaipaa jatkuvaa huomiota jotta suhde toimii. Ihmetytti miten ovat niinkin pitkässä suhteessa onnistuneet.

Vierailija
3794/12684 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas paljon skorpionivihaa täällä :D Tunteekohan puoletkaan skorpparien dissaajista yhtään skorpionia henkilökohtaisesti. Itse tunnen pari ja ovat ihan tavallisia, mukavia ihmisiä. Ainoan yhdistävän tekijän voisin sanoa olevan tunteellisuus.

Ja ei, en ole itse skorppari, olen neitsyt. 

Kiitos kiltti neitsyt. Neitsyitä tämä skorpioni arvostaa, he ovat terävänäköisiä ja pitävät langat ihailtavan hyvin käsissään. Ja mikä upea järjestys heidän kaapeissaan ja laatikoissaan vallitseekaan. Ei voi kuin hattua nostaa kunnioituksesta.

Vierailija
3795/12684 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia olette kuuoinaat? Tulistutteko sisäisesti usein?

Vierailija
3796/12684 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elementtini on tuli ja olen aina kuumissani. En voi sietää hellettä.

Vierailija
3797/12684 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisitteko antaa analyysia miten sovin astrologisesti yhteen mieheni kanssa ja minkälainen dynamiikka minulla on lastemme kanssa? Oon aurinkomerkiltäni naisrapu, kuuhärkä ja nousuvesimies. Mies on aurinkoleijona, lapset on vaaka ja skorpioni. Miehen kanssa otamme yhteen joka viikko eikä mies ymmärrä herkkyyttäni. Lasten takia pysyttelen tutussa ja turvallisessa, koska olen pohjimmiltani perusrapu.

Vierailija
3798/12684 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisitteko antaa analyysia miten sovin astrologisesti yhteen mieheni kanssa ja minkälainen dynamiikka minulla on lastemme kanssa? Oon aurinkomerkiltäni naisrapu, kuuhärkä ja nousuvesimies. Mies on aurinkoleijona, lapset on vaaka ja skorpioni. Miehen kanssa otamme yhteen joka viikko eikä mies ymmärrä herkkyyttäni. Lasten takia pysyttelen tutussa ja turvallisessa, koska olen pohjimmiltani perusrapu.

Rapu ja Skorppari synkkaa, Vaaka ja Leijona synkkaa. Rapu ja Leijona, vesi + tuli. Mitä arvelisit...

Lapset on huono syy jäädä huonoon suhteeseen, saavat väärän kuvan ihmissuhteista.

Vierailija
3799/12684 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä paljon av mammoista kun tämä ketju kuukaudesta toiseen jaksaa olla puheenaiheena.

N31

Vierailija
3800/12684 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kyllä paljon av mammoista kun tämä ketju kuukaudesta toiseen jaksaa olla puheenaiheena.

N31

Kertoo kapeakatseisuudesta ja tylsämielisyydestä jos jaksaa tuollaisia kommentteja kirjoitella.

T:Kaksoset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi