Miksi jotkut luulee että kaikki työttömät on köyhiä.
Täälläkin monet niin luulee. En minä ainakaan ole rahaton vaan varakas. Nuo työttömien haukkujat on itse kyhiä veikkaan.
Kommentit (8)
Kerran oli työkkärissä tilanne jossa työkkärin täti meinasi että minulla menee jotenkin huonosti koska oon työtön. Sanoi ettei ole elämänhallintaa, sanoi että hän laittaa minut kuntouttavaan työhön jotta saan elämästä kiinni. Sanoin etten ole menossa koska on parempaakin tekemistä kuten kuntosalilla käyminen aamuisiin kalastus ja muut tekemiset. Sitten kysyin paljonko sillä tädillä on rahaa mutta se ei sanonut. Sanoin että minulla on varmasti enemmän niin meni akka hiljaiseksi.
Varakas ei saa yleistukea eikä joudu työkkäriin kyykytettäväksi. Jos pääomatuloja on yli 1900 euroa/kk, ei saa enää ollenkaan yleistukea.
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli työkkärissä tilanne jossa työkkärin täti meinasi että minulla menee jotenkin huonosti koska oon työtön. Sanoi ettei ole elämänhallintaa, sanoi että hän laittaa minut kuntouttavaan työhön jotta saan elämästä kiinni. Sanoin etten ole menossa koska on parempaakin tekemistä kuten kuntosalilla käyminen aamuisiin kalastus ja muut tekemiset. Sitten kysyin paljonko sillä tädillä on rahaa mutta se ei sanonut. Sanoin että minulla on varmasti enemmän niin meni akka hiljaiseksi.
Eli kerroit olevasi idiootti. Hyvä, hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Varakas ei saa yleistukea eikä joudu työkkäriin kyykytettäväksi. Jos pääomatuloja on yli 1900 euroa/kk, ei saa enää ollenkaan yleistukea.
"Työttömänä" oon ollut kyllä mutta pääosin ilman tukia. En oikein edes tiedä mitä tää yleistuki kattaa.
Tällä hetkellä mun tutut työttömät eivät ole rikkaita ja asumisen kulutkin nousee talvella ok taloissa. Eivät saa kuin yleistuen.
Varakas ei tarvitse mitään tukia, voi elää omillaan ilman mitään tukia. ei ole mitään tarvetta ilmoittautua työttömäksi.
Juuri näin. Miljonääritkin voi olla työttömiä välillä tai kokonaan.
Koska sellaiset työttömät eivät tee numeroa itsestään ja valita palstalla.