Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten oinasta, leijonaa, vesimiestä ja vaakaa, luultavasti myös jousimiestä hyvin paljon. En usko tähän okkultistiseen paskaan. Mutta av onkin täynnä vähän yksinkertaisempia naisia? En halua pitää yksinkertaisina, mutta sellainen vaikutelma tulee.
Yksinkertaisempaa on tulla näsäviisastelemaan ja haukkumaan muita hupi- ja itsetutkiskeluketjuun.
T: Kaksoset
Näitä onkin jo riittänyt :D Ja luulevat, että meitä kiinnostavat jotkut vaikutelmat? :D En minäkään haluaisi pitää yksinkertaisina, mutta kun tuota vaikutelmaansa väkisin tuputtavat, luullen maailman napoja kai olevansa, niin kommentoidaan nyt ihan vain mieliksi, niin saavat sen oman hetkensä parrasvaloissa..Next!
Vierailija kirjoitti:
Olen leijona. Kuka arvaa mikä on mielestäni paras horoskooppimerkki?
Leijona tietenkin!
Aurinkoni on leijonassa, mutta kartallani on eniten kaurista ja neitsyttä. Lilith ja kolmas huone ovat vaa'assa ja noususolmu sekä kuudes huone vesimiehessä, mutta nuo ovat ainoat ilmaelementin sijainnit. Kaksosta ei löydy ollenkaan.
Minkälainen on kuukaksoset? Onko kuukaksosilla mitään yhteistä aurinkokaksosten kanssa? Minkälainen on henkilö, jolla on mars kaksosissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Ex-kaveri myös pettäjä kaksonen.
Exmies, sarjapettäjä, oli myös kaksonen!
Minulla edesmennyt isä oli kaksonen ja petti edesmennyttä kalaparkaäitiäni 10 vuotta putkeen.
Skorpioni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Ex-kaveri myös pettäjä kaksonen.
Exmies, sarjapettäjä, oli myös kaksonen!
Minulla edesmennyt isä oli kaksonen ja petti edesmennyttä kalaparkaäitiäni 10 vuotta putkeen.
Isäni on Kaksonen ja Härkä-äitini petti isää 10v putkeen ja vaihtoi aviomiestä lennosta. Isä olisi halunnut vain äidin.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on kuukaksoset? Onko kuukaksosilla mitään yhteistä aurinkokaksosten kanssa? Minkälainen on henkilö, jolla on mars kaksosissa?
Tämä kiinnostaa minuakin, sillä yksi pitkäaikaisimmista ja luotetuimmista ystävistäni on Skorpioni, yleensä Skorpparit ovat jotenkin liian raskaita, mutta tällä on kuu Kaksoset ja tulemme tosi hyvin juttuun.
T: aurinko-Kaksoset
Vierailija kirjoitti:
Kun katsotte yleiskuvaa teidän kartan (Zodiac & Placidus Orb) aurinkomerkistä, planeetoista, huoneista ja nousevista, niin mitä horoskooppimerkkiä teillä on eniten kartalla?
Mitkä horoskooppimerkit loistavat poissaolollaan?
Älkää kertoko aurinko ym. merkkejänne (vielä) kuitenkaan :)
Minulla on kartassa eniten: leijonaa (4), vesimiestä (4), vaakaa (3), kaksosta (3) ja neitsyttä (3).
Muita oli vain 1-2 kpl.
Minulla ei ole yhtään: kaurista tai rapua.
En tiedä mitä kaikkia otit tuohon, omat planeetat + nousevamerkki:
Vaaka 5, Kaksoset 2, Jousimies 2, Härkä 1, Skorpioni 1
Miltä kuulostaa? :D
Paras ja pahin, riippuu päivästä ja ympäristöstä
Skorpioni (Kiinalaisessa Lohikäärme)
itse olen tuollainen
Kuu-Vaa´asta sanottua: "Tavallisesti tämä ihmistyyppi on helppo käsitellä, hän omaa joustavan mentaliteetin ja myönteisen tunteen lähimmäisiäään kohtaan. Hän saattaa olla yllätys niille, jotka odottavat häneltä henkilökohtaisia tunteita, sillä hän on enimmäkseen jossain määrin persoonaton ihmissuhteissaan. Toisinaan hänen taipumuksensa viittaavat viileyteen ja puolueettomuuteen. Kyky arvioida ihmisten psyykkisiä piirteitä ja sosiaalisia ongelmia, voi olla luontaisesti hyvin kehittynyt."
T: kuu- ja nousuVaaka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kiinnostaa minuakin, sillä yksi pitkäaikaisimmista ja luotetuimmista ystävistäni on Skorpioni, yleensä Skorpparit ovat jotenkin liian raskaita, mutta tällä on kuu Kaksoset ja tulemme tosi hyvin juttuun.
Kaksi parhaimmista kavereistani ovat naispuolisia kuukaksosia, samoin äitini ja isän puolen tätini.
Kuukaksoset ovat eloisia, puoleensavetäviä flirttailijoita, vilkkaita, leikkisiä hassuttelijoita, huumorintajuisia, tilannetajuisia, nokkelia ja sanavalmiita, hyviä puhumaan muut hurmoksiin ja näyttävät muuten aina ikäistään nuoremmilta eli se koko olemus ei ainakaan kuukaksosnaisiilla tanttaannu iästä huolimatta. Vastavuoroisuus on heille tärkeää. Toimivat nopeasti, menevät eteenpäin ja pyyhkivät pölyt jaloistaan hyvin äkkiä ennenkuin muut edes tajuavat asiaa. Muutoksenhaluisia ja tarvitsevat virikkeitä, muuten kyllästyvät ja turhautuvat alta aikayksikön.
Huomasin että minulla olisi eri nouseva merkki jos olisin syntynyt 1 minuuttia myöhemmin. Onko täällä muita jotka n.s. ajallisia rajatapauksia? Voiko tuolloin olla mahdollista että joku olisikin se minuuttia edeltävä tai minuuttia seuraava nousumerkki oikeasti? Vai kannattaako näissä tapauksissa lukea molempien nousumerkkien ominaisuudet?
Mä olen vaaka. Kas, etten ole tämän suositumpi jos kerran olen niin viehättävä.
Nouseva kala taitaa olla maailman harvinaisin nouseva merkki, jostain muistan lukeneeni tämän.
Vierailija kirjoitti:
Nouseva kala taitaa olla maailman harvinaisin nouseva merkki, jostain muistan lukeneeni tämän.
Pohjoisella pallonpuoliskolla joo, eteläisellä ihan yleinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi parhaimmista kavereistani ovat naispuolisia kuukaksosia, samoin äitini ja isän puolen tätini.
Kuukaksoset ovat eloisia, puoleensavetäviä flirttailijoita, vilkkaita, leikkisiä hassuttelijoita, huumorintajuisia, tilannetajuisia, nokkelia ja sanavalmiita, hyviä puhumaan muut hurmoksiin ja näyttävät muuten aina ikäistään nuoremmilta eli se koko olemus ei ainakaan kuukaksosnaisiilla tanttaannu iästä huolimatta. Vastavuoroisuus on heille tärkeää. Toimivat nopeasti, menevät eteenpäin ja pyyhkivät pölyt jaloistaan hyvin äkkiä ennenkuin muut edes tajuavat asiaa. Muutoksenhaluisia ja tarvitsevat virikkeitä, muuten kyllästyvät ja turhautuvat alta aikayksikön.
Eli aikalailla samaa kuin aurinko-kaksoset.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni nousu-Vaaka on yleensä viehättävin Vaaka-asema.
?
Vierailija kirjoitti:
Olen nousuVaaka, venusHärkä ja kiinalaisessa vesi-Koira. Kaikkien näiden sanotaan olevan erityisen viehättäviä, eli joku jumalatar kai pitäisi minun olla :D
Syntymäpäiväkin sama kuin Marilyn Monroella.
Vierailija kirjoitti:
Sovitaan, että sinä olet poikkeus :) T. Oikeudenmukainen skorpioni
Olen leijona. Kuka arvaa mikä on mielestäni paras horoskooppimerkki?