Miksi miehet ei käy missään?
Kommentit (39)
Itse istun kotona kun ole töissä tai liikkumassa ulkona. Täällä on mukavampaa eikä ole naisia komentelemassa ja ohjeistamassa.
Vierailija kirjoitti:
Golf kentillä käyn.
Käytkö myös jalka pallo kentällä?
Vierailija kirjoitti:
Golf kentillä käyn.
Mutta kysymys olikin "miksi miehet"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Golf kentillä käyn.
En todellakaan, mitä sieltä hakisi?
Tenniskentällä ha pickleballia käyn joskus pelaamassa.
Ulkona on pelkkää rahan menoa eikä yksin ole kiva lähteä vaikka kahville. Kotona kahvin saa just sellaisena kuin on tottunut saamaan ja sen voi juoda vaikka pelkissä kalsareissa halutessaan.
Kävin tänään kaupassa ja on mukava olla illalla kotona viihtyisessä asunnossa. Täällä on ihan riittävästi virikkeitä. Vanha ei jaksaa enää naisia naurattaa jos ei heihin sitten sattumalta törmää.
Kylillä on niin meluisaa ja likaista. Mieluummin sitä on vaan kotosalla.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona on pelkkää rahan menoa eikä yksin ole kiva lähteä vaikka kahville. Kotona kahvin saa just sellaisena kuin on tottunut saamaan ja sen voi juoda vaikka pelkissä kalsareissa halutessaan.
Kuulostat mielenkiintoiselta mieheltä. Elämäsi on varmaan hauskaa ja tapahtumarikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat mielenkiintoiselta mieheltä. Elämäsi on varmaan hauskaa ja tapahtumarikasta.
Meinasin vastata, mutta sitten päätin, että se on yhdentekevää elämäni tavoitteiden kanssa.
Minua näkee kävelyllä tai punttisalilla, joskus prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Golf kentillä käyn.
Ei nyt, kun on nukkumaan meno aika.
Parisataa kappaletta tänään tuli vastaan. Vähiin käy, juu....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin vastata, mutta sitten päätin, että se on yhdentekevää elämäni tavoitteiden kanssa.
Tavoitteesi ovat varmaan korkealla. Olen vakuuttunut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Golf kentillä käyn.
Ei nyt, kun on nukkumaan meno aika.
Muista syödä ilta pala ja käy hammas pesulla.
Koko ajanhan miehet käyvät jossain. Itse olen käynyt tänään töissä, vessassa, päiväunilla, viemässä roskat, kioskilla hakemassa paketin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteesi ovat varmaan korkealla. Olen vakuuttunut siitä.
Kiitos kannustuksesta.
Ne piileskelee karhujen kanssa.