Sijainnin jakaminen kunppanille
Onko tervettä jos mun miesystävä pyytää jakamaan sijainnin lähes koko ajan? Siis whatsupissa. Liikun työn puolesta ja tapaan ihmisiä niin luulee kai että petän sitä...
Kommentit (28)
Ei mulla ole mitään salattavaa, en vaan ymmärrä mitä hän sillä tiedolla tekee
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole mitään salattavaa, en vaan ymmärrä mitä hän sillä tiedolla tekee
Et sitten voi kysyä asiaa häneltä?
Olen kysynyt, kysyn nyt teiltä että onko kokemuksia, missä menee yksityisyyden raja parisuhteessa?
Lasten kohdalla jakamisen ymmärrän mutta en aikuisten kohalla.
Kun nyt on tullut vähän sellaista kuittailua että sulla meninkin pitkään siellä Tampereella, oliko niin hyvää seuraa jne vihjailuja mitä en jaksaisi yhtään.
Miksi ihmeessä jakaisit sijaintisi?
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt on tullut vähän sellaista kuittailua että sulla meninkin pitkään siellä Tampereella, oliko niin hyvää seuraa jne vihjailuja mitä en jaksaisi yhtään.
No tollanen ei tervettä oo. Mustasukkainen. Ei jatkoon, toi tulee vaan pakenemaan.
En jakaisi kuin silloin kun on tarkoitus tavata.
Ei mulla ole sijainti päällä koskaan puhelimessa. En tarvitse sitä.
Vierailija kirjoitti:
No jos vähän mietit tarkemmin niin eiköhän ala syitä löytymään.
Meidän perheessä ja kaveripiirissä ihan normia että esim tien päälle lähdettäessä jaetaan että jos se hirvi just sattuu pomppaamaan eteen, ainakin tiedetään suunnilleen minne lähdetään apua soittamaan.
On hyvä muistaa, ettei sijaintiaan jaa ainoastaan ihmiselle, vaan myös googlelle.
Koko sijaintihistoriansa ja yksityisyytensä.
Kuka tietää mihin muualle, ja näissä ei käy perusteluksi "kun ei ole mitään salattavaa."
Vierailija kirjoitti:
En jakaisi kuin silloin kun on tarkoitus tavata.
Miksi silloin pitäisi jakaa sijainti?
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt, kysyn nyt teiltä että onko kokemuksia, missä menee yksityisyyden raja parisuhteessa?
Siinä mihin sen parisuhteen osapuolet asettaa.
Mustis? Ei hyvä. Jos asut alueella ulkomailla jossa kidnappausriski, eri asia. Tai maaseudun ojat. Kyttää sua koko ajan.. Luulee että muut pettää, ei luota mihinkään. Pettääkö siis itse ja hänelle seuranta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos vähän mietit tarkemmin niin eiköhän ala syitä löytymään.
Meidän perheessä ja kaveripiirissä ihan normia että esim tien päälle lähdettäessä jaetaan että jos se hirvi just sattuu pomppaamaan eteen, ainakin tiedetään suunnilleen minne lähdetään apua soittamaan.
Eiköhän seuraavan auton kuljettaja soita apua.
Onko miesystävä valmis jakamaan myös oman sijaintinsa?
Kuulostaa siltä, että mustasukkaisuuden merkkejä jo ilmassa, tuollaiseen suostuminen vain ruokkii niitä lisää.
Sinun on itse asetettava rajasi juuri siihen mikä hyvältä tuntuu.
Joka asiassa, varsinkin suhteissa toisiin ihmisiin.
Meillä on ihan turvallisuussyistä jakaminen useammankin perheenjäsenen ja kaverin kanssa Google mapsissa päällä just senkin takia että osa on usein pitkiä matkoja tien päällä.
Ei pitäis olla ongelma jos ei ole salattavaa että missä menee.