Kaipaan lapsuuden leluja ja tavaroita kuten smurffeja, my little poneja, lokeropenaaleja...
Välillä tulee oikein ikävä sellaisia leluja ja tavaroita mitä mulla oli lapsena.
Kommentit (18)
jollaisia 80-luvun alussa oli jokaisella.
Mulla on pari omaa säästössä ja mun ekaluokkalainen kavereineen oli aivan ihastuksissaan. Kyllä niile ostajia olisi!
Smurffithan ovat tällä hetkellä kovassa huudossa - kauppaan vain. My Little Ponyt taas ovat kestosuosikkeja.
Meidän 9-vuotiaalla on lokeropenaali. Sai joltain kaveriltaan synttärilahjaksi.Smurffithan ovat tällä hetkellä kovassa huudossa - kauppaan vain. My Little Ponyt taas ovat kestosuosikkeja.
penaalejakin löytyy, smurffithan on elokuvan vuoksi tosi suosittuja ja leluja löytyy enemmän kuin omassa lapsuudessani (oli meillä silloin pehmolelut ja minifiguurit suklaamunista ainakin).
Ihan samanlaisia poneja en ole nähnyt, parempia vaihtoehtoja kyllä löytyy.
http://www.coolpencilcase.com/pencil_box_s/138.htm
jos on oikein kova hinku saada lokeropenaali!
Figuurit erikokoisia kuin ne aikoinaan pienissä pahvipakkauksissa myydyt?
Entä onko missään enää myytävänä sellaista sienenmallista Smurffi-leikkimökkiä? Niitä oli 80-luvulla naapurustossa parikin.
My little ponit oli kiltimmän näköisiä pulleroita kuin nämä uudet. Smurffit oli kunnon piirrettyjä eikä tietokoneanimaatioita. Tavaraa ei edes ollut niin paljon kuin nykyään ja jokainen tavara oli hirmu tärkeä. Harmittaa että en ole säästänyt mitään :(
ap
<a href="http://www.pedigreetoyshops.com/products-page/girl/monchichi/" alt="http://www.pedigreetoyshops.com/products-page/girl/monchichi/">http://www.pedigreetoyshops.com/products-page/girl/monchichi/</a>
ai ne oli ton nimisiä!
sain isältä matkatuliaisiksi pienenä samanmoisen apinan kellä oli muistaakseni rusetti viel pään päällä..
on smurffipehmolelu vielä tallessa ja löytyi muutama minifiguurikin lapselle. Minulla oli yksi samankokoinen figuuri kuin nämä nyt myynnissä olevat schleichit, muut on pienempiä. Kannattaa säästää kaikki, ei ikinä tiedä mitkä tulee taas uudestaan muotiin!
Smurffeja saisi tulla taas figuurina vai mitä. Entä pehmot, pienet.
Voi kyynel. Olisit sitten säästänyt ne.
Vierailija kirjoitti:
My little ponit oli kiltimmän näköisiä pulleroita kuin nämä uudet. Smurffit oli kunnon piirrettyjä eikä tietokoneanimaatioita. Tavaraa ei edes ollut niin paljon kuin nykyään ja jokainen tavara oli hirmu tärkeä. Harmittaa että en ole säästänyt mitään :(
ap
Minäpä olen, kaikki ponit, penaalit, Monchichit ja paljon muuta on pakattuna tallessa. Saa hyvän hinnan jos joskus päätän myydä. Ihmiset ovat näissä asioissa, esim. leluissa, yllättävän nostalgisia.
Tuota sanotaan nostalgiaksi. Ja vanhuuden merkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMinäpä olen, kaikki ponit, penaalit, Monchichit ja paljon muuta on pakattuna tallessa. Saa hyvän hinnan jos joskus päätän myydä. Ihmiset ovat näissä asioissa, esim. leluissa, yllättävän nostalgisia.
Ei bulkkiponeista paljoa saa, ehkä vitosen tai max kympin kappaleelta, jos on hyväkuntoinen. Harvinaiset on sitten arvokkaampia, esim itse kun myin mun kokoelman pois, niin argentiinalaiset versiot oli parhaimmillaan satasen pintaan. Mut se sun perus honkkari/kiinaponi on tosiaan sen vitosen, niitä on niin paljon liikkeellä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMinäpä olen, kaikki ponit, penaalit, Monchichit ja paljon muuta on pakattuna tallessa. Saa hyvän hinnan jos joskus päätän myydä. Ihmiset ovat näissä asioissa, esim. leluissa, yllättävän nostalgisia.
Ei bulkkiponeista paljoa saa, ehkä vitosen tai max kympin kappaleelta, jos on hyväkuntoinen. Harvinaiset on sitten arvokkaampia, esim itse kun myin mun kokoelman pois, niin argentiinalaiset versiot oli parhaimmillaan satasen pintaan. Mut se sun perus honkkari/kiinaponi on tosiaan sen vitosen, niitä on niin paljon liikkeel
Mulla on kaikki ihan niitä alkuperäisiä, vanhoja 1980-luvun GEN1-poneja, ehjinä ja alkuperäiset tarvikkeet tallessa.
- se jota lainasit
vielä löytyä :D Sen seitsemän auki loksahtavaa lokeroa. Pidin kovasti lapsena kyseisestä penaalista kans. en ole edes ajatellut asiaa vaikka mulla 8v tytär. Aika hassuja olivat ; mut ihanii