Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
3741/12684 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin on kyllä ehdottomasti oinas isoine sarvineen

Paras jousimies, vaaka

Oinailla ollut kyllä ihanan isot sarvet... :P

3742/12684 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku huomaa odottavansa kaksosia tai vesimiestä, niin kannattaisi abortoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3743/12684 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaa'at ovat olleet piikkinä lihassani aina. Äitini, todella veemoinen ja itseään palvova vaaka. Tapailukumppaneina vaakoja, jokainen ollut jahkailevaa tyyppiä ja lopulta pettänyt/jättänyt. Joten mietin, mistä te niitä ihania vaakoja oikein löydätte? Minusta tympeä merkki, ei pysty esim. sitoutumaan lainkaan ja ulkonäkö on kaikki kaikessa.

KaurisN

Vierailija
3744/12684 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Jos joku huomaa odottavansa kaksosia tai vesimiestä, niin kannattaisi abortoida.

Tämä Kaksonen huomasi 6 vuotta sitten odottavansa Vesimiestä :D Pelkäsin että venyy Kaloiksi, mutta ei onneksi :)

Vierailija
3745/12684 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaa'at ovat olleet piikkinä lihassani aina. Äitini, todella veemoinen ja itseään palvova vaaka. Tapailukumppaneina vaakoja, jokainen ollut jahkailevaa tyyppiä ja lopulta pettänyt/jättänyt. Joten mietin, mistä te niitä ihania vaakoja oikein löydätte? Minusta tympeä merkki, ei pysty esim. sitoutumaan lainkaan ja ulkonäkö on kaikki kaikessa.

KaurisN

AurinkoVaakojen rasittavimpia piirteitä on juuri tuo jahkailu! Jostain syystä vedän puoleeni etenkin syyskuun lopun Vaakoja. Johtuuko kenties siitä kun itse olen nousu- ja kuuVaaka?

Ovat usein hyviä sanankäyttäjiä ja mukaviakin juttukavereita, mutta aikaansaamattomuus on raivostuttavaa, toisaalta taas ihmissuhteisiin liittyvissä jutuissa saattavat olla ihmeen vietävissä voimakastahtoisempien taholta.

Vierailija
3746/12684 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanotte pariskunnasta, jossa aurinkovaaka (n), kuujousimies, mars leijonassa, aurinkorapu (m), kuuhärkä, mars ravussa?

Vierailija
3747/12684 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaa'oista en tykkää minäkään. Tuntemani ovat melkein kaikki jotenkin pinnallisia, tyhmänpuoleisia ihmisiä. Yksi on älykäs, mutta hän on sitten hyvin tuomitseva, jopa piikittelevä ihminen, joka toteuttaa vaakamaista itsekeskeisyyttä oman älynsä palvonnalla (muut toteuttavat oman ulkonäkönsä, emootioidensa tai mielipiteidensä palvonnalla) ja keskittyy muissa ihmisissä siihen, että saa heidät kiinni jostain ajattelemattomuudesta. En ymmärrä mistä myytti vaakihwn diplimaattisuudesta tulee, koska juuri vaa`oilta saa aina näitä muka ovelia piilov!*ttuiluja: Näytät aika lihavalta tässä kuvassa. Miksi katoit Mattia noin, tolleen ihastuneesti? (Matille myös tietenkin kerrotaan tästä ihastumisesta, vaikka oikeasti katsoin hänen poskessaan ollutta ruokatahraa). Mikä laulu tuo on jota hyräilet, en saa selvää kun menee niin nuotin vierestä. Tuo sun paita on kiva, näköjään kirppareillakin voi tehdä löytöjä. Teidän talo näyttää jännältä, vähän kuin joltain varastolta. Tiesitkö, että lausut Rihannan väärin? Tätä loputtomiin, keskustelut vaakojen kanssa ovat yhtä tyhjän kanssa. Yhdistelmä pissistä ja kyselyikäistä taaperoa. Miesvaa'at ovat uskomattoman ulkonäkökeskeisiä, sekä itsensä, mutta varsinkin naisen osalta. Heidän kyselynä on sitten tätä: ootko ajatellu blondata, miksi sulla on tuon väristä luomiväriä, onkohan sun kainaloissa sänkeä, näyttäisit hoikemmalta mustassa hameessa jne jne

Yäk, vaa'at on inhoja.

Vierailija
3748/12684 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jousimiesnainen ja jostain syystä tunnen vetoa aina härkämiehiin.. Mikähän siinä on :D

Vierailija
3749/12684 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaa'oista en tykkää minäkään. Tuntemani ovat melkein kaikki jotenkin pinnallisia, tyhmänpuoleisia ihmisiä. Yksi on älykäs, mutta hän on sitten hyvin tuomitseva, jopa piikittelevä ihminen, joka toteuttaa vaakamaista itsekeskeisyyttä oman älynsä palvonnalla (muut toteuttavat oman ulkonäkönsä, emootioidensa tai mielipiteidensä palvonnalla) ja keskittyy muissa ihmisissä siihen, että saa heidät kiinni jostain ajattelemattomuudesta. En ymmärrä mistä myytti vaakihwn diplimaattisuudesta tulee, koska juuri vaa`oilta saa aina näitä muka ovelia piilov!*ttuiluja: Näytät aika lihavalta tässä kuvassa. Miksi katoit Mattia noin, tolleen ihastuneesti? (Matille myös tietenkin kerrotaan tästä ihastumisesta, vaikka oikeasti katsoin hänen poskessaan ollutta ruokatahraa). Mikä laulu tuo on jota hyräilet, en saa selvää kun menee niin nuotin vierestä. Tuo sun paita on kiva, näköjään kirppareillakin voi tehdä löytöjä. Teidän talo näyttää jännältä, vähän kuin joltain varastolta. Tiesitkö, että lausut Rihannan väärin? Tätä loputtomiin, keskustelut vaakojen kanssa ovat yhtä tyhjän kanssa. Yhdistelmä pissistä ja kyselyikäistä taaperoa. Miesvaa'at ovat uskomattoman ulkonäkökeskeisiä, sekä itsensä, mutta varsinkin naisen osalta. Heidän kyselynä on sitten tätä: ootko ajatellu blondata, miksi sulla on tuon väristä luomiväriä, onkohan sun kainaloissa sänkeä, näyttäisit hoikemmalta mustassa hameessa jne jne

Yäk, vaa'at on inhoja.

Kuvailit juuri täydellisesti mun pari vuotta sitten työpaikalta löytämäni silloin niin mahdottoman mukavan miesvaakaystävän! Olen nainen, ja häntä parikymmentä vuotta vanhempi, mutta kolahti huumori ja arvot aika yksiin. Molemmilla ihan samanlaiset taustatkin, sekä elämän kivut ja kärsimykset. Juttua riitti.

Ja sitten, yhtäkkiä, boom, tuli kuin toinen persoona tilalle :o Sanoi itse pariinkin otteeseen ennen tätä, että kaikki ystävät on karkottanut vttuilullaan, eikä oikein tiedä itsekään miksi. Uudenvuoden bileissä erään kaverinsa luona oli vttuillut oikein kunnolla, aloittaen siitä, kuinka oli tarjolla valmista kaupan pitsaa, vaikka hän, herkkusuuna tunnettu (reilu ylipaino) nimenomaan haluaa itsetehtyä kaiken olevan. Paljon muitakin tapahtui. Ystävä oli ottanut pahasti nokkiinsa.

Minunkaan viemiset eivät kelvanneet, vaan bumerangina antoi kaiken takaisin, vaikka ihan hintaviakin olivat. Itse oli kertonut mistä tykkää, joten osasin ostaa.

Ulkonäöstään on piirun tarkka, ja myös minulle huomauttelee koko ajan vaatteista ja jopa meikistä, mitä oli kerrankin ihan liikaa! :D Meikkaan hillitysti kylläkin ja mulla on hyvä maku, näin on sanottu useasti.

Koko ajan halveeraa ja käyttäytyy kummallisen ivallisesti, ikään kuin yrittäen käryttää minua valehtelusta ovelin sanakääntein; "etkö sä sanonut viime viikolla ihan toisin" tai että "tuohan on täysin mahdotonta" jne. vaikka täysin rehellinen olen. Kuin yrittäisi provosoida suuttumaan.

Kun ei saanut määräillä milloin tavataan (ollaan hänen luonaan istuttu iltaa, syöty ja paranneltu maailmaa), koska mulla on myös avokumppani (hyväksyy täysin meidän ystävyyden!!!), enkä voi ihan ex tempore lähteä, suuttui. On todella kuin kiukkuinen pikkulapsi, taantuu jotenkin lapsellisesti puhumaankin. Töksäyttelee mitä sattuu ja heitti minua kerran jollain puserollaankin päin naamaa. Ja iältään on jo ihan reippaasti aikuinen mies.

Nyt ei olla tavattu kuukauteen. Pidän hänen toisesta puolestaan tosi paljon, mutta tuosta toisesta puoliskosta en. Harmittaa, mutta on kai parempi unohtaa. Hän saavutti päämääränsä, ilmeisesti, kun veetuili minut pois elämästään. 

Ja niin, lisäksi suuttui, kun kerran kaupungilla ostoksilla käydessämme tuhahdin eräälle ohikulkijalle, kun meinasi päälleni kävellä. Ei ole kuulemma korrektia. Kysyin, että käännätkö sinä aina toisen posken, johon sanoi, että kyllä ja sitten menen kotiin ja huudan itsekseni. Melkoinen tyyppi.

Vierailija
3750/12684 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka on eläinradan tuomari.

Vierailija
3751/12684 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu on paras ja pahin, koska olen rapu ja maailman ärsyttävin ihminen myös se.

Vierailija
3752/12684 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia olette kuu-Vaa´at?

Vierailija
3753/12684 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia olette kuu-Vaa´at?[/quote

Ilmenee toivottavasti tasapainottavana tekijänä vahvalle oinas-lataukselle. Vaaka on tuonut elämään estetiikan tajua ja pyrkimystä harmoniaan elämän eri osa-alueilla.

Vierailija
3754/12684 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuu vaa'oilla on paljon standardeja ja he (vähän) salaa vihaavat kaikkia, koska kukaan ei ole tarpeeksi hyvä. Käytännössä he ovat kuitenkin hyvin mukavia ihmisiä yleensä ja tykkäävät sosialisoida monenlaisten ihmisten kanssa.

Ei kuitenkaan ole yhtä sosiaalinen kuin vaaka aurinko. Inhoaa väkivaltaa, aggressiivista riitelyä ja sotkua. Parisuhdeet ovat hyvin tärkeitä, joten eivät ole yleensä erakkotyyppiä. Monesti kiinnostuneita taiteesta.

Voi olla vähän ikävä jos aurinko on jossain oikukkaammassa merkissä, kuten ravussa. Ajattelet että tulet hyvin hänen kanssaan toimeen, mutta sitten hän ghostaa sinut, kun et täyttänyt jotain nykymätöntä standardiaan. (Vaaka kuu kun ei oikein tykkää avautua tunteistaan välttämättä, mutta rapu on hyvin tunteellinen.)

Vierailija
3755/12684 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuu vaa'oilla on paljon standardeja ja he (vähän) salaa vihaavat kaikkia, koska kukaan ei ole tarpeeksi hyvä. Käytännössä he ovat kuitenkin hyvin mukavia ihmisiä yleensä ja tykkäävät sosialisoida monenlaisten ihmisten kanssa.

Ei kuitenkaan ole yhtä sosiaalinen kuin vaaka aurinko. Inhoaa väkivaltaa, aggressiivista riitelyä ja sotkua. Parisuhdeet ovat hyvin tärkeitä, joten eivät ole yleensä erakkotyyppiä. Monesti kiinnostuneita taiteesta.

Voi olla vähän ikävä jos aurinko on jossain oikukkaammassa merkissä, kuten ravussa. Ajattelet että tulet hyvin hänen kanssaan toimeen, mutta sitten hän ghostaa sinut, kun et täyttänyt jotain nykymätöntä standardiaan. (Vaaka kuu kun ei oikein tykkää avautua tunteistaan välttämättä, mutta rapu on hyvin tunteellinen.)

Muuten hyvä kuvaus, mutta en panisi painoa kuumerkille. Itse olen Vaaka-kuu.

Olen myös Kauris-aurinko ja Vesimies-nouseva.

Kaurius taitaa jyrätä loppujen lopuksi yhden hyvän ja kaiken kauniin.

Minusta on aivan kukkua väittää, että nouseva alkaa vallitsemaan vanhemmiten.

Se asettaa kysymyksiä, mutta ei ala vallitsemaan. Vaa'an vaikutus on vähentynyt ikävuosien myötä, ehkä Kauris on niin sanotusti vaientanut sen piiperön, haahuilevan äänen. Minä en epäröi enää yhtään, kun teen jyrkkiäkin päätöksiä. Vesimies varmaan tekee ystävällisen, jopa sosiaalisen, mutta en hetkeäkään enää tässä iässä epäröi panna ystävyyksiä poikki. Jos kerran elää kerran, niin pitäkööt muut hyvänään oman epävakautensa, niin minäkin pidän. Älkää häiritkö minua tyhjänpäiväisillä höpinöillä. Siedän sen verran kuin kohteliaisuus, Vesimies ja Vaaka edellyttää.

Vierailija
3756/12684 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsotte yleiskuvaa teidän kartan (Zodiac & Placidus Orb) aurinkomerkistä, planeetoista, huoneista ja nousevista, niin mitä horoskooppimerkkiä teillä on eniten kartalla?

Mitkä horoskooppimerkit loistavat poissaolollaan?

Älkää kertoko aurinko ym. merkkejänne (vielä) kuitenkaan :)

Minulla on kartassa eniten: leijonaa (4), vesimiestä (4), vaakaa (3), kaksosta (3) ja neitsyttä (3).

Muita oli vain 1-2 kpl.

Minulla ei ole yhtään: kaurista tai rapua.

Vierailija
3757/12684 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsotte yleiskuvaa teidän kartan (Zodiac & Placidus Orb) aurinkomerkistä, planeetoista, huoneista ja nousevista, niin mitä horoskooppimerkkiä teillä on eniten kartalla?

Minulla on kartassa eniten: leijonaa (4), vesimiestä (4), vaakaa (3), kaksosta (3) ja neitsyttä (3).

Muita oli vain 1-2 kpl.

Skorppionia. Olen Pluto-ihminen.

Ilmamerkkejä ei ole ollenkaan. Paitsi Chiron kaksosissa. (Eli olen ihan tyhäm, höhöö)

Vierailija
3758/12684 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita oli vain 1-2 kpl.

Mitä tarkoitat? Planeettojahan on vain 10 +nouseva merkki.

Vierailija
3759/12684 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita oli vain 1-2 kpl.

Mitä tarkoitat? Planeettojahan on vain 10 +nouseva merkki.

Varmaan mukana asteroidit Vesta, Juno, Ceres, Chiron...

Vierailija
3760/12684 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten oinasta, leijonaa, vesimiestä ja vaakaa, luultavasti myös jousimiestä hyvin paljon. En usko tähän okkultistiseen paskaan. Mutta av onkin täynnä vähän yksinkertaisempia naisia? En halua pitää yksinkertaisina, mutta sellainen vaikutelma tulee.

Yksinkertaisempaa on tulla näsäviisastelemaan ja haukkumaan muita hupi- ja itsetutkiskeluketjuun.

T: Kaksoset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan