Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petteri Orpo ja tasaveron puolustaminen "kannustaa pienituloisia tekemään lisätöitä"

Vierailija
03.11.2018 |

Kuulinko hetki sitten oikein? Mtvn uutisextra. Orpo puolustaa tasaveroa. Tasavero hänen mukaan kannustaisi pienituloisia tekemään lisätöitä ja muita valintoja tulojen kasvattamiseksi. Kai kuulin väärin?

Kommentit (230)

Vierailija
1/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he kannustusta tarvitsevat.

Minun on pakko tehdä töitä lujasti, että saan elätettyä suuren perheen. Tasavero, tai minusta sen pitäisi olla tasaprosentti, helpottaisi huomattavasti taakkaa.

Vierailija
2/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se motivoisi töitä tekemään. Viro on hyvä esimerkki tasaveron toimivuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaprossa on ainoa oikea ja oikeudenmukainen tapa verottaa työtä.

Vierailija
4/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkokapitalisti . Köyhät kyykkyyn kokkari. Mitä muuta siltä/niiltä nyt voisi odottaa😨

Vierailija
5/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sori P, olen silti sairas ja kykenen vain osa-aikatöihin. Vain parantuminen innostaisi tekemään enemmän töitä.

Vierailija
6/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihkokapitalisti . Köyhät kyykkyyn kokkari. Mitä muuta siltä/niiltä nyt voisi odottaa😨

Miksi on ylevämpää olla käsi syvällä kanssaihmisten lompakossa kuin pitää kiinni omasta lompakostaan?

Vierailija
7/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasaprossa on ainoa oikea ja oikeudenmukainen tapa verottaa työtä.

Oletteko samaa mieltä jonkun ehdottamasta kymppitonnin eläkekatosta? Kukaan ei tarvitse elääkseen enempää.

Vierailija
8/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua virolaista porvariyhteiskuntaa tänne. En tajua miksi kyseistä maata hehkutetaan, siellä heikompiosaiset voivat pahoin. Digitalisaatio on muuta Eurooppa sata vuotta edellä mutta yhteiskunta on yleisesti ottaen umpimielinen ja porvarit hallinneet vuodesta 1991. 

Vierailija
9/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi myös että on reilua että ihmiset saavat pitää omat rahansa joiden eteen tekevät töitä

Mutta eihän se käy..muilta pitää ottaa jotta MINÄ saan enemmän tekemättä mitään.....

Vierailija
10/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasavero on hyvä sitten kun on tasapalkka

Vierailija
11/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi myös että on reilua että ihmiset saavat pitää omat rahansa joiden eteen tekevät töitä

Mutta eihän se käy..muilta pitää ottaa jotta MINÄ saan enemmän tekemättä mitään.....

Mitä töitä Orpo tekee?

Vierailija
12/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tasapalkka? Eiköhän jokaiselle muodostu ihan oikea hinta? Jos ei palkka kelpaa keksii itse miten voi tuottaa lisää arvoa muille. Se on joko lisää duunia tai parempi tuote.

Vierailija
13/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo käynnistänyt vaalikampanjan. Tasavero ei ole poliittisesti realistinen vaihtoehto Suomessa.

Vierailija
14/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä töitä Orpo tekee?

Ei mitään veroja maksa ainakaan.

Vierailija
15/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua virolaista porvariyhteiskuntaa tänne. En tajua miksi kyseistä maata hehkutetaan, siellä heikompiosaiset voivat pahoin. Digitalisaatio on muuta Eurooppa sata vuotta edellä mutta yhteiskunta on yleisesti ottaen umpimielinen ja porvarit hallinneet vuodesta 1991. 

Sitä ennen kokeiltiin 50 vuotta sosialismia ja kaikki voivat pahoin.. tai no, puolue-eliitin lähettiläät voivat paksusti.

Vierailija
16/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivoisi tekemään = pakottaisi tekemään.

Vierailija
17/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko niin? Minulla jäi mieleen se, että sanoi jotain tyyliin, että työtä verotettaisiin vähemmän ja esim. kulutusta ja ympäristölle haitallisia asioita verotettaisiin enemmän.

Vierailija
18/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä töitä Orpo tekee?

Oisko ministeri?

Valtiovarainministeri on maamme arvokkaimpia töitä.

Vierailija
19/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten äänestä noita kokkari-munapäitä!

Vierailija
20/230 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tasapalkka? Eiköhän jokaiselle muodostu ihan oikea hinta? Jos ei palkka kelpaa keksii itse miten voi tuottaa lisää arvoa muille. Se on joko lisää duunia tai parempi tuote.

Just joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi