Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
4821/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paul on kuitenkin omalla YouTube-tilillään kommentoinut jotain Tainan videoihin.

Vierailija
4822/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tainan höpöttelystä: Suomalaiset ovat melkoisen "raivorehtiä" kansaa eli tarkoitetaan mitä sanotaan. Oisko muualla maailmalla (ausseissakin) meno vähän sellaista että ei oo niin justiinsa. Kunhan lörpötellään jotain sinnepäin, lörpöttelyn ilosta.

Tubemaailmassa on ihan yleistä vääristellä totuutta, mutta jos jää kiinni niin siitäkin tehdään aika hyvin ns. paljastusvideoita, joissa kerrotaan totuus todisteiden kera. Se tubeura voi loppua siihen sitten, seuraajat on usein kääntyneet tubetähteä itseään vastaan ja fanikanta supistunut muutamiin tuhansiin kymmenistä ja sadoista tuhansista. Eli enemmän kuuluu tubekulttuuriin kuin esim. jenkki- tai aussikulttuuriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4823/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi Taina haluaa, että ihmiset fanittaa heitä ja pikkulapsilla on omat instagramit sun muut. Jatkuvasti jotain faneja piirtää heidän perheistään jotain yms. Nyt kun on pidempää seurannut tätä perhettä, hyvin tavallinen on, ei mitenkään niin erikoinen, kuin luulin. Yrittää olla erikoisia, mutta loppujenlopuksi elävät tavallista arkea Prismoineen ja ruuanlaittoineen sekä lasten synttärineen

Vierailija
4824/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät paljon asioita videoiden takia, mutta kuitenkin loppujenlopuksi elävät sitä tavallista arkea, sitä samanlaista kuin me muut. Tai ei mitenkään mahdottoman erikoisesti siis. Ei mitenkään ihmeellinen perhe loppujenlopuksi.

Vierailija
4825/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat kyllä hyväkäytöksiä, mutta ihan tavallisia taaperoita, ei ihmelapsia tai lapsineroja. Eikä tarvikkaan olla. Mutta alussa luulin, että ovat paljon ihmeellisempi perhe. Hyvin ns.taviksia loppujenlopuksi.

Vierailija
4826/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat kyllä hyväkäytöksiä, mutta ihan tavallisia taaperoita, ei ihmelapsia tai lapsineroja. Eikä tarvikkaan olla. Mutta alussa luulin, että ovat paljon ihmeellisempi perhe. Hyvin ns.taviksia loppujenlopuksi.

Ei mikään ihme, että niin luulit. Taina on liioitellut todella paljon jo silloin, kun esitteli perhettään vasta Instagramissa. Silloin hän esimerkiksi sanoi syövänsä vegaaniruokaa ja käytti jatkuvasti vegan-hashtageja, joilla saa paljon seuraajia instassa. Sen jälkeen kun Tainasta tuli tubejulkkis, hän käänsikin yhtäkkiä kelkkansa ja sanoi ettei ole vegaani, vaan ruokavalionsa on plant based. Ilmeisesti joutui videoiden myötä suurennuslasin alle ja paljastui, ettei perheen elämäntapa nyt aivan vegaaninen olekaan.

Myös kolmelta herääminen taisi olla vain vaihe. Taina julisti lyhyen yöunen terveyshyötyjä yhden videon verran. Sitten vastaili tubekommentteihin yömyöhään ja ihmettelyjen jälkeen lopulta sanoi, että on joutunut muuttamaan rytmiään ”tubevideoiden lataamisen takia”. Just joo. Todellinen periaatteen nainen.

Vierailija
4827/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi mietityttämään kun Taina vastasi yhteen Youtube-kommenttiin, että ei voi julkaista videota lapsistaan musisoimassa copyright-syiden takia. Samaan aikaan Youtube on kuitenkin täynnä lauluvideoita ja esim. soittotutorialeja, joissa esitetään tosi tunnettuja biisejä. Miksei Taina voi siis julkaista lapsistaan vastaavaa videota? Tietääkö joku tarkemmin näistä?

Vierailija
4828/10856 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi mietityttämään kun Taina vastasi yhteen Youtube-kommenttiin, että ei voi julkaista videota lapsistaan musisoimassa copyright-syiden takia. Samaan aikaan Youtube on kuitenkin täynnä lauluvideoita ja esim. soittotutorialeja, joissa esitetään tosi tunnettuja biisejä. Miksei Taina voi siis julkaista lapsistaan vastaavaa videota? Tietääkö joku tarkemmin näistä?

No ainakin jos soittaa jotain lauluja videolla voi mennä se pois videosta saako rahaa siitä. Se saattaa tässä olla Tainan pelko?

Vierailija
4829/10856 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Tainan lapset eivät olekkaan niin musikaalisia, kuin Taina on mainostanut. Ehkä Cleopatra, mutta juuri muiden musisointia ei ole kuulunut

Vierailija
4830/10856 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh minun mielestä vaan tosi tyhmää esittää jotain pyhimystä jolla on kymmenen tähtilahjakasta ihmelasta. Ikävää myös juuri tuo että tiettyjä lapsia suosii enemmän kuin toisia, koska ne tietyt lapset keräävät somessa enemmän huomiota.

Kyseessä ei ole täydellinen perhe, eikä täydellisyyttä tarvitsisi tavoitellakaan. Siitä vaan tulee (kuten huomattu) epäilyttävä kuva.

En myöskään usko että perhe piilottelee jotain hämärää salaisuutta. Tavallinen perhe on kyseessä, äidillä vain kova tarve tuoda hyviä puolia esille. Jotkut ovat semmoisia.

Vierailija
4831/10856 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkeä ja rehellisyyttä kirjoitti:

Äh minun mielestä vaan tosi tyhmää esittää jotain pyhimystä jolla on kymmenen tähtilahjakasta ihmelasta. Ikävää myös juuri tuo että tiettyjä lapsia suosii enemmän kuin toisia, koska ne tietyt lapset keräävät somessa enemmän huomiota.

Kyseessä ei ole täydellinen perhe, eikä täydellisyyttä tarvitsisi tavoitellakaan. Siitä vaan tulee (kuten huomattu) epäilyttävä kuva.

En myöskään usko että perhe piilottelee jotain hämärää salaisuutta. Tavallinen perhe on kyseessä, äidillä vain kova tarve tuoda hyviä puolia esille. Jotkut ovat semmoisia.

Okei hyviä ajatuksia, mutta eikö se ole jo vähän suvaitsematonta, että 16+ lapset menevät yhdessä alasti saunaan?

Vierailija
4832/10856 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ihmettele tainan suosiota kun hänellä on näin monta perinpohjaista stalkkeria. ಥ_ಥ

Vierailija
4833/10856 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei hyviä ajatuksia, mutta eikö se ole jo vähän suvaitsematonta, että 16+ lapset menevät yhdessä alasti saunaan?

Tarkoitut varmaan, että olet päinvastoin itse suvaitsematon, jos ihmettelet yhdessä saunomista. Sehän on saunomista, ei muuta. Suomessa saunotaan perhekunnittain, ainakin terveet yksilöt. Minäkin käyn veljeni kanssa saunassa, olen aina käynyt, samoin lapseni käyvät saunomassa yhdessä. Saunon myös työkavereitteni kanssa ja ystäväperheen.

Vierailija
4834/10856 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitut varmaan, että olet päinvastoin itse suvaitsematon, jos ihmettelet yhdessä saunomista. Sehän on saunomista, ei muuta. Suomessa saunotaan perhekunnittain, ainakin terveet yksilöt. Minäkin käyn veljeni kanssa saunassa, olen aina käynyt, samoin lapseni käyvät saunomassa yhdessä. Saunon myös työkavereitteni kanssa ja ystäväperheen.

Tottakai saunominen muiden kanssa on ok, mutta ALASTI VASTAKKAISTA SUKUPUOLTA EDUSTAVAN KANSSA ei ole ok! Varsinkaan murrosiän jälkeisenä aikana!

Vierailija
4835/10856 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kyseessä vain saunomista"? alasti. vastakkaisen sukupuolen kanssa. aikuisena. ei perheenjäsenen.

ei todellakaan ok, tää on tätä joidenkin hullusuomalaisten inhottavaa toimintaa...

Vierailija
4836/10856 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvaitsemattomuudessa ei aina ole jotain väärää. monesti se voi olla myös hyvä asia

Vierailija
4837/10856 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saunominen muiden kanssa on ok, mutta ALASTI VASTAKKAISTA SUKUPUOLTA EDUSTAVAN KANSSA ei ole ok! Varsinkaan murrosiän jälkeisenä aikana!

Oletko nyt ihan tosissasi? Musta perheen kesken saunominen on ok niin kauan kuin nuorelle itselleen se on ok ja luontevaa. Toisille se on sitä aina, toiset ehkä haluavat mieluummin käydä yksin tai vain nais-/miesporukalla saunassa. En kyllä usko, että tuossakaan perheessä ketään varsinaisesti pakotetaan sekasaunomaan.

Vierailija
4838/10856 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunominen ei seksuaalista. Alastomuus ei ole seksuaalista. Niistä on tehty sellaisia vasta viime aikoina. Jos on sinut itsensä kanssa, voi saunoa vaikka kenen kanssa. Perheenjäsenethän ovat tunteneet toisensa aina, he voivat saunoa yhdessä aina. Voi sinua, jos olet noin ahdistunut itsesi kanssa.

Vierailija
4839/10856 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hyvänen aika ihmiset! Tässä ketjussa oli aiheena Licciardo-Toivolat ja heidän youtube kanavansa, ei mikään alastomuuden seksualisointi!

Menkää muualle haastamaan riitaa tai jutelkaa aiheesta.

Vierailija
4840/10856 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista videoista on näköjään poistettu kommentit käytöstä.

Ketju on lukittu.