Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Miksei Taina pyytänyt jotain videoimaa hänen pulahdustaan avannossa?
Koska hän imettää ja voi tulla rintatulehdus, näin sanoi :D
Jos imettää, niin ymmärrettävää kyllä, hyvä syy ettei mene avantoo. Luulisi Tainan menevän, jos ei imetä. Avannossa käyminen on suht yleistä
Musta avantouinti video oli hyvä ja mielenkiintoinen.
Taina nähty tänään D’argatanin kanssa Sepässä
Vierailija kirjoitti:
Taina nähty tänään D’argatanin kanssa Sepässä
Huvittavaa kun heitä bongataan vain Seppälän marketeissa...
hullu mutsi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sairasta kirjoitti:
Tosi outoa, että tää Taina tilaa youtubessa lastensa ja jopa Jennan kanavaa, mutta ei oman aviomiehensä kanavaa. Ihan niin kuin Taina häpeäisi miestään...
Tuntuu myös tosi pahalta, että Taina tekee lapsistansa "brändejä", ja mainostaa ja panostaa erityisesti Shakespearen kanavaan. Tainan videoiden kuvauksissa lukee: "THE FIRST VIDEO WILL BE SOON RELEASED ON SHAKESPEARE'S CHANNEL!!!" Tosi epämiellyttävää että toista lasta suositaan enemmän, koska on huomattu että tämä lapsi on olemukseltaan karismaattisempi ja kerää enemmän huomiota kuin muut.
Mun mielestä ihan kauheeta suosimista tommonen, siis miten äiti voi ylpeillä joitain lapsia enemmän kuin toisia, kun kyseessä on omat lapset?!! Millainen kamala äiti on kyseessä??Sairasta.
Lisäksi mietin, onko Taina ottanut botoxia naamaansa. Vanhoissa kuvissa Taina näyttää paljon vanhemmalta ja ihan erilaiselta kuin nykyään....
Eihän se Paul oo lisännyt youtubeen mitään 3 vuoteen.
Oon kanssa miettinyt että on varmaan jotain laittanut naamaansa. Hyvältä näyttää mielestäni. Jos on botoxia, niin ei oo ainakaan epäluonnollisen överi, niinkuin monilla muilla.
No siis toi mitä sanoit toisten lasten suosimisesta, niin oon ihan samaa mieltä. Ihan selkeästi suosii ja tuo esille tuota Shakespearea, kun taas vaikka D'Artagnan (en osaa kirjoittaa) ei koskaan ole huomion keskipisteenä.
Shakespearen ja D`artagnanin luonteet vaikuttavat videoidenperusteella aikaerilaiselta. Ehkä D on hieman ujompi ja hiljaisempi ja ei itse halua esiintyä niin paljon videolla kun taas Shakespeare on oikea huumoriveikko jolta ehkä juttua löytyisi enemmänkin. Ei se tarkoita että toista suosittaisiin enemmän kun näkyy enemmän videoilla.
Osaisin esimerkiksi kuvitella että jos oma äitini olisi kuvaillut youtubevideoita meidän lapsuudessa niin minä olisin huomattavasti siskojani vähemmän niillä videoilla esiintynyt enkä silti ajattelisi että äitini häpeäisi minua tai pitäisi siskojani parempana :D
Sepässä myös näin! Sehän on Jyväskylän uusin kauppakeskus. Usein Tainaa prismassa nähny kaupassa, kirpparilla myymässä lasten vaatteita ja ajamassa sillä ruosteen puhkomalla isolla romulla pakettiautolla. Usein lapset keskenään autossa kun rouva käy siivoo kirppis pöytää. Pistänyt jo vuosi silmiin tämä draama rouva, sen verran kovaääninen tapaus kauppa reissuilla ollut...
Mäkin muista sen auton... nykyään vissiin fiinimpi auto.
Vierailija kirjoitti:
Sepässä myös näin! Sehän on Jyväskylän uusin kauppakeskus. Usein Tainaa prismassa nähny kaupassa, kirpparilla myymässä lasten vaatteita ja ajamassa sillä ruosteen puhkomalla isolla romulla pakettiautolla. Usein lapset keskenään autossa kun rouva käy siivoo kirppis pöytää. Pistänyt jo vuosi silmiin tämä draama rouva, sen verran kovaääninen tapaus kauppa reissuilla ollut...
Millainen draamarouva hän on? Itse olen kerran vain nähnyt hänet kaupassa.
Uskoisin Tainan herättävän huomiota ihan yksinäänkin ilman lapsiaan. Hänellä on kuitenkin pitkät, valkaistut hiukset ja luultavasti aika usein valkoiset vaatteet. Itse ainakin kiinnitän huomiota todella pitkiin hiuksiin varsinkin jos ne hulmuavat auki, ja mietin samalla, ovatko ne aidot vai pidennykset.
Jyväskylän Seppälän prisma, vuosia tehnyt ruokaostoksia siellä. Hän ei jää huomaamatta, jo vuosia ennenkuin tuli "some äidiksi. Herättää olemuksellaan huomiota, josta kyllä nauttii ja aikaa isoon ääneen puhuu ja huutelee lapsilleen.
Se paketti auto aina pelotti millon hajoo parkkipaikalle niin laho se oli ja käynti huono. Minäkin nähny kirppiksellä sen myyvän lasten vaatteita.
Wannabefamous kirjoitti:
Taina varmaan haluaisi, että olisivat kuuluisia ja Nefertiti olisi kuin Marilyn Monroe
Niin, olihan Marilyn lapseton, masentunut ja onneton. Ja eli jopa 36-vuotiaaksi. Sairas äiti, jos haluaa tyttärelleen saman kohtalon
Paulista saa ihan erilaisen kuvan uudelta videolta mitä aiemmin! Ihanan oloinen mies!
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylän Seppälän prisma, vuosia tehnyt ruokaostoksia siellä. Hän ei jää huomaamatta, jo vuosia ennenkuin tuli "some äidiksi. Herättää olemuksellaan huomiota, josta kyllä nauttii ja aikaa isoon ääneen puhuu ja huutelee lapsilleen.
Se paketti auto aina pelotti millon hajoo parkkipaikalle niin laho se oli ja käynti huono. Minäkin nähny kirppiksellä sen myyvän lasten vaatteita.[/quoteRohkea nainen, kun uskaltaa ajaa pakettiautolla ja vielä, jos ei ole maailman hyväkuntoisin :)
Kiva video tuo uusimmainen video :)
Jerusalem on kuin ilmetty isänsä :D Uusimassa videossa huomasi, että ääni on aika samanlainen (ja ulkonäkö).
Ai hitto, olen alkanut pitää Paulista! Taas huomaa kuinka ei pidä antaa ensivaikutelman hämätä, mukavan ja leppoisan oloinen mies. :D
Söpöä. Tässä näkee ettei onnellisuuteen tarvitse kalliita lahjoja. :) Paul osti Tainalle salmiakkeja.
Taina on valehdellut ja liioitellut asioita niin paljon etten usko sekuntiakaan tämän käyneen avannossa... Lapset olivat silti rohkeita. :D