Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
4801/10856 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Taina ei esitä videoillaan pelkästään itseään vaan myös pienet lapsensa. Tuollaiset höpötykset voi haitata myös lapsia tulevaisuudessa.

Vierailija
4802/10856 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta noi videot on ihania. Itse en kuitenkaan valitsisi tuollaista julkisuutta lapsilleni. Mutta he ovat valinneet ja arvostan sitä että tekevät sen noin että pitävät itsellään ohjat verrattuna tv sarjaan osallistumiseen missä ei itse editoi sisältöä. Lisäksi ovat suoraan sitä mitä ovat, ei niin kuin jotkut bloggarit jotka puhuvat "tiedostavasti" oman lapsen yksityisyydestä ja sitten taas heti myyvät sen kun tulee hyvä yhteistyötarjous.

Ovat suoraan mitä ovat? Eikö nämä Tainan "sydänmessä" jutut ole jo ihan vitsi tässäkin ketjussa? Tainan vaihtoehtoinen totuus, esimerkkejä on useita.

Homeschool -> hoidetaan kotona alle kouluikäisiä lapsia, isommat ihan tavallisessa koulussa

Vegan, vegan, vegan hoki Taina koko ajan -> nyt plant based kun ei tainnutkaan ihan vegaania kaikki olla

We moved -> lomalla vuokramökissä

Lasten iät tuntuu äidillä menevän iloisesti sekaisin ja nimenomaan alaspäin, koska nappygang

Yhdessä instakommentissa sanoi nappy gangin syntyneen in a same month, hun. Paitsi että nefertiti syntynyt kesällä ja muut marraskuussa.. Juu ei edes samana vuoden aikana

Tässä näitä vaihtoehtoisia totuuksia, joku muu voi halutessaan jatkaa

Mä koen kyllä tuon ihan normaaliksi höpöttelyksi, jota ei kuulu ottaa ihan noin vakavasti.

Tai siis että epänormaalimpaa on tarttua toisten jokaikiseen sanaan jotka on esitetty viihdeteoksen kontekstissa. Sulla tuntuu olevan aspergerpiirteitä tai jotain.

Instaa ja tätä keskusteluja seuraan kyllä, videoita en ole katsonut kuin muutaman, ovat mielestäni tylsiä. Minua kiinnostaa Taina ilmiönä enemmän kuin heidän elämä. Minun mielestä valehtelu ei ole vaan höpöttelyä. Etenkin me Suomalaiset helposti puutumme valehteluun, jossain muualla se saattaisi mennä vaan Small talkina jolla ei ole niin merkitystä.

Ei, minulla ei ole asperger piirteitä (Hyvin diagnoosi tehty muutaman rivin perusteella muuten). Olen kyllä insinööri ja epäkohdat ärsyttää minua kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4803/10856 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelista löytyy myös juttua Tainasta, #tainacase lahkoäiti Taina 😁

Vierailija
4804/10856 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut ihmettelyä, kuka jaksaa katsoa videoita. Ainakin oma 2v on haltioissaan eli kohderyhmänä taaperot?

Vierailija
4805/10856 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Taina ei enää mainosta Leonardon kanavaa ja juttuja?

Vierailija
4806/10856 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4807/10856 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Taina ei enää mainosta Leonardon kanavaa ja juttuja?

Koska arvot erilaiset, tänäänkin katsoin videon vegaanisesta pepperonipitsasta ja suomeakin puhui siinä. Omg ei näin!

Vierailija
4808/10856 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoitteko Leonardon viimeisintä videota, jossa tekevät pitsataikinaa? Ei heti uskoisi, että toisella on takana parin vuoden kokkiopinnot ja toinenkin käynyt ainakin kotikoulun kotitaloustunneilla...

Mä olen saanut Tainan videoista sen kuvan, että heillä lapset auttavat paljon ruoanlaitossa, mutta tuo Leonardon taikinasähläys vesitti kyllä sen mielikuvan aika perusteellisesti :D

Missä kohtaa lasten on näytetty osallistuvan erityisesti? Käyhän ne välillä nappailemassa maistiaisia.

Vahvistaa käsitystä, että Paul laittaa ruuat.

Hyvä Leo kun uskaltautuu kokeilemaan!

Tainan videoissa on näytetty, esim. Sauna night -videot ja kesän grillausvideot. Lisäksi muistan, että Taina on jossain videolla/kommenteissa selittänyt, että lapset osallistuvat ruoanlaittoon, jotta osaisivat itse tehdä ruokaa kun muuttavat pois kotoa. Harmi vain kun en muista, missä videolla tämä oli. Mutta siksi siis mulle oli tällainen mielikuva syntynyt. Ja joo, on mustakin joka tapauksessa hienoa että Leonardo rohkeasti kokeilee ruoanlaittoa, olipa siitä aikaisempaa kokemusta tai ei :)

Vierailija
4809/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoitteko Leonardon viimeisintä videota, jossa tekevät pitsataikinaa? Ei heti uskoisi, että toisella on takana parin vuoden kokkiopinnot ja toinenkin käynyt ainakin kotikoulun kotitaloustunneilla...

Mä olen saanut Tainan videoista sen kuvan, että heillä lapset auttavat paljon ruoanlaitossa, mutta tuo Leonardon taikinasähläys vesitti kyllä sen mielikuvan aika perusteellisesti :D

Missä kohtaa lasten on näytetty osallistuvan erityisesti? Käyhän ne välillä nappailemassa maistiaisia.

Vahvistaa käsitystä, että Paul laittaa ruuat.

Hyvä Leo kun uskaltautuu kokeilemaan!

Tainan videoissa on näytetty, esim. Sauna night -videot ja kesän grillausvideot. Lisäksi muistan, että Taina on jossain videolla/kommenteissa selittänyt, että lapset osallistuvat ruoanlaittoon, jotta osaisivat itse tehdä ruokaa kun muuttavat pois kotoa. Harmi vain kun en muista, missä videolla tämä oli. Mutta siksi siis mulle oli tällainen mielikuva syntynyt. Ja joo, on mustakin joka tapauksessa hienoa että Leonardo rohkeasti kokeilee ruoanlaittoa, olipa siitä aikaisempaa kokemusta tai ei :)

Ja onhan se nyt ihan oletuskin että kokeilee ja tekee ruokia, hän on kuitenkin 20-vuotias. 

Vierailija
4810/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoa, että tää Taina tilaa youtubessa lastensa ja jopa Jennan kanavaa, mutta ei oman aviomiehensä kanavaa. Ihan niin kuin Taina häpeäisi miestään...

Tuntuu myös tosi pahalta, että Taina tekee lapsistansa "brändejä", ja mainostaa ja panostaa erityisesti Shakespearen kanavaan. Tainan videoiden kuvauksissa lukee: "THE FIRST VIDEO WILL BE SOON RELEASED ON SHAKESPEARE'S CHANNEL!!!" Tosi epämiellyttävää että toista lasta suositaan enemmän, koska on huomattu että tämä lapsi on olemukseltaan karismaattisempi ja kerää enemmän huomiota kuin muut.

Mun mielestä ihan kauheeta suosimista tommonen, siis miten äiti voi ylpeillä joitain lapsia enemmän kuin toisia, kun kyseessä on omat lapset?!! Millainen kamala äiti on kyseessä??

Sairasta.

Lisäksi mietin, onko Taina ottanut botoxia naamaansa. Vanhoissa kuvissa Taina näyttää paljon vanhemmalta ja ihan erilaiselta kuin nykyään....

Vierailija
4811/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta kirjoitti:

Tosi outoa, että tää Taina tilaa youtubessa lastensa ja jopa Jennan kanavaa, mutta ei oman aviomiehensä kanavaa. Ihan niin kuin Taina häpeäisi miestään...

Tuntuu myös tosi pahalta, että Taina tekee lapsistansa "brändejä", ja mainostaa ja panostaa erityisesti Shakespearen kanavaan. Tainan videoiden kuvauksissa lukee: "THE FIRST VIDEO WILL BE SOON RELEASED ON SHAKESPEARE'S CHANNEL!!!" Tosi epämiellyttävää että toista lasta suositaan enemmän, koska on huomattu että tämä lapsi on olemukseltaan karismaattisempi ja kerää enemmän huomiota kuin muut.

Mun mielestä ihan kauheeta suosimista tommonen, siis miten äiti voi ylpeillä joitain lapsia enemmän kuin toisia, kun kyseessä on omat lapset?!! Millainen kamala äiti on kyseessä??

Sairasta.

Lisäksi mietin, onko Taina ottanut botoxia naamaansa. Vanhoissa kuvissa Taina näyttää paljon vanhemmalta ja ihan erilaiselta kuin nykyään....

Eihän se Paul oo lisännyt youtubeen mitään 3 vuoteen.

Oon kanssa miettinyt että on varmaan jotain laittanut naamaansa. Hyvältä näyttää mielestäni. Jos on botoxia, niin ei oo ainakaan epäluonnollisen överi, niinkuin monilla muilla.

Vierailija
4812/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin äsken, että Tainapa ei seuraa miestään instagramissa. Paul toki seuraa Tainaa, mutta Tainahan ei seuraa takaisin.

Vierailija
4813/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sairasta kirjoitti:

Sairasta.

Oon kanssa miettinyt että on varmaan jotain laittanut naamaansa. Hyvältä näyttää mielestäni. Jos on botoxia, niin ei oo ainakaan epäluonnollisen överi, niinkuin monilla muilla.

Joo ei ole, mutta taas esim. Romeon kanavalla mitä Taina tilaa, ei ole yhtäkään videota. Ja tuskin tulee

Vierailija
4814/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on teidän mp siitä että Taina ei tägää miestään ig kuviin joissa hän esiintyy, vaikka tägää myös 4vuotiaan pikkulapsensa????? :)

häpeää vissiin omaa aviomiestänsä

Vierailija
4815/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Paul ei halua että tägätään, kun ei muutenkaan haluan olla messissä tuossa some feimiydessä.

Hassua kyllä ettei Taina seuraa tubessa Paulin kanavaa. Toisaalta on varmaan nähnyt sen kontentin jo, eikä ole tarve.

Miksi ei seuraa instassa? Tämä on hämärämpi.

Vierailija
4816/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sairasta kirjoitti:

Sairasta.

No siis toi mitä sanoit toisten lasten suosimisesta, niin oon ihan samaa mieltä. Ihan selkeästi suosii ja tuo esille tuota Shakespearea, kun taas vaikka D'Artagnan (en osaa kirjoittaa) ei koskaan ole huomion keskipisteenä.

Vierailija
4817/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta kirjoitti:

Sairasta.

Vierailija
4818/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä Paul on sanonut, ettei aio enää lisätä uusia videoita, joten mitäpä tuota seuraamaan. Tai ehkä Tainalla on toinen, privaatimpi käyttäjätunnus, jolla seuraa Paulia. Moni superjulkku seuraa esim. Instassa vain yhtä tiliä tai jopa ei yhtään, vaikka itsellä on satojatuhansia seuraajia.

Vierailija
4819/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainan höpöttelystä: Suomalaiset ovat melkoisen "raivorehtiä" kansaa eli tarkoitetaan mitä sanotaan. Oisko muualla maailmalla (ausseissakin) meno vähän sellaista että ei oo niin justiinsa. Kunhan lörpötellään jotain sinnepäin, lörpöttelyn ilosta.

Vierailija
4820/10856 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista vilkku pitkä piaska!

Ketju on lukittu.