Onko tällainen reppu nolo 40+ ikäisellä?
https://www.zalando.fi/desigual-back-mickey-rock-nerano-reppu-black-de1…
Olisi vain niin ihana reppu. <3 Kesän menoihin tätä laukkua mietin.
Kommentit (16)
Ei ole.
Ei olisi vaikka reppu olisi violetti yksisarvinen jossa kimalteita.
Anna sisäisen lapsesi ostella kivoja juttuja joista tulet onnelliseksi ja pue ne päällesi. Lopeta ajattelemasta mitä muut ajattelevat ja elä elämääsi niin, että se tekee sinut onnelliseksi <3
Ei ole, kunhan itse tykkäät repustasi! Monelle työpaikalle toki ei oikein sovi, mutta kesän menoihinhan se olikin.
Ei. Vaikka repusta tulee mieleen joku sinipäinen, jolla on letit ja kummallisia kaapuja. Mutta sekin on ok.
Mille työpaikalle ei sovi? Tuohan on tosi kiva
No eikä oo mikään nolo! Pääasiahan se on, et itte tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mille työpaikalle ei sovi? Tuohan on tosi kiva
Niihin parempiin. Jos kerran elämässäni käyttäisin vaikka asianajan palveluita, oletan sillä olevan asiallinen salkku.
No mitäs noloa tuossa voisi olla, ja missä mielessä?
Eihän Mikki Hiiri edes ole mikään lasten hahmo, eikä Aku Ankka muine henkilöineen yleensäkään: eikös pikemminkin ole niin, että nykylapset eivät enää ymmärrä Akusta mitään: sitä lukivat lapsena ja vielä aikuisinakin nykyiset keski-ikäiset ja vieläkin vanhemmat?
Eikä tuo siks'toiseen muutenkaan ole mitenkään mamsellimainen tuon repun malli.
Eiväthän aikuiset ihmiset vain tosissaan mieti tuollaisia seikkoja ja anna niiden vaikuttaa valintoihinsa?
Luojan kiitos, että en itse ymmärrä muodista mitään.
Mitä väliä on iällä? Itse olen 50+ ja käytän vaatteita, mistä pidän. Ihan sama, mitä muut ajattelevat.
Vapaa maa, käyttäkee sitä, tai se otetaan pois.
Minusta leikittelevä tyyli vain tekee nuoremmaksi, ulkoisesti ja sisäisesti. Miksi pitäisi elää kuin menneinä vuosikymmeninä nuttura tiukalla. Itse olen 30+ ja suorastaan iloitsen, kun näen sellaisia 4-kymppisiä, jotka on tienraivaajina minullekin. Eli nykyiset nelikymppiset on ihanan tyylisiä, ei sellaisia "tylsiä aikuisia". Ei pidä ajatella mitään hiton ikää. 😉
Desigualin tuotteet on suunnattu 40+ naisille ja miehillekin, ei ole ihan nuorison tai nuorten aikuisten juttuja.
Olen 48v mies ja kävin äskettäin yhdellä viikon kurssilla ja tarvikkeet oli mukana semmoisessa koulurepun näköisessä tummanharmaassa repussa jonka joskus sain jostain tilaajalahjana kaupanpäälliseksi.
Ainakin se oli käytännöllinen vaikkakaan ei ehkä muodikas.
Vanhat koulu- ja opiskeluaikojen reput on jo kadonneet jonnekin vuosien varrella.
Kävin jopa useimpina päivinä linja-autolla ettei tarvitsisi seisottaa niin paljoa autoa maksullisessa parkkihallissa tuntikausia päivässä. Kylläpä tuli taas bussin kyydissä reppu mukana ihan opiskeluajat mieleen :P
Se on nolo, jonka mielestä se on nolo.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, kunhan itse tykkäät repustasi! Monelle työpaikalle toki ei oikein sovi, mutta kesän menoihinhan se olikin.
Ei mulla ole sellaista työpaikkaa jossa tuo haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vaikka repusta tulee mieleen joku sinipäinen, jolla on letit ja kummallisia kaapuja. Mutta sekin on ok.
No ei ole mulla sinisiä hiuksia, lettejä tai kummallisia kaapuja. :D Eikä kyllä itsellä tuosta repusta tule tuollaista mieleen, että näin eri tavalla me ajatellaan asioista.
Muu tyyli ratkaisee ei ikä.