Vegaani! Kelpaisiko sinulle?
Teen ruokaa tänään ihastukselleni joka tulee treffeille. En ole kauheasti kokannut vegeruokaa, mutta yritän tänään parhaani :D
Elikkä siis, kelpaisiko?
Alkuruoaksi portbello sieniä oatlyn maku"juustolla" täytettynä, päällä manteli-cashewpähkinärouhetta ja ravintohiivahiutaleita, lisäksi kasvisvartaat.
Pääruoaksi parsarisottoa, itseleivottua sämpylää ja sinistä keijua
Jälkiruoaksi sellainen hässäkkä missä on kakkupohjaa, oatlyn suklaajäätelöä, tuoreita mansikoita ja vaniljakastiketta.
Kommentit (11)
Olisin tosi otettu, jos ihastus kokkaisi minulle tuollaista. Margariinin skippaisin. Jos sinulla on hyvää oliiviölljyä ja balsamicoa niin laita mieluummin niitä lautaselle, jotta sämpylää voi dipata siihen.
Vierailija kirjoitti:
Olisin tosi otettu, jos ihastus kokkaisi minulle tuollaista. Margariinin skippaisin. Jos sinulla on hyvää oliiviölljyä ja balsamicoa niin laita mieluummin niitä lautaselle, jotta sämpylää voi dipata siihen.
No niitäkin löytyy, vaihdetaan siis margariini noihin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi. En tosin ole vegaani, haittaako se?
No ei haittaa :D hyvä jos kelpaisi 😊 -ap
Kiinnostui loppui kun mainitsit margariinin ja jonkun "juuston"
Ei vegaaninkaan tarvii "sontaa" syödä :)
Vaikka niinhän ne vegaanit oikeasti tekee.
Mitä vagaanit laittaa parmesanin tilalle risottoon?
kiinnostaa kirjoitti:
Mitä vagaanit laittaa parmesanin tilalle risottoon?
Vegaanista parmesaania tai esimerkiksi pähkinä-oluthiivahiutalekastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku näkee noin paljon vaivaa tehdäkseen minulle treffeillä vegaanisen aterian, niin en todellakaan valita vuustosta. Ei varmasti sekasyöjäkään treffeillä mieti ruoan prosessointia tai terveellisyyttä, se on vain yksi ateria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku näkee noin paljon vaivaa tehdäkseen minulle treffeillä vegaanisen aterian, niin en todellakaan valita vuustosta. Ei varmasti sekasyöjäkään treffeillä mieti ruoan prosessointia tai terveellisyyttä, se on vain yksi ateria.
No totta kai sekasyöjien jokaikinen treffeillä nautittu suupala on tarkkaan harkittu, punnittu ja analysoitu. Kuvittelitko muuta?
Söisin vaikka Oatlyn suklaajäätelö ei kyllä ole paras mahdolinen suklaajätski mielestäni mutta makuja on monia :)
Minulle kelpaisi. En tosin ole vegaani, haittaako se?