Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00
On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.
Kommentit (10856)
Katsoitteko Leonardon viimeisintä videota, jossa tekevät pitsataikinaa? Ei heti uskoisi, että toisella on takana parin vuoden kokkiopinnot ja toinenkin käynyt ainakin kotikoulun kotitaloustunneilla...
https://www.menaiset.fi/artikkeli/lifestyle/matka/taina-licciardo-toivo…
Median lemmikki <3 :D
Vierailija kirjoitti:
Katsoitteko Leonardon viimeisintä videota, jossa tekevät pitsataikinaa? Ei heti uskoisi, että toisella on takana parin vuoden kokkiopinnot ja toinenkin käynyt ainakin kotikoulun kotitaloustunneilla...
Joo, ei tainnut ihan olla 42-asteista nestettä, johon he kuivahiivan sekoittivat eikä muutenkaan ollut kovin varman oloista tekemistä. Mutta nyt on pakko katsoa myös osa kaksi, kun on pakko nähdä kuinka hyvin taikina nousi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarjonnut mitään uutta tuokaan artikkeli. On tainnut Taina taas kieltäytyä haastattelupyynnöstä, kun jutun kaikki tiedot ovat somesta saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarjonnut mitään uutta tuokaan artikkeli. On tainnut Taina taas kieltäytyä haastattelupyynnöstä, kun jutun kaikki tiedot ovat somesta saatavilla.
Tajuaisipa nyt joku lehti tarjota tarpeeksi rahaa haastattelusta, niin saataisiin lukea jotain uutta. Vai haluaakohan Taina itse kontrolloida perheen julkisuutta, eikä siksi anna haastatteluja, jos ei voi itse päättää kysymyksiä etukäteen?
Kellään Jennan siskon ig:tä tai facea?? Luin sen blogia joskus ja olin koukussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei tainnut ihan olla 42-asteista nestettä, johon he kuivahiivan sekoittivat eikä muutenkaan ollut kovin varman oloista tekemistä. Mutta nyt on pakko katsoa myös osa kaksi, kun on pakko nähdä kuinka hyvin taikina nousi. 😂
Siis tekevätkö he oikeasti kaksiosaisen videon pitsan leipomisesta?! Ei jeesus. Eipä tarvitse klikkailla Leonkaan kanavalle, jos videoiden sisältö on tuota tasoa. Tainankaan videoita en ole jaksanut katsoa, täällä kyllä joku kertoo, jos niissä on jotain mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saanut Tainan videoista sen kuvan, että heillä lapset auttavat paljon ruoanlaitossa, mutta tuo Leonardon taikinasähläys vesitti kyllä sen mielikuvan aika perusteellisesti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saanut Tainan videoista sen kuvan, että heillä lapset auttavat paljon ruoanlaitossa, mutta tuo Leonardon taikinasähläys vesitti kyllä sen mielikuvan aika perusteellisesti :D
Missä kohtaa lasten on näytetty osallistuvan erityisesti? Käyhän ne välillä nappailemassa maistiaisia.
Vahvistaa käsitystä, että Paul laittaa ruuat.
Hyvä Leo kun uskaltautuu kokeilemaan!
Leolla on todella laadukkaita videoita... Tekevät pizzaa Jennan kanssa ja säikyttelevät toisiaan?
Leo säätää ja säikyttelee Jennaa tai tekee bränkkejä, kuin pikkupoika.
Uusin video Tainan poppoosta. Ovat lumikenkäilemässä
Vierailija kirjoitti:
Uusin video Tainan poppoosta. Ovat lumikenkäilemässä
Oli ihan uskomattoman tylsä video, okei en katsonut kovin montaa minuuttia, mutta kuka jaksaa oikeasti katsoa tollaista? :D Uskomatonta millaisella sonnalla voi tienata rahaa...
Leonardon videot oli paljon parempia silloin kun vielä asui kotona. Katsokaapa sen vanhoja videoita vaikka ja verratkaa uusiin. En kestä tota J:n englannin lausumista, siis niin löysää!
Musta noi videot on ihania. Itse en kuitenkaan valitsisi tuollaista julkisuutta lapsilleni. Mutta he ovat valinneet ja arvostan sitä että tekevät sen noin että pitävät itsellään ohjat verrattuna tv sarjaan osallistumiseen missä ei itse editoi sisältöä. Lisäksi ovat suoraan sitä mitä ovat, ei niin kuin jotkut bloggarit jotka puhuvat "tiedostavasti" oman lapsen yksityisyydestä ja sitten taas heti myyvät sen kun tulee hyvä yhteistyötarjous.
Vierailija kirjoitti:
Musta noi videot on ihania. Itse en kuitenkaan valitsisi tuollaista julkisuutta lapsilleni. Mutta he ovat valinneet ja arvostan sitä että tekevät sen noin että pitävät itsellään ohjat verrattuna tv sarjaan osallistumiseen missä ei itse editoi sisältöä. Lisäksi ovat suoraan sitä mitä ovat, ei niin kuin jotkut bloggarit jotka puhuvat "tiedostavasti" oman lapsen yksityisyydestä ja sitten taas heti myyvät sen kun tulee hyvä yhteistyötarjous.
Ovat suoraan mitä ovat? Eikö nämä Tainan "sydänmessä" jutut ole jo ihan vitsi tässäkin ketjussa? Tainan vaihtoehtoinen totuus, esimerkkejä on useita.
Homeschool -> hoidetaan kotona alle kouluikäisiä lapsia, isommat ihan tavallisessa koulussa
Vegan, vegan, vegan hoki Taina koko ajan -> nyt plant based kun ei tainnutkaan ihan vegaania kaikki olla
We moved -> lomalla vuokramökissä
Lasten iät tuntuu äidillä menevän iloisesti sekaisin ja nimenomaan alaspäin, koska nappygang
Yhdessä instakommentissa sanoi nappy gangin syntyneen in a same month, hun. Paitsi että nefertiti syntynyt kesällä ja muut marraskuussa.. Juu ei edes samana vuoden aikana
Tässä näitä vaihtoehtoisia totuuksia, joku muu voi halutessaan jatkaa
Yhdessä instakommentissa sanoi nappy gangin syntyneen in a same month, hun. Paitsi että nefertiti syntynyt kesällä ja muut marraskuussa.. Juu ei edes samana vuoden aikana
Tässä näitä vaihtoehtoisia totuuksia, joku muu voi halutessaan jatkaa[/quote]
Siis samassa vuodenajassa, toiset syntyneet talvella ja Nefe kesällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat suoraan mitä ovat? Eikö nämä Tainan "sydänmessä" jutut ole jo ihan vitsi tässäkin ketjussa? Tainan vaihtoehtoinen totuus, esimerkkejä on useita.
Homeschool -> hoidetaan kotona alle kouluikäisiä lapsia, isommat ihan tavallisessa koulussa
Vegan, vegan, vegan hoki Taina koko ajan -> nyt plant based kun ei tainnutkaan ihan vegaania kaikki olla
We moved -> lomalla vuokramökissä
Lasten iät tuntuu äidillä menevän iloisesti sekaisin ja nimenomaan alaspäin, koska nappygang
Tässä näitä vaihtoehtoisia totuuksia, joku muu voi halutessaan jatkaa
Mä koen kyllä tuon ihan normaaliksi höpöttelyksi, jota ei kuulu ottaa ihan noin vakavasti.
Tai siis että epänormaalimpaa on tarttua toisten jokaikiseen sanaan jotka on esitetty viihdeteoksen kontekstissa. Sulla tuntuu olevan aspergerpiirteitä tai jotain.
Musta videot on ihan kivoja mutta eivät anna mitään uutta puheenaihetta.