Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittipalstojen miehet jotka ei kirjoita itsestään mitään ja lähestyy "laita viestiä jos kiinnostaa" -viestillä, mikä heidän logiikka?...

Vierailija
24.10.2018 |

Mistä mun ois tarkoitus kiinnostua niin että viitsiytyisin laittamaan viestiä ja kyselemään?

Kommentit (716)

Vierailija
241/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "laita viestii jos kiinnostaa"

- "moi"

-"moi"

- " mitä kuuluu"

-" ihan hyvää"

-"joo tänne kans"

-"..."

-"moi"

Tuosta se lähtee. Ja vielä kysellään miksi hölmöihin viesteihin ei vastailla.

Kyllä minulla ainakin on lähtenyt. Olisikohan omissa verbaalisissa taidoissakin sitten jotain vikaa, jos keskustelut etenevät aina noin. 

- moi, mitäs sinun iltaan kuuluu

- moi, kiitos ihan hyvää kuuluu. Pääsin juuri töistä, oli vähän kiireinen päivä ja nyt vähän vielä siivousta ennen kuin pääsee viikonlopun viettoon. Entäs itsellesi

- Ihan hyvää, minullekin. Mitäs teet työksesi?

- Olen ____ töissä. Entäs sinä?

- Olen ___. 

- Okei. Onko sinullakin viikonloppu vapaana? 

- Juu, on. Huomenna olisi tarkoitus _____

- Ai, kiva. Minäkin olen ____ joskus ja on ihan kivaa, vaikken siitä oikein mitään ymmärräkään. 

Näin minun keskusteluni useimmiten etenevät. Kun siihen mitä kuuluu- viestiinkin voi vastata ihan mitä tahansa ja viedä sillä keskustelua eteenpäin. 

OMG

Juu, ei kyllä ole enää arvoitus, mikseivät muut saa tuollaista keskustelua jatkumaan, jos vastaukset ovat tätä OMG -osastoa. 

Vierailija
242/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "moi"

-"moi"

- " mitä kuuluu"

-" ihan hyvää"

-"joo tänne kans"

-"..."

-"moi"

Kyllä minulla ainakin on lähtenyt. Olisikohan omissa verbaalisissa taidoissakin sitten jotain vikaa, jos keskustelut etenevät aina noin. 

- moi, kiitos ihan hyvää kuuluu. Pääsin juuri töistä, oli vähän kiireinen päivä ja nyt vähän vielä siivousta ennen kuin pääsee viikonlopun viettoon. Entäs itsellesi

- Olen ___. 

- Ai, kiva. Minäkin olen ____ joskus ja on ihan kivaa, vaikken siitä oikein mitään ymmärräkään. 

Näin minun keskusteluni useimmiten etenevät. Kun siihen mitä kuuluu- viestiinkin voi vastata ihan mitä tahansa ja viedä sillä keskustelua eteenpäin. 

Niin, tässä näkee juuri ne kaksi syytä miksi tällaiset miehet ei sytytä:

1: keskustelun eteenpäin vieminen jätetään naisen harteille (naisen pitää kirjoittaa pitkä vastaus siihen mitäkuuluuviestiin)

2: miehen "keskustelu" on kysymys-vastaus-kuulustelua, eikä mies osaa oma-aloitteisesti kertoa yhtään mitään, eikä tuo keskusteluun mitään muuta sisältöä kuin äärimmäisen tylsät "täytän virastossa lomaketta"-tyyppiset kysymykset.

Mot.

Naulan kantaan!

Oletteko aspergereita, isin pikku prinsessoja joita pitää viihdyttää vai muuten vaan sosiaalisesti vammaisia? Normaali keskustelu jossa kysellään puolin ja toisin on joku kamala asia. 

Onnea vaan sinne kissayksiöön. 

Samaa olen ihmetellyt. Tuossakin yksi taivasteli, että miten kukaan mistään työstä tai viikonloppusuunnitelmista jaksaa ventovieraan kanssa puhua. No haloo, juuri sellaisista ventovieraiden kanssa tutustumisvaiheessa puhutaan. En tiedä, missä tynnyrissä nämä kommentoijat asuvat, jos tuo on ihan OMG. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko36 kirjoitti:

Miksi miesten pitäisi nähdä se vaiva, kun ei naisetkaan sitä näe?

Niin, miksi nähdä vaivaa parisuhteen eteen? Eihän kyseessä ole kuin mahdollisesti loppu elämän pituinen ihmissuhde perheen ja kodin perustamisineen jne. Kyllähän sen pitäisi jokaiselle langeta kuin Manulle illallinen... eiku..

Miehen kannalta tämän kustannus-hyötysuhde on umpisurkea.

Sitähän tällä palstalla on moneen kertaan ihmetelty, että miksi ne miehet sitten jatkuvasti näissä parisuhde- ja deittailuketjuissa ovat, sen sijaan että menisivät omia polkujaan. Osaatko sinä selittää?

vauvapalstailevat miehet eivät lähtökohtaisestikaan kulje omia teitään, vaan hakee naisten huomiota.

Vierailija
244/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oon tavallinen mukava ok-näköinen mies. No en nyt keksi tähän enempää, kysy lisää jos kiinnostaa!"

Kyllä tuollainen esittely herättää aivan suunnattoman suuren kiinnostuksen kysellä lisää... Tai sitten ei. En laittaisi tuon kirjoittajalle enää yhtään mitään ja pudottaisin hänet kokonaan ajatuksista pois. Mitä luultavimmin tyyppi ei naamatustenkaan keksisi yhtään enempää juteltavaa tai kysyttävää, eli se siitä.

No se on sitten sinun oma asiasi.

Ihan uteliaisuudesta olisi kiva kuulla mikä tai mistä miehien olisi syytä kirjoittaa?

Lisääkö se naisten mielenkiintoa jos mies kuuntelee Ludwig van Beethovenin yhdeksättä sinfoniaa?

Tai haluaa vaikuttaa ilmastonmuutokseen hidastavasti, vihrein arvoin?

Niin kauan kun kuvittelet että on olemassa entiteetti "nainen" jolla on yksi mielipide, on ihan sama mitä kirjoitat.

Yritä ymmärtää että kirjoittamalla Beethovenista houkutat naisia joita Beethoven kiinnostaa. Kirjoittamalla vihreistä arvoista niitä, joita ne arvot miellyttävät. Karkotat taasen niitä, jotka kyseisistä asioista eivät pidä.

"Naisten" mielenkiintoa se ei siis lisää, vaan niiden, joilla on samat kiinnostuksen kohteet. Tämän luulisi olevan jokaisen ihmisen päämäärä. Niin kauan kuin arvot ilman omaa persoonaa mikä miellyttäisi "naisia" eniten, ei sinusta kiinnostu kukaan.

Juuri näin.

Ylipäätään: tyyppi, joka kyselee muilta, mitä siihen avaukseen pitäisi kirjoittaa, on pelannut itsensä jo auttamatta ulos.

Toisaalta joo, mutta toisaalta sitten tulee se ongelma että on vaikea valita niitä mielenkiinnon kohteita jotka takaisivat että ihmisestä kannattaisi kiinnostua.

Tämä ei tosin ollut nettisysteemistä poimittu mussukka, mutta viimeksi olen ollut anarkisti-feministi-miehen kanssa yksissä ja tuli mm. lähisuhdeväkivalta sitten koettua.

Tiiä oliko se sitten se anarkismi joka tuohon johti.

Vierailija
245/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kannattaa kirjoittaa romaani kun yksi sadasta naisesta vastaa viestiin?

Kyllä, jos etsit sitä yhtä naista etkä yritä saada sataa.

No niin tässähän tämä taas tuli, ettekä muka tätä nyt huomaa. Sieltä tuhansista profiileista pitäisi löytää täsmälleen se yksi, joka kiinnostaa yli muiden ja kukaan muu ei saa kiinnostaa. Haloo! Juuri tästä ajatusmaailmasta tuossa äsken puhuin. 

Ei kukaan sanonut että kukaan muu ei saa kiinnostaa. Mutta itse pyyhin oikealle tinderissä vain ne jotka oikeasti kiinnostaa, tyypillisesti 2-3 sadasta. Jos mies tykkää luokkaa yli 50/100, kertoo se paljon. Sen, että ihan mikä vaan kelpaa, ja/tai mies ei tunne vielä itseään eikä tiedä mitä hakee. Taas, nämä eivät ole ominaisuuksia joita miehestä haluan.

Tiedän kyllä suurinpiirtein mitä haen, mutta en voi kuvan ja lyhyen tekstin perusteella tietää onko nainen sellainen. Toki pahimmat elämämkoululaiset ja tissiherut saa suodatettua pois, mutta loppujen lopuksi tykkäystä tulee aika monelle ihan fiksun oloiselle. Live-kemioilla on niin suuri vaikutus, että esikarsinnassa on parempi nojata tykkäyksen suuntaan

ohis

Vierailija
246/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "moi"

-"moi"

- " mitä kuuluu"

-" ihan hyvää"

-"joo tänne kans"

-"..."

-"moi"

- Olen ___. 

1: keskustelun eteenpäin vieminen jätetään naisen harteille (naisen pitää kirjoittaa pitkä vastaus siihen mitäkuuluuviestiin)

2: miehen "keskustelu" on kysymys-vastaus-kuulustelua, eikä mies osaa oma-aloitteisesti kertoa yhtään mitään, eikä tuo keskusteluun mitään muuta sisältöä kuin äärimmäisen tylsät "täytän virastossa lomaketta"-tyyppiset kysymykset.

Mot.

Naulan kantaan!

Oletteko aspergereita, isin pikku prinsessoja joita pitää viihdyttää vai muuten vaan sosiaalisesti vammaisia? Normaali keskustelu jossa kysellään puolin ja toisin on joku kamala asia. 

Ilmeisesti ollaan, koska tuollainen kysely-keskustelu on mun mielestä lähinnä lapsellista ja jotain mitä tuli harrastettua ala-asteella kirjeenvaihtokavereiden kanssa. Loppuun sitten "en keksi enää kysyttävää tällä kertaa, heippa" niin 10-vuotiaan tasolla olevat ihmiset ovat onnellisia hyvästä keskustelusta 😂.

Vierailija
247/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tässä ketjussa nyt ala olla tarpeeksi sitä todistusaineistoa tuolle, joka ketjun alkupäässä kysyi, kuka (nainen) muka on koskaan vaatinut mitään elämää suurempia keskustelun aiheita. :D Taisipa tämä kyselijä itsekin taivastella, miten tylsää olisi keskustelussa kysyä, mitä toinen tekee työkseen. 

Hassuja olette. 

Vierailija
248/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän asian vierestä, mutta minusta on aika kauheaa, että tarjotaan taloudellista tukea ensimmäisessä viestissä. Valitettavasti en ole ostettavissa. 

Vierailija
249/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kannattaa kirjoittaa romaani kun yksi sadasta naisesta vastaa viestiin?

Kyllä, jos etsit sitä yhtä naista etkä yritä saada sataa.

No niin tässähän tämä taas tuli, ettekä muka tätä nyt huomaa. Sieltä tuhansista profiileista pitäisi löytää täsmälleen se yksi, joka kiinnostaa yli muiden ja kukaan muu ei saa kiinnostaa. Haloo! Juuri tästä ajatusmaailmasta tuossa äsken puhuin. 

Ei kukaan sanonut että kukaan muu ei saa kiinnostaa. Mutta itse pyyhin oikealle tinderissä vain ne jotka oikeasti kiinnostaa, tyypillisesti 2-3 sadasta. Jos mies tykkää luokkaa yli 50/100, kertoo se paljon. Sen, että ihan mikä vaan kelpaa, ja/tai mies ei tunne vielä itseään eikä tiedä mitä hakee. Taas, nämä eivät ole ominaisuuksia joita miehestä haluan.

Missäs tuossa sanottiin, että mikä tahansa kelpaa. Minä ainakin ymmärsin tuon viestin niin, että niille lähetetyille viesteille vain yksi sadasta saa vastauksen. Ei sanottu, että kaikille lähetetään se viesti. Kyllä minäkin olen tinderissä jutellut kymmenien miesten kanssa ja antanut tykkäyksiä varmaankin sadoille. Mitä se nyt sitten tarkoittaa? Ei yhtään mitään. Mutta palstalaisille se näköjään tarkoittaa, että kuka tahansa kelpaa. 

Jos nyt puhutaan Tinderistä jossa toisen ulkonäkö on jo "hyväksytty", niin en suostu uskomaan että sataan HYVÄÄN JA PERSOONALLISEEN aloitukseen saisi vain yhden vastauksen. Pelkään moi-aloitukseen tämä varmasti pätee. Mutta jos väitetään että ei kannata tuhlata aikaa hyvään aloitukseen kun siihen ei kuitenkaan vastata... En suoraan sanottuna usko.

Ainakin itse saamani aloitukset ovat niin surkeita (niitä moi, mitä kuuluu, hei kaunis), että olen vastannut ihan jokaikiselle joka on lähettänyt aloituksen josta huomaa että profiilini on luettu. Eli ne hyvät aloitukset on niin harvinaisia, että se ihan varmasti erottuu joukosta ja saa huomattavasti paremmin vastauksia kuin yksi sadasta.

No tuosta en tiedä. Itse ajattelin lähinnä keskustelun etenemistä pidempään enkä vain sitä yhtä vastausta. Se keskustelu joko lähtee tai ei lähde, se aloitusviestiin saatu ensimmäinen vastaus ei vielä takaa mitään. Tinderissä on kuitenkin paljon niitä, jotka eivät vastaa minkäänlaisiin aloituksiin. Itsekin olen tähän syyllistynyt monesti, jos sattui olemaan jokin juttu siinä meneillään. Itselläni ainakin nopeiten lopahtivat juuri sellaiset keskustelut, joissa lähdettiin liian sidotusti tietyistä aiheista keskustelemaan ja toisaalta ne vapaamuotoisemmat liibalaabat sitten toivat enemmän sitä persoonaa esiin. Toki tässä ihmiset varmasti eroavat paljonkin, mutta itse tarvitsen jonkinlaisen jään murtamisen ja rentouden ennen kuin pystyn niihin vakavampiin tai eriteltyihin aiheisiin. 

Ihan vilpittömästi kysyn, koska en ymmärrä, että kuinka "moi, moi, mitä kuuluu, ihan hyvää" tuo kenenkään persoonaa esiin ja luo pohjaa kunnon keskustelulle? Miksi noita alkumuodollissuuksia ei voi jättää välistä, kun ne eivät tuo mitään lisäarvoa eivätkä kerro ihmisen persoonasta tippaakaan?

Niin, tuossa se ongelma onkin. Sinun mielestäsi ainoa oikea tapa lähestyä ihmistä on persoonan esiin tuominen ja jokin provosoiva keskustelunaloitus. Et hyväksy tai edes tiedosta lainkaan sellaista mahdollisuutta, että tämä kaikki on mahdollista tehdä myös sen moi-liibalaaba-tunnustelun jälkeen. Jos tietäisit yhtään ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta, tietäisit, että tällainen ilmapiirin tunnusteleminen on ihan normaalia käytöstä eikä minkään idiootin merkki. Se luo pohjaa nimenomaan siten, että ilmaistaan kiinnostus keskusteluun ja eräänlainen kunnioitus pitämällä hieman etäisyyttä aluksi ja pyritään saavuttamaan jonkinlainen luottamus :"hei, sopisiko sinulle, että jutellaan mukavia, olen ihan kiva ihminen, älä pelkää". 

Itse pidin tinderistä juuri siksi että se on nopea ja välitön tapa saada selville jotain toisesta. Aivan kuin speed daiting. Joko kiinnostaa tai ei eikä tarvitse ottaa vakavasti. Siksi ei kiinnosta ottaa selvää.

Niin siis haluat saada toisesta jotain selville, muttei kiinnosta ottaa selvää? Nyt en ihan ymmärrä. Eikö se speed dating ole juuri sitä selville ottamista. Kysytään ne itseä kiinnostavat asiat ja toinen vastaa. Ja sitten joko jatketaan juttua tai siirrytään seuraavaan. 

On olemassa niitä ihmisiä jotka kiinnostuvat asioista jotka voi kysyä kysymyslistalta ja niitä, jotka kiinnostuvat luonteesta. Jos pitäisi muotoilla se tärkein kysymys kirjallisesti, se kuuluisi jotenkin näin

Oletko aktiivinen ihminen, joka on valmis näkemään vähän vaivaa löytääkseen juuri itselleen sopivan matchin? Panostatko ennemmin laatuun kuin määrään? Oletko puhelias ja osaat keskustella sujuvasti ilman valmista kysymyslistaa, ja oletko persoonallinen ihminen jolla on ainakin jossain määrin samanlaiset kiinnostuksen kohteet kuin minulla ja osaat sekä uskallat tuoda ne esille?

Sen sijaan että kysyisin kaiken tämän, ja yrittäisin arvata onko ihmisellä sen verran itsetuntemusta että vastaus on myös totta, päädyn päättelemään nämä asiat siitä kuinka ja millaisella viestillä mies lähestyy. Jos se on moi, tai kysy jos kiinnostaa, siinä on jo erittäin selkeä vastaus näihin kysymyksiin, eikä sen vastauksen perusteella ole mitään syytä enää jatkaa yritystä tutustua.

Miksi nämä mielestäsi sulkevat toisensa automaattisesti pois? Minusta parhaiten nimenomaan tutustuu siinä luonnollisen juttelun lomassa. Kun toinen kertoo arjestaan ja työstään, erilaisten asioiden painottaminen kertoo paljon enemmän luonteesta kuin se, mitä ihminen itse omilla sanoillaan siitä kertoo. Tottakai jokainen sanoo olevansa kiltti, reipas, aktiivinen ja huumorintajuinen, mutta ethän sinä näitä oikeasti voi tietää kuin oikeasti kokemuksen kautta. Ja näistä asioista kertoo paljon enemmän esimerkiksi se, mitä hän tekee työkseen ja mitä teki viikonloppuna ja mitä hän harrastaa kuin se, että henkilö vastaa kysymykseen "oletko aktiivinen" yksinkertaisesti "kyllä". En ymmärrä, miksi tässä aliarvostetaan sitä informaatiota, joka välittyy siitä arkitason juttelusta. 

Kiitos, mukavaa kuulla että ainakin joku samoilla ajatuksilla. Vaikka se sitten olisi sitä turhaa lätinää, niin juuri siinähän ns. kevyen ja joskus sitten vakavamman jutustelun lomassa sitä nimenomaan toiseen tutustuu. Enkä tosiaan tarkoita, että koko henkilöhistoria käydään läpi. Mutta siis että saa jonkin verran ensin käsitystä siitä, millainen tyyppi toisessa päässä on.

Kun olenhan niinkin hankala, että minulle ei kivat kuvat vielä riitä. Jos se tyyppi onkin ihan m**kku, eipä siitä ulkomuodosta mitään hyötyä ole. Harmillisen moni vaikuttaa kuvittelevan, että se riittää.

En tietenkään myöskään kuvittele, että itse olisin uniikki lumihiutale. Mutta jos minuun ei ehdi käyttää edes vähän aikaa 'turhia lätisten', niin yhtälailla, minä en ehdi sitten niille treffeille.

Vierailija
250/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "moi"

-"moi"

- " mitä kuuluu"

-" ihan hyvää"

-"joo tänne kans"

-"..."

-"moi"

- Olen ___. 

Mot.

Naulan kantaan!

Onnea vaan sinne kissayksiöön. [/

Tuo keskustelu oli tyyppiesimerkki tylsyydestä ja persoonattomuudesta. Olen osallistunut tuollaisiin kymmeniä kertoja (en jaksa enää) ja nuo eivät ole koskaan ennustaneet mitään yhteensopivuutta. Varmaan monelle ennustavat, varmaan monelle tuo riittää, ja ei siinä mitään.

Tuossakin tosiaan toinen (naiseksi tulkittu) vei keskustelua eteenpäin. Toisesta ei saanut vielä monellakaan repliikillä oikein mitään irti.

Ja ei, ei ole kissaa eilä yksiötä ja kyllä, olen tutustunut netissä(kin) useisiin tosi kiinnostaviin, kivoihin ja fiksuihin miehiin. Joskus jopa rakastunut.

Vierailija
251/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*eikä

Vierailija
252/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "moi"

-"moi"

- " mitä kuuluu"

-" ihan hyvää"

-"joo tänne kans"

-"..."

-"moi"

- Olen ___. 

Mot.

Naulan kantaan!

Ilmeisesti ollaan, koska tuollainen kysely-keskustelu on mun mielestä lähinnä lapsellista ja jotain mitä tuli harrastettua ala-asteella kirjeenvaihtokavereiden kanssa. Loppuun sitten "en keksi enää kysyttävää tällä kertaa, heippa" niin 10-vuotiaan tasolla olevat ihmiset ovat onnellisia hyvästä keskustelusta 😂.

Nyt puhutaan keskustelun ihan ensimmäisistä viesteistä, eikä kuukausia jatkuneesta kirjeenvaihdosta. Kyllä sinäkin uuden ihmisen tavatessasi ihan ensimmäisenä kerrot nimesi, vaikka se miten lapselliselta ja alkeelliselta kysymykseltä kuulostaa. Olisi kyllä minusta varsin kummallinen tilanne, että olisit parisuhteessa, etkä tietäisi, mitä kumppani tekee työkseen tai edes mikä hänen nimensä on, kun et kehdannut sitä ensitreffeillä kysyä. 

Vierailija
253/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "moi"

-"moi"

- " mitä kuuluu"

-" ihan hyvää"

-"joo tänne kans"

-"..."

-"moi"

- Olen ___. 

Mot.

Naulan kantaan!

Samaa olen ihmetellyt. Tuossakin yksi taivasteli, että miten kukaan mistään työstä tai viikonloppusuunnitelmista jaksaa ventovieraan kanssa puhua. No haloo, juuri sellaisista ventovieraiden kanssa tutustumisvaiheessa puhutaan. En tiedä, missä tynnyrissä nämä kommentoijat asuvat, jos tuo on ihan OMG. 

Ajan henki. Jatkuvasti tulee työpaikoille aivan äärettömän surkeita sosiaalisia taitoja omaavia nuoria. Ei aamulla osata sanoa huomenta, kahvipöydässä ei puhuta mitään  koska tuollaiset paskanjauhamis- ja kirveestä asiaa keskustelutaidot puuttuu täysin. Ei katsota silmiin ja mumistaan jotain jos on pakko puhua.. Näitä pitäisi sitten pahimmassa tapauksessa pistää YKSIN asiakkaiden luo. 

Positiviista on se, että suurin osa oppii kyllä nopeasti ja muutaman kuukauden päästä ovat jo aivan eri ihmisiä. Ilmeisesti kotona ei enää opeteta perusjuttuja.

Vierailija
254/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "moi"

-"moi"

- " mitä kuuluu"

-" ihan hyvää"

-"joo tänne kans"

-"..."

-"moi"

- Olen ___. 

Mot.

Naulan kantaan!

Tuo keskustelu oli tyyppiesimerkki tylsyydestä ja persoonattomuudesta. Olen osallistunut tuollaisiin kymmeniä kertoja (en jaksa enää) ja nuo eivät ole koskaan ennustaneet mitään yhteensopivuutta. Varmaan monelle ennustavat, varmaan monelle tuo riittää, ja ei siinä mitään.

Tuossakin tosiaan toinen (naiseksi tulkittu) vei keskustelua eteenpäin. Toisesta ei saanut vielä monellakaan repliikillä oikein mitään irti.

Ja ei, ei ole kissaa eilä yksiötä ja kyllä, olen tutustunut netissä(kin) useisiin tosi kiinnostaviin, kivoihin ja fiksuihin miehiin. Joskus jopa rakastunut.

Ja vieläkään ei näköjään saada esimerkkiä, mitä ovat ne mukavat ja kiinnostavat keskustelun aloitukset. Tuossa esimerkissä oli molemmilta neljä lyhyttä viestiä, jossa menee yhteensä max pari minuuttia. Jos tuossa ajassa joku ehtii tylsistymään, niin kyllä aika prinsessaksi sanoisin. 

Vierailija
255/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "moi"

-"moi"

- " mitä kuuluu"

-" ihan hyvää"

-"joo tänne kans"

-"..."

-"moi"

- Olen ___. 

OMG

Juu, ei kyllä ole enää arvoitus, mikseivät muut saa tuollaista keskustelua jatkumaan, jos vastaukset ovat tätä OMG -osastoa. 

Minusta tuo ”OMG” oli suunnilleen samaa tasoa kuin sitä edeltänyt lätinä ja karrikoikin sitä hyvin.

Vierailija
256/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PSA. Seksityöläiset on hienoja ihmisiä.

Ei tartte nöyristellä naisten perässä:

-"Pliiiis. Anna mun rakastaa sua. Annan mun omistaa koko elämäni sulle."

-"Tiihiihii. Ehkä.... Osaatko kieriä ja antaa tassua.? Tihihii."

Rahat tiskiin ja girlfriend experience tulee samantien ilman mitään alentavaa kerjäämistä.

Miehet! Lopettakaa naisten perässä juokseminen. Pystytte keskittymään elämään paremmin jos vaan luovutatte ja ryhdytte käyttämään seksityöläisten palveluita!

Uskokaa minua!

-Jeesus

Hesus on oikeassa! Useimmilla naisilla ei kyllä ole varaa olla pissiksiä (ulkonäöllisistä ym. sysitä johtuen, vaikka niin kovin haluaisivatkin).

Kunnon ammattilainen päästää miehen vaivoistaan, ja matka jatkuu .. 

Vierailija
257/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyttömän hyvä kysymys, miksei mies, jos on kiinnostunut laita jotain enemmän itsestään..siis kerro kuka on jne. hyvä jos kuvaa löytyy..omalla kohdallani profiilissa on selkeästi teksti, mitä haen. Ja mitä en..mm. varatut ja perheelliset ei kiinnosta..silti isät lähettelevät viestejä. Itsellä ei ole lapsia ja olen nainen..etsin miesseuraa jolla ei ole omia lapsia. Ja minusta tämä on ihan ok. Kaikki eivät ole äitipuolimateriaalia tai isäpuolimateriaalia. Tylsää on: "Moi, mitä kuuluu", "Kaunis kuva", "tuutko p*neen?", "haluatko tutustua" ja "kiinnostaako sponsorointi" yms. ääripää -älyttömyydet..kyllä, jotkut haluavat oikeasti tutustua ihmisiin ja elättävät itsensä (vaikka oliskin hyvät kuvat profiilissa tai kauniiksi kehuttu nainen), eivätkä halua mitään sponsori-sopimuksia harkitakkaan.

Tietysti nettideittailusaitti on vain alusta tutustua ihmiseen, mutta mielenkiinnon herättää, kun kertoo itsestään ihmisenä ja kyselee jotain toiselta (poislukien törkyilmoitukset, kyllä..nuo ajatukset ovat vain miehen itsensä päässä kirjoittamishetkellä, eivätkä potentiaalisen nettitreffi-kandidaatin päässä). Ne ketkä hakee vaan sitä seuraa niin varmana ilmoittavat sen profiilissaan niin pariutukoot keskenään ja menkööt maksullisiin..surullista.

Nainen tekee YHDEN pitkän tekstin ja jää odottamaan vastauksia mutta odottaa että mies tekee TURHAAN MONTA pitkää tekstiä - vaikka niihin ei vastata.

Vierailija
258/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "moi"

-"moi"

- " mitä kuuluu"

-" ihan hyvää"

-"joo tänne kans"

-"..."

-"moi"

- Olen ___. 

Mot.

Naulan kantaan!

Ja vieläkään ei näköjään saada esimerkkiä, mitä ovat ne mukavat ja kiinnostavat keskustelun aloitukset. Tuossa esimerkissä oli molemmilta neljä lyhyttä viestiä, jossa menee yhteensä max pari minuuttia. Jos tuossa ajassa joku ehtii tylsistymään, niin kyllä aika prinsessaksi sanoisin. 

No kun ei niille aloituksille ole mitään kaavaa. Kaikki lähtee ihmisestä itsestään, tilanteesta, asiayhteyksistä, siitä, millaiseen juttuun/profiiliin/asiaan ollaan vastaamassa jne. Ei ole kaavaa, ei ole yhtä tapaa. Ajattelu on kova juttu sekä tilannetaju ja jonkinlainen empatia. Sekä naisella että miehellä.

Vierailija
259/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me oikein sovita toisillemme, on tota välimatkaakin. Kerro kuitenkin, miksi tykkäsit minusta?

Aaarghhh, en kerro, että tykkään tosi helpoin perustein ja karsin sitten.

Vierailija
260/716 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "moi"

-"moi"

- " mitä kuuluu"

-" ihan hyvää"

-"joo tänne kans"

-"..."

-"moi"

- Olen ___. 

OMG

Minusta tuo ”OMG” oli suunnilleen samaa tasoa kuin sitä edeltänyt lätinä ja karrikoikin sitä hyvin.

Anteeksi, mutta minkä ikäistä porukkaa täällä on, jos viestit "OMG" ja "minäkin olen joskus kokeillut ____ ja se oli ihan kivaa" tai "onko sinulla viikonloppuna vapaata" ovat saman tason keskustelua? Minusta OMG on vain nöyryyttävä murahdus ja muut normaalia vuorovaikutusta, jolla yritetään viestiä jotain ja viedä keskustelua eteenpäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan