Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Köyhä. Miksi äänestät kokoomusta?

Vierailija
20.10.2018 |

Ei kannattaisi

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen tyhmä ja kuvittelen, että se edesauttaa mun elämää jotenkin.

No olet kyllä todella tyhmä jos kuvittelet että äänestämällä voit ennen kaikkea edesauttaa omaa elämääsi. Mutta sehän se taitaa se vasemmiston oljenkorsi olla: laiskat kattoon räkijät äänestävät koska sieltä luvataan taikaseinästä loputtomat massit.

Vierailija
162/167 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys on yksi oleellisimpia maassamme. Pienituloise kampaajat ja hoitajat haluavat samastua menestykseen ja äänestävät tyyppejä, jotka tekevät pitkää päivää pitääkseen huolen esim siitä, että köyhien laoset eivät enää jatkossa millään opintotuella opiskele korkeakoulututkintoja. Siinä ihan yks juttu.

Kokoomus ja Keskusta jakavat tietoisesti ja ihan julkisesti maata pysyvästi köyhiin sukuihin ja muihin. Ja idiootit tukee tätä.

Itse olen maisteri ja varsin vakavarainen. En koskaan äänestäisi sitä keskinkertaisten kieroilijoiden joukkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kysymys on yksi oleellisimpia maassamme. Pienituloise kampaajat ja hoitajat haluavat samastua menestykseen ja äänestävät tyyppejä, jotka tekevät pitkää päivää pitääkseen huolen esim siitä, että köyhien laoset eivät enää jatkossa millään opintotuella opiskele korkeakoulututkintoja. Siinä ihan yks juttu.

Kokoomus ja Keskusta jakavat tietoisesti ja ihan julkisesti maata pysyvästi köyhiin sukuihin ja muihin. Ja idiootit tukee tätä.

Itse olen maisteri ja varsin vakavarainen. En koskaan äänestäisi sitä keskinkertaisten kieroilijoiden joukkoa.

Maisterina sinulla on luonnollisesti esittää lähteet väitteellesi, koska ymmärrät käymäsi tieteenfilosofian kurssin pohjalta että ilman todisteita väitteesi on vain tyhjää käsien heiluttelua?

Vierailija
164/167 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja millä keinoilla ne muut puolueet ratkaisevat Suomen alijäämäisen talouden?

Kepu: tehdään kaikista maaorjia ja karjakoita.

Lisäksi kepu leikkaa vanhusten hoidosta, jotta palattaisiin takaisin historian aikoihin jossa lapset ja lapset tavallaan pakotetaan vastoin tahtoaan vanhan omaisensa hoitajaksi. Sikäli ei tule yllätyksenä tuo sotaveteraaneihinkin kohdistuva leikkaus.

Juha Sipilä on lestadiolainen joten ei paljoa tarvitse ihmetellä joitakin hänen tekemiään leikkauksia.

Vierailija
165/167 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeistolaisuus ainoa tapa nousta köyhyydestä. Uskon keskiluokkaiseen nousuun eli koulutukseen, työntekoon, omistusasumiseen, parisuhteeseen ja perhe-elämään, sijoittamiseen, yksityisomistukseen vaikka olenkin vielä köyhä, nuori juuri työelämän alkuun päässyt. Tavoitteenani on kaikki nuo. 

Näin juuri. Miksi ihmeessä nämä valittajat eivät ryhdistäydy ja ala itse säästämään, sijoittamaan tai perusta yritystä?

Vierailija
166/167 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja toivon, että työehtosopimusten yleissitovuuksista päästäisiin eroon, jotta saisin joskus työtä.

Vierailija
167/167 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus kyykyttää köyhää.