Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ovulaatiotesti näyttää koko ajan vahva viivaa?

Vierailija
20.10.2018 |

Vauva yrityksessä ja testissä koko ajan vahva viiva. Ei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva mutta lähes kuitenkin. Ennen tunsin ovulaation kipuna jommalla kummalla puolella mutta en enää. Voiko tarkoittaa etten ovuloi kunnolla? Kaksi lasta ennestään ja sillon raskaudet alkoivat nopeasti, nyt yritetty 8kk eikä mitään. Olen kuullut että jatkuva vahva viiva testissä voisi tarkoittaa PCO:ta, ja kävin kerran jo gynellä ja sanoi ultratessa että normaalit munasarjat. Kai siellä olisi näkynyt jos olisi PCO? Ylipainoa on noin 20kg, mutta niin oli myös sillon kun aloin odottaa aiempia lapsia, tosin ehkä 5kg vähemmän mutta kuitenkin. Kierto kyllä on säännöllinen 28-30 päivää. Voiko tupakointini vaikuttaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ikää 24v jos sillä merkitystä.

Ap

Vierailija
2/9 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, ikää varmasti tarpeeksi ja aiheetonta katkeruutta jonka koitat purkaa nuorten naisten vihana. "Olen läski 24 v ja tupakoin, kolmatta toivon..." Kohta voit kysyä, että "voisiko sittenkin olla miehen spermasta vikaa, ei ole sama isä kuin edellisillä?"

T. N24 kahden äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo, ikää varmasti tarpeeksi ja aiheetonta katkeruutta jonka koitat purkaa nuorten naisten vihana. "Olen läski 24 v ja tupakoin, kolmatta toivon..." Kohta voit kysyä, että "voisiko sittenkin olla miehen spermasta vikaa, ei ole sama isä kuin edellisillä?"

T. N24 kahden äiti

Öö joo voithan sinä kuvitella noin mutta kyllä tämä ihan aito aloitus on eikä mikään provo. 😅

Ap

Vierailija
4/9 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. N24 kahden äiti

Kertoo kyllä myös sinusta itsestäsi aika paljon kun heti noin hyökkäävästi alat arvostelemaan muita ihmisiä.

Ap

Vierailija
5/9 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä?

Ap

Vierailija
6/9 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaat kuukauden joka ikinen päivä? Miksi ihmeessä?

Vierailija
7/9 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaat kuukauden joka ikinen päivä? Miksi ihmeessä?

En nyt joka ikinen päivä mutta mielenkiinnosta viikon ajan olen testannut päivittäin ja aina sama tulos.

Ap

Vierailija
8/9 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ovuloi niin voi olla. Viikko voi myös olla kokonaan hedelmällistä aikaa jossain kierrossa. Odota viikko ja testaa sitten. Gynelle jos tulos on yhä sama. Se ettei aiemmin ollut ongelmaa ei tarkoita etteikö nyt voisi olla pco.

Vierailija
9/9 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä luonnon tapa kertoa et ei kannata tehdä enempää lapsia. Tupakointikin on niin terveellistä et edistää varmasti asiaa. Ime lisää vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi