Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9708)
Vierailija kirjoitti:
feministi.
Itselläni taas sovinisti ja incel.
Mutta onneksi suurin osa miehistä ei kuulu tähän joukkoon, vaan ovat yleensä järkeviä ja hyviä kumppaneita, ja hyviä isiä sekä tyttärilleen että pojilleen 👍
Lopetin tapailun, koska tyyppi oli Marin fani eikä näe tyypin käytöksessä mitään vikaa vielä tänä päivänäkään. Ei kai se vasemmistolaisuus mulle sinänsä ongelma ole, mutta en jaksa kiihkoilua ja sitä ettei kunnioiteta, että olen ylpeä persu. Väittelytkin tämän naikkosen kanssa oli vaan huutamista ja sitä, että pahat persut yksin nyt sitten leikkaavat kaikesta, mutta Marinin aikana päätökset teki koko eduskunta...Hmm. Ei vaan jaksa
Vierailija kirjoitti:
Entinen jännä ukko oli murjonut naisen fyysisesti ja henkisesti siihen kuntoon, että luottamus miehiin oli mennyt. Minun "tehtävä" oli ainoastaan toimia terapeuttina. Onnistuin ilmeisen hyvin, koska kohta oli naisella taas uusi jännis kainalossa, jolle naiseuden syvimmätkin sopukat aukenivat. Ei kerralla oppinut. Kyllä vitutti raskaasti, kun tein terapeutin hommia palkatta, ja vielä onnistuneesti.
Kyllä ne (ulospäin) kiltitkin miehet osaa ihan samat murjomistemput. Ei siihen jännämiestä tarvita, tämä on vain urbaanilegendaa.
Terveisin ammatiltaan terapeutti
Vierailija kirjoitti:
Lopetin tapailun, koska tyyppi oli Marin fani eikä näe tyypin käytöksessä mitään vikaa vielä tänä päivänäkään. Ei kai se vasemmistolaisuus mulle sinänsä ongelma ole, mutta en jaksa kiihkoilua ja sitä ettei kunnioiteta, että olen ylpeä persu. Väittelytkin tämän naikkosen kanssa oli vaan huutamista ja sitä, että pahat persut yksin nyt sitten leikkaavat kaikesta, mutta Marinin aikana päätökset teki koko eduskunta...Hmm. Ei vaan jaksa
Viisas nainen, ihme vain että jaksoi persua kuunnella. Taisi olla sokeasti rakastunut ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisas nainen, ihme vain että jaksoi persua kuunnella. Taisi olla sokeasti rakastunut ;-)
🖕
Heräsin yöllä ja mies oli keittiön kaapilla lääkelaatikollani,muka etsi Buranaa mutta hupparin taskusta pilkisti lapsen adhd lääkkeet. Käskin keskellä yötä kotiinsa ja myöhemmin huomasin vielä saaneeni klamydian, eli oli ilmeisesti ottanut huomaamattani kesken seksin kondomin pois😡.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin yöllä ja mies oli keittiön kaapilla lääkelaatikollani,muka etsi Buranaa mutta hupparin taskusta pilkisti lapsen adhd lääkkeet. Käskin keskellä yötä kotiinsa ja myöhemmin huomasin vielä saaneeni klamydian, eli oli ilmeisesti ottanut huomaamattani kesken seksin kondomin pois😡.
Päivän tautivalistus 😀:
Klamydia tarttuu limakalvo-kosketuksessa, joten voi tarttua myös kondomia käyttäessä. Jos bakteeria on suussa, niin tarttuu suuseksissä. Jos peniksestä/anuksessa, niin sitten niistä. Kondomi ei peitä aina kaikkea ja touhutippoja putoilee jo ennen siemensyöksyä/kondomin laittoa. Sama juttu tippurin kanssa, se viihtyy tosi hyvin myös suussa (klamydia huonommin).
-Täysin pehmeä vehje alla viisikymppisellä miehellä. Totesi sen yleensä olevan uudessa suhteessa sellainen. Ei runkannut, koska uskoi sen olevan haitallista.
-Toinen tapailukumppani vaikutti epäluotettavalta. Perui tapaamisia lyhyellä varoitusajalla ja mitättömällä syyllä.
-Huono seksi
-Pihi. Lupaili kovasti, että tarjoaa tietyssä ravintolassa, mutta jänisti viime hetkellä (en tosiaan pyytänyt tarjoamaan eikä ollut kallis ravintola)
-valtava maha (ei ollut vielä profiilikuvassa)
-ei viehättävä ja komenteli koiraansa huonosti.
-elämäntilanteemme eivät sopineet yhteen
Vierailija kirjoitti:
Mies toi alle kouluikäiset lapsensa multa kysymättä mukaan tapaamiseemme suurin piirtein kolmansille treffeille ja alkoi vinkkailla lasten kuullen, että nythän me neljästään vietetään oikein mukavaa perheaikaa.
Lapsia vastaan mulla ei ole mitään, mutta miehen toiminta kävi ärsyttämään niin paljon, että pistin poikki kun olin päässyt niiltä treffeiltä kotiin.
Olisiko niin että ne toisella kierroksella olevat joilla on lapsia, uskovat joskus että uusi deittikumppani on oikeastaan sama henkilö kuin entinen puoliso, vain erinnäköinen.
Joskus tuntuu, että ei ymmärretä että tämä vieras ihminen on ihan uusi tuttavuus, joka on kiinnostunut sinusta henkilönä, mutta hänen kanssaan ei voi jatkaa siitä mihin jäätiin exän kanssa.
Uudella deitillä ei voi olla samaa kiinnostusta, eikä varsinkaan vastuuta, toisten ihmisten lapsista. Aikaa myöten kiinnostus voi kasvaa, mutta vastuu kuuluu aina vanhemmille, erosta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
30v nainen, jonka kanssa olin ollut vähän romanttisissa väleissä sanoi ohimennen, että sillä on ollut seksiä 20 miehen kanssa. Olin yksi niistä. Tuli vaan likainen ja käytetty olo, enkä halunnut olla enää missään tekemisissä sen ihmisen kanssa. Olin varmaan tunnin suihkussa pesemässä itseäni sen jälkeen. Ymmärsin, että en halua elämääni enää ihmisiä, jotka käyttävät deittiappseja. Olen mieluummin loppuelämäni yksin kuin sellaisen ihmisten kanssa, jotka käyttävät tai ovat käyttäneet deittiappseja. Niillä ihmisillä ei koskaan ole terveitä ihmissuhteita.
- Eikö se osoita vain että hän oli hyvännäköinen mimmi?
- Eikö hän ollut koskaan käynyt suihkussa noiden 19 muun jälkeen?
- Eikö suhteesi häneen ollut terve?
- Miehiä ja naisia löytyy kyllä appienkin ulkopuolelta, mutta lopputulos on sama. Ja jos jollakin on ollut 50 suhdetta, muttei kerro, onko se parempi.
Ja lopuksi: Ei ne vehkeet kulu käytössä, eikä oppi ojaan kaada. Olisit oikealla asenteella voinut nauttia neidin vaivalla hankituista taidoista ;-)
Vierailija kirjoitti:
Miten hän selitti sen, että lapsesi lääkkeet olivat hänen taskussaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Täysin pehmeä vehje alla viisikymppisellä miehellä. Totesi sen yleensä olevan uudessa suhteessa sellainen. Ei runkannut, koska uskoi sen olevan haitallista.
-Toinen tapailukumppani vaikutti epäluotettavalta. Perui tapaamisia lyhyellä varoitusajalla ja mitättömällä syyllä.-Huono seksi
-Pihi. Lupaili kovasti, että tarjoaa tietyssä ravintolassa, mutta jänisti viime hetkellä (en tosiaan pyytänyt tarjoamaan eikä ollut kallis ravintola)
Pehmeä vehje voi johtua myös naisesta ja usein johtuukin.
Todennäköisesti liiasta poken katselusta ja alhaisista testotasoista johtuvaa löysyyttä.
Heittäytyi löysän peniksen kanssa selälleen ja sanoi "tee jotain!" Tein niin että lähdin. Olimme tapailleet tuossa vaiheessa kolme viikkoa ja odotukset ensimmäistä seksikertaa kohtaan olivat korkealla,sillä mies oli taivaallinen suutelija.
Vierailija kirjoitti:
-Toinen tapailukumppani vaikutti epäluotettavalta. Perui tapaamisia lyhyellä varoitusajalla ja mitättömällä syyllä.-Huono seksi
Veltto kulli johtui varmaan rumasta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pehmeä vehje voi johtua myös naisesta ja usein johtuukin.
Todennäköisesti liiasta poken katselusta ja alhaisista testotasoista johtuvaa löysyyttä.
Johtuu varmaan naisesta kun ei mielytä tai site on vaan impopentti.
Tunne siitä että en vaan halua seksiä hänen kanssaan. Deal breaker.
Vierailija kirjoitti:
Heittäytyi löysän peniksen kanssa selälleen ja sanoi "tee jotain!" Tein niin että lähdin. Olimme tapailleet tuossa vaiheessa kolme viikkoa ja odotukset ensimmäistä seksikertaa kohtaan olivat korkealla,sillä mies oli taivaallinen suutelija.
Mitä helvettiä :D
Vierailija kirjoitti
Itse en valitsisi koiran omistajaa. Kahdestakin syystä.
Olen allerginen koirille, jo 10 min samassa huoneessa saa nenän ja silmät vuotamaan. Tunnin parin päästä ääneni pettää. En usko että kukaan edes jaksaisi punanokkaista, käheää niiskuttajaa seuranaan 😉
Toisekseen en ole koiraihminen. Vaikka juttelenkin aina rauhoittavasti naapurin koiralle, joka itkee ja ulisee suruissaan pihalla, kun isäntäväkensä on päivät töissä. Rauhoittuu silloin yleensä makaamaan aitauksen viereen ja
Sööttiä että pidät toisesta huolta. Olet hyvä ihminen
8 kk aikana ei tullut munaa, ei pusua eikä halausta. Ei ole aikuisen naisen juttuja tommoset kaveritapaaamiset. Kuitenkaan kaveria tuo mies ei sitten halunnut olla kun joskus puhuin miehen ja naisen kaveruudesta. Kulki pää pystyssä ohi kun tuli lopettamispäätöksen jälkeen vastaan.
Itse en valitsisi koiran omistajaa. Kahdestakin syystä.
Olen allerginen koirille, jo 10 min samassa huoneessa saa nenän ja silmät vuotamaan. Tunnin parin päästä ääneni pettää. En usko että kukaan edes jaksaisi punanokkaista, käheää niiskuttajaa seuranaan 😉
Toisekseen en ole koiraihminen. Vaikka juttelenkin aina rauhoittavasti naapurin koiralle, joka itkee ja ulisee suruissaan pihalla, kun isäntäväkensä on päivät töissä. Rauhoittuu silloin yleensä makaamaan aitauksen viereen ja katselee touhujani.
Tatuoinnit muilla eivät minua häiritse, vaikka harva niistä on minusta kaunis tai edukseen tatuoidulle.