Mieleenpainuvin masturbointikokemus
Mitä asioita siihen liittyi ja mitkä seikat teki kyseisestä kerrasta mieleenpainuvimman?
Kommentit (141)
Ei nyt varmaan voi sanoa, että mikään yksi kerta on jotenkin ylitse muiden. Mutta parhaita kokemuksia ovat sellaiset, kun itsetyydytyksellä hakee jotain mitä normiseksissä ei ole mahdollista ja onnistuu siitä erityisen hyvin. Itselläni tuo on esimerkiksi oikein pitkä edgetys, monta tuntia juuri sopivan kiihottuneena ja orgasmin reunalla kiusoitellen, ja sen seurauksena tuleva voimakas orgasmi ja valtava, pari metriä lentävä sperman ruiskaus. Toinen, viitaten tuohon miesten masturboinnista tykkäävien naisten ketjuun, on kun saa esiintyä vaimolle loppuun asti joko ihan vieressä tai puhelimessa orgasmia hänen korvaansa huohottaen. Esiintymisestä kiihottuvana tämä on myös minulle jotain mitä normiseksissä ei ihan täysin tavoita. Kolmas, joka on ja taitaa jäädäkin vain fantasiaksi, olisi yhteinen itsetyydytys vaimon kanssa.
Mulle itsetyydytys ei ole yhdyntäseksin korvaamista, vaan täydentämistä, ja sen tajuaminen on kyllä tehnyt seksielämästäni kokonaisuutena vieläkin tyydyttävämpää. En tiedä sitten, että johtuuko siitä että parisuhdeseksi minulla alkoi varsin myöhään, päälle kaksvitosena. Olin ujohko mutta hyvin vahvasti seksuaalinen joten irtosuhteita en harrastellut, mutta itsetyydytyksessä opin varsin taitavaksi, vaikka itse sanonkin. Siihen aikaan nettiseksiä ei harrastettu, mutta jos sitä olisi ollut olemassa, kukaties tuo esiintymistapumukseni olisi voinut saada ihan eri ulottuvuuksia.
Olen kohtuullisen ujo, joten koin erittäin kiihottavaksi sen kun olin aamulla herättyäni masturboinut hiljalleen puolisen tuntia ja sitten pyysin avovaimoa makuuhuoneeseen juuri kun olin tulossa. Se että hän katsoi minua samalla kun laukesin varmasti vaikutti siihen että spermaa tuli mielettömästi. Ja hänen hymynsä myös teki autuaan olon jälkeenpäin.
Erikoisin varmasti oli tämä jakso kun päällä oli monta viikkoa putkeen kova stressi yhden suuren työprojektin takia joka oli myyty täysin epärealistisella aikataululla.
Kauhistuin kun tajusin että kalua ei saa enää pystyyn vaikka vaimo olisi ollut halukkaalla päällä ja paniinkia pahensi kun huomasin etten pysty saamaan enää edes siemensyöksyä puolivelttoa kalua väkisin vatkaamalla.
Sitten yhtenä iltana menin nukkumaan jo yhdeksältä ja heräsin 12 tunnin unien jälkeen kivikovan aamuseisokin kanssa. Talo oli tyhjä joten nautiskelin pitkään ihan rajoilla kunnes sain sellaisen tärinäorkun että tähtiä näkyi silmissä.
Oudointa tässä oli että aloin ensin hihittää ja lopulta kikattaa aivan kontrolloimattomasti kuin pikkutyttö. Tätä jatkui minuuttitolkulla samalla kuin outo hyvänolon tunne levisi kaikkialle.
Joku aivojen serotoniinin tuotannosta vastannut lohko päätti ottaa viikkojen pakkoloman korkojen kanssa takaisin.
Joskus halusin testata jotain uutta ja pyysin saada laueta vaimon kädelle. Koska hänellä pieni käsi näytti sperman määrä suurelta. Otti sitä sitten toiseenkin kämmeneensä ja hieroi rinnoilleen. Totesi vielä että "hmm... olipa kiihottavaa".
Vaimon kaverista oli perinteinen valokuva ja se jostain syystä oli hukkunut ja löysin sen sattumalta..Hän siinä sievästi hymyili.Sitä kuvaa katsoin ja runkkasin siihen kuvalle spermani useamman kerran.häntä ajatellen.
Vaimon kanssa yhdessä, vastakkain niin että molemmilla kunnon näkyvyys. On todella kiihottavaa kun vaimo masturboi isolla tekopeniksellä.
M45
Hyviä masturbointikokemuksia on paljon, mutta eipä niistä nouse mieliin kuin se eka. Peiton alla taskulampun valossa. Se jännitys, uuden tunteen kokeminen, kuumuus ja metallisen taskulampun pistävä tuoksu ovat jääneet hyvin muistiin.
Minulla on ehkä kaksi sellaista, jotka ovat jääneet mieleen niin että vieläkin niitä välillä pyörittelen. Enemmänkin on, mutta nämä nyt mainittakoon. Tiedostan, että olen hyvin seksuaalinen nainen '(+40, aviossa) ja helposti kiihottuva edelleen...aina ollut)
Toinen on jostain puoliviattomasta leluvertailukeskustelusta lähtenyt juttu vähän vitsillä hyvän ystävättäreni kanssa saunan lauteilla. Vähän aikaa niitä juteltiin ja hän kertoi jostain uudesta pöristimestään jonka miehensä oli hankkinut. Halusi näyttää sen, kun oltiin jääähyilemässä ja minä yllytin hakemaan, halusin nähdä. Hypisteltiin sitä ja vähän naureskeltiinkin, mutta kai molempia vähän kiihottikin kun mentiin takaisin löylyihin. Pyysin, että on ihan ok jos haluaa sitä käytellä ja jos saisin vaikka nähdä, kun huomasin miten hän sitä siinä innoissaan hipelöi. Arasti aloitteli ja sitten se vei mennessään, kiihotuin sen katselemisesta todella paljon ja hipelöin itseäni siinä samalla. Kaunis orgasmi tuli hänelle ja minä olin jo aika lähellä itsekin, hän kävi sen huuhtelemassa ja antoi minulle kokeiltavaksi. Ihana orgasmi hänen katsellessaan ja nyt löytyy samanlainen omastakin lelulaatikosta :)
Olin hotellihuoneessa, jossa oli koko seinän kokoinen peili sängyn vieressä. Olin koko päivän kärsinyt melkoisesta panetuksesta. Totta kai heti sängylle päästyä oli pakko hieman helpottaa oloa. Otin paidan pois ja hyväilin toisella kädellä rintalihaksia ja nännejä - kuvittelin jonkun naisen tekevän sitä minulle - ja toisella kädellä otin kaluni esiin. Olin niin puutteessa, että tunsin heti kaikenlaisten mahlojen suorastaan valuvan kädelleni ja vatsalleni. Hetken jo luulin saavani orgasmin saman tien. Sain sen kuitenkin pysäytettyä - tosin siemennestettä lähti jonkinlainen lasti liikkeelle jo siinä vaiheessa. Muistin peilin olemassaolon, ja hetken mielijohteesta sytytin yöpöydän lampun ja katsoin itseäni ensimmäistä kertaa sellaisessa tilanteessa. Kaluni näytti suorastaan brutaalilta aivan äärimmilleen paisuneena ja limaisena. Kuvittelin miten joku nainen kiihottuisi siitä näystä, ja hengitykseni melkein salpautui. Ajattelin nutturapäistä, hyvin muodostunutta hotellivirkailijaa yläosattomissa ja pelkissä pikkuhousuissa, ja minulta alkoi väkisinkin tulla samalla, kun vain pidin kättäni kalun alaosan päällä. En voinut olla katsomatta, kun loputtomalta tuntuvat valkoiset spermasykäykset lentelivät pitkin kehoani ja kaulalle asti.
Varmasti ne kerrat kun olimme rakastuneet nuorina ja kävimme välitunneilla ja vapaatunneilla suutelemassa pienessä varastokomerossa kesken päivän. Oli vaan pakko saada tyttö lähelle. Samalla itseäni hyväillen suutelin häntä kiihkeästi. Siitä tuli silloin toistuva juttu. Otin aina kullin ulos housuistani seisomaan ja runkkasin samalla kun tyttö nautti suudelmistani. Hän seurasi välillä mitä tein ja hymyili tuijottaessaan kaluani. Tapahtui ennen varsinaisia seksikokemuksia ja kaikessa "viattomuudessaan" niin jotenkin kuumaa.
Pari vuotta takaperin uimarannalla havaisin liikettä kasvillisuuden joukossa. Nousin ylös katsomaan ja kävelin likemmäs. N 50 metrin päässä toinen mies polvillaan otti seisovalta mieheltä suihin. Seisova mies huomasi minut ja hymyili leveästi ja nikkasi päätään. Jotenkin tulkitsin tämän tuu vaan lähemmäs-kutsuksi. Epäröin hetken ja kävelin sitten parin kolmen metrin päähän ja hieroin samalla munaskuitani, jossa jo vähän jöpötti. Hymyilevä mies katsoi jalkoväliäni ja iski silmää. Viereeni tuli ensin yksi, sitten toinenkin mies, ihan avoimesti runkaten. Tästä rohkaistuneena aloin minäkin tekemään runkkuliikkeitä. Se oli todellista edgettämistä, koska olin tosi herkällä. Katsellessani suuhun ottavan miehen nieleskelevän proteiinipirtelöään, en pystynyt enää hallitsemaan, täysin varoittamatta minulta tuli karjahduksen kera valtava lasti sammalikolle. Vieressäni oleva mies taputti minua pepulle ja esitteli itsensä kysyen haluaisinko maistaa.
Minulla on parikin, kerron niistä tuoreemman ja siitäkin on jo noin 20 vuotta, olin tuolloin reilu 20 vuotias.
Minulla oli fwb suhde, eli lähes pelkästään seksisuhde ikäiseni naisen kanssa noin puolen vuoden ajan. Vietimme kyllä aikaa välillä muutenkin yhdessä, esim. leffaa katsoen. Lopulta hän löysi vakavasti otettavan seurustelu kumppanin ja lopetimme touhut.
Kerran sitten hänen seurustelunsa alkuaikana kuitenkin päätimme olla illan yhdessä, ilman seksiä oli ehdoton vaade häneltä. Päädyimme kuitenkin halailemaan/sylikkäin sohvalle. Hän kysyi ensin haluttaako minua. Vastasin myöntävästi toiveena että nyt se vielä kerran tapahtuu. Hän kuitenkin sanoi komentavaan sävyyn että "runkkaa!".
Ensin vähän kakertelin ja en tehnyt oikein mitään. Hän komensi riisumaan housut ja istumaan lähelle. Sanoi haluavansa nähdä sen. Kun olin valmiina ilman housuja sohvalla komensi hän uudelleen runkkaamaan. Silmänsä ei kertaakaan irronnut munastani.
Oli todella kiihottavaa tehdä se ns.alistuneena ja toisenkin selvästi kiihottuessa. Hän vei runkkaukseni aikana kätensä housuihinsa kyllä ja vähän laukesikin, mutta en nähnyt mitään "ihoa" hänestä. Minulla tuli lopulta iso lasti pitkin vatsaani.
Tuo ei jäänyt viimeiseksi kerraksemme mutta ainoaksi joka jäi "runkkaamiseksi".
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ne kerrat kun olimme rakastuneet nuorina ja kävimme välitunneilla ja vapaatunneilla suutelemassa pienessä varastokomerossa kesken päivän. Oli vaan pakko saada tyttö lähelle. Samalla itseäni hyväillen suutelin häntä kiihkeästi. Siitä tuli silloin toistuva juttu. Otin aina kullin ulos housuistani seisomaan ja runkkasin samalla kun tyttö nautti suudelmistani. Hän seurasi välillä mitä tein ja hymyili tuijottaessaan kaluani. Tapahtui ennen varsinaisia seksikokemuksia ja kaikessa "viattomuudessaan" niin jotenkin kuumaa.
Mun teinipoikaystävä oli just samanlainen kuin sinä. Koin sen tyttönä sairaan kiihottavana, että hän kiihottui niin paljon mun suutelemisesta, että otti sen ulos eikä pystynyt olemaan koskematta paljaaseen stondikseensa. Tiesin, että hän teki sitä mun takia, oon niin kuumis tai sinnepäin... Tämmöista pyörittelin mielessäni ja olihan sitä kiva seurata.
Hän usein myös puski kovuuttaan mua vasten, ihan vaatteiden päälle ja sain orkkuja siitä. En pystynyt pidättelemään, kun se paisunut kulli hieroi ja painoi uudestaan ja uudestaan mua just oikeasta kohdasta.
Voi nuoruus....
Oliskin ollut edellisen kaltaista äksöniä meineillään teininä. Omassa huoneessa tuli tattia hakattua koulupäivän jälkeen niin, että lopulta otti kipeää ja piti lopettaa. Ihastustani ajattelin kireissä koulukuteissaan ja samalla kattelin netistä pokevideoita, joissa näennäisen normi nuoripari teki sitä itteensä alasti ja kameran eessä. Kuvittelin itteni ja sen tytön parin tilalle ja sillä lähti. Mieleenpainuvin oli se kiiman määrä joka mulla silloin oli ja ne runkkukerrat. Joskus piti tehdä sitä yli 10 kertaa päivässä/illassa.
Tuntui että orgut vaan koveni mitä vähemmän lensi.
Vierailija kirjoitti:
Tein ihan samoin. Ehkä jatkettiin kuukausi pelkästään tuota ja tyttö sanoi lopulta, laita se mun sisään haluut kumminkin. Tein niin ja siitä alkoi sitten toistuvat pikaiset yhdynnät samassa paikassa, jossa käytiin pussaamassa ja samalla runkkasin. Kerran olin niin rohkea, että avasin vetskaria keskellä käytävää ja runkkasin hetken tytön kanssa suudellessa seinää vasten. Olimme hyppytunnilla, käytävä oli tyhjä.
Kaikkea sitä tulee puuhattua teinikiimassa..
Nuorena kiinni jääminen. Olinkohan 15, vanhempien mökillä. Riippumatossa lukiessa sormet eksyivät shortsien sisälle. Tilanne vei mukanaan kunnes pelästyin pahanpäiväisesti rantaan soutanutta äidin sisarta miehineen. Taatusti näkivät mitä puuhasin, riippumatto kun oli metrin rannasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein ihan samoin. Ehkä jatkettiin kuukausi pelkästään tuota ja tyttö sanoi lopulta, laita se mun sisään haluut kumminkin. Tein niin ja siitä alkoi sitten toistuvat pikaiset yhdynnät samassa paikassa, jossa käytiin pussaamassa ja samalla runkkasin. Kerran olin niin rohkea, että avasin vetskaria keskellä käytävää ja runkkasin hetken tytön kanssa suudellessa seinää vasten. Olimme hyppytunnilla, käytävä oli tyhjä.
Mikä vi-dun ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vi-dun ehkä.
En muista niin tarkkaan oliko kuukausi vai puolitoista ennen kuin yhdyttiin.
Kesälomareissulla oltiin illan päätteeksi hoteliin parvekkeella.Lämmittelin vaimoa suutelemalla ja hieroin peppua ja kokeilin vähän rintoja.
Vaimo käski istumaan tuolille alkoi tanssahdella, käytti käsiä rinnoilla ja jalkojen välissä. Kysyin mennäänkö sisälle jatkamaan mutta vastasi, että nyt saat vaan katsella.Otti rintsikat pois mekon alta ja tiputti pikkuhousut myös. Vaimo hyväili itseään estottomasti, nosti mekkoa toisella kädellä ja sormetti pillua. Sanoi nauraen, säkin voit runkata.
Kaivoin puolikovan kullin shortseista ja aloin vedellä. Pyysin ottamaan mekon pois. Vastasi, että joo, mutta sunkin pitää olla alasti.Hiljaiselta nöytti ulkona mutta silti puolijulkinen paikka kiihotti.
Vaimo otti tuolin ja tuli mua vastapäätä. Kovaa kullia vedellen katsekin,kun vaimo sormetti.
Vaimon olemuksesta näki, että alkaa olla löhellä laukeamista.Otin itsekin loppukirin ja runkkasin kovalla nopeudella. Mä tulin ensin ja osa roiskui vaimon reisille asti.
Eipä ne mitenkään erityisenä jää mieleen. Varmaankin siksi, että runkkausta harjoitetaan siksi koska varsinaista himojen kohdetta, naista ja pillua, ei ole ollut saatavilla.