Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies on ihmeellinen "vessapoliisi"

Vierailija
06.10.2018 |

Jos olemme jommankumman luona ja menen vessaan, hän tulee oven taakse kuuntelemaan. Saattaa kysellä "mitä sä teet siellä" Kun kuuli siteen rapinaa niin sanoi "Ei sun tarvi mun takia mennä vessaan vaihtamaan, ei mua haittaa" Todella kummallinen ajatus että vaihtaisin siteen jossain keskellä olohuonetta. Hänen luonaan kyttää vessapaperin määrää ja kyselee että mihin oikein käytän sitä kun kuluu niin paljon. En tiedä laskeeko hän ne arkit tai mitä hän kuvittelee sillä paperilla tehtävän?? Muuten hän on normaali, mutta tuo vessakyttääminen häiritsee.

Kommentit (304)

Vierailija
161/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ihmetyttää se arkkien käden ympärirullaus.. En nyt itsekään millään kahdella palalla pärjää, mutta 3-4 kyllä riittää. Yksi kaveri ruukaa rullata just jonku 15-20 palaa kerralla sellaseksi tupoksi. Aivan kauheaa tuhlailua. No, itsepähän paperinsa maksaa, eikä käy meillä niin usein, että talous kaatuisi hänen vessavierailuihinsa. Silti, en vaan ymmärrä tuollaista tuhlausta..

Minua kummastuttaa se miten joku seuraa ystävänsä vessassa käyntiä jotta voi tietää tämän paperin käytön.

Arvasin, että tämä tulee esiin :) enpä heti jaksanut tarkentaa.

Ystävyys on jatkunut lapsuudesta asti, joten tässä on kolmenkymmenen vuoden aikana käyty vessoissa milloin missäkin yhdessä. Lapsena ei kiinnostanut oliko ovi auki tai toinen mukana. Teininä se oli ennemmin normi, et ängettiin samaan vessakoppiin koulussa. Ja nyt aikuisenakin tullut muutaman kerran käytyä baarireissuilla samassa kopissa, jos on ollut isompi wc-koppi. Jo lapsuudessa muistan kauhistelleeni tuota vessapaperin määrää, kun kotona oli opetettu taittelemaan nätisti muutama pala. Äiti aina sanoi, ettei saa mytätä tupoksi, koska se kuivaa huonosti ja paperia kuluu.
Lisäksi meillä on kotona sellainen vanhanmallinen vessapaperiteline, joka nitisee ja vinkuu, kun siitä vetää paperia. Normaalisti, kun itse otan paperini, se vinkaisee kerran-pari. Mutta kun tämä ko kaveri käy vessassa, niin kuuluu sekuntikaupalla "viki viki squiik squiik iki iki".

Että sillälailla :D Ei siinä, ihana ystävä tuo silti on, vaikka meidät erottaa wc-selluloosan erilaiset kulutustottumukset.

Nauroin tälle ihan hulluna :D Itse valitettavasti tiedän liikaa jopa kerrostalonaapurin vessapaperin kulutuksesta tuollaisen vinkuvan telineen takia. Naapurista ei kuulu muuten ikinä hiiskahdustakaan, mutta vessapaperia vedetään kerran tunnissa, ja rulla pyörii aina vähintään kymmenen kierrosta.

Vierailija
162/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe menee selvästi naisilla tunteisiin 8^) ja silloin kun se menee tunteisiin niin järki heitetään romukoppaan, aina ollaan myös oikeassa

Häh? Ootko sä sit sitä mieltä, että on normaalia seisoskella vessan oven takana kyttäämässä ja kyselemässä että mitä sisällä oleva tekee? Tai toivoa, että nainen vaihtaa terveyssiteet olohuoneessa? Mitä tulee tuohon paperin kulutukseen, jos mies on niin köyhä, että laskeskelee käyttämäni vessapaperiarkit, niin voin tehdä hänelle palveluksen ja lakata käyttämästä hänen vessaansa kokonaan. Onneksi tällaista miestä ei ole vielä tullut vastaan. Itse olen opiskelija, eikä ikinä ole käynyt mielessäkään pohdiskella vieraideni paperinkulutusta. Itse käytän juuri niin monta kuin värkkini pyyhkiminen vaatii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi vee, en taida koskaan haluta miestä. Tai sitten ottaisin omat paperit mukaan miehen asunnolle. Sittenkin varmaan ihmettelis, että miten sitä paperia ei kulu ollenkaan, että eikö tuo nainen pyyhi persaustaan jne jne jne. Miehet on pelottavia ja ällöjä. 🤢🤮

Jep. Kerran eräs tuttavamies alkoi tenttaamaan minua tamponeista, että tunnusta pois, kyllä se on seksuaalinen teko kun sellaista käyttää. Sanoin että sori mutta sormen paksuisen pumpulin asentaminen emättimeen samalla kun maha kramppaa ja on kuralla ja veriköntit putoilevat vessanpönttöön ei ole minun vaan SINUN FANTASIASI. Luojan kiitos ei tarvinnut koskaan enää puhua sille pervolle.

Miehiä on todella vaikea arvostaa sen jälkeen kun tajuaa mille kaikkelle ne tumputtaa iltaisin. Ja sitten vielä naisia haukutaan heikoiksi ja tunteellisiksi... Kukahan tässä viettiensä vietävänä on?

Miksi tuolle ei saisi tumputtaa? Naisten pitäisi oppia arvostamaan miten paljon miehet naisia rakastavat, niin paljon että se tamponin asettaminenkin kiihottaa uskomattomasti. Naiset itse eivät rakasta melkein ketään miehiä aidosti, niin eivät osaa empatisoida miehiä tässä asiassa.

Ei toi oo mitään rakkautta vaan naisten objektointia. Kaikki naisten teot ja ruumiin toiminnot nähdään jotenkin seksuaalisina tekoina.

Vierailija
164/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe menee selvästi naisilla tunteisiin 8^) ja silloin kun se menee tunteisiin niin järki heitetään romukoppaan, aina ollaan myös oikeassa

Häh? Ootko sä sit sitä mieltä, että on normaalia seisoskella vessan oven takana kyttäämässä ja kyselemässä että mitä sisällä oleva tekee? Tai toivoa, että nainen vaihtaa terveyssiteet olohuoneessa? Mitä tulee tuohon paperin kulutukseen, jos mies on niin köyhä, että laskeskelee käyttämäni vessapaperiarkit, niin voin tehdä hänelle palveluksen ja lakata käyttämästä hänen vessaansa kokonaan. Onneksi tällaista miestä ei ole vielä tullut vastaan. Itse olen opiskelija, eikä ikinä ole käynyt mielessäkään pohdiskella vieraideni paperinkulutusta. Itse käytän juuri niin monta kuin värkkini pyyhkiminen vaatii.

tunteisiin, sisimpääni matkustan

jo ja niin, taakse verhon kurkistan

tunteisiin, kivet käännän kyljelleen

en enää jää vain paikoilleen, eteenpäin mä meen X3

Vierailija
165/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tarkka paperiasioissa. Nainen tuhlaa helposti liikaa paperia ja muutenkin rasittaa luontoa joten järkevintä on pitää vessapaperi oven toisella puolen ja antaa liuska kerrallaan pyydettäessä kysyen , eikö se nyt jo riitä ei se sinun perseesi nyt noin iso ja paskainen voi olla...

Vierailija
166/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi parisuhteeseen ihmisen kanssa joka tarkkailisi vessapaperin käyttöäni. En vaan kestäisi ja pelkäsin mistä muusta normaalista asiasta täytyy nuukailla.

En uskoakseni myös seurustelisi kovin pitkään jos huomaisin tuon piirteen. Vessan oven takana seisoskelun ja raportoinnin ymmärtäisin ainoastaan siinä tapauksessa jos olisi sairas ja käyntini kestäisi niin kauan, että toisen huolestuminen on oikeasti huolehtimista onko kaikki ok.

Muussa tapauksessa en ymmärrä, että vessapaperine käytön kontrollointi ja vessan oven takana päivystäminen olisi parisuhteessa *huolehtimista ja välittämistä*.

Vierailija
167/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava Mies kirjoitti:

Itse olen tarkka paperiasioissa. Nainen tuhlaa helposti liikaa paperia ja muutenkin rasittaa luontoa joten järkevintä on pitää vessapaperi oven toisella puolen ja antaa liuska kerrallaan pyydettäessä kysyen , eikö se nyt jo riitä ei se sinun perseesi nyt noin iso ja paskainen voi olla...

Tämä on ainoa oikea toimintatapa ja kannattaa esitellä jo ensimmäisellä tapaamiskerralla, niin ei tule yllätyksenä. Naiset kun ovat niin tunteellisia ja hupsuja. Luonteeltaan tuhlailevia myös, ei kukaan halua kolmea arkkia käyttävää lompakkoloista niskoilleen.

Jos nettideittailet, suosittelen laittamaan tiedon jo profiiliin. Varmasti moni nainen arvostaa mukavaa, rationaalista, ekologista ja huolehtivaa miestä.

Vierailija
168/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se haluaa varmistaa ettet ole vaikka bulimikko?

Vierailija
169/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh, onneks on oma kaivo ja saa rauhassa kuluttaa vettä.

Vierailija
170/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenna ansa. Kun ensi kerralla vinkuu vessan oven takana - niin avaa täysillä ovi. Toivottavasti nakauttaa otsaan.

Vierailija
171/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa pyyhkiä haluamallaan tavalla, kunhan ei tuki mun pönttöä, piste.

Muistuipa mieleen tapaus lapsuudenkodista, jossa siskon kaveri oli onnistunut täyttämään koko pöntön ääriään myöten vessapaperitupoilla. Onneksi ei ollut yrittänyt vetää, vaan tajusi, että on ongelma. Vanhempani sitten joutuivat setvimään tuppoja ja vetämään niitä sopivan määrän kerrallaan.

Vierailija
172/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotkut muuten käyttävät noita papereita täysin päättömästi,revitään 10 palaa kun pieni osa riittäisi.Yksi sanoi ostavansa joka viikko useita serla- ja vessapaperipaketteja,asuu yksin.

Mitä on serlapaperi ja miten se eroaa Serlan vessapaperista?

Talouspaperi

Vierailija
173/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä vessapaperin kulutuksesta huolestuneille miehille: naiset käyvät pissalla istuallaan. Jos pönttö on saastainen, sen vuoraamiseen menee paljon paperia. Anatomisista syistä pissan pyyhkiminen on hankalampaa kuin miehillä.

Jos tapanasi on kuunnella oven takana wc:stä kantautuvia ääniä, voit varautua satakertaisesti ilmiöön, joka on naisille tyypillinen uutta miestä tapaillessa: wc-äänien vaimentaminen paperin avulla. Loiskahdusten estämiseen paperi on kätevä, kainoimmat voivat turvautua käsikakkaan.

Vaihda joskus se käsipyyhe, niin ei tarvitse kuivata wc-paperiin.

Pro tip: levitä alapäähäsi puoli purkkia puolukkahilloa, pyyhi se kahdella arkilla wc-paperia.

Vierailija
174/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskee wc-paperi arkit, kuulostaa exältäni 😱

Vierailija
175/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotkut muuten käyttävät noita papereita täysin päättömästi,revitään 10 palaa kun pieni osa riittäisi.Yksi sanoi ostavansa joka viikko useita serla- ja vessapaperipaketteja,asuu yksin.

Mitä on serlapaperi ja miten se eroaa Serlan vessapaperista?

Talouspaperi

Millä logiikalla talouspaperi on serlapaperia, mutta Serla-merkkinen wc-paperi ei?

Vierailija
176/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeptikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. 

Monet miehet eivät käsitä, että naisilta menee vessapaperia enemmän kuin heiltä.

Oven takana kyttääminen on kuvottavaa.

Minä miehenä käsitän sen että paperia menee enemmän. Mutta sitä en käsitä miksi yhteen pyyhkäisyyn paperia pitää rullata monta kierrosta käden ympärille? Sen takiahan paperissa on katkaisukohta että siitä saa yhden tai vaikka kaksikin arkkia.

Miehet eivät tiedä naisen anatomiasta mitään, jos kuvittelevat että "yksi ja kaksi arkkia" riittää. Pahimmassa tapauksessa voi kulua koko rulla, jos on kuukautiset ja muuta. Nimenomaan pitää olla jonkinlainen kerros, ettei sotke käsiä täysin. Paperi ja vesi on älyttömän kallista, ja se kalleus on miesten keksintö takuulla! Kannattaa tutustua naisten vuotoihin, vatsan ja alaosan toiminaan ym ennen kuin tulee arvostelemaan naisten paperinkäyttöä. Myös muuhun käytetään paperia kuin wc-käyntiin ja jos on paha allergia. Miehille voi riittää se 1-2 arkkia pienelle käynnille. Käsisuihku aiheuttaa tulehduksia naisille jos sitä jatkuvasti käytetään. Aloittajan kannattaa jättää urkkiva mies väliin.

Vierailija
177/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On merkillistä, että vielä nykyäänkin ympäristöasioita tiedostava ihminen voi luulla käyttävänsä WC-paperia mielinmäärin. Kaksi tai kolme ruutua ja korkeintaan kaksi pyyhkäisyä, eli yhteensä 4 - 6 ruutua per "tarve", niin luonto kiittää. Jos aloittaja ei ole sattunut lukemaan, ihmiskunnalla on enää 11 vuotta aikaa tehdä tarvittavat luontoa säästävät toimenpiteet.

Jos ei pyyhi kunnolla, sitten on alushousuissa vauhtiviivat. Niitä joutuu sitten poistamaan ties millä tahranpoistoaineilla ja ikävimmässä tapauksessa heittämään alkkarit roskiin. Onko tuo kovin ekologista? Eipä taida olla. Olen kuullut myös sellaisenkin huhun, että perseenhaju on pinttynyt sohvaan kiinni. 

Vierailija
178/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän threadin innoittamana myös minä hiivin kuuntelemaan vaimoni vessakäyntiä. Kummallisia ääniä sieltä kyllä kuului - lorinaa, niiskutuksia, rapistelua ja paljon tuntui paperia kuluvan. Kysyessäni vaimolta, mitä siellä tapahtui, hän meni ikäänkuin lukkoon ja punasteli. Suuttui sitten kun tivasin selitystä. 

Vierailija
179/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ikuisesti kun ulkomaalainen poikaystäväni tukki vessanpönttöni tungettuaan sen täyteen paperia! Me suomalaiset osataan kuitenkin olla säästeliäitä :) Se suhde muuten loppu lyhyeen.

Vierailija
180/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa pyyhkiä haluamallaan tavalla, kunhan ei tuki mun pönttöä, piste.

Muistuipa mieleen tapaus lapsuudenkodista, jossa siskon kaveri oli onnistunut täyttämään koko pöntön ääriään myöten vessapaperitupoilla. Onneksi ei ollut yrittänyt vetää, vaan tajusi, että on ongelma. Vanhempani sitten joutuivat setvimään tuppoja ja vetämään niitä sopivan määrän kerrallaan.

Mä oon saanut uuden työpaikan pöntön jo kahdesti tukkoon vuoden sisällä, kun on ollut vaan pakko käydä kakkoshädällä ja se onkin yleensä näissä pakkotilanteissa tavallista isompi ja silloin myös sitä paperia menee luonnollisesti enemmän, mutta en nyt silti koko pönttöä saa täyteen. Kotona vaan en ikinä ole pönttöä saanut silti tukkoon, vaan ainoastaan töissä, mutta onneksi olen tähän asti aina saanut sen omin neuvoin vetämään, heittämällä ämpärillä vettä päälle. Eli päättelisin, että vika on näin ollen jossain työpaikan ohuemmissa putkissa tai jotain :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän