Tapailemani mies on ihmeellinen "vessapoliisi"
Jos olemme jommankumman luona ja menen vessaan, hän tulee oven taakse kuuntelemaan. Saattaa kysellä "mitä sä teet siellä" Kun kuuli siteen rapinaa niin sanoi "Ei sun tarvi mun takia mennä vessaan vaihtamaan, ei mua haittaa" Todella kummallinen ajatus että vaihtaisin siteen jossain keskellä olohuonetta. Hänen luonaan kyttää vessapaperin määrää ja kyselee että mihin oikein käytän sitä kun kuluu niin paljon. En tiedä laskeeko hän ne arkit tai mitä hän kuvittelee sillä paperilla tehtävän?? Muuten hän on normaali, mutta tuo vessakyttääminen häiritsee.
Kommentit (304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Monet miehet eivät käsitä, että naisilta menee vessapaperia enemmän kuin heiltä.
Oven takana kyttääminen on kuvottavaa.
Vessapoliisiksi leimautumisen uhalla pakko sanoa, että kyllä miehet käsittää että naisillla paperia menee neljäsosarulla vessassa käydessä mutta miksi sitä täytyy niin paljon kuluttaa on kyllä päätöntä. Omat naisystävät ovat pyyhkineet käden ympäri varmaan kymmenen arkkia paperia, kun kaksi arkkia riittää minulle kertapyyhkäisyyn. Kertokaa toki mikä on syynä tähän paperin tuhlaukseen.
Tähän täytyy sanoa, että naisena on aika hankala kontrolloida mihin virtsa menee kun ei ole mitään kunnollista uloketta jolla virtsaamisen kohdennus onnistuisi. Virtsasuihku lähtee helposti menemään reisille ja valuu sieltä perseellekin. Se saattaa myös lähteä eteenpäin. Myös wc-istuin saattaa saada osansa. Ja jos se virtsa lähtee menemään väärään paikkaan, on pidätettävä ja pyyhittävä ennen kuin voi jatkaa. Reisien pyyhkiminen veteen kostutetulla paperilla kuuluu myös asiaan, ettei virtsan hajua jää reisiin. Tällä tavalla paperia voi kulua yhdellä vessakäynnillä 5-25 arkkia, riippuen siitä millainen sotku tuli.
Olin pari kertaa kyläilemässä tämmösen vessapoliisin kotona, joka yritti kokeilla wc:n ovea jäikö auki, kun kävin vessassa.
Kumma heppu.
Toinen tyyppi sanoi, kun menin vessaan, että jätä käsilaukku tänne olohuoneeseen. En voinut, koska kolmas tyyppi vohki tupakkaa käsveskastani wc käynnin aikana.
Tää kolmas tyyppi, joka varasteli käsilaukkuni sisältöä, jäi kiinni siten, kun menin taas vessaan, mutta en tarpeilleni, vaan avasinkin oven melkein heti. Sillä tyypillä oli kädet laukussani parhaillaan.
...