Tapailemani mies on ihmeellinen "vessapoliisi"
Jos olemme jommankumman luona ja menen vessaan, hän tulee oven taakse kuuntelemaan. Saattaa kysellä "mitä sä teet siellä" Kun kuuli siteen rapinaa niin sanoi "Ei sun tarvi mun takia mennä vessaan vaihtamaan, ei mua haittaa" Todella kummallinen ajatus että vaihtaisin siteen jossain keskellä olohuonetta. Hänen luonaan kyttää vessapaperin määrää ja kyselee että mihin oikein käytän sitä kun kuluu niin paljon. En tiedä laskeeko hän ne arkit tai mitä hän kuvittelee sillä paperilla tehtävän?? Muuten hän on normaali, mutta tuo vessakyttääminen häiritsee.
Kommentit (304)
Ap:n mies on selvästi joko:
a) Kontrollifriikki/Sairaalloisen mustasukkainen/Narsisti
b) Sairaalloisen pihi
c) Pervo
d) Äärimmäisen epäkypsä ja jollain lailla henkisesti jälkeenjäänyt
Tai kaikki yllämainituista. Niin kauan kun löytyy naisia, jotka vapaaehtoisesti seurustelee tällaisten tyyppien kanssa, ei voi valittaa, että naiset on "nirsoja". Kuinka moni mies ei ahdistuisi kumppanista joka koko ajan hengittää niskaan ja ei päästä edes vessaan yksin ilman kyttäyssessiota ja kuulustelua?
Ja täällä jengi ihan tosissaan lesoilee ketjussa, kuinka monta palaa vessapaperia menee. Lidlistä saa todella hyvää 3kerroksista vessapaperia n. 27senttiä rulla. Mielummin käytän vaikka koko rullan kuin kuljen ympäriinsä likaisena ja haisevana. Sitten nämä haisulit ihmettelevät kun kumppanit kaikkovat tai seksi hyytyy. Ei ole kallis panostus pitää itsensä puhtaana. Mutta jos mielummin laskee vessapaperiarkkeja, niin oma valinta sekin on.
Tapailet mun exää. Se on sika muutenkin. Aluksi vaikuttaa normaalilta, mutta kyllä narsismi tulee vielä esille. Ei kannata jatkaa.
Itse taittelen puolimetrisen palan nätiksi taitokseksi. Outoa tehdä siitä joku tuppo, tai tosiaan jos jättää käden sen käärön sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mies on selvästi joko:
a) Kontrollifriikki/Sairaalloisen mustasukkainen/Narsisti
b) Sairaalloisen pihi
c) Pervo
d) Äärimmäisen epäkypsä ja jollain lailla henkisesti jälkeenjäänyt
Tai kaikki yllämainituista. Niin kauan kun löytyy naisia, jotka vapaaehtoisesti seurustelee tällaisten tyyppien kanssa, ei voi valittaa, että naiset on "nirsoja". Kuinka moni mies ei ahdistuisi kumppanista joka koko ajan hengittää niskaan ja ei päästä edes vessaan yksin ilman kyttäyssessiota ja kuulustelua?
Ja täällä jengi ihan tosissaan lesoilee ketjussa, kuinka monta palaa vessapaperia menee. Lidlistä saa todella hyvää 3kerroksista vessapaperia n. 27senttiä rulla. Mielummin käytän vaikka koko rullan kuin kuljen ympäriinsä likaisena ja haisevana. Sitten nämä haisulit ihmettelevät kun kumppanit kaikkovat tai seksi hyytyy. Ei ole kallis panostus pitää itsensä puhtaana. Mutta jos mielummin laskee vessapaperiarkkeja, niin oma valinta sekin on.
Kertoo jenni 15v
Miesystäväni (olen se toinen nainen) on ollut avoliitossa 8v Haaparantalaisen lesken kanssa mutta itse asuu Kemissä.Käy Haaparannalla jokatoinen viikko.Pöllii vessapaperit milloin mistäkin....ihmettelin sitä wc-paperisykeröiden määrää hänen kotonaan...komea mies mutta niin yksinkertainen.....ehkä täytyy tarkistaa myös omat wc-paperirullani ;)
setoinennainen kirjoitti:
Miesystäväni (olen se toinen nainen) on ollut avoliitossa 8v Haaparantalaisen lesken kanssa mutta itse asuu Kemissä.Käy Haaparannalla jokatoinen viikko.Pöllii vessapaperit milloin mistäkin....ihmettelin sitä wc-paperisykeröiden määrää hänen kotonaan...komea mies mutta niin yksinkertainen.....ehkä täytyy tarkistaa myös omat wc-paperirullani ;)
Miksi olet toinen nainen jos mies ei edes asu yhdessä tuon lesken kanssa.?
Heillä ei myöskään ilmeisesti ole yhteisiä lapsia? Jos olisin sinä, heivaisin itseni ykköseksi, muuten saisi mies jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Monet miehet eivät käsitä, että naisilta menee vessapaperia enemmän kuin heiltä.
Oven takana kyttääminen on kuvottavaa.
Eikä mene!
Mammoilla on niin isot pyllyt että onhan se nyt pakko koko käden ympärille puoli rullaa pyöräyttää
Oikeasti ihmetyttää miten tässäkin ketjussa on henkilöitä, jotka puolustavat miehen käytöstä ja jopa näkevät sen "välittämisenä", tai jotenkin järkevänä, normaalina toimintana, koska eihän vessapaperia pidä tuhlata...
Kannattaa tarkistaa että ei ole mitään tirkistysreikiä. Exän luona oli ja hän kyttäsi mitä teen vessassa. Halusi että jätän puhelimen vessan ulkopuolelle jne.
Oli reikä ovessa.
Joskus otti kaulasta kuristusotteella ja hymyillen kysyi että miksi viivyin niin kauan ja onko maha tautia tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skeptikko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Monet miehet eivät käsitä, että naisilta menee vessapaperia enemmän kuin heiltä.
Oven takana kyttääminen on kuvottavaa.
Minä miehenä käsitän sen että paperia menee enemmän. Mutta sitä en käsitä miksi yhteen pyyhkäisyyn paperia pitää rullata monta kierrosta käden ympärille? Sen takiahan paperissa on katkaisukohta että siitä saa yhden tai vaikka kaksikin arkkia.
Miehille riittää se yksi kaksi arkkia kun munan päästä pyyhkäsee mutta naiset tarvii muutaman arkin ihan jo siksikin että yhdestä tai kahdesta arkista menee sirmi läpi kun paperi kastuu.
Mulla ei ole kyllä mennyt sormet läpi vaikka olisin jopa pessyt alapään. Huvittavaa kun kaveri paasaa eka ekologisuudesta yms, ja sitten pyyhkäsee puoli sademetsää kerralla ;p
Ja itse tuhlaat vettä, kyllä huvittaa!
Siis sä et ikinä pese alapäätäsi? Hyi helvettii miten kuvottava, mahdat "tuoksahtaa" menkkojen aikana kun kuljet päivän veret muhimassa housuissa. Ja turha väittää mitään kuukupista tai tamponista, et sä niitä niin äkkiä saa vaihdettua että verta ei ehdi valua yhtään. Itse pesen alapään aina suojan vaihdon/tyhjennyksen yhteydessä, koska en halua kulkea perse veressä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 30v nainen eikä mulla mene kun 1 arkki paperia pissalla käydessä..? 2 arkkia menee jos tulee paljon valkkaria tai on menkat. Siis miksi kukaan rullaisi paperia KÄDEN ympärille!?
Minä käytän 2 arkkia normaalisti, joskus 3. Kädet tosiaan pestään vessakäynnin jälkeen (muutenkin kuin symbolisesti avaamalla hana ja sulkemalla se samantien), joten en ymmärrä sitä oman paljaan alapään pelkoa. Täytyy olla aika estyneitä ihmisiä, jos oma alapää pelottaa. Tosin joskushan tehtiin testi, jonka mukaan naiset eivät julkisissa vessoissa pese käsiään. Johtuneeko sitten tuosta, että vessapaperia rullataan käden ympärille puolet rullasta?
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ihmetyttää se arkkien käden ympärirullaus.. En nyt itsekään millään kahdella palalla pärjää, mutta 3-4 kyllä riittää. Yksi kaveri ruukaa rullata just jonku 15-20 palaa kerralla sellaseksi tupoksi. Aivan kauheaa tuhlailua. No, itsepähän paperinsa maksaa, eikä käy meillä niin usein, että talous kaatuisi hänen vessavierailuihinsa. Silti, en vaan ymmärrä tuollaista tuhlausta..
Minua kummastuttaa se miten joku seuraa ystävänsä vessassa käyntiä jotta voi tietää tämän paperin käytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ihmetyttää se arkkien käden ympärirullaus.. En nyt itsekään millään kahdella palalla pärjää, mutta 3-4 kyllä riittää. Yksi kaveri ruukaa rullata just jonku 15-20 palaa kerralla sellaseksi tupoksi. Aivan kauheaa tuhlailua. No, itsepähän paperinsa maksaa, eikä käy meillä niin usein, että talous kaatuisi hänen vessavierailuihinsa. Silti, en vaan ymmärrä tuollaista tuhlausta..
Minua kummastuttaa se miten joku seuraa ystävänsä vessassa käyntiä jotta voi tietää tämän paperin käytön.
Tämän huomaa, kun uudesta vessapaperirullasta on kaverin vierailun jäljiltä enää alle puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän huomaa, kun uudesta vessapaperirullasta on kaverin vierailun jäljiltä enää alle puolet.
Tiedät mukamas, että kiertää paperin kätensä ympärille? Hän voi vaikka pyyhkiä meikkejään tai käyttää sitä paperia käsiensä kuivaamiseen. Pissaa saattoi lorahtaa yli laidan taikka hän suojasi wc-istuimen paperilla ennen kuin istui.
Hyi helvetti mikä friikki. Sillä on varmaan joku pissakakkamenkkaverifetissi.
Ketju koskee pervoa miestä. Miksi suurin osa naisista haluaa kertoa ja jakaa toisilleen omia vessa, pissa, kakka ja kuukautisasioitaan? Ei ketään muuta kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi vee, en taida koskaan haluta miestä. Tai sitten ottaisin omat paperit mukaan miehen asunnolle. Sittenkin varmaan ihmettelis, että miten sitä paperia ei kulu ollenkaan, että eikö tuo nainen pyyhi persaustaan jne jne jne. Miehet on pelottavia ja ällöjä. 🤢🤮
Jep. Kerran eräs tuttavamies alkoi tenttaamaan minua tamponeista, että tunnusta pois, kyllä se on seksuaalinen teko kun sellaista käyttää. Sanoin että sori mutta sormen paksuisen pumpulin asentaminen emättimeen samalla kun maha kramppaa ja on kuralla ja veriköntit putoilevat vessanpönttöön ei ole minun vaan SINUN FANTASIASI. Luojan kiitos ei tarvinnut koskaan enää puhua sille pervolle.
Miehiä on todella vaikea arvostaa sen jälkeen kun tajuaa mille kaikkelle ne tumputtaa iltaisin. Ja sitten vielä naisia haukutaan heikoiksi ja tunteellisiksi... Kukahan tässä viettiensä vietävänä on?
Miksi tuolle ei saisi tumputtaa? Naisten pitäisi oppia arvostamaan miten paljon miehet naisia rakastavat, niin paljon että se tamponin asettaminenkin kiihottaa uskomattomasti. Naiset itse eivät rakasta melkein ketään miehiä aidosti, niin eivät osaa empatisoida miehiä tässä asiassa.
joo :D minäkin sanoisin että mitäs vittua kyselet? :D Mulla ja paperilla on justiinsa niin pitkä Lootus hetki kun minä itse haluan:D seuraavaks heittäisin verisen siteen miehen naamalle :D