Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies on ihmeellinen "vessapoliisi"

Vierailija
06.10.2018 |

Jos olemme jommankumman luona ja menen vessaan, hän tulee oven taakse kuuntelemaan. Saattaa kysellä "mitä sä teet siellä" Kun kuuli siteen rapinaa niin sanoi "Ei sun tarvi mun takia mennä vessaan vaihtamaan, ei mua haittaa" Todella kummallinen ajatus että vaihtaisin siteen jossain keskellä olohuonetta. Hänen luonaan kyttää vessapaperin määrää ja kyselee että mihin oikein käytän sitä kun kuluu niin paljon. En tiedä laskeeko hän ne arkit tai mitä hän kuvittelee sillä paperilla tehtävän?? Muuten hän on normaali, mutta tuo vessakyttääminen häiritsee.

Kommentit (304)

Vierailija
201/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei käytä pillupuhelinta? Säästää paperia kun suihkuttelee....

...ja sen jälkeen kuivaa paperiin, vai meinasitko, että jätetään kuivaamatta??

Mä ainakin kuivaan pyyhkeeseen, kun menkkojen aikana tai kakalla käynnin jälkeen pesen. Vessapaperihan menee kunnolla kastuessaan ihan palasiksi niin ompa kiva sitten nyppiä alapäästä niitä paperin paloja?

No siksi sitä paperia otetaan enemmän kuin 2 palaa, jos se on jotain seitinohutta.

Kyllä se paperi menee rikki, vaikka sitä ottaisi miten paljon.

Mä en saa sitä rikki. Nopea taputtelu. Ehkä se on tekniikkalaji?

Juu, ehkä sitten. Minä pyyhin enkä taputtele. Ja pyyhin ihan reippaasti sieltä poimujen välistä, enkä vain taputtele häpykummulta.

Vierailija
202/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jeesus, nauran tälle ketjulle pissat housussa. Varmaan on tämäkin kohta iltasanomissa. Klassikkoainesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin kuivaan pyyhkeeseen, kun menkkojen aikana tai kakalla käynnin jälkeen pesen. Vessapaperihan menee kunnolla kastuessaan ihan palasiksi niin ompa kiva sitten nyppiä alapäästä niitä paperin paloja?

No siksi sitä paperia otetaan enemmän kuin 2 palaa, jos se on jotain seitinohutta.

Kyllä se paperi menee rikki, vaikka sitä ottaisi miten paljon.

Mä en saa sitä rikki. Nopea taputtelu. Ehkä se on tekniikkalaji?

Juu, ehkä sitten. Minä pyyhin enkä taputtele. Ja pyyhin ihan reippaasti sieltä poimujen välistä, enkä vain taputtele häpykummulta.

Mä taputtelukuivaan istun jalat levällään, ei jää ihmeellisiä poimuja. Ainakin Lambi kestää. (Tämä on omituisin keskustelu, mihin olen vähään aikaan osallistunut.)

Vierailija
204/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin vuosi sitten miestä, jonka kanssa oli vessaongelmia... Jos haluat lukea niin tässä linkki:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3016792/miesystavani-ei-anna-minun-kayd…

Muistan kyseisen ketjun, varmaan on sama mies 😂

Nyt kai olisi jo jonkun aika sanoa hänelle ihan suoraan, että "anna nyt prkl ihmisten käydä rauhassa vessassa!!!"

Vierailija
205/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatko pyyhkeen mukaan töihin, kaupungille, harrastuksiin ja kylään?

En, koska noissa paikoissa käytän ihan vaan paperia, enkä ala suihkuttelemaan bideen kanssa... Poikkeuksena kyllä mieheni isovanhemmat, jotka ovat niin "innostuneita" tuosta suihkuttelusta, että tarjoavat yövieraille oman pyyhkeen sitä varten ja ihan muutenkin yökyläillessä nyt yleensä saa pyyhkeen suihkussa käyntiä varten, joten eikö siihen samaan voi kuivailla myös bideepesun jälkeen? Suihkunkin jälkeen kuitenkin kuivataan alapää siihen pyyhkeeseen.

Vierailija
206/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tässä  ny oo ollu kyse perseen pyyhkimisestä? Ei kai perseessä mitää poimuja oo?

Vierailija
207/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska noissa paikoissa käytän ihan vaan paperia, enkä ala suihkuttelemaan bideen kanssa... Poikkeuksena kyllä mieheni isovanhemmat, jotka ovat niin "innostuneita" tuosta suihkuttelusta, että tarjoavat yövieraille oman pyyhkeen sitä varten ja ihan muutenkin yökyläillessä nyt yleensä saa pyyhkeen suihkussa käyntiä varten, joten eikö siihen samaan voi kuivailla myös bideepesun jälkeen? Suihkunkin jälkeen kuitenkin kuivataan alapää siihen pyyhkeeseen.

Erilliseen vessaan ei tule kanniskeltua kylpypyyhkeitä.

Vierailija
208/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks tässä  ny oo ollu kyse perseen pyyhkimisestä? Ei kai perseessä mitää poimuja oo?

Mieskö se siellä? Kuukautisten aikaan on ihan kiva välillä pitkin päivää pesasta se etuosastokin ja aikamoinen kikkailija sais kyllä naisena olla, jos saa peräpään pestyä niin, ettei vettä mene ollenkaan pilluun.

Vierailija
209/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan puhuttiin menkkojen aikaisesta alapesusta. Minulla menkkaveri ei tule p*rseestä, vaan sellaisesta paikasta, jossa ainakin minulla on poimuja.

Vierailija
210/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ihmetyttää se arkkien käden ympärirullaus.. En nyt itsekään millään kahdella palalla pärjää, mutta 3-4 kyllä riittää. Yksi kaveri ruukaa rullata just jonku 15-20 palaa kerralla sellaseksi tupoksi. Aivan kauheaa tuhlailua. No, itsepähän paperinsa maksaa, eikä käy meillä niin usein, että talous kaatuisi hänen vessavierailuihinsa. Silti, en vaan ymmärrä tuollaista tuhlausta..

Minua kummastuttaa se miten joku seuraa ystävänsä vessassa käyntiä jotta voi tietää tämän paperin käytön.

Tämän huomaa, kun uudesta vessapaperirullasta on kaverin vierailun jäljiltä enää alle puolet.

Tiedät mukamas, että kiertää paperin kätensä ympärille? Hän voi vaikka pyyhkiä meikkejään tai käyttää sitä paperia käsiensä kuivaamiseen. Pissaa saattoi lorahtaa yli laidan taikka hän suojasi wc-istuimen paperilla ennen kuin istui.

Olen aika säästeliäs vessapaperin käyttäjä, mutta käyn useammassa kyläpaikassa, missä siihen mustuneeseen käsipyyhkeeseen ei kerta kaikkiaan ilkeä kuivata käsiään ja jos muutakaan ei ole, kuivaan vessapaperiin. Oma miehenikin oli sinkkuna muuten suht siisti, mutta käsipyyhettä vaihtoi kerran kuussa.

Tää! Itsekään en ole mikään siivousintoilija, mutta aina kun tiedän että on tulossa vieraita, vaihdan vessaan puhtaan käsipyyhkeen. Kun vieraat on lähteneet, saatan vaihtaa pyyhkeen taas. Siisti vessa, siellä riittävästi paperia, roskis ja puhdas käsipyyhe on ehdottomia.

Vierailija
211/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku kertoa, miten tätä vessapaperiarkkien kulutusta kytätään?

Jos olet siellä vessassa niin käytät paperia mitä käytät niin kuka sen pystyy laskemaan?

Vierailija
212/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilliseen vessaan ei tule kanniskeltua kylpypyyhkeitä.

No tämä on totta kyllä. En minäkään nyt niin ehdoton ole sen alapesun kanssa, lähinnä kotona aina pesen kakalla käynnin jälkeen ja kuukautisten aikaan, kylässä yleensä en, ellen ole omassa lapsuuden kodissani.

Vierailija
213/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla miehesi kanssa.

Mun kotona niuhotettiin WC paperin käytöstä.

No meillä saa käyttää niin paljon kun haluaa ja kaksi teiniä talossa.

Jonkinlainen sairaus toikin sillä moni asia niin paljon kalliimpaa kuin se WC papru.

Vierailija
214/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä naisilla jutut, ei voi muuta sanoa! Meille miehillä ei oo ongelmia alapesujen kanssa. 

Vierailija
215/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet siellä vessassa niin käytät paperia mitä käytät niin kuka sen pystyy laskemaan?

No niillä vessapoliiseilla on natiseva paperiteline. Kuuntelevat. "Ihi ihi squiik squiik ihi ihi" tms, joka tässäkin ketjussa on kuvattu, oli liikaa.

Vierailija
216/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi edes lukea tätä, oksettaa.

Vierailija
217/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niillä vessapoliiseilla on natiseva paperiteline. Kuuntelevat. "Ihi ihi squiik squiik ihi ihi" tms, joka tässäkin ketjussa on kuvattu, oli liikaa.

Siteerasin väärin. Tässä:

"Lisäksi meillä on kotona sellainen vanhanmallinen vessapaperiteline, joka nitisee ja vinkuu, kun siitä vetää paperia. Normaalisti, kun itse otan paperini, se vinkaisee kerran-pari. Mutta kun tämä ko kaveri käy vessassa, niin kuuluu sekuntikaupalla "viki viki squiik squiik iki iki"."

Vierailija
218/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lisäksi meillä on kotona sellainen vanhanmallinen vessapaperiteline, joka nitisee ja vinkuu, kun siitä vetää paperia. Normaalisti, kun itse otan paperini, se vinkaisee kerran-pari. Mutta kun tämä ko kaveri käy vessassa, niin kuuluu sekuntikaupalla "viki viki squiik squiik iki iki"."

Kyllä se ääni on enemmänkin "ik-ik-iki-iki-squiik" ei siis "viki viki".

Vierailija
219/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. 

Monet miehet eivät käsitä, että naisilta menee vessapaperia enemmän kuin heiltä.

Oven takana kyttääminen on kuvottavaa.

Vessapoliisiksi leimautumisen uhalla pakko sanoa, että kyllä miehet käsittää että naisillla paperia menee neljäsosarulla vessassa käydessä mutta miksi sitä täytyy niin paljon kuluttaa on kyllä päätöntä. Omat naisystävät ovat pyyhkineet käden ympäri varmaan kymmenen arkkia paperia, kun kaksi arkkia riittää minulle kertapyyhkäisyyn. Kertokaa toki mikä on syynä tähän paperin tuhlaukseen.

Näin se vain on! Olen itsekin ihmetellyt ihan samaa. Itse en käytä paperia ollenkaan vaan pyyhin isommat ulostejäämät peräaukon ympäriltä sormilla ja sitten pesaisen kädet.

Vierailija
220/304 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko sieltä myös raskasta hengitystä ja pidäteltyjä ”Oh”, ”Oh”, ”Oh” ääntelyä?