Tapailemani mies on ihmeellinen "vessapoliisi"
Jos olemme jommankumman luona ja menen vessaan, hän tulee oven taakse kuuntelemaan. Saattaa kysellä "mitä sä teet siellä" Kun kuuli siteen rapinaa niin sanoi "Ei sun tarvi mun takia mennä vessaan vaihtamaan, ei mua haittaa" Todella kummallinen ajatus että vaihtaisin siteen jossain keskellä olohuonetta. Hänen luonaan kyttää vessapaperin määrää ja kyselee että mihin oikein käytän sitä kun kuluu niin paljon. En tiedä laskeeko hän ne arkit tai mitä hän kuvittelee sillä paperilla tehtävän?? Muuten hän on normaali, mutta tuo vessakyttääminen häiritsee.
Kommentit (304)
No sano sille että voinhan mä jättää pil-lun pyyhkimättä sä voit sitten nuolla puhtaaksi joka kerta. Jos se pihistelee vessapaperista, niin kuvittele millaista teillä tulee olemaan avioliitossa. Vaihtoon.
Se mies kuuluu siihen joukkoon joka ajattelee että se joka pierua pidättää niin sillä on muutakin salattavaa :D
Mies epäilee, että pissaat vessanpöntön renkaan alle ja haluaa saada sinut kiinni itse teossa. Minä en miehenä siedä naisia, jotka pissivät sinne renkaan alle.
No hyi. Ehkä häntä huolettaa, että teillä on eri käsitykset hygieniasta. Ehkä teidän pitäisi keskustella aihe läpi.
Itse huomautan siitä, että mies ei pese käsiään tai ei käytä saippuaa. Etenkään mun wc ei ole mikään steriili leikkaussali, joten kannattaa pestä kätensä, eikä olettaa, että puunaan vessakalusteitani jatkuvasti. Saatan myös kuulostella, meneekö pöntön kansi kiinni. En nimittäin halua enää pöntössä uitettua kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies epäilee, että pissaat vessanpöntön renkaan alle ja haluaa saada sinut kiinni itse teossa. Minä en miehenä siedä naisia, jotka pissivät sinne renkaan alle.
Miten...?
Jahas. Ja täällä ollaan taas miestä syyttämässä. Sillä lailla. Jatkakaa.
Voithan vielä yrittää. Vie omat paperit miehen vessaan ja käske tehdä samoin. Lähtökohtaisesti nipottajat heivataa.
Kyllä meillä mies on motkottanut vessapaperin kulutuksesta, ei ymmärrä että naisilla sitä tosiaan menee eri mittakaavassa kuin miehillä. Ihan normaali mies se siitä huolimatta on, säästeliäs vain ja kyllästynyt raahaamaan vessapaperia talouteen, jossa on minun lisäkseni tytär. Että en nyt hulluksi heti leimaisi, jos paperinkäyttöä kyttää.
Vessakyttääjät on mulkeroita. Vessapaperia kitsasteleva on täysi nihilisti. Tilatkaa paperit netistä kotiin jos ette kehtaa kaupasta ostaa. Jokainen ihminen erittää kusta, paskaa ja räkää. On hygieenistä ja tahdikasta puhdistaa itsensä kunnolla näistä eritteistä.
Vierailija kirjoitti:
Jahas. Ja täällä ollaan taas miestä syyttämässä. Sillä lailla. Jatkakaa.
Vaikka nainenhan tässä on syyllinen kaikkeen? Hän on rapistellut sidettä vessassa, ollut siellä liian kauan, laiminlyönyt reaaliaikaista raportointia tapahtumista ulkopuolelle ja käyttänyt liikaa omaa vessapaperiaan?
Kyllä, ap:n on parempi jatkaa sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ihmetyttää se arkkien käden ympärirullaus.. En nyt itsekään millään kahdella palalla pärjää, mutta 3-4 kyllä riittää. Yksi kaveri ruukaa rullata just jonku 15-20 palaa kerralla sellaseksi tupoksi. Aivan kauheaa tuhlailua. No, itsepähän paperinsa maksaa, eikä käy meillä niin usein, että talous kaatuisi hänen vessavierailuihinsa. Silti, en vaan ymmärrä tuollaista tuhlausta..
Minua kummastuttaa se miten joku seuraa ystävänsä vessassa käyntiä jotta voi tietää tämän paperin käytön.
Tämän huomaa, kun uudesta vessapaperirullasta on kaverin vierailun jäljiltä enää alle puolet.
Tiedät mukamas, että kiertää paperin kätensä ympärille? Hän voi vaikka pyyhkiä meikkejään tai käyttää sitä paperia käsiensä kuivaamiseen. Pissaa saattoi lorahtaa yli laidan taikka hän suojasi wc-istuimen paperilla ennen kuin istui.
Olen aika säästeliäs vessapaperin käyttäjä, mutta käyn useammassa kyläpaikassa, missä siihen mustuneeseen käsipyyhkeeseen ei kerta kaikkiaan ilkeä kuivata käsiään ja jos muutakaan ei ole, kuivaan vessapaperiin. Oma miehenikin oli sinkkuna muuten suht siisti, mutta käsipyyhettä vaihtoi kerran kuussa.
On merkillistä, että vielä nykyäänkin ympäristöasioita tiedostava ihminen voi luulla käyttävänsä WC-paperia mielinmäärin. Kaksi tai kolme ruutua ja korkeintaan kaksi pyyhkäisyä, eli yhteensä 4 - 6 ruutua per "tarve", niin luonto kiittää. Jos aloittaja ei ole sattunut lukemaan, ihmiskunnalla on enää 11 vuotta aikaa tehdä tarvittavat luontoa säästävät toimenpiteet.
No jotkut muuten käyttävät noita papereita täysin päättömästi,revitään 10 palaa kun pieni osa riittäisi.Yksi sanoi ostavansa joka viikko useita serla- ja vessapaperipaketteja,asuu yksin.
Onneksi ette ap ole mökillä jossa ulkovessa...voin kuvitella kuinka mies tulisi tutkiskelemaan tuotoksia jälkikäteen...hyi.
MITEN moni mies oikein kyttää naisten vessapaperin kulutusta? Tämän ketjun perusteella käsittämättömän moni. Aina oppii uutta, ei ollut tullut moinen mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
No jotkut muuten käyttävät noita papereita täysin päättömästi,revitään 10 palaa kun pieni osa riittäisi.Yksi sanoi ostavansa joka viikko useita serla- ja vessapaperipaketteja,asuu yksin.
Mitä on serlapaperi ja miten se eroaa Serlan vessapaperista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äijä on psyko, mutta todella uskomatonta tuo naisten paperin käyttö. En todellakaan kyttää, mutta kuulen kuinka rulla laulaa telineessään kun on naisia asialla. ;-)
Mun miehinen hanuri selviää joskus parilla pyyhkäisyllä.
Joskus tarvitaan suihkua tai 20 pyyhkäisyä jollei suihkua ole. Siinä laulaa rulla ja WC:kin pitää vetää monta kertaa välissä.Yksilöerot ovat sukupuolten eroja suuremmat.
Ja myös tilanteet vaihtelee. Joskus selviää kolmella palalla, joskus menee enempi. Ihmetyttää vessanatsit, jotka selittää että 2-3 palaa riittää joka kerta. Ainako niiden tuotos on just samanlainen? Ihan sairasta kytätä toisten vessapaperin kulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ihmetyttää se arkkien käden ympärirullaus.. En nyt itsekään millään kahdella palalla pärjää, mutta 3-4 kyllä riittää. Yksi kaveri ruukaa rullata just jonku 15-20 palaa kerralla sellaseksi tupoksi. Aivan kauheaa tuhlailua. No, itsepähän paperinsa maksaa, eikä käy meillä niin usein, että talous kaatuisi hänen vessavierailuihinsa. Silti, en vaan ymmärrä tuollaista tuhlausta..
Minua kummastuttaa se miten joku seuraa ystävänsä vessassa käyntiä jotta voi tietää tämän paperin käytön.
Arvasin, että tämä tulee esiin :) enpä heti jaksanut tarkentaa.
Ystävyys on jatkunut lapsuudesta asti, joten tässä on kolmenkymmenen vuoden aikana käyty vessoissa milloin missäkin yhdessä. Lapsena ei kiinnostanut oliko ovi auki tai toinen mukana. Teininä se oli ennemmin normi, et ängettiin samaan vessakoppiin koulussa. Ja nyt aikuisenakin tullut muutaman kerran käytyä baarireissuilla samassa kopissa, jos on ollut isompi wc-koppi. Jo lapsuudessa muistan kauhistelleeni tuota vessapaperin määrää, kun kotona oli opetettu taittelemaan nätisti muutama pala. Äiti aina sanoi, ettei saa mytätä tupoksi, koska se kuivaa huonosti ja paperia kuluu.
Lisäksi meillä on kotona sellainen vanhanmallinen vessapaperiteline, joka nitisee ja vinkuu, kun siitä vetää paperia. Normaalisti, kun itse otan paperini, se vinkaisee kerran-pari. Mutta kun tämä ko kaveri käy vessassa, niin kuuluu sekuntikaupalla "viki viki squiik squiik iki iki".
Että sillälailla :D Ei siinä, ihana ystävä tuo silti on, vaikka meidät erottaa wc-selluloosan erilaiset kulutustottumukset.
Vierailija kirjoitti:
On merkillistä, että vielä nykyäänkin ympäristöasioita tiedostava ihminen voi luulla käyttävänsä WC-paperia mielinmäärin. Kaksi tai kolme ruutua ja korkeintaan kaksi pyyhkäisyä, eli yhteensä 4 - 6 ruutua per "tarve", niin luonto kiittää. Jos aloittaja ei ole sattunut lukemaan, ihmiskunnalla on enää 11 vuotta aikaa tehdä tarvittavat luontoa säästävät toimenpiteet.
Ja sinä olet tähän johtopäätökseen tullut miten? Miksi esim. 2 ruutua ei olisi parempi? Oletko tutkinut asian isollakin otoksella? Anteeksi vain, mutta ottaa tosi paljon päästä nämä pseudotieteilijät. Juu, samaamieltä että toimenpiteitä tarvitaan ettei maapallo tuhoudu, mutta ei ne ensimmäiset vaikuttavat toimenpiteet ole puutuminen toisten perseen pyyhkimiseen. Hiukan vaikuttavampia ja tehokkaampiakin tekoja olisi tarjolla.
Mun miehinen hanuri selviää joskus parilla pyyhkäisyllä.
Joskus tarvitaan suihkua tai 20 pyyhkäisyä jollei suihkua ole. Siinä laulaa rulla ja WC:kin pitää vetää monta kertaa välissä.
Yksilöerot ovat sukupuolten eroja suuremmat.