Tapailemani mies on ihmeellinen "vessapoliisi"
Jos olemme jommankumman luona ja menen vessaan, hän tulee oven taakse kuuntelemaan. Saattaa kysellä "mitä sä teet siellä" Kun kuuli siteen rapinaa niin sanoi "Ei sun tarvi mun takia mennä vessaan vaihtamaan, ei mua haittaa" Todella kummallinen ajatus että vaihtaisin siteen jossain keskellä olohuonetta. Hänen luonaan kyttää vessapaperin määrää ja kyselee että mihin oikein käytän sitä kun kuluu niin paljon. En tiedä laskeeko hän ne arkit tai mitä hän kuvittelee sillä paperilla tehtävän?? Muuten hän on normaali, mutta tuo vessakyttääminen häiritsee.
Kommentit (304)
Meillä oli muuten yläasteella liikunnan opettaja joka halusi vaihtaa siteen kaikkien nähden pukuhuoneessa ja kertoi että kannata yhtään sitten kainostella, että heillä hän vaihtaa siteet miesväenkin nähden :O Että ei kai se aivan mahdotonta ole että sitä vaihdetaan muuallakin kuin vessassa...
Miksi naiset ei käytä pillupuhelinta? Säästää paperia kun suihkuttelee....
Vierailija kirjoitti:
...ja sen jälkeen kuivaa paperiin, vai meinasitko, että jätetään kuivaamatta??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin kuivaan pyyhkeeseen, kun menkkojen aikana tai kakalla käynnin jälkeen pesen. Vessapaperihan menee kunnolla kastuessaan ihan palasiksi niin ompa kiva sitten nyppiä alapäästä niitä paperin paloja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin kuivaan pyyhkeeseen, kun menkkojen aikana tai kakalla käynnin jälkeen pesen. Vessapaperihan menee kunnolla kastuessaan ihan palasiksi niin ompa kiva sitten nyppiä alapäästä niitä paperin paloja?
Joo, minäkin jätän ensivisiitillä nimikoidun peppupyyhkeeni uuden miehen luo. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, ei kulu liikaa paperia ja saa merkattua reviiriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko pyyhkeen mukaan töihin, kaupungille, harrastuksiin ja kylään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siksi sitä paperia otetaan enemmän kuin 2 palaa, jos se on jotain seitinohutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kyllä tuo paperinpalojen nyppiminen, mutta eipä sitä pyyhettä aina ole käytettävissä. En minä ainakaan kanna sellaista mukanani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siksi sitä paperia otetaan enemmän kuin 2 palaa, jos se on jotain seitinohutta.
Kyllä se paperi menee rikki, vaikka sitä ottaisi miten paljon.
Mun lapsuudenkodissa säästettiin vessapaperia, oli koko perheen yhteinen perspyyhe. *puistatus* Eikä oltu köyhiä, vaan vanhemmat pihejä pula-ajan lapsia. Energiakriisin jälkeen meillä alettiin säätämään myös sähköä, kasvoin hämärässä. Aikuisena en sitten olekaan suostunut kumpaankaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se paperi menee rikki, vaikka sitä ottaisi miten paljon.
Mä en saa sitä rikki. Nopea taputtelu. Ehkä se on tekniikkalaji?
Vierailija kirjoitti:
Äijä on psyko, mutta todella uskomatonta tuo naisten paperin käyttö. En todellakaan kyttää, mutta kuulen kuinka rulla laulaa telineessään kun on naisia asialla. ;-)
Onhan se todella uskomatonta, ettemme halua eritteitä käsiimme. Itse vieläpä kakkoshädän jälkeen käytän paperia kahteen otteeseen, pyyhkimiseen ja kuivaukseen pesun jälkeen. Järkyttävää, eikö?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, minäkin jätän ensivisiitillä nimikoidun peppupyyhkeeni uuden miehen luo. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, ei kulu liikaa paperia ja saa merkattua reviiriä.
:DDD
Kiitos tästä. "Hei Penaaa, mihin pyyhekoukkuun mä voin jättää tän mun peppupyyhkeen?" Vois Pena olla ihmeissään, tosin muutamien tän ketjun vastausten perusteella voisi hän tietenkin olla myös tyytyväinen, ettei uus tyttis kuluta vessapaperia...
Joskus on pillua nuollessa tullu vastaan niitä paperinpaloja. Eräs nainen suuttui perkeleesti kun sanoin että "btw. sulla on Serlaa pillussa". Siihen loppu hommat sillä kertaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kyllä tuo paperinpalojen nyppiminen, mutta eipä sitä pyyhettä aina ole käytettävissä. En minä ainakaan kanna sellaista mukanani.
Niinpä ja eipä niitä mahdollisia paperinpaloja kukaan muu ole toteamassa, näin sinkkuna elellessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Monet miehet eivät käsitä, että naisilta menee vessapaperia enemmän kuin heiltä.
Oven takana kyttääminen on kuvottavaa.
Ja milla tavalla muka naisilta menee enemman paperia? Mun tuntemani miehet ovat (tai ainakin kannustuksen jalkeen) pyyhkineet vehkeensa pissalla kaynnin jalkeen. Edellytan myos etta takaosiota pyyhitaan kunnollisesti, muuten saa heittaa hyvastit seksille kanssani.
Siis olet myös vessapoliisi
Ei kierrätykselläkään maailmaa paranneta, minä ostan vain kertakäyttöastioita ja sukkiakin käytän vain kerran. Kun tätä rahaa ja hyvinvointia on niin miksi sitä nyt ympäristöstä tarvisi välittää. Eihän me tällä planeetalla ikuisesti eletä, nautitaan nyt kun vielä voidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä vessapaperin kulutuksesta huolestuneille miehille: naiset käyvät pissalla istuallaan. Jos pönttö on saastainen, sen vuoraamiseen menee paljon paperia. Anatomisista syistä pissan pyyhkiminen on hankalampaa kuin miehillä.
Jos tapanasi on kuunnella oven takana wc:stä kantautuvia ääniä, voit varautua satakertaisesti ilmiöön, joka on naisille tyypillinen uutta miestä tapaillessa: wc-äänien vaimentaminen paperin avulla. Loiskahdusten estämiseen paperi on kätevä, kainoimmat voivat turvautua käsikakkaan.
Vaihda joskus se käsipyyhe, niin ei tarvitse kuivata wc-paperiin.
Pro tip: levitä alapäähäsi puoli purkkia puolukkahilloa, pyyhi se kahdella arkilla wc-paperia.
Käsikakkaan? Oikeasti?! Olen kaino, mutta noin pitkälle en ole ikinä ajatellut meneväni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa pyyhkiä haluamallaan tavalla, kunhan ei tuki mun pönttöä, piste.
Muistuipa mieleen tapaus lapsuudenkodista, jossa siskon kaveri oli onnistunut täyttämään koko pöntön ääriään myöten vessapaperitupoilla. Onneksi ei ollut yrittänyt vetää, vaan tajusi, että on ongelma. Vanhempani sitten joutuivat setvimään tuppoja ja vetämään niitä sopivan määrän kerrallaan.
Mä oon saanut uuden työpaikan pöntön jo kahdesti tukkoon vuoden sisällä, kun on ollut vaan pakko käydä kakkoshädällä ja se onkin yleensä näissä pakkotilanteissa tavallista isompi ja silloin myös sitä paperia menee luonnollisesti enemmän, mutta en nyt silti koko pönttöä saa täyteen. Kotona vaan en ikinä ole pönttöä saanut silti tukkoon, vaan ainoastaan töissä, mutta onneksi olen tähän asti aina saanut sen omin neuvoin vetämään, heittämällä ämpärillä vettä päälle. Eli päättelisin, että vika on näin ollen jossain työpaikan ohuemmissa putkissa tai jotain :D
Oletko kuullut välivedosta?
Kuinka moni on käynyt lomalla Kreetalla? Siellähän ei paperia saa pönttöön laittaa laisinkaan.