Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Noon nuo röökimuijat jotka juoruaa keskenään. Tupsupaikalla kokee yhteishenkee ja tulee puhuttua sivu suun.
Oikeestihan sen pitäisi mennä niin, että Pauli saisi valita ennen Alexanderia,kun on tullut villaankin aiemmin, eikäole vielä päässyt valitsemaan miesten valinnassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että noita muita naisia rupeaa pikkuhiljaa ärsyttää tuo Ankun jankutus kunhan ei ole kiinnostunut patrickista tai toivottavasti ei kiinnosta Patrickia kun tulee uusia naisia taloon.
Miks? Eikö ne muut naiset oo sitte yhtä ihastuneita omaan pariinsa kuin Anku Patrikkii.
Ovat ja paljon itsevarmempia. Ankun epävarmuus rupeaa pidemmän päälle ärsyttää muita. Jos Anku on noin epävarma tuolla niin mites ulkomaailmassa kun naisia on paljon enemmän kuin villassa?
Mikit turvan eteen tai jatkuva tekstitys,surkeeta😫😓😫😓
Vierailija kirjoitti:
Ja ne tuttipullot pois suusta🤭
Peittääköhän nää mikrofonin kädellään kun käyvät pskalla :D Syvälliset mietteet taas meneillään...
En mä vaan ole huomannut, että muut naiset olisivat ärsyyntyneet Ankun epävarmuudesta. Mitenköhän tämä ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, kaikki puhuvat niin epäselvästi ettei saa mitään selvää. Ohjelma alkaa klo 22 niin toosan pitäisi olla huutokovuudella että saa jotain selvää, mitä (niinku) totanoin jutustelevat siinä putelia imiessään.
Sama vika on monissa suomalaisissa elokuvissa, kun niissä ei ole tekstitystä.
Kuuntelin podcastin.
Hankalaa seurattavaa. Emman tapa puhua on todella epäselvä, mikä korostuu radiossa.
Senja ja Emma haluaisivat takaisin taloon. Molemmat ovat kiinnostuneita samasta miehestä - Alexanderista!
Vierailija kirjoitti:
En mä vaan ole huomannut, että muut naiset olisivat ärsyyntyneet Ankun epävarmuudesta. Mitenköhän tämä ilmenee?
Täällä ei huomata montaa muutakaan asiaa.
Tuleekohan loppujaksoissa parien (esim. 4 viimeistä paria) vanhemmat tapaamaan kuten Brittien ohjelmassa...
Kyllä tämä painii ihan eri sarjassa. Ei tuolla oikeasti rakastuneita ole ketään. Harmi.
Hieman aiheen ohi mutta tuota oon miettinyt usein että miten suomalaiset ei osaa tuota äänen käyttöä jokaisessa suomalaisessa sarjassa tai elokuvassa musiikki tulee kovaa mutta puhe liian hiljaa,ihme ettei ole noussut enemmän puheeksi????
Sara näyttää Toni Collettelta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro, miten ärsyyntyminen ilmenee äläkä kuittaile.
Lila-Mikaela kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, kaikki puhuvat niin epäselvästi ettei saa mitään selvää. Ohjelma alkaa klo 22 niin toosan pitäisi olla huutokovuudella että saa jotain selvää, mitä (niinku) totanoin jutustelevat siinä putelia imiessään.
Sama vika on monissa suomalaisissa elokuvissa, kun niissä ei ole tekstitystä.
Mulla on yksi tuttu, joka ennen teki muun
muassa BB:ssä tekstityksiä kun asukkaiden puheesta ei saanut tarpeeksi selvää. Sillon oli puhetta, ettei Suomessa ole jotenkin montaa tyyppiä, jotka osaisivat jotenkin ääntä ”käsitellä” oikein.
Tää mun mummi 80v. haluaisi kanssa katsella sen kymmenen jakson mutta ei voi kun ei kuule mitään,tyytyy nyt koosteeseen että kehtaa pitää tvn äänen kovana💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että noita muita naisia rupeaa pikkuhiljaa ärsyttää tuo Ankun jankutus kunhan ei ole kiinnostunut patrickista tai toivottavasti ei kiinnosta Patrickia kun tulee uusia naisia taloon.
Miks? Eikö ne muut naiset oo sitte yhtä ihastuneita omaan pariinsa kuin Anku Patrikkii.
Ovat ja paljon itsevarmempia. Ankun epävarmuus rupeaa pidemmän päälle ärsyttää muita. Jos Anku on noin epävarma tuolla niin mites ulkomaailmassa kun naisia on paljon enemmän kuin villassa?
Veerakin pomppas heti Jannen kaulaan, kun Sara astu näkyville. Pauliina pumppas takapuoltaan kun Ville lähti treffeille. Aurastakin näkee miten sitä viime jaksossa ärsytti Jeffrey ja oli mustasukkainenkin vaikka yritti esittää, ettei oo hätää. Ei minustakaan Anku ole yhtään epävarmempi kuin muut. Hyvin varmahan tuo näyttää Patrickista olevan. Moni ei edes tiedä kenet tuolla haluaa tai haluaako ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro, miten ärsyyntyminen ilmenee äläkä kuittaile.
Veeran kommentti oli paljon puhuva.
Vierailija kirjoitti:
Tää mun mummi 80v. haluaisi kanssa katsella sen kymmenen jakson mutta ei voi kun ei kuule mitään,tyytyy nyt koosteeseen että kehtaa pitää tvn äänen kovana💕
Padi plus kuulokkeet
Janne puhui kahdesti fallonista, kun tarkoitti fallosta.
Myötähäpeä.