Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
22201/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikkipari on Pati ja Anku. Toiseksi eniten tykkään Aurasta ja Jeffistä.

Jos Panku putoaa tänään, niin täytyy tosissaan pohtia sitä, keitä sitten äänestän finaalissa. Haluaisin tietysti äänestää Auraa ja Jeffiä, mutta taktisesti ajatellen olisi järkevämpi äänestää kolmossuosikkiani. Veikkaan nimittäin, että Aura ja Jeff tulisi saamaan noista vähiten ääniä, joten minun ääneni tuskin auttaisi heitä voittoon, sillä kahdella muulla parilla on niin vahva kannatus.

Joten viime kädessä antaisin ääneni sitten varmaan Paukulle ja Villelle. Veerasta ja Jannesta kun tykkään vähiten.

Jos Pankut tippuu niin äänestän ehdottomasti Auraa ja Jeffreytä

Vierailija
22202/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin Anku ja Patikin alkoi pelaamaan kun tänä iltana siirrytään jo rakastumislevelille. 😂😂

Aura puhui rakkaudesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22203/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin Anku ja Patikin alkoi pelaamaan kun tänä iltana siirrytään jo rakastumislevelille. 😂😂

Eihän :D Mulla ei vielä näy :D

Juu. Nyt on vedetty Patilta jo tyttöystävä kortti esiin ja Ankusta se olisi hieno titteli. Hehän on kuin aateliset konsanaan.

Vierailija
22204/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anku kiukutteli siksi, koska halusi olla viimeisillä treffeillään Patrickille mieleinen ja Pauliina siksi, ettei Ville ollut hänelle mieleinen. Jos näin rinnakkainasettelua aletaan tässä halkomaan.

Ööö, Patrikhan sanoi, että Anku näyttää hyvältä, eikä ymmärtänyt, mikä oli ongelma. Ei siis ollut kyse Patrikin miellyttämisestä. Jos olisi halunnut olla Patrikille mieleinen, olisi lopettanut itkemisen ja keskittynyt treffeihin. 

Mutta kyse onkin siitä että Anku ei itse kokenut olevansa sellainen kuin olisi noilla treffeillä halunnut Patrickille olla. Patrickin mielestä näytti hyvältä, mutta siinä vaiheessa kun itse tuntee jotenkin toisin nuo muiden mielipiteet ei sitä muuta. Ihanko oikeasti teillä ei ikinä oo huono päivä? Edes huono hiuspäivä? 

No ei, en kyllä todellakaan ole aikuisiällä pillittänyt ja kiukutellut, jos meikki on ollut vähän epäonnistunut. En oikeastaan juuri ajattele tuollaisia asioita, kun on jotakin mukavaa tekemistä. Sinun näyttää olevan vaikea myöntää, että ihmisissä on myös huonot puolensa: Anku on varsin turhamainen ja pinnallinen, vaikka kiltti onkin. 

Jokseenkin pelottavaa tuollainen sokea fanitus, jossa oman ihailun kohteessa ei suostuta näkemään mitään kielteistä. Kaikki on vaaleanpunaista hattaraa vain, tai sitten tuotannon kieroilua. 

Sama. Enkä fanita ketään, mutta pisteet aikuisesta ihmisestä laskee, jos tuollaisen asian takia itkee kirjaimellisesti tuntikausia. Täytyy olla todella turhamainen ja pinnallinen. Harmi Patrickin kannalta, kun hän vaikuttaa sympaattiselta.

Vierailija
22205/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on päivittänyt Jeffin instaa? Joku kaveri? Joku kaveri on heti tuon eilisen jakson jälkeen postannut kuvan Aurasta ja Jeffistä. Eikös se mene niin, että appissa on joku tunti aikaa äänestää jakson jälkeen? En ole kertaakaan äänestänyt, joten kyselen.

Vierailija
22206/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeffreyn istassa kuva hänestä ja Aurasta eli tarkoittaneeko tuo että ovat tippuneet kisasta.

Miten muuten vois päivittää instaansa Jeffrey?

Se oli jo eilen eli ennen äänestystä. Ei tietenkään vois päivittää vaikka oliskin jo tippunut. Ja toiv voittavat. Kaveri varmaan päivittänyt.

Miten se kaveri olis saanut tollaisen kuvan niistä? Jos se on kaveri niin se kaveri on töissä tossa kuvaustiimissä.

Vierailija
22207/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kiukuttelen joka päivä ja 24v. ollaan oltu yhdessä. Aina täällä joku kiukuttelee.

Kiukuttelu on sallittua ja normaalia.

Ei vaikuta asiaan ketä äänestän eli Ankua ja Patia.

Oikeaa rakkautta ja luonnollista käyttäytymistä sekä mukavia ihmisiä ovat.

Sanoilla ei ole myöskään niin mulle merkitystä koska rahan takia voi tulla sanottua vaikka mitä mikä ei ihan totta ole.

Aitous ja se miltä näyttää merkitsee minulle.

Tuttavan ex-avokki kiukutteli 27v miehelleen ja lopulta sai kengän kuvan persuksille, kun mies otti miellyttävämmän emännän.

Ei missään suhteessa pitäisi olla jatkuvaa kiukuttelua ja vääntöä. Toki jokaisella on joskus huono päivä, mutta Pauliinan ja Jeffreyn kiukkuilut ja mököttämiset tyhjänpäiväisistä asioista ei ole reilua. Jos ei voi olla kiukuttelematta, kannattaa elää itsekseen.

No ei kuule jätä mua, kiukuttelee itsekkin.

Ongelma on sulla, ei meillä.

Meillä kun tunteet saa näyttää. Vielä kaksi teiniä talossa.

Vitsi vitsi et keksit ton 27 vuotta.

Ei olla edes harkittu eroa.

Vierailija
22208/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä veikkaatte tippuvan tänään,jännittäää

Vierailija
22209/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikkipari on Pati ja Anku. Toiseksi eniten tykkään Aurasta ja Jeffistä.

Jos Panku putoaa tänään, niin täytyy tosissaan pohtia sitä, keitä sitten äänestän finaalissa. Haluaisin tietysti äänestää Auraa ja Jeffiä, mutta taktisesti ajatellen olisi järkevämpi äänestää kolmossuosikkiani. Veikkaan nimittäin, että Aura ja Jeff tulisi saamaan noista vähiten ääniä, joten minun ääneni tuskin auttaisi heitä voittoon, sillä kahdella muulla parilla on niin vahva kannatus.

Joten viime kädessä antaisin ääneni sitten varmaan Paukulle ja Villelle. Veerasta ja Jannesta kun tykkään vähiten.

Jos Pankut tippuu niin äänestän ehdottomasti Auraa ja Jeffreytä

Samoin

Vierailija
22210/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuva Jeffin instassa on sieltä appista, niin sieltähän sen voi vaikka kaveri screenshotilla ottaa. 

Vierailija
22211/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä veikkaatte tippuvan tänään,jännittää

Vierailija
22212/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeffreyn istassa kuva hänestä ja Aurasta eli tarkoittaneeko tuo että ovat tippuneet kisasta.

Miten muuten vois päivittää instaansa Jeffrey?

Se oli jo eilen eli ennen äänestystä. Ei tietenkään vois päivittää vaikka oliskin jo tippunut. Ja toiv voittavat. Kaveri varmaan päivittänyt.

Miten se kaveri olis saanut tollaisen kuvan niistä? Jos se on kaveri niin se kaveri on töissä tossa kuvaustiimissä.

Käsittääkseni tuo kuva on niiltä yhteistreffeiltä Patrickin ja Hannan kanssa.

Vierailija
22213/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti tosi vaikea sanoa. Toivon ettei se ole oikeesti rakastuneet Pati ja Anku.

Vierailija
22214/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan noista on rakastunut . 25 000 eu ja nyt voi niin näytellä. Ei kai noi niindorkia oo.

Vierailija
22215/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoklipissä Anku ja Patrick sylikkäin.

"Mieti jos susta tulis mun tyttöystävä?"

"Se olis kyllä melko hyvä titteli."

Vierailija
22216/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi toi Veeran mä rakastan sua on alkanut kuulostaa teennäiseltä.

Aluksi olin niin innoisani kun se valitsi Jannen. Olin tosi vaikuttunut Veerasta. Mutta se meni ohi.

Sitten jossain vaiheessa sen kilpailuhenkisyys ja möykkääminen alkoi mennä yli.

Vierailija
22217/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti tosi vaikea sanoa. Toivon ettei se ole oikeesti rakastuneet Pati ja Anku.

Toivon että panku putoaa, sillä en kestä enää ankua.

Vierailija
22218/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura sanoo siirtyneensä rakkauslevelille.

What?

Vierailija
22219/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nää lynkkaajat jotka hyökkää päälle oman suosikkinsa vuoksi.

Itse kannatan Pati ja Ankua ja ei ole tarvinnut kertaakaan olla asiaton.

Niin se vaan menee että eniten ääniä saanut voittaa ja se on parempi hyväksyä.

Vierailija
22220/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset silmäripset estävät lian ja haitallisten aineiden pääsyn silmiin. Tekoripsiin ne kuitenkin jäävät kiinni, jolloin nämä haitalliset aineet jäävät ripsiin asumaan.

Ne tekoripset puhdistetaan päivittäin ihan samalla tavoin kuin omatkin ripset. Noille pidennyksille on olemassa ihan omat puhdistusaineetkin.

Ketju on lukittu.