Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
22221/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä laski Ankun ja Patrickin ja Jeffin ja Auran pisteet kun alkoivat pelaamaan. Olisivat vaan jatkaneet niin kuin tähänkin asti.

Vierailija
22222/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeffreyn istassa kuva hänestä ja Aurasta eli tarkoittaneeko tuo että ovat tippuneet kisasta.

Miten muuten vois päivittää instaansa Jeffrey?

Se oli jo eilen eli ennen äänestystä. Ei tietenkään vois päivittää vaikka oliskin jo tippunut. Ja toiv voittavat. Kaveri varmaan päivittänyt.

Miten se kaveri olis saanut tollaisen kuvan niistä? Jos se on kaveri niin se kaveri on töissä tossa kuvaustiimissä.

Tai Jeffrey ihan vaan lähettänyt tuon kuva sille kaverille🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22223/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin Anku ja Patikin alkoi pelaamaan kun tänä iltana siirrytään jo rakastumislevelille. 😂😂

Eihän :D Mulla ei vielä näy :D

Juu. Nyt on vedetty Patilta jo tyttöystävä kortti esiin ja Ankusta se olisi hieno titteli. Hehän on kuin aateliset konsanaan.

Niin ovat. Juuri sitä ovat. Aatelissukua :)

Vierailija
22224/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeffreyn istassa kuva hänestä ja Aurasta eli tarkoittaneeko tuo että ovat tippuneet kisasta.

Se oli jo eilen eli ennen äänestystä. Ei tietenkään vois päivittää vaikka oliskin jo tippunut. Ja toiv voittavat. Kaveri varmaan päivittänyt.

Miten se kaveri olis saanut tollaisen kuvan niistä? Jos se on kaveri niin se kaveri on töissä tossa kuvaustiimissä.

Käsittääkseni tuo kuva on niiltä yhteistreffeiltä Patrickin ja Hannan kanssa.

Silti kellään Jeffin kaverilla ei kaiken järjen mukaan pitäis olla tota kuvaa hallussa. Se ei ole kuvakaappaus ohjelmasta.

Joko Jeffillä on kaveri tuotannossa joka päivittää sen instaa tai ovela pikku Jeff on keksinyt miten pääsee nettiin tuolla villalla.

Vierailija
22225/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kukaan noista on rakastunut . 25 000 eu ja nyt voi niin näytellä. Ei kai noi niindorkia oo.

Kyllä 2 paria on rakastuneet ja jatkavat varmasti suhdetta mutta suhteen kestosta ei tiedä.

Vierailija
22226/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai Jeffrey ihan vaan lähettänyt tuon kuva sille kaverille🤔

Niillä ei pitöis olla omia puhelimia ja yhteyksiä ulkomaailmaan

Vierailija
22227/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä ees miks mut tekis mieli nauraa räkäsesti nyt kun Pankukin veti ton tyttöystäväkortin, ei siinä mitään pahaa tosiaan ole mutta enää V & P vihaajat ei voi sitä korttia käyttää. Ja rakkaudestakin puhutaan jo Jeffin ja Auran(kin) kohdalla, kappas vaan, sitäkään korttia ei voi enää käyttää  Viuliinaa vastaan argumenttina. 

Vierailija
22228/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä laski Ankun ja Patrickin ja Jeffin ja Auran pisteet kun alkoivat pelaamaan. Olisivat vaan jatkaneet niin kuin tähänkin asti.

Tuotantohan se on käskenyt puhumaan vähän rakkaudesta,näkeehän sen Jeffreystä aina kun alkaa puhumaan lässyttämällä kun ei osaa olla luonteva niin silloin on käsketty sanomaan nuo repliikit😁

Vierailija
22229/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aura sanoo siirtyneensä rakkauslevelille.

What?

Panokset kovenee!

Vierailija
22230/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Pankut vetäneet tyttöystäväkortin tai menneet R-levelille? Apissako?

Vierailija
22231/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt ottaa näitä paria (tai yhtä?) sekopäistä Pankufania aivoon, kun Villellä ja Paukulla oli kivat, romanttiset treffit. Taitaa pelätä, että olisi uhka Pankun voitolle. Voi hyvä ihme. 

Ei vaan joku Panku vihaaja koko ajan hyökkii täällä. Luin pitkälle taaksepäin kommentteja ja huomasin, että Pankua kohtaan hyökitään nyt kovasti joten Pankufanit on puolustamassa. Ja todellakin niin päin että Pankua kohtaan hyökitään. Jollakin on hätä vissiin illan pudotuksesta johtuen. Onneksi Aura ja Jeffrey saa olla rauhassa nyt täällä. Panku ja Aura sekä Jeff ei niin välitä rahasta ja voitosta.

No en kyllä ole tämmöistä huomannut. Pankufanit ne mollaavat viesteissään muut osallistujat. Nyt tähtäimessä Viuliina, koska näillä oli varsin mukavat treffit ja ovat suhteessaan edenneet. Kokevat uhkana. 

Ei koeta, älyttömän epäaitoa ja pinnallinen pari. Kauniita kyllä ovat ja tykkään Villen tyylistä.

Mua melkein oksettaa kun esittävät niin kovasti.

Vierailija
22232/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä ees miks mut tekis mieli nauraa räkäsesti nyt kun Pankukin veti ton tyttöystäväkortin, ei siinä mitään pahaa tosiaan ole mutta enää V & P vihaajat ei voi sitä korttia käyttää. Ja rakkaudestakin puhutaan jo Jeffin ja Auran(kin) kohdalla, kappas vaan, sitäkään korttia ei voi enää käyttää  Viuliinaa vastaan argumenttina. 

Siis tuotantohan nuo tyttöystävä kortit vetää älkää Patea haukkuko👻Pate puhuu käskystä🐑

Vierailija
22233/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä en näe noita tyttöystäväpuheita tai rakastumisen tunnustamisia pelinä. Ehkä ainoa, joka tekee asiasta liian ison show, on Veera.

Vierailija
22234/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kuvan perusteella mitä olen telkkarista saanut niin toivoisin että kuka vaan muu kjin Ville Pauliina voittaisi.

He ovat ulkoisesti kaunis pari, ja toivottavasti heillä jatkuu homma ulkopuolellakin. Aluksi en pitänyt Villestä yhtään, vaan pidin aika kovana pelurina, kun tuntui että Pauliina itkeskeli ja oli kovin mustasukkainen, Ville puhui kameralle yhtä, ja Pauliinalle toista. Ajan saatossa olen kuitenkin alkanut pitämään Villestä. On sellainen porukan yhteen saattaja, ja kaikille kiva.

Nyt en enää pidäkään Pauliinasta yhtään. Hän on varmaan jotenkin kovin epävarma, ja jotain huonoja kokemuksia elämässä, mutta se kuva mikä hänestä telkkarista välittyy niin on ILKEÄ. Jostain syystä tuntuu, että heittää muille, joiden kanssa ei välttämättä ole niin läheinen, niin kovin pistäviä kommentteja (viime jaksossa mm virne naamalla Ankulla miten on ollut aamusta asti niiiin hyvällä tuulella!!!),ja monia muita saman kaltaisia pieniä tilanteita, joita en voi sietää ihmisissä. Muut tuolla ovat näytetyn perusteella kilttejä, ja toiset huomioon ottavaisia ihmisiä. Pauliina ja Ville ovat toisistaan kiinnostuneita, mutta pelaavat myös voitosta, ja kiillottavat kuvaa, ja nämä oletko mun tyttöystävä jutut tuntui niin suunnitelluilta.

Jeffreyllä ja Auralla on omat ongelmansa, ja näyttäytyvät silmääni tosi erilaisina. Mutta erilaisuus voi olla hyvästäkin. Ovat ihana pari, ja toivottavasti löytävät ajan saatossa yhteisen sävelen, jolloin turha kinastelu loppuu. Tosi valovoimaisia persoonia, ja pidän näistä yhdessä,että yksilöinä. Ovat mielestäni täysin aitoja, omia itsejään.

Janne ja Veera ovat molemmat huikeita ihmisiä, ja voisin kuvitella että näiden kanssa olisi hauskaa eikä tylsiä hetkiä näkyisi. Veera oli alussa minun suosikki, mutta valitettavasti en näe heidän olevan Jannen kanssa samoilla leveleillä tunteissaan, ja he tiedostavat, ja miettivät voittoa eniten, ja pelaavat. Mielestäni myöskään muutamissa viikoissa ei voi rakastua, joten noista rakkauden tunnustuksista tuli myötä häpeä. He ovat kuitenkin yksilöinä todellisia valopilkkuja, erityisesti Veera. Joka vaikuttaa myös tosi fiksulta.

Anku ja Pati on mun lempparipari tällä hetkellä, ja ajattelin jo heti heidän esittelyvideoita katsoessa, että heistä tulisi hyvä pari. He ovat molemmat upeasta ulkomuodostaan huolimatta uskomattoman kilttejä, ja upeita, muut äärimmäisen huomioivia ihmisiä. He antavat muille tilaa ja ovat mielestäni todella aitoja. He eivät ole mitään räiskyviä tv viihde persoonia, mutta heidän välillään olevat tunteet ovat mielestäni aidoimpia. He eivät ole myöskään lähteneet toisilleen antamaan kliseisiä rakkauden tunnustuksia muutaman viikon jälkeen, ja heistä huokuu aikuisuus. Jos tämä olisi joku bb tyylinen ohjelma, niin tuskin näistä kumpikaan olisi mun lemppari (joski pitäisin näistä molemmista paljon), vaan lemppari olisi esim Aura tai Veera, mutta yhdessä parina tässä konseptissa nämä ovat ehdoton ykkössuosikki minulle, ja toivoisin Ankun ja Patin voittoa 💓

Jos Anku ja Pati putoaa tämän illan jaksossa, niin sitten toivoisin Auran ja Jeffreyn voittoa. Ainoa voitto mikä vähän harmittaisi olisi Villen ja Pauliinan voitto.

Vierailija
22235/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kiukuttelen joka päivä ja 24v. ollaan oltu yhdessä. Aina täällä joku kiukuttelee.

Kiukuttelu on sallittua ja normaalia.

Ei vaikuta asiaan ketä äänestän eli Ankua ja Patia.

Oikeaa rakkautta ja luonnollista käyttäytymistä sekä mukavia ihmisiä ovat.

Sanoilla ei ole myöskään niin mulle merkitystä koska rahan takia voi tulla sanottua vaikka mitä mikä ei ihan totta ole.

Aitous ja se miltä näyttää merkitsee minulle.

Tuttavan ex-avokki kiukutteli 27v miehelleen ja lopulta sai kengän kuvan persuksille, kun mies otti miellyttävämmän emännän.

Ei missään suhteessa pitäisi olla jatkuvaa kiukuttelua ja vääntöä. Toki jokaisella on joskus huono päivä, mutta Pauliinan ja Jeffreyn kiukkuilut ja mököttämiset tyhjänpäiväisistä asioista ei ole reilua. Jos ei voi olla kiukuttelematta, kannattaa elää itsekseen.

No ei kuule jätä mua, kiukuttelee itsekkin.

Ongelma on sulla, ei meillä.

Meillä kun tunteet saa näyttää. Vielä kaksi teiniä talossa.

Vitsi vitsi et keksit ton 27 vuotta.

Ei olla edes harkittu eroa.

Juu ei siinäkään parisuhteessa rouva ollut harkinnut eroa, mutta mies oli harkinnut jo jonkun aikaa ja teki sitten päätöksensä. Teinien kiukuttelut ymmärtää, he ovat teinejä, mutta teinikiukuttelun ei pitäisi jäädä päälle vuosikymmeniksi. Ja kyllä siinä varmaan miestäkin alkaa jossain vaiheessa kiukuttaa, jos draamalaaman kanssa joutuu arkensa jakamaan.

Tietenkin tunteita saa ja pitää näyttää, mutta on outoa, jos ei aikuinen ihminen ole tullut miettineeksi miksi joka päivä kiukuttaa ja hakenut siihen apua.

Live Islandin nuoret ehtivät vielä kypsyä ja kasvaa, mutta hieman mietityttää paheneeko Paukun käytös entisestään vuosien mittaan ja kiinnostaako Jeffreyä kehittyä. No, sitä emme tule koskaan tietämään.

Vierailija
22236/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennakkoklipissä Anku ja Patrick sylikkäin.

"Mieti jos susta tulis mun tyttöystävä?"

"Se olis kyllä melko hyvä titteli."

HAKUNA MATATA!!! PÄIVÄ ON HUOLETON!!

Vierailija
22237/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kiukuttelen joka päivä ja 24v. ollaan oltu yhdessä. Aina täällä joku kiukuttelee.

Kiukuttelu on sallittua ja normaalia.

Ei vaikuta asiaan ketä äänestän eli Ankua ja Patia.

Oikeaa rakkautta ja luonnollista käyttäytymistä sekä mukavia ihmisiä ovat.

Sanoilla ei ole myöskään niin mulle merkitystä koska rahan takia voi tulla sanottua vaikka mitä mikä ei ihan totta ole.

Aitous ja se miltä näyttää merkitsee minulle.

Tuttavan ex-avokki kiukutteli 27v miehelleen ja lopulta sai kengän kuvan persuksille, kun mies otti miellyttävämmän emännän.

Ei missään suhteessa pitäisi olla jatkuvaa kiukuttelua ja vääntöä. Toki jokaisella on joskus huono päivä, mutta Pauliinan ja Jeffreyn kiukkuilut ja mököttämiset tyhjänpäiväisistä asioista ei ole reilua. Jos ei voi olla kiukuttelematta, kannattaa elää itsekseen.

No ei kuule jätä mua, kiukuttelee itsekkin.

Ongelma on sulla, ei meillä.

Meillä kun tunteet saa näyttää. Vielä kaksi teiniä talossa.

Vitsi vitsi et keksit ton 27 vuotta.

Ei olla edes harkittu eroa.

En ole tuo joka kommentoi, mutta pisti silmään, että miten se on jonkun muun ongelma, jos sulla on hankala riivinrauta luonne?

Ohis

Vierailija
22238/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen jakson lopussa Patrick sanoo Ankulle sanatarkasti näin:

"Must tuntuu et kaikki niiden (=Jeffin ja Auran) välillä on niin aitoa tavallaan. Tai kun mää tiedän mitä meidän välillä on, tai kun must tuntuu, että kaikki meidän välillä on tosi aitoa. Tai niin ku tavallaan mulla on ihan sama miltä se näyttää ulospäin kun mää itte tiedän."

Eli Anku kelpaa Patille tekoripsineen ja kiukutteluineen. Patrick on ihastunut, mitä joidenkin kirjoittajien on näköjään mahdotonta hyväksyä.

Vierailija
22239/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei lähtökohtaisesti ole Auraa ja Jeffiä vastaan mitään, mutta uskon, että he olisivat onnellisemmat jonkun toisen kanssa tai sitten heidän pitäisi jotenkin "valaistua" keskenään. Molemmilla on omat haasteensa parisuhteessa ja nyt toinen ei tunnu olevan niiden parannusaine, kuten hyvässä suhteessa on ja ihminen vahvistuu ja kasvaa. 

Vierailija
22240/23806 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Jeffy ja Aura tippuu. Eiks ne päässeet treffeille, ainakin appi klipin mukaan?

🙈🙈🙈

Ketju on lukittu.