Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Eilisen jakson lopussa Patrick sanoo Ankulle sanatarkasti näin:
"Must tuntuu et kaikki niiden (=Jeffin ja Auran) välillä on niin aitoa tavallaan. Tai kun mää tiedän mitä meidän välillä on, tai kun must tuntuu, että kaikki meidän välillä on tosi aitoa. Tai niin ku tavallaan mulla on ihan sama miltä se näyttää ulospäin kun mää itte tiedän."
Eli Anku kelpaa Patille tekoripsineen ja kiukutteluineen. Patrick on ihastunut, mitä joidenkin kirjoittajien on näköjään mahdotonta hyväksyä.
Tuosta ulosannista on kyllä ihan mahdoton saada mitään tolkkua. Tulee olo, että puhuja satuilee tai kiertelee tai sitten vaan sana ei todellakaan ole millään tasolla hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Miten minä en näe noita tyttöystäväpuheita tai rakastumisen tunnustamisia pelinä. Ehkä ainoa, joka tekee asiasta liian ison show, on Veera.
Ilman 25000 euron pottia silmissään Janne juoksisi jo kaukana ja kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloin ihmettelee tota Jeffin instapäivitystä ja huomasin että Senja (!!!!) on kommentoinut sydämien kanssa alle että äänestetty!
Tuli mielikuva että Senja on äänestänyt Jeffiä ja Auraa, vaikka luulis että Paukkua äänestäisi.
Ne pääs automaattisesti finaaliin paukku ja ville.
Vierailija kirjoitti:
Aloin ihmettelee tota Jeffin instapäivitystä ja huomasin että Senja (!!!!) on kommentoinut sydämien kanssa alle että äänestetty!
Tuli mielikuva että Senja on äänestänyt Jeffiä ja Auraa, vaikka luulis että Paukkua äänestäisi.
Eihän Villeä ja Pauliinaa tarvinnut äänestää eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset silmäripset estävät lian ja haitallisten aineiden pääsyn silmiin. Tekoripsiin ne kuitenkin jäävät kiinni, jolloin nämä haitalliset aineet jäävät ripsiin asumaan.
Ne tekoripset puhdistetaan päivittäin ihan samalla tavoin kuin omatkin ripset. Noille pidennyksille on olemassa ihan omat puhdistusaineetkin.
Ja paskanmarjat nuo mitään jaksaa huoltaa ellei niillä käy joka päivä huoltajat,tuskin käy,pääsisi nyt Anku äkkiä kotiin ja sais olla yhden yön edes yksin ilman noita painoja😻
Jotenkin toivon että Jeff ja Aura pääsisi finaaliin kun ovat niin varmoja että putoavat tänään.
Anku on töissä korukaupassa, kun joku sitä kyseli. Ei aukea kuin klo 10 vasta. Palomiehen vuorotyö vähän eri maata.
Kaikki kommentoijat ei ole ihan kartalla tai sitten painetaan enteriä kauheella kiireellä,eihän noita ole kuin kolme paria mitä voi äänestää🙈
Kaikkiko ne nyt yhtäaikaa alkaa seukkaamaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Eli äänesti heitä vähiten uhkaavana pitämäänsä paria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisen jakson lopussa Patrick sanoo Ankulle sanatarkasti näin:
"Must tuntuu et kaikki niiden (=Jeffin ja Auran) välillä on niin aitoa tavallaan. Tai kun mää tiedän mitä meidän välillä on, tai kun must tuntuu, että kaikki meidän välillä on tosi aitoa. Tai niin ku tavallaan mulla on ihan sama miltä se näyttää ulospäin kun mää itte tiedän."
Eli Anku kelpaa Patille tekoripsineen ja kiukutteluineen. Patrick on ihastunut, mitä joidenkin kirjoittajien on näköjään mahdotonta hyväksyä.
Tuosta ulosannista on kyllä ihan mahdoton saada mitään tolkkua. Tulee olo, että puhuja satuilee tai kiertelee tai sitten vaan sana ei todellakaan ole millään tasolla hallussa.
Kyllä mä saa siitä tolkun.
Ei Patrick mitään kiertele tai satuile, sillä tuolla lailla se aina puhuu.
Ekkö muka o kuunnellu? Tiäkkö.
Vierailija kirjoitti:
Anku on töissä korukaupassa, kun joku sitä kyseli. Ei aukea kuin klo 10 vasta. Palomiehen vuorotyö vähän eri maata.
Voi tsiisus🙈🙈🙈🙈🙈
Vierailija kirjoitti:
Aika moni pudonnut saarelainen äänesti Jeffiä ja Auraa heidän instojen perusteella.
Duud kirjoitti:
Sen kuvan perusteella mitä olen telkkarista saanut niin toivoisin että kuka vaan muu kjin Ville Pauliina voittaisi.
He ovat ulkoisesti kaunis pari, ja toivottavasti heillä jatkuu homma ulkopuolellakin. Aluksi en pitänyt Villestä yhtään, vaan pidin aika kovana pelurina, kun tuntui että Pauliina itkeskeli ja oli kovin mustasukkainen, Ville puhui kameralle yhtä, ja Pauliinalle toista. Ajan saatossa olen kuitenkin alkanut pitämään Villestä. On sellainen porukan yhteen saattaja, ja kaikille kiva.
Nyt en enää pidäkään Pauliinasta yhtään. Hän on varmaan jotenkin kovin epävarma, ja jotain huonoja kokemuksia elämässä, mutta se kuva mikä hänestä telkkarista välittyy niin on ILKEÄ. Jostain syystä tuntuu, että heittää muille, joiden kanssa ei välttämättä ole niin läheinen, niin kovin pistäviä kommentteja (viime jaksossa mm virne naamalla Ankulla miten on ollut aamusta asti niiiin hyvällä tuulella!!!),ja monia muita saman kaltaisia pieniä tilanteita, joita en voi sietää ihmisissä. Muut tuolla ovat näytetyn perusteella kilttejä, ja toiset huomioon ottavaisia ihmisiä. Pauliina ja Ville ovat toisistaan kiinnostuneita, mutta pelaavat myös voitosta, ja kiillottavat kuvaa, ja nämä oletko mun tyttöystävä jutut tuntui niin suunnitelluilta.
Jeffreyllä ja Auralla on omat ongelmansa, ja näyttäytyvät silmääni tosi erilaisina. Mutta erilaisuus voi olla hyvästäkin. Ovat ihana pari, ja toivottavasti löytävät ajan saatossa yhteisen sävelen, jolloin turha kinastelu loppuu. Tosi valovoimaisia persoonia, ja pidän näistä yhdessä,että yksilöinä. Ovat mielestäni täysin aitoja, omia itsejään.
Janne ja Veera ovat molemmat huikeita ihmisiä, ja voisin kuvitella että näiden kanssa olisi hauskaa eikä tylsiä hetkiä näkyisi. Veera oli alussa minun suosikki, mutta valitettavasti en näe heidän olevan Jannen kanssa samoilla leveleillä tunteissaan, ja he tiedostavat, ja miettivät voittoa eniten, ja pelaavat. Mielestäni myöskään muutamissa viikoissa ei voi rakastua, joten noista rakkauden tunnustuksista tuli myötä häpeä. He ovat kuitenkin yksilöinä todellisia valopilkkuja, erityisesti Veera. Joka vaikuttaa myös tosi fiksulta.
Anku ja Pati on mun lempparipari tällä hetkellä, ja ajattelin jo heti heidän esittelyvideoita katsoessa, että heistä tulisi hyvä pari. He ovat molemmat upeasta ulkomuodostaan huolimatta uskomattoman kilttejä, ja upeita, muut äärimmäisen huomioivia ihmisiä. He antavat muille tilaa ja ovat mielestäni todella aitoja. He eivät ole mitään räiskyviä tv viihde persoonia, mutta heidän välillään olevat tunteet ovat mielestäni aidoimpia. He eivät ole myöskään lähteneet toisilleen antamaan kliseisiä rakkauden tunnustuksia muutaman viikon jälkeen, ja heistä huokuu aikuisuus. Jos tämä olisi joku bb tyylinen ohjelma, niin tuskin näistä kumpikaan olisi mun lemppari (joski pitäisin näistä molemmista paljon), vaan lemppari olisi esim Aura tai Veera, mutta yhdessä parina tässä konseptissa nämä ovat ehdoton ykkössuosikki minulle, ja toivoisin Ankun ja Patin voittoa 💓
Jos Anku ja Pati putoaa tämän illan jaksossa, niin sitten toivoisin Auran ja Jeffreyn voittoa. Ainoa voitto mikä vähän harmittaisi olisi Villen ja Pauliinan voitto.
Täsmälleen samaa mieltä! Toinen Pauliinan kommentti Ankulle oli siinä Poll-kisassa. Pauliina otti sen kovin tosissaan. Kun Anku ei heti keksinyt vastausta, ja sanoi ”äh, en mä tiedä...” niin Pauliina huusi vihaisena ”noh, aina voi LUOVUTTAA!” . Tuntuu, että enemmän Ankulle kiukuttelee, kuin muille?
Vierailija kirjoitti:
Totta tuo, että Anku tekee vapaapäivinään töitä korukaupassa, mutta päätyö on K- kaupassa. Tekee kahta duunia.
Veeran ja Pauliinan suihkukohtaus. Selvästi he tekivät siellä jotain. Vaikka myöhemmin valehtelivat asiasta. Siinäkin Pauliina oli erittäin uskottavan oloinen. Veerasta vähän selvemmin paistaa vale läpi kuin Pauliinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Eli äänesti heitä vähiten uhkaavana pitämäänsä paria.
Voi jösses 🤦
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiko ne nyt yhtäaikaa alkaa seukkaamaan :D
Yhteishäät on jo varattu kaikille. Veera raahaa Jannen kahleissa alttarille, Aura ja Jeff vetää rauhoittavia ja viinaa että kestäis toisiaan... jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeffreyn istassa kuva hänestä ja Aurasta eli tarkoittaneeko tuo että ovat tippuneet kisasta.
Miten muuten vois päivittää instaansa Jeffrey?
Se oli jo eilen eli ennen äänestystä. Ei tietenkään vois päivittää vaikka oliskin jo tippunut. Ja toiv voittavat. Kaveri varmaan päivittänyt.
Miten se kaveri olis saanut tollaisen kuvan niistä? Jos se on kaveri niin se kaveri on töissä tossa kuvaustiimissä.
Tai Jeffrey ihan vaan lähettänyt tuon kuva sille kaverille🤔
Eivät voi itse päivittää eikä lähetellä mitään mut onhan niitä muitakin keinoja. Noita kuviahan on appit ja instat pullollaan. Se nyt ainakin on selvää että itse ei voisi tuollaista päivitystä tehdä vaikka olisikin tippunut. Ohjelma on vielä kesken.