Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Kyllä nyt ottaa näitä paria (tai yhtä?) sekopäistä Pankufania aivoon, kun Villellä ja Paukulla oli kivat, romanttiset treffit. Taitaa pelätä, että olisi uhka Pankun voitolle. Voi hyvä ihme.
Anku ja Patrick ei taida välittää mitä katsojat heistä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Ehtikö joku laskea, kuinka monta kertaa Pauliina mainosti, miten paljon hienompia hänen tekemät suklaaluomukset oli, kuin Villen..?
😂😂
Minä minä-Pauliina.
Ja mitä Anku/Aura- vänkäykseen tulee, niin kyllä minusta Anku on noista kahdesta se onnekkaampi. Hän on kaikesta tuosta saanut selkeän palkinnon ”kärsimyksistään”, mitä Auralle on jäänyt käteen? Jeff ja hänen kanssaan melko epämääräinen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, on tosiaan koeteltu Ankua ja Patia eniten. Ihan olivat viikon toisistaan "erossa" ja kyllä oli sekin niin tosi rankkaa. Paitsi että koko sen viikon nukkuivat vieretysten (ja n*ssivat) sohvalla ja kihnuttivat vierekkäin. Ja nyt vielä tämä, että ihan piti herätä 9 aamulla ja kulmakarvat olivat huonosti. Kyllä järkyttävää kidutusta on heidän osaltaa ollut tämä ohjelma.
Mun mielestä Ankua on koeteltu naisista eniten. Ketä sun mielestä?
Kyllä minä sanoisin, että näistä Auraa. Jeffrey oli välillä Alexinan pari, etkö muista?
Muistan. Onko Aura ollut pudotusuhan alla? Eikä se Emma Anku Patrickaan kevyttä ollut.
Siis sinä tarkoitat pudotusuhalla nyt sitä, että sinulle kerrotaan 15 sekuntia myöhemmin kuin toisille, että olet jatkossa? Eivätkös tuolla kaikki ole koko ajan olleet äänestyksissä ja parinvalinnoissa mukana? Juu, en tosiaan muista, missä järjestyksessä sieltä rivistä on porukkaa poimittu. Se Samin valinta oli ainoa, jonka Ankun kohdalla muistan, mutta eihän Aurakaan ihan itsestäänselvästi silloin jäänyt, kun Jeffrey valitsi Alexinan.
Tarkoitan sitä, kun kahdesta parista saarelaiset saa äönestää toisen ulos. Anku on ollut kahdesti tuossa tilanteessa. Aura on toinen suosikeistani.
Ai sinä puhut siitä, kun olivat Refain kanssa parina. En nyt tuota pitäisi vielä koettelemisena, kun luulin, että nyt puhuttiin Ankusta ja Patrikista parina ja että heidän suhdettaan on koeteltu. Jos ihan alkuun lähdetään, niin olihan Auralle sekin koettelemus, että joutui tulemaan saarelle myöhemmin ja viemään jonkun toisen parin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ollut kiva nähdä Ankun naama, kun Patrick olis pari tuntia itkenyt treffeillä sitä, ettei ehtinyt laittautumaan tarpeeksi.
Mua kiinnostais enempi se Patrickin naama, että minkälaiseksi se olis sen laittanut
Meikillä vois saada illusion normaalilla etäisyydellä toisistaan olevista silmistä....
Vierailija kirjoitti:
Pauliina ja Ville eilen että ovat edenneet omaa tahtiaan. Pussasivat eka kerran 5 päivänä ja aloittivat kunnon "halailun" kuukauden jälkeen. Toisin sanoen tutustuivat ensin toisiinsa henkisellä tasolla ja sitten tuli mukaan fyysisyys. Anku ja Patihan toimivat päinvastoin. Hehän rupesivat "halailemaan" heti ja henkinen puoli jäi vähemmälle.
Ihan yhtä kauan Patrick ja Anku tutustuivat toisiinsa, mutta vain kavereina, koska pääsivät valitsemaan toisensa vasta myöhemmin ohjelman edetessä. Sitten kun pääsivät pariksi, on luonnollista, että lähentyivät nopeammin, koska tunsivat toisensa jo valmiiksi. Villellä ja Pauliinalla tilanne oli eri, koska kun heistä tuli pari, eivät tunteneet vielä kunnolla millään tasolla. Patrick ja Anku näkivät toisiaan kuukauden ajan joka päivä ennen kuin heistä tuli pari, eiköhän siinä ole jo tutustuttu aika hyvin toisen luonteeseen.
Tuleekohan Suomen versioon sukulaisia käymään? Tai edes skypepuhelua?
No niin Anku ja Patikin alkoi pelaamaan kun tänä iltana siirrytään jo rakastumislevelille. 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauliina ja Ville eilen että ovat edenneet omaa tahtiaan. Pussasivat eka kerran 5 päivänä ja aloittivat kunnon "halailun" kuukauden jälkeen. Toisin sanoen tutustuivat ensin toisiinsa henkisellä tasolla ja sitten tuli mukaan fyysisyys. Anku ja Patihan toimivat päinvastoin. Hehän rupesivat "halailemaan" heti ja henkinen puoli jäi vähemmälle.
Hahahaha salli mun nauraa. Vai henkiset tasot oikein. Sen kun näkis.
Kuin moni 24-vuotiaiden aito suhde oikeasti etenee noin? En ole kuullut yhdestäkään.
Voin puhua vain omasta puolestani mutta itselleni aidossa suhteessa on tärkeää tuntea toisen ajatusmaailmaa ja luonnetta ensin ja sitten tulee fyysisyys. Koska minusta seksiin kuuluu myös tunteet ei pelkkä suoritus.
Ei se seksistä mitään suoritusta tee vaikka ei olisi kuukautta puhunut tulevaisuuden suunnitelmista.
Se henkinen yhteyksin voi löytyä nopeasti, jos klikkaa ja kohtaa hyvin asiat. Ei siihen tarvi kuukautta. Tunnin keskustelukin voi olla syvällisempi kuin monen viikon tapailun kaikki jorinat yhteensä.
Tunteitakin voi tulla nopeastikin. Ei siihen tarvita viikkoja. Yleensä sen tietää nopeasti tuleeko niitä vai ei. Intuitio sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt ottaa näitä paria (tai yhtä?) sekopäistä Pankufania aivoon, kun Villellä ja Paukulla oli kivat, romanttiset treffit. Taitaa pelätä, että olisi uhka Pankun voitolle. Voi hyvä ihme.
Ei vaan joku Panku vihaaja koko ajan hyökkii täällä. Luin pitkälle taaksepäin kommentteja ja huomasin, että Pankua kohtaan hyökitään nyt kovasti joten Pankufanit on puolustamassa. Ja todellakin niin päin että Pankua kohtaan hyökitään. Jollakin on hätä vissiin illan pudotuksesta johtuen. Onneksi Aura ja Jeffrey saa olla rauhassa nyt täällä. Panku ja Aura sekä Jeff ei niin välitä rahasta ja voitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anku kiukutteli siksi, koska halusi olla viimeisillä treffeillään Patrickille mieleinen ja Pauliina siksi, ettei Ville ollut hänelle mieleinen. Jos näin rinnakkainasettelua aletaan tässä halkomaan.
Ööö, Patrikhan sanoi, että Anku näyttää hyvältä, eikä ymmärtänyt, mikä oli ongelma. Ei siis ollut kyse Patrikin miellyttämisestä. Jos olisi halunnut olla Patrikille mieleinen, olisi lopettanut itkemisen ja keskittynyt treffeihin.
Mutta kyse onkin siitä että Anku ei itse kokenut olevansa sellainen kuin olisi noilla treffeillä halunnut Patrickille olla. Patrickin mielestä näytti hyvältä, mutta siinä vaiheessa kun itse tuntee jotenkin toisin nuo muiden mielipiteet ei sitä muuta. Ihanko oikeasti teillä ei ikinä oo huono päivä? Edes huono hiuspäivä?
No ei, en kyllä todellakaan ole aikuisiällä pillittänyt ja kiukutellut, jos meikki on ollut vähän epäonnistunut. En oikeastaan juuri ajattele tuollaisia asioita, kun on jotakin mukavaa tekemistä. Sinun näyttää olevan vaikea myöntää, että ihmisissä on myös huonot puolensa: Anku on varsin turhamainen ja pinnallinen, vaikka kiltti onkin.
Jokseenkin pelottavaa tuollainen sokea fanitus, jossa oman ihailun kohteessa ei suostuta näkemään mitään kielteistä. Kaikki on vaaleanpunaista hattaraa vain, tai sitten tuotannon kieroilua.
Vierailija kirjoitti:
No niin Anku ja Patikin alkoi pelaamaan kun tänä iltana siirrytään jo rakastumislevelille. 😂😂
Aurahan se tuolla puhui siirtyvänsä rakastumislevelille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeffreyn istassa kuva hänestä ja Aurasta eli tarkoittaneeko tuo että ovat tippuneet kisasta.
Miten muuten vois päivittää instaansa Jeffrey?
Se oli jo eilen eli ennen äänestystä. Ei tietenkään vois päivittää vaikka oliskin jo tippunut. Ja toiv voittavat. Kaveri varmaan päivittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan joku Panku vihaaja koko ajan hyökkii täällä. Luin pitkälle taaksepäin kommentteja ja huomasin, että Pankua kohtaan hyökitään nyt kovasti joten Pankufanit on puolustamassa. Ja todellakin niin päin että Pankua kohtaan hyökitään. Jollakin on hätä vissiin illan pudotuksesta johtuen. Onneksi Aura ja Jeffrey saa olla rauhassa nyt täällä. Panku ja Aura sekä Jeff ei niin välitä rahasta ja voitosta.
No en kyllä ole tämmöistä huomannut. Pankufanit ne mollaavat viesteissään muut osallistujat. Nyt tähtäimessä Viuliina, koska näillä oli varsin mukavat treffit ja ovat suhteessaan edenneet. Kokevat uhkana.
Mun suosikkipari on Pati ja Anku. Toiseksi eniten tykkään Aurasta ja Jeffistä.
Jos Panku putoaa tänään, niin täytyy tosissaan pohtia sitä, keitä sitten äänestän finaalissa. Haluaisin tietysti äänestää Auraa ja Jeffiä, mutta taktisesti ajatellen olisi järkevämpi äänestää kolmossuosikkiani. Veikkaan nimittäin, että Aura ja Jeff tulisi saamaan noista vähiten ääniä, joten minun ääneni tuskin auttaisi heitä voittoon, sillä kahdella muulla parilla on niin vahva kannatus.
Joten viime kädessä antaisin ääneni sitten varmaan Paukulle ja Villelle. Veerasta ja Jannesta kun tykkään vähiten.
Vierailija kirjoitti:
Eihän :D Mulla ei vielä näy :D
Auran silmistä ei kuvastunut rakkaus vaan kovuus ja voitontahto, kun oli treffeillä Jeffin kanssa klipissä.
Auraaaahhh!!! Miksi?!?
Vierailija kirjoitti:
Mä kiukuttelen joka päivä ja 24v. ollaan oltu yhdessä. Aina täällä joku kiukuttelee.
Kiukuttelu on sallittua ja normaalia.
Ei vaikuta asiaan ketä äänestän eli Ankua ja Patia.
Oikeaa rakkautta ja luonnollista käyttäytymistä sekä mukavia ihmisiä ovat.Sanoilla ei ole myöskään niin mulle merkitystä koska rahan takia voi tulla sanottua vaikka mitä mikä ei ihan totta ole.
Aitous ja se miltä näyttää merkitsee minulle.
Tuttavan ex-avokki kiukutteli 27v miehelleen ja lopulta sai kengän kuvan persuksille, kun mies otti miellyttävämmän emännän.
Ei missään suhteessa pitäisi olla jatkuvaa kiukuttelua ja vääntöä. Toki jokaisella on joskus huono päivä, mutta Pauliinan ja Jeffreyn kiukkuilut ja mököttämiset tyhjänpäiväisistä asioista ei ole reilua. Jos ei voi olla kiukuttelematta, kannattaa elää itsekseen.
Kauniisti kirjoitit ja myös minä tunnistan itseni tuosta kuvauksesta. Silti jokin tökkii. Ja tuosta some-kommentista Anku sanoi jotain vielä oleellisempaa itse. Hän sanoi että Patrick oli ihmetellyt että eikö asia ole juuri päinvastoin. Että suhde toimii niin kauan kuin hän (Patrick) on tahdoton. Eli kääntäen kun P ilmaisee oman tahtonsa suhde kaatuu. Nyt eletään vielä kuplassa.