Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
20281/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota minäkään tuon valheenpaljastuskoneen tarkkuuteen. Ilmeisesti nyt todellakin katsotaan saarelaisten reaktioita vastauksiin, oletettuihin totuuksiin.

Vierailija
20282/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää odottako liikoja tuolta valheenpaljatustestiltä, ettette taas pety. Varmasti tulee max pari kysymystä per pari ja nekin hyvin mietoja. Onhan tää niin nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20283/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta aatelkaapa jos tulisi Veeran kohdalle roustaus tai Pauliinan. Ankulla loppuisi hihitys, Veera nostaisi kovan metakan ja Pauliina möksähtäis vai raivoaisikohan.

Tai sitten käy niin että Pauliina ja Veera hihittää ja Anku mököttää ja raivoaa.

Paljon muutes mahdollista. Riippuu kysymyksistä ja vastauksista. Jos vaikka Jannelta kysyttäs että onko Veera touhukas ja Patilta vaikka, että menetkö Ankun kanssa asumaan samaan kämppään niin onhan tuossa eroa.

Naiset esittää itse pareilleen kysymykset.

Höh. Ei ne sitten ole mitään kovin pahoja.

Vierailija
20284/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto nuo heittää legendaa tossa seksikumppanien määrässä!! :D 70, 100? Laskis nyt maalaisjärjellä miten tuo on ajankäytöllisestikin mahdollista, kuitenkin on seurusteltukin välissä...

Ihana Tanja! Varmaan totuudessa on monella alle 10 kumppania.

Aura ei oo ikinä seurustellut enkä usko, että hänellä olisi ollut 70 seksikumppania. Todenmäköisesti liioittelee. Ei välttämättä ole edes ikinä harrastanut seksiä.

Mitä järkeä olisi liioitella? Ei varsinaisesti kehumisen aihe mielestäni.

Vierailija
20285/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina ei kyllä vaikuta ainakaan katsojille kovinkaan mukavalta. Siinä pelissäkim vaikutti aggressiiviselta.

Monet on tuominneet Mikan tylsäksi ja Ankun yksinkertaiseksi vaikka muut talossa kehuvat heistä.

Vierailija
20286/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta seksikumppaneiden määrästä niin minun mielestä ei todellakaan ole kehumisen aihe mitä enemmän niitä on. Itse arvostaisin päinvastoin mitä vähemmän. Jos tuo Auran määrä pitää paikkansa niin olisi minulle todennäköisesti kynnyskysymys jos mietitään vakavaa suhdetta.

Vierailija
20287/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi teitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto nuo heittää legendaa tossa seksikumppanien määrässä!! :D 70, 100? Laskis nyt maalaisjärjellä miten tuo on ajankäytöllisestikin mahdollista, kuitenkin on seurusteltukin välissä...

Aura ei oo ikinä seurustellut enkä usko, että hänellä olisi ollut 70 seksikumppania. Todenmäköisesti liioittelee. Ei välttämättä ole edes ikinä harrastanut seksiä.

Mä oon syntynyt -93 ja seksikumppaneita n. 50 kpl, enkä ajattele että niitä olis niin paljoa ollut mulla :D Joskus yllätyin kun aloin laskemaan että nojuu onhan niitä näköjään ollut vaikka ei tunnu siltä. Pitkiä suhteita mulla ei oo ollut eli sinkkuna lähes aina.

Ai, sekö onkin nyt kunniakasta kehuskella panokavereiden määrällä. Ennen hyvinä aikoina se oli häpeällistä!!!! ja sait huonon naisen maineen.

No ei tarvitse kehuskella muttei hävetäkään. Eiköhän ajat oo sen verran muuttuneet.

Itse ainakin elin täysiä omassa nuoruudessani 90-luvulla. S*ksiäkin tuli harrasteltua innokkaasti lukuisien eri kumppanien kanssa. Eihän siitä tarvitse kenenkään tietää montako kumppania on ollut, ei se muille kuulu.

Vaikuttaa siltä, että seksikumppaneiden lukumäärää arvostelevat ilkeästi lähinnä sellaiset, jotka itse ovat menneet kimppaan teininä ja jämähtäneet samaan kumppaniin vuosikymmeniksi. Oisko sitten (turhaa) ylemmyydentuntoa vai naamioitua kateutta...

Tiedän yhden pariskunnan, jotka olivat liki 30v yhdessä ja ainoat seksuaalisesti toisilleen. Nainen arvosteli kokeneempia naisia hyvin ikävään sävyyn. Kävi sitten niin, että tuli jätetyksi, kun oli aina niin negatiivinen ja hankala kumppani ja mies vaihtoi naiseen, joka sattuu olemaan todella värikkään seksuaalihistorian omaava henkilö. Mies on onnensa kukkuloilla, kun saa mielikuvituksellista, hyvää seksiä, nainen tuntee itsensä niin hyvin, että laukeaa helposti ja näin mieskin saa tuntea ihan uusia tunteita, kun ei emäntä vain juokse huljuttamaan toosaansa pi*lupuhelimella välittömästi ja ala nalkuttaa väärään paikkaan viskatuista sukista.

Vierailija
20288/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta seksikumppaneiden määrästä niin minun mielestä ei todellakaan ole kehumisen aihe mitä enemmän niitä on. Itse arvostaisin päinvastoin mitä vähemmän. Jos tuo Auran määrä pitää paikkansa niin olisi minulle todennäköisesti kynnyskysymys jos mietitään vakavaa suhdetta.

No mitä jos et tietäisi sitä määrää? Oletko todellakin niin pöliä, että menet kyselemään ihmisiltä: "Vaikutat kiinnostavalta tyypiltä, mutta ihan kärkeen tässä kysyisin kuinka paljon sulla on ollut seksikumppaneita? Katos kun mä en voi olla tyypin kanssa, jolla on ollut yli 5."

Vierailija
20289/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän Ville nyt tuon läpäsee!

Ennemmin veikkaisin et Janne ois se joko ei sitä läpäise.

Vierailija
20290/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sykkeen perusteellako tuo kone arvioi että puhuuko totta vai valehtelee?

Mulla menis varmaan kaikki mönkään ku olisin nii paniikissa 😆

Ja verenpaine myös. En tiedä onko joissain huippulaiteissa myös joku hikoilua ym. kehon reaktioita mittaava ominaisuus. Ja nää laitteethan testataan normaalisti siten, että aluksi esitetään iso liuta ihan hatusta vedettyjä kysymyksiä joihin vastaus jo tiedetään, ja laite tallentaa sitten kyseisen ihmisen reaktiot niihin. Esim. onko sinulla sisaruksia? Oletko koskaan m*rhannut naapurisi? Jne. päätöntä :D

Vierailija
20291/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi teitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon syntynyt -93 ja seksikumppaneita n. 50 kpl, enkä ajattele että niitä olis niin paljoa ollut mulla :D Joskus yllätyin kun aloin laskemaan että nojuu onhan niitä näköjään ollut vaikka ei tunnu siltä. Pitkiä suhteita mulla ei oo ollut eli sinkkuna lähes aina.

Ai, sekö onkin nyt kunniakasta kehuskella panokavereiden määrällä. Ennen hyvinä aikoina se oli häpeällistä!!!! ja sait huonon naisen maineen.

No taisit ymmärtää väärin tuon ed kommentin. Eihän tuossa mitään kehuskeltu vaan yllättyi itsekin.

Vierailija
20292/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah Senja sanoi livessään et mentyään Villasta ulos oli Alexander ilmottanut, et hänel meni fiilikset jutusta.

Senjalla oli petetty olo.

No oliko ylläri että Alexander ei tahdo mitään?

Niin no ainut nainen jota kohtaa Allulla oli tunteita oli Atta. Kyllähän sen kaikki huomas ettei ollu mitään tunteita Senjaa kohtaan ja Allu on sen itse myöntänyt. 

Tais mennä Allu tonne Alexiinan takia. Oli kuulema vaan yhen puhelun verran miettinyt lähtemistään, eikä hakenut alussa mukaan. Heti saarelle tullessaan oli kiinnostunut Alexiinasta, eikä kiinnostunut kenestäkään muusta. No ite sössi juttunsa :-D 

Vierailija
20293/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sykkeen perusteellako tuo kone arvioi että puhuuko totta vai valehtelee?

Mulla menis varmaan kaikki mönkään ku olisin nii paniikissa 😆

Ja verenpaine myös. En tiedä onko joissain huippulaiteissa myös joku hikoilua ym. kehon reaktioita mittaava ominaisuus. Ja nää laitteethan testataan normaalisti siten, että aluksi esitetään iso liuta ihan hatusta vedettyjä kysymyksiä joihin vastaus jo tiedetään, ja laite tallentaa sitten kyseisen ihmisen reaktiot niihin. Esim. onko sinulla sisaruksia? Oletko koskaan m*rhannut naapurisi? Jne. päätöntä :D

En tiedä mitä tuolla käytetään mutta valheenpaljastus perustuu lähinnä hikoilun vaihteluun (mitataan ihon sähkönjohtavuudella), ja laite on älyttömän halpa. Toivottavasti ei oo pelkkä syke, syke voi nousta siitäkin että pelkää itse kysymystä.

Vierailija
20294/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankufani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanja on ykkönen naisista!

Tanja on tosi söpö. Vielä ei vain tiedä miten parina menee Mikan kanssa. Tanja olis saanut tulla jo alussa mukaan ohjelmaan.

Minusta näyttävät sopivilta toisilleen, jotenkin söpöjä hassuttelijoita, mutta välillä myös vakavia.

Vierailija
20295/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

First lookiin leikatut pätkät kysymyksistä ja vastauksista on taidettu yhdistää vaan sattumanvaraisesti. Aika tylsä klippi

Vierailija
20296/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Pauliina sanoo "louv ailand"? Tarkoittaako se low islandia?

Vierailija
20297/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Patrickilla on pisamia :) En oo ennen huomannut.

Vierailija
20298/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klipeissä oli kunnon kysymyksiä mun mielestä👍 Ainakin sen vähän perusteella mitä näytettiin.

Vierailija
20299/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin natsasi Veeran koreografia. Ainut mikä vähän ärsytti oli, että oli laittanut itsensä esille monessa kohtaa.

Ei pidä paikkaansa. Kellotapa ne sekunnit, joissa Veera on pääosassa. Tanja on vähiten esillä, koska on eleissään tönkkö, samoin Aura, joka ei ole liikunnallinen. Muuten hyvin moni pääsee hyvin esille.

Kyllä Anku on jäykin, kädet toimii tanssissa mutta vyötäröstä alaspäin on kuin puupökkelö, ei rytmistä tietoakaan. Ei Ankusta siksi näytetty kunnolla kuin se käsiosuus. Katsokaapa tarkemmin. Sama jäykkyys näkyi siinä tankotanssissakin.

Oulun alueella on vasta ihan muutaman viime vuoden aikana alkanut käymään lestadiolaistaustaisia naisia ryhmäliikuntatunneilla ( Zumba ,Less Mils jne). Jos popmusiikki tai tanssi ei ole kuulunut lapsuuden perheeseen, niin siinä voi olla syy tuohon "jäykkyyteen". Kropasta vaan puuttuu liikemallit.

Vierailija
20300/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos klipissä olevat kysymykset ja oikeat vastaukset nii sekä Ville je Patrick vastaa molemmat väärin :D

Ketju on lukittu.