Oletko syönyt tänään hyvin? Mitä?
Oletko aloittanut syksyn lupauksella syödä paremmin vai tuliko sittenkin sorruttua herkkuihin? Mitä olet tänään syönyt?
Kommentit (161)
Klo 10:30: Melkeen kilo (ei rasvassa) paistettuja kasviksia lounaaksi kahden ruispuikulapuolikkaan (keiju ja kurkku) kanssa
9-15: Kolme kuppia kahvia, kaksi kuppia teetä (oikeastaan kahta eri infuusiota, ei teetä nähnytkään)
17:30: Kolme tlsk proteeinijauhetta vedellä
~18:00 Valkosipulisämpylä (keiju ja kurkku again)
~19:00 Pieni kipollinen juuri tekemääni omenakaurapaistosta (ei vaniljakastiketta kun loppu)
~~ 4 palaa suklaata (Brunberg tumma)
~~Pari maistiaislusikallista tomaattipastaa maistellessani onko miehen huominen lounas tarpeeksi maukas vai tarvitseeko mausteita
Vierailija kirjoitti:
Klo 10:30: Melkeen kilo (ei rasvassa) paistettuja kasviksia lounaaksi kahden ruispuikulapuolikkaan (keiju ja kurkku) kanssa
9-15: Kolme kuppia kahvia, kaksi kuppia teetä (oikeastaan kahta eri infuusiota, ei teetä nähnytkään)
17:30: Kolme tlsk proteeinijauhetta vedellä
~18:00 Valkosipulisämpylä (keiju ja kurkku again)
~19:00 Pieni kipollinen juuri tekemääni omenakaurapaistosta (ei vaniljakastiketta kun loppu)
~~ 4 palaa suklaata (Brunberg tumma)
~~Pari maistiaislusikallista tomaattipastaa maistellessani onko miehen huominen lounas tarpeeksi maukas vai tarvitseeko mausteita
Enkä myöskään syö muuta tänään, kohta nukkumaan
Tänään olen syönyt kanakeittoa valkosipulilla, kreikkalaista jogurttia ja mustikkakeittoa. Juomana appelsiinimehua, vichyä ja teetä hunajalla.
Flunssassa ollaan.
Rv30 menossa, alkaa olla aika kypsynyt ja väsynyt raskauteen sekä villin taaperon hoitoon. Välillä vain sokeri oikeesti piristää. Tnä syöny perusruokaa + kaksi suklaapatukkaa. Kun raskaus ohi aloitan dieetin. ( painoa tullut nyt 10kg)
Aamulla vain paljon vettä, kiire töihin..
Lounaaksi kasviskeittoa ja kolme palaa leipää, hups.
Välipala kolme pientä, puolen nyrkin kokoista omenaa
Illalliseksi broilerpihvi ja paljon salaattia, jälkiruuaksi muutama lisäaineeton laku.
Iltapalaksi proteiinirahka.
Ei todellakaan paras päivä mutta yritän hieman vähentää jatkuvaa roskaruuan ja herkkujen syömistä.
Aamulla 4 ruisleipää juustolla ja paprikalla, hernaria näkkärin kans, ehkä pari palaa leipää vielä illemmalla. Tänään en oo jaksanu panostaa en sitten ollenkaan. Maha silti ihan sopivan kylläinen!:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamupalaksi oli kaurapuuroa mustikoilla, vihersmoothie ja kuppi teetä.
Lounaaksi söin kuhafileen, höyryttetyjä kasviksia ja pari perunaa.
Päivälliseksi kaivoin pakkasesta kasvissosekeiton, päälle pinjansiemeniä ja keito kanssa syön kauraleipää.
Iltapalaksi riittänee kuppi teetä ja mandariini.
Kuinka vähän jengi oikein syö?! Mulla suunnilleen samat kuin tässä, mutta syön lisäksi välipalaksi kauraleipää kurkulla ja paprikalla ja omenan ja vielä iltapalaksi rahkaa ja mansikoita. Oletteko anorektikoita? Olen 167/53.
Ei varmaankaan ole anorektikko. Hänellä on varmaan eri energian tarve kuin sulla. Vai ehkä sä olet läpipasko?
Olen Mies 43v. 183/58/60 ... En ehkä sovi muottiin, mutta annan osani. Mutsini oli jo ( 40 - luvulla synt. ) aikoinaan Anorektikko ja Sairaala kuosissa.
Niin - siis ruokailussa on vain tilapäisiä ongelmia. Esim. tänään riisiä aamupalaksi. En sitten paljon muuta syökää tänään.
Mjaa, eipä mitään lupauksia. Tasaiseen tahtiin paino tippunut synnytyksen jälkeen ja nyt lähtöpainossa.
Aamu: Suklaaproteiini jääkahvi (kuppikahvia, jääpaloja, tilkka maitoa, suklaaprodejauhoa ja blenderiin)
Lounas: munakas höysteillä sekä kurkkua ja tomaattia
Väli: pari omenaa omasta puusta
Päivällinen: spagettia ja jlihakastiketta
Ilta: juustosämpylä kasviksilla ja leikkeleellä
...ja yö fazerin suklaata :-D teki mieli, oli pakko!
Juon vain vettä, en maitoa.
Klo 2 vesimelonia
Klo 3 muroja ja täysmaitoa
Klo 4 jelly beans-karkkeja
Klo 17 muroja ja täysmaitoa
Klo 21 pastaa ja munakoiso-paprikakastiketta juustoraasteella
Klo 22 karkkia ja kolaa
Minäkin juon vain vain vettä. Liikaa. Litroja. Edelleen riisiä ja ketsuppia odottommassa. Haluan jostain syystä olla HooCee - laiha. Se Mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivälliseksi kaivoin pakkasesta kasvissosekeiton, päälle pinjansiemeniä ja keito kanssa syön kauraleipää.
Kuinka vähän jengi oikein syö?! Mulla suunnilleen samat kuin tässä, mutta syön lisäksi välipalaksi kauraleipää kurkulla ja paprikalla ja omenan ja vielä iltapalaksi rahkaa ja mansikoita. Oletteko anorektikoita? Olen 167/53.
Ei varmaankaan ole anorektikko. Hänellä on varmaan eri energian tarve kuin sulla. Vai ehkä sä olet läpipasko?
Sellaista ilmiötä ei ole oikeasti olemassa kuin läpipasko :D
Vierailija kirjoitti:
Klo 2 vesimelonia
Klo 3 muroja ja täysmaitoa
Klo 4 jelly beans-karkkeja
Klo 17 muroja ja täysmaitoa
Klo 21 pastaa ja munakoiso-paprikakastiketta juustoraasteella
Klo 22 karkkia ja kolaa
Täh? mitä teit klo 5 ja klo 16 välillä? Nukuit?
Parsakaalisosekeittoa, johon pilkoin pari keitettyä munaa ja pari juustovoileipää. Keittoa riittää vielä toiseksikin kerraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista ilmiötä ei ole oikeasti olemassa kuin läpipasko :D
Joo ja ei ole myös olemassa anorektikkoa, joka syö säännöllisesti läpi päivän, vaikka joku idiootti haluaakin häntä siksi haukkua itseään nostaakseen.
Ei oo lupauksia tehty. Tänään olen syönyt aamupalaksi kaksi kuppia kahvia rasvattomalla maidolla, 2 ruispalan puolikasta, päällä oivariinia ja oltermannia. Lounaaksi pieni annos lihamuereketta ja pastaa, päällä ketsuppia. Jälkkäriksi kuppi kahvia maidolla ja jäätelöä, missä oli myös pari kaurakeksiä. Uups, ja tuli ostettua aamupäivällä kismet eli turhaa herkkuakin on syöty. Illallinen on varmaan myöhään ja sisältää perunaa ja jotain lihaa (jauhelihaa tai kanaa) . Välipalana syön banaanin tai omenan. Iltapalaksi ehkä maustamatonta jugurttia ja mysliä tai smoothie. Aika tavallinen ruokapäivä minulle. Olen lievästi ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla join kahvia. Sen jälkeen söin klo 11 kylkisiivuja ja fetasalaattia. Klo 16 syön vielä broileria siemenleivän ja runsaan voin ja juuston kanssa.
Seuraavat eväät sitten taas huomenna samoihin aikoihin.
Tosi terveellistä.....
Aamuvarhaisella klo 5 pommiin nukkuneena hätäpika-aamiainen autonratissa, eli karjalanpiirakka, tomaatti ja pillimehu. Ei ihan ollut tämä kyllä suunnitelmissa.
Lounaaksi oli kesäkurpitsasosekeitto, keitetty muna, pikku kippo maustamatonta jugurttia, marjoja sekä omenasosetta lusikallinen.
Kohta päiväkahvi ja pala marjapiirakkaa.
Päivälliseksi tulee olemaan jauheliha-raejuustolaatikko, peruna, salaattia.
Iltapalaksi varmaan teetä ja leipää juustolla, meetvurstilla, voilla, majoneesilla, kurkulla ja tomaatilla.
Klo 8 lasillinen greippimehua.
Klo 9.30 kaksi keitettyä kananmunaa, pätkä kurkkua, kupillinen teetä.
Klo 12.30 yksi keitetty kananmuna, tölkki tonnikalaa ja taas pätkä kurkkua.
Klo 15 kaksi omenaa.
Klo 16.30 yksi omena ja paljon viinirypäleitä.
Klo 18.30 Spagettia juustoilla.
En syö muuta tänään.