Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

1061/1603 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pelaamassa pesistä enkä ollut täysin keskittynyt peliin. Olin kentällä, jossain puolivälissä, ja pallo lensi suoraan lyönnistä mun vapaaseen käteen ja mursi pikkurillini. Aattelin, että "pyh, joku pikkurilli", mutta ei sillä kädellä kuitenkaan hirveesti voi tehdä, kun on kipsi...

1062/1603 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teinityttönä ylittämässä jotain tosi matalaa aitaa (~0,5m) ja horjahdinkin koko painolla maahan ja vasen nimetön jäi alle ja murtui...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1603 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tietenkin, en minä, törmäsi lasioveen ja joutui tikattavaksi silmäkulmasta :'D Oli baarin tupakkakopissa mutta ei edes humalassa vielä, kyllä kuulemma hävetti.

Vierailija
1064/1603 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis ollu toffeeta suussa olis varmaan kans menny nenään, nauroin tälle niin hepulissa ...

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan pimee juttu mut söin semmosta tosi sitkeetä toffeeta ja katsoin kaverin ksnsss leffaa ja nauroin yhdelle kohtaukselle niin että tunsin kun sitä suussa jauhettua, nielaisuvalmista toffeeta meni NENÄÄN. Se alkoi kirveltää ihan sairaasti, silmistä valui vettä ja suusta sylkeä, enkä saanut kaverille sanottua, mikä hätänä. Hän huolissaan kun huudan sohvalla vedet silmistä valuen. No sit ryhdyin vuorotellen niistämään ja niiskuttamaan, kun lopulta sieraimesta tuli paperiin sitkeä soiro toffeeta. Sierain ja koko nielu kipeät koko päivän. Aikuisiällä tapahtui tämä.

Vierailija
1065/1603 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin kännissä junaradalla. Ansaitsin todella veriset polvet ja sen et yhä näkyy arvet vuosienki jälkee

Vierailija
1066/1603 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikaisin ryhtiä satulatuolilla istuessa ja tuoli lähti kuin ammuttuna alta pois. Tipahdin suoraan lattiaan ja häntäluu oli pari viikkoa hellä. Sen jälkeen siirryin käyttämään tavallista toimistotuolia.

Vierailija
1067/1603 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain haarukan uppoamaan varpaaseen (astuin epähuomiossa sen päälle ja tietenkin juuri haarukan piikit oli varpaan alla ja upposi lihaan).

Ei kannata kokeilla kotona, sattuu aivan järkyttävästi ja sitten et kuitenkaan kehtaa soittaa ambulanssia, joten joudut vetämään sen itse varpaasta irti ja valmistautumaan siihen, että voi tulla verta paljon (silloin pitää stten soittaa se ambulanssi ja saat selittää miten tässä näin kävi). sitten saat toivoa, että jäykkäkouristusrokostus on voimassa, koska muuten joudut hakemaan tehosteen ja sitten joudut taas selittämään miksi pyytelet tehostetta. 

Vierailija
1068/1603 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kokeilin kädellä, että onko hellan levy kuuma. No olihan se. Kylmäkalle tumpussa nukkumaan.

Ala-asteella juostiin kavereiden kaa hippaa märillä kivillä. Pää edellä kiveen, ja 2 tikkiä naamaan. Otsassa on edelleen 27-vuotiaana kuhmu.

Vierailija
1069/1603 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin lapsena nekkutaikinaa sormella. No onhan se sulanut sokeri kuumaa.

Vierailija
1070/1603 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessani lapsi, vanhaan hyvään aikaan, kun lapsila ei ollut vielä kielletty kaikki elämä, sytytin uudenvuodenaattona tähtisadetikun ja pyörin sitten ympyrää ja leikin sillä valolla, niin äiti sanoi, että nyt varovasti, sinulla on tulta kädessä, pidä huolta siitä, ettei se tähtidadetikku tule liian lähelle tukkaa. Minä sitten iloisesti tähtisateesta ihastuneena vedin sitä lähemmäs kasvoja ja kysyin äidiltä "onko tämä tarpeeksi kaukana?" (olin tottelevainen lapsi ja halusin tietenkin selvittää mikä on se "liian lähelle tukkaa" etten riko sääntöä...). No... hetkessä otsis syttyi palamaan yhdestä kipinästä. minua ei häirinnyt niinkään palanut tukka, vaan itkin sitä karmeaa hajua, joka tuli tukan palaessa. Onneksi äiti oli lähellä ja tiesi miten tuollainen palo sammutetaan, joten selvisin jopa ilman palovammoja. Koulussa sitten sain kehuskella, että sytytin tukkani palamaan tähtisadetikulla ja että se haisi karmealle. 

Vierailija
1071/1603 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiire. Istuin auton ja suljin oven, vaikka pää oli välissä.

Useasti on myös hiukset jääneet oven väliin, koska ovea sulkiessa ilmavirta imaisee haitulat sinne. Onneksi hiuksissa ei ole tuntoa, vaikkakin päänahassa.

Vierailija
1072/1603 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreppasin hiuksiani ja korva jäi kuuman raudan väliin.

Vierailija
1073/1603 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreppasin hiuksiani ja korva jäi kuuman raudan väliin.

En tiedä miksi, mutta rakastan tätä viestiä! Kuin mininovelli!

Vierailija
1074/1603 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin rullalla olleesta kanaverkosta palaa. Kun katkaisin viimeisen langan, verkko rullautui kuin jousi ja pamahti poskeeni. Tytär nyppi sitä metallilanka kerrallaan irti ja ulos naamasta ja olimme onnellisia, ettei osunut silmään vaan sen alle.

Varsin vängältä tuntuu kun poskinahka venyy tuollaisen multipiikkisysteemin mukana.

Vierailija
1075/1603 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kiire. Istuin auton ja suljin oven, vaikka pää oli välissä.

Nauroin tälle, paljon.

Olen itse kerran läimäyttänyt auton oven kiinni niin että peukkuni oli välissä ja halkesi luuhun asti. Tikattavana ollessa oli melko hankala selittää miten tämä edes oli tapahtunut.

Vierailija
1076/1603 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui naapurilleni.

Juttelimme naapurimme (n. 40 vuotias, ei osteoporoosia tms.) kanssa pihallamme. Seisoimme vain paikoillamme ja juttelimme. Yhtäkkiä hän horjahti ja kaatui. Nilkka murtui, ei muuta kuin suorilta autoon ja ensiapuun.

Vierailija
1077/1603 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huusin jotain lapsille ulos oven raosta ja vetäisin sitten oven kiinni. Pää vain oli vielä välissä.

Istuin kuljettajan paikalle autoon ja vedin kovaa oven kiinni. Vasen jalka oli vielä ulkona. Sääressä on edelleen jälki vaikka tapahtumasta on 20 vuotta.

Kävelin reippaasti oven ohi, hiha tarttui ripaan ja lämähdin vauhdilla sivuttain ovea vasten. Poski mustana.

Ovilla on jotain minua vastaan...

Kävelin reippaasti oven ohi, paidan hihan aukko ranteen kohdalla tarttui ripaan ja lämähdin vauhdilla silmäkulma edellä oven reunaa vasten. Silmä mustana. Voi sitä häpeän määrää. Uudesta paidasta repesi hiha.

Mulle kävi pahemmin. Juoksin koulun käytävällä vaikka oli kielletty. Luokan ovi aukesi äkkiä ja ovenkahva meni hauiksen ja olkaluun välistä läpi.

Vierailija
1078/1603 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti pomppi vaatenaulakon ääressä. Naulakon koukku meni silmäkuoppaan. Tämä tapahtui 1972 tjsp.

Terķut ja kaikkea hyvää jos vielä elät, Antti.

Vierailija
1079/1603 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin seisaaltani poikien polkupyörällä, jalka lipesi ja putosin tangolle löytäen klitorikseni.

Vierailija
1080/1603 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein voltteja renkailla, joten päätin kokeilla, onnistuuko se yhdessä renkaassa riippuen. Onnistui, paitsi että köysi katkesi ja putosin niskoilleni kuistin betonilattialle.

Ei hätää, kokeilin toisella renkaalla samaa samalla lopputuloksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan