Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (853)

Pro hiihtäjä

Kaaduin hiihtäessä ihan pienesti, pyllähdin lähinnä, niin kuin koko muukin luokka samaisessa mäessä. Tietenkin mun tuuria ja sauva väänsi käden. Kaksi kohtaa murtui, leikkaukseen, 2kk liikuntakieltoa ja tuosta ranne saattaa mennä virheasentoon, jos vielä kasvan. Toivottavasti en.

Vierailija

Meni väärään ketjuun, yritetäänpä uudelleen ! Eli siis nypin kuolleita kukkia kukkalaatikostani parvekkeella ja peruutin takaisin istumaan, olin juonut puoli lonkeroa eli en ollut kännissä. Istuessa tajusin että nyt muuten menee pieleen, allani oli pelkkää tyhjää ja "pelastin" tilanteen kompuroimalla taakse päin ja rojahtamalla peffalleni kynnykselle. Päästin varmaan melko mielenkiintoisen rääkäisyn, sillä takamukseen otti kovin kipeää ja hädin tuskin pääsin ylös. Seuraavana päivänä oli pakko hakeutua lääkäriin, häntäluu todettiin murtuneeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En muista olenko aiemmin tästä jo kertonut ketjussa, mutta kerran onnistuin vuolemaan tylsähköllä juustohöylällä peukalonpään irti. Juusto oli kova ja ei meinannut millään saada siitä siivua, joten otin sitten kunnolla kiinni ja vetäsin voimalla höylällä, no samalla lähti mukava pala peukalosta ja kynnestä. Pitkään oli lovi nähtävissä, ja tunnoton kohta siinä peukalon päässä, mutta vuosien mittaan tunto on palautunut sormenpäähän ja kynsikin kasvaa normaalisti.

Vierailija

Katsoin kun joku punnersi telkkarissa läpyjä selän taakke ja näytin muijalle että tuohan on helppoa. Eka onnistu ja tokassa ryssin niin että leuka edellä parkettiin. 5 tikkiä leukaan.

Vierailija

En minä, mutta mieheni päätti suhteemme alussa kaljaspäissään tehdä minuun vaikutuksen heittämällä kuperkeikkoja :D Aamulla sain kuskata voivottelevan miehen päivystykseen, jotain sieltä selästä  oli venähtänyt kunnolla.

Vierailija

Olimme risteilyllä. Hytti oli uskomattoman ahdas, kun yläsängyt laskettiin piti aikuisen istua alasängyllä  tyyliin pää polvien välissä ja sänkyjen väliin jäi ahdas kävelyväylä. Ensimmäisenä päivänä iskin niskan kipeästi kun laitoin kenkiä  sängyn reunalla istuen. Toisena päivänä kaaduin omiin jalkoihini kun lapsi huusi yläpediltä että äiti tuu kattoo toinen laiva ja juoksin ikkunalle, iskin käteni sängyn laitaan niin että hermot huusi hoosianaa ja ja polveni ikkunan alla olevaan jakkaraan.  Polvi oli arka seuraavana päivänäkin, mutta ei onneksi haitannut liikkumista. Viimeisenä yönä esikoiseni tahtoi vaihtaa alapedille, eli minä otin yläpedin. Lapset nukkuivat jo  kun miehen kanssa juttelimme ja  laiva lähestyi Maarianhaminaa. Mies siirsi verhoa huudahtaen että Maarianhaminan valot näkyy jo , jolloin loikkasin istumaan ja löin pään kattoon niin että tähtiä näkyi.  Aamulla päässä oli kananmunankokoinen kuhmu, josta oli lähtenut nahkaa. 

Vierailija

-Joimme silloisen poikakaverin kanssa kahvia parvekkeella, poikakaveri kystyi kelloa jolloin katsoin rannettani- ja samalla kallistin mukia niin että kuumat kahvit tuli kintuille. Oli onneksi jo vähän jäähtynyt siinä ulkona ja minulla oli farkut, mutta kyllä se poltti!

- Sytytin tupakkaa  tuulisella laivan kannella samalla drinkin kanssa sähläten ja palava tupakka päätyi bilemekkoni sisään, kaveri heitti sitten drinkkinsä rinnuksille sammuttaakseen tupakan. Naurettiin hysteerisenä kun lähdettiin hyttiin vaihtamaan vaatteeni, vasta aamulla huomasin toisen tissin ottaneen kunnolla osumaa.

- Toisella laivareissulla naitiin miehen kanssa itsemme yläsängystä lattialle, minulla  jäi kieli hampaiden väliin niin että' verta tuli kunnolla ja mies mursi ranteensa. Lisäksi saimme komeita mustelmia. Kaiken lisäksi käsi ei parantunut kunnolla, kun sairaanhoitaja laivalla kääri siihen vain siteen ja väitti nyrjähtäneeksi.

- Mies oli nostanut kloriittipullon vessan peilikaapin päälle, on minua pidempi eikä' tajunnut etten yltäisi siihen. Nousin vessanpytyn kannelle ja kansi petti altani repien paljaat sääreni verille.

Vierailija

Leikkelin saksilla alapääkarvojani ja vahingossa leikkasinkin palasen irti häpyhuulesta. Verta pulppusi, vaikka haava oli pieni. Olin vielä poikaystäväni luona ja odottelin häntä kotiin. En todellakaan kehdannut myöntää mitä olin tolskannut hänen poissa ollessaan..

Vierailija

Naulasin itseni naulapyssyllä paneliin kiinni. Olin jo ihan sujuvasti tehnyt kattoa tovin, kun horjahdin naulatessani ja huonostihan siinä kävi. Ensiapupolilla ihmettelivät miten olin onnistunut väistämään luut. (Myöhemmin selvisi, että miksi tasapainoni alkoi heittämään, vaikka ennen olin ollut kuin vuorikauris. Ms-tauti...)

Vierailija

Juoksin liukkaalla autolleni parkkipaikalla, meinasin kaatua mutta sain otettua kädellä autosta tukea, sormeen sattui siinä hössäkässä. Katsoin sen jälkeen tarkemmin kättäni ja huomasin että nahkahanskan pikkusormi sojotti oudosti sivulle melkein 90 asteen kulmassa. Ajattelin ensin että hanska oli jotenkin ratkennut mutta kokeillessani sitä tajusin että myös pikkusormi oli siellä sisällä vääntynyt keskinivelestä sivulle. Ei mitään, otin sormesta napakan otteen ja väänsin sen takaisin oikeaan asentoon. Pitkään oli sen jälkeen kipeä, jäykkä ja turvonnut mutta parani onneksi täysin.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat