Typerin tapa miten olet telonut itseäsi
Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huusin jotain lapsille ulos oven raosta ja vetäisin sitten oven kiinni. Pää vain oli vielä välissä.
Istuin kuljettajan paikalle autoon ja vedin kovaa oven kiinni. Vasen jalka oli vielä ulkona. Sääressä on edelleen jälki vaikka tapahtumasta on 20 vuotta.
Kävelin reippaasti oven ohi, hiha tarttui ripaan ja lämähdin vauhdilla sivuttain ovea vasten. Poski mustana.
Ovilla on jotain minua vastaan...
Kävelin reippaasti oven ohi, paidan hihan aukko ranteen kohdalla tarttui ripaan ja lämähdin vauhdilla silmäkulma edellä oven reunaa vasten. Silmä mustana. Voi sitä häpeän määrää. Uudesta paidasta repesi hiha.
Mulle kävi pahemmin. Juoksin koulun käytävällä vaikka oli kielletty. Luokan ovi aukesi äkkiä ja ovenkahva meni hauiksen ja olkaluun välistä läpi.
Olemme ehkä olleet samassa koulussa tai sitten tuo on yleisempi koulutapaturma mitä ajatellaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nidoin peukaloni nitojalla. Luuhun asti.
My soulmate! Niin minäkin tein. Sen niitin irroittaminen oli aika kauheaa.
Täällä yksi soulmate lisää. Nitoja ei oikein toiminut(?), joten käänsin sen kämmentäni vasten ja painoin kokeeksi. Hyvin toimi!
Ripustin verhoja mökillä sairaslomalla, en ihan selvinpäin, horjahdin ja otin kädellä vastaan. Yksi sormi taittui niin että edelleen se kärki on 80 Astetta viturallaan, jänne poikki tms. Kuvattiin kyllä muttei ollut murtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki. Jos käyt puskapissalla, tarkista hyvä nainen ettei maassa ole maa-ampiaispesä. Sillä jos toosasi on täynnä pistoksia ja olo on lievästi sanottuna tuskainen (kuvitelkaa automatka istuen lääkäriin saatana) ja kun lääkärillä hajoaa pokerinaama aivan täysin ja hoitaja pyyhkii kyyneliä, siinä huumorintaju punnitaan.
😂😂😂😂
Olinn hiukan aiemmin ottanut nännilävistykset ja suihkun jälkeen onnistuin repäisemään pyyhkeellä toisen korun irti, kipu oli hirveä ja verta valui.
Olen useampia kertoja kompastunut omiin jalkoihin kävellessäni. Joka kerta polvet auki kunnolla.
Yritin syöttää kissanpoikaselle lääkettä.
The rest is history.
Juoksin ikkunaan katsomaan mikä koiralle tuli kun se alkoi yhtäkkiä haukkua kamalasti. Villatakin tasku jäi avoinna olevan oven ripaan kiinni. En huomannut tätä, joten juoksin vaan eteenpäin, aika pitkälle pääsin, useamman metrin. Villatakki oli kuin kuminauha, joka lopulta vetäisi mut takaisin ovelle, paiskauduin kaaressa oven vieressä olevaan lipastoon niin että rintakehä kolahti kovaa ja siinä vaihessa villatakki repesi. Nauroin ensin vedet silmissä tätä kunnes aloin itkemään kivusta. Lääkäri totesi rintakehässä Tiezen oireyhtymän. En ole varma uskoiko lääkäri tapahtumaketjua ollenkaan, näytti niin kummastuneelta...
Tanssin nuorena kovassa humalassa itse keksittyä kansantanssia jollain kesäfestareilla, pyörimme ystävän kanssa vinhasti piirissä ja päästin irti! Sillä seurauksella että lävähdin täysillä selälleni tanssilattialle ja löin pääni. Vieläkin hirvittää kun sitä muistelen. Lapsenakin löin pääni hoopolla tavalla, pulkkamäessä sovittiin kaverin kanssa että hän istuu takana ja ohjaa, minä edessä silmät kiinni ettei lumi pöllyä silmiin. Hän osasikin sitten hypätä pois ennen kuin kopsahdin pää edellä lyhtypylvääseen. Aivotärähdys ja otsan tikkaus päivystyksessä. Erityisen tyhmä olin kun yöllä heräsin vauvan itkuun ja ponkaisin salamana nostamaan hänet syliin ja jäin siihen seisomaan ja hyssyttämään. Verenpaine ei tykännyt tästä ja pökräsin lattialle vauva sylissä. Luojan kiitos taju pysyi jotenkuten että sain kaaduttua taaksepäin ja suojattua vauvaa. Mies heräsi kaatumisen ääneen ja säikähti niin hirveästi ettei nukkunut koko yönä. Olkaa ihmiset varovaisia vauvan yöheräilyjen kanssa.
Ai niin, vauvan kanssa pyörtynyt jatkaa vielä! Vauva oli vastasyntynyt kun kävin illalla väsyneenä vieraassa paikassa saunassa yksin. Siellä oli sellainen kiuas jossa kivet on sellaisen luukun alla jonka voi avata ja sulkea, ihan vieras systeemi meikäläiselle. Taisin avata sen, heittää löylyä ja sitten sulkea sen. Sitten aloin hätäillä että jospa sinne kertyykin jotain painetta kun heti suljin luukun, joten kiireellä avasin sen. Tulikuuma höyry pelmahti ulos reiästä ja poltti toisen käsivarren isolta alalta. Olin niin häpeissäni ja myös vauvan lumoissa että en tajunnut lähteä ensiapuun, vaikka todennäköisesti olisi kannattanut. Ihossa näkyy yhä vuosien jälkeen pieniä jälkiä.
Kaivoin korvaa korvatikulla, puhelin soi. Luuri korvalle ja korvatikku syvälle korvaan. Verta vuoti niin prkleesti. Sattui.
ShiloWallace kirjoitti:
Tein kotona aerobicin jälkeen punnerruksia ja onnistuin loksauttamaan vasemman olkapääni sijoiltaan.
Mulla on yliliikkuvat nivelet enkä ole kyllä tuon kerran (joska tietenkin seurasi sairaalareissu) punnerruksia tai vastaavia edes yrittänyt tehdä.
Toinen yliliikkuva täällä. Makasin sohvalla kunnes huomasin, että käsistä lähti tunto eikä veri kierrä. Ajattelin, että asia korjaantuu verryttelemällä reippaita haarahyppyjä tehden. Olkapää meni sijoiltaan eikä verenkierto ollut yhtään sen parempi.
Läksin aamuyöllä vessaan ja makuuhuoneen ovea aukaistessa onnistuin vetämään oven alareunan jalan yli ja siihen jäi. Huusin kuin hyeenaa että se saatiin irti. Naapuri oli luullut että mies pahoinpitelee siellä vaimoa. Kivun ja turvotuksen takia en kävellyt viikkoon.
Kompastuin pudottamaani avainnippuun. Polvi ruvella.
Kaaduin puhelinkopissa iskien nenäni verille viikkoa ennen häitä 90-luvulla. Olen yli 170, enkä vieläkään ymmärrä, miten mahduin kaatumaan siinä kapeassa kopissa....
Löin pari vuotta sitten työpaikan taukojumpassa pääni puisen tuolin kulmaan, otsaan nousi kauhea patti. Jatkoin aluksi jumppaamista, kun luulin että pientä kolahdusta pahempaa ei sattunut. Hetken päästä työkaverit kauhistelivat päätäni. Ei ollut jääpussia, mutta pidin kahvihuoneen pakastimesta löytynyttä jääpussia otsalla lopun työpäivän ajan😅
Tulin terveyskeskuksesta, en muista miltä asialta. Menin poikaystävän autoon, niin jätin vahingossa PÄÄN oven väliin. Onneksi poikaystävältä sattui löytymään laastaria, niin ei tarvinnut palata sinne terkkariin.
Vierailija kirjoitti:
-Joskus kävin puskassa pissalla ja ampiainen pisti "sinne".
Jossain pellolla paskalla kun sääski tai paarma söi palleista. Ensin ei tuntunu miltään vaan sitten se syyhy jossain siellä mutkan takana jota oli P A K K O raapia oli tunteena ja sijaintina valloittavaa.
Sormi on jäänyt auton oven väliin
Liukastuminen portaissa jotka kierimällä alas, ranne ja kyynärvarsi paksuna, reisilihakset venähti, kannikat ja häntäluu hellänä
Kaatuminen kivikkoon, polvi auki ja jäi toista paksummaksi
Kaatuminen pyörällä, sama polvi auki, lahje veressä ja tikit
Sormeen viilto josta holvasi verta
Pyörällä törmääminen pysäköityyn autoon kun ei nähnyt sateenvarjon takaa ja lento sarvien yli
Orava teloi oopperalaulajan henkihieveriin. Tämmöinen oli iltasanomissa muutama vuosi sitten.
Sympatiat, mutta et tiedä. Synnytyksessä se repeäminen tapahtuu hitaasti. Kipu kestää tunteja.