Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
1021/1603 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perinteinen että hiha imeytyi sähkövatkaimeen vieden käden mukanaan, ihoriekaleita lensi keittiön seinälle kunnes kone lakkasi toimimasta, oli ne metallivispilät vääntyneet liian pahasti. Pinnalliset arvet jäi.

Vierailija
1022/1603 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksautin jalkaani samalla tavalla kuin sormia naksautellaan. Polvi meni hajalle eliniäksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1603 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin ajatuksissani kädellä, onko silitysrauta jo kuumentunut. Oli se.

Itse tullut tehtyä sama keittolevyn kanssa

Vierailija
1024/1603 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se perinteinen että hiha imeytyi sähkövatkaimeen vieden käden mukanaan, ihoriekaleita lensi keittiön seinälle kunnes kone lakkasi toimimasta, oli ne metallivispilät vääntyneet liian pahasti. Pinnalliset arvet jäi.

Ai hitto tästä tuli flashback, jonka olin jo unohtanut! Monia vuosia sitten sekoitin jotain tehosekoittimella. Yleensä aina pidän hiuksia kiinni kun leivon (ihan jo hygieniastistä). Silloin en. Virhe. Kallistin jotenkin päätäni ja kunnon suortuva takertui välittömästi vatkaimiin ja osa hiuksista repeytyi irti. Sain sammutettua vatkaimen ja itkien revittyä hiukset irti. Päänahasta tuli verta ja oli kipeä monta päivää.

Vierailija
1025/1603 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinlaakson asemalla junaan noustessa jalka lipesi ja putos junan ja laiturin reunan väliin. Iho rullauntui tosi pahasti. Nolointa kun eka kertaa olin vetänyt korkkarit jalkaan....

Samalla viikolla Pasilan sillalla pyöräilijä kaahasi haarojen väliin. Työkaveri näki tapauksen ja kysyi olinko ollut maalivahtina jalkopallossa kun kopsahdin niin sujuvasti maahan. Jätkä, joka ajoi päälle ei edes kysynyt kuis kävi vaan otti pyörän ja jatkoi matkaa!!!

Viikko saikkua ja poikakaveri ihmetteli kuin voin olla noin tohelo! Täh?

Vierailija
1026/1603 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajanut pyörällä ja irrottanut ajatuksissani irrottanut otteen tangosta, no huonostihan siinä kävi.

Olen iskenut vasaralla omaan peukalooni, vaikka pitäisi osua naulaan.

Vierailija
1027/1603 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, näistähän saisi kirjan..

- Teininä koetin loikata säkkituoliin, tuoli liukui allani ja löin pään seinään niin että tähtiä näkyi ja seinän toisella puolella silittänyt äitini huudahti "mikä se oli?"

- Tyhmänä teininä tämäkin eli koetin tehdä vaikutuksen pikkuveljeen ja tämän kavereihin laskemalla pulkalla seisten. Ranne murtui.

- Sytytin tupakkaa ja samalla pitkät hiukseni tuleen, tuossa olisi ollut katastrofin ainekset jos tuli olisi tarttunut keinokuituiseen neuleeseeni.

- Meikkasin ja äkillinen ukkosen jytinä pelästytti niin että survaisin huultenrajauskynän  ylähuuleeni, kipu oli yllättävän kova.

- Vedin hiustenvärjäyksen jälkeen kiinni imeytynyttä kumihanskaa pois ja löin itseäni köniin.

- Koetin humalassa hypätä ns. betoniporsaan yli ja iskin polveni siihen sillä seurauksella että polvi turposi ja mustui. Sain sinä iltana pitkiä katseita ontuessa  yökerhossa minimekossani.

- Olin juuti muuttanut ensimmäisen kerroksen asuntoon jonka parvekkeelle edellinen asukas oli tehnyt kivan pienen puupation. Menin  vauhdikkaasti aamutupakalle Crocs-tyyliset halvat muovikengät jaloissa ja yöllä olikin satanut, lensin selälleni ja sain vielä kupillisen kuumaa kahvia päälleni.

- Olin halloween-bileitä varten laittanut pitkät ns. stilettokynnet  enkä tajunnut, että olisi kannattanut ensin meikata ja sitten vasta laittaa ne kynnet, nimittäin silmämeikkiä säheltäessä raapaisin itseäni kunnolla silmään.

- Harrastin seksiä silloisen miesystäväni kanssa hänen  asuntonsa sohvalla, olin päällä  ja löin pääni sohvan päällä olleeseen hyllyyn.

- Pamautin autonoven kiinni käteni ollessa välissä, varmaan puoli naapuristoa tuli kuikkimmaan parvekkeilta kun komea huutoni kajahti kesäillassa.

Vierailija
1028/1603 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Laskettiin veljen kanssa taaperomopoilla portaita alas, veljeltä leuka halki ja minulta  ranne poikki minkä lisäksi oltiin mustelmilla päästä varpaisiin. Minä olin ekalla ja veli eskarissa.

- Saman veljen kanssa syöksyttiin   pitkään ja jyrkkään jääliukumäkeen potkukelkalla, minulta murtui sääri ja veljeltä solisluu . Tämä pari vuotta tuon portaikko-episodin jälkeen.

- Riparilla pelattiin tukkihumalaa, juoksin järveen ja löin pääni kiveen. Tikit.

- Selitin jotain  äidilleni ja huitaisin kahvipannun pois paikoiltaan, juuri valunutta kuumaa kahvia  ja lasinsirpaleita räiskyi  lyhyen yöpaitulin  paljaaksi jättämille jaloilleni. Tämä tapahtui lukioaikoina ja itkin, miten mä nyt menen tansseihin arpisilla jaloilla?

- Kun muutin omilleni otin kissan, uutena vuotena kissa sekosi raketeista ja loikkasi kynnet esillä roikkumaan paljaisiin  tisseihini . Näytin siltä kuin olisin paininut Wolferinen kanssa!

Jep.. arpia riittää. 

Ööö miksi sulla ei ollut paitaa

Vierailija
1029/1603 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä sitten yöllä viilsin toisella jalalla toisen jalan nilkan takaosaan(?) yllättävän syvän naarmun. Paljastui että isovarpaan kynsi oli huomaamatta haljennut ja terävä reuna sojotti ikävästi.

Kengät oli muutenkin alkaneet hiertää ja tämä haava oli juuri siinä hiertokohdassa, teippailin sitten vanulappuja siihen suojaksi, ja teippasin myös sen kynnen tasaiseksi ettei vastaavaa tapahtuisi. Että voi käydä tyhmiä pieniä haavereita. :D

Vierailija
1030/1603 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puhdistamassa korvia vanupuikolla ja jätin puikon korvaan että vien sen roskiin kun menen keittiöön. Unohdin tikun ja nostin kasan pyyhkeitä yläkaappiin ja nostin kädet siis ylös nopeasti ja painoin siis käsivarrella puikon niin syvälle, että tärykalvo puhkesi ja kipu oli niin kova että pyörryin saman tien kodinhoitohuoneen lattialle.

Vierailija
1031/1603 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama päivä sitten yöllä viilsin toisella jalalla toisen jalan nilkan takaosaan(?) yllättävän syvän naarmun. Paljastui että isovarpaan kynsi oli huomaamatta haljennut ja terävä reuna sojotti ikävästi.

Kengät oli muutenkin alkaneet hiertää ja tämä haava oli juuri siinä hiertokohdassa, teippailin sitten vanulappuja siihen suojaksi, ja teippasin myös sen kynnen tasaiseksi ettei vastaavaa tapahtuisi. Että voi käydä tyhmiä pieniä haavereita. :D

Tyttäreni teki minulle saman tempun, varpaankynnellä kunnon vekki  reiteeni ja nyt siinä on arpi! Ihan kuin olisin nukkunut raptorin vieressä, sen liskon siis en bändin. 

Vierailija
1032/1603 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin baarissa pöydällä ja tipuin. Huomautuksena, että ko. baarissa pöydillä sai tanssia ja lisäksi olin kuski, eli täysin selvinpäin. Sain kyytsättyä kaverit kotiin ja itseni siitä suoraan päivystykseen, koska käsivartta särki maailman eniten. Ei onneksi ollut murtumaa, kova tälli vaan :) Vähän tosin nolotti selitellä tilannetta... 

Vierailija
1033/1603 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin vuosi sitten kävelin kotona ja potkaisin varpaani tuolin jalkaan. Otin kädelläni kiinni varpaastani ja hyppisin toisella. Kun hyppisin, nilkkani pyörähti sijoiltaan ja kolautin pääni pöydän kulmaan.

Vierailija
1034/1603 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin vappuaattona kännissä peilin päälle perseelleni. Verta roisku lattialle kymmenien peilinpalojen sekaan ja seiniin, vappupäivänä ensiapuun tikattavaksi

Vierailija
1035/1603 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaatunut kerran.

Se mahtoikin sitten olla melkoinen täräys.

Vierailija
1036/1603 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva sotku, vertaki varmaan lentäny ympäri huonetta kuin sprinkleristä

Vierailija
1037/1603 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin juuri eilen pääni auton oven väliin niin, että toisesta korvasta tuli verta. Ei siis sisältä vaan tuosta yläosasta. On ihan törkeän kipeä vieläkin.

Vierailija
1038/1603 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme ostaneet talon ja puhuneet miehen kanssa miten vaarallisen liukkaat kellarin portaat olivat sukat jalassa, että jotain liukuesteitä niihin pitäisi ostaa. Kellarissa siis suihku ja pesukone.

Pari viikkoa muutosta minulla oli vapaapäivä töistä ja pesin pyykkiä . Menin nopeasti, lähes juoksemalla, villasukat jalassa   portaisiin hakemaan pyykkejä  koneesta ja puolessa välissä portaikkoa tajusin että maa, tai oikeammin portaat katosivat alta. Pökkyrässä ja tuskissani koitin nousta, samassa mies tuli kotiin ja alkoi huhuilla minua johon rääyin tuskissani "Täällä ! Kulta tule apuun !" Mies joutui soittamaan ambulanssin. Lapset pelästyivät pahoin, kun tulivat koulusta juuri kun äitiä vietiin niska tuettuna ambulanssiin :(

Miten kävi? Ainakin pystyt kirjoittamaan mikä on hyvä juttu. 

Vierailija
1039/1603 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaamme tutkittiin aivoperäisiksi epäiltyjen kohtausten vuoksi ja  ahdistus sai minut aloittamaan uudelleen tupakonpolton, painelin ulos kun mies oli vauvan kanssa tutkimushuoneessa ja suoraan viereiselle Ärrälle josta ostin kahvin ja tupakkatopan,  ulkona tietysti heti hermosavut. Äkkiä humahti  ja tunsin kasvoissani hetkellisen kuumuuden, kun palasin sairaalaan mieheni ja lääkäri olivat kauhuissaan että mitä  tapahtui?  Toinen kulmakarvani ja osa otsatukastani oli palanut.

Muutimme ok-taloon ja sain viimein haluamani riippumaton pihalle, kun mies lähti lapsen kanssa asioille päätin testata riippumattoa ja otin kunnon loikan. Matto tietysti heitti minut kyydistä ja lensin nurmikolle suoraan käteni päälle, rusahdus kävi ja tiesin että nyt oli päivystyspoli-keikka edessä! Miehelle sepitin  valkoisen valheen kellarin portaista ja villasukista.

Torkahtelin sohvalla vähän kipeänä ja mietin että sohva pitäisi levittää, jos nukahdan. En kuitenkaan jaksanut nousta ja niin kävi että vajosin sikeään uneen, käänsin kylkeä ja kierähdin tyhjään. Lonkka pamahti kipeästi sohvapöytään.Tällä kertaa ei onneksi tarvinnut mennä päivystykseen.

Vierailija
1040/1603 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäsin hyppytornista vahingossa väärään suntaan xdxdxd!

Itken joka päivä xdxdxxxxd!!1