Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
1041/1603 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tapauksessani osallisena oli myös äitini, mutta ensin teloin ihan itse itseni. Perheemme kesämökin lähellä oli pikkuinen maatila. Pihapiirissä oli pikkuinen heinälato. Kesäaikaan siellä oli vain vähän kuivaheinää lattioille, mutta tarpeeksi kuitenkin siihen, että peuhasimme siellä naapurimökin tytön kanssa. Kiipesimme sinne "hurjan" ylös kattoparrun päälle ja hyppäsimme heiniin. Päätin pydottautua takaperin selkä edellä. Putosin heiniin niin, että löin toisen polveni aivan käsittämättömällä voimalla otsaani. Siitä kuului pamaus ja tuska oli jotakin, jonka muistan yhä. Hoipertelin kohti mökkiä ja ulisin kuin palopilli. Äitini oli pesemässä saunaa. Hän kuuli huutoni ja syöksyi ulos terassille, missä minä, siinä jo saunan oven saavuttaneena möykkäsin. Äitini pamahti siis ovesta pihalle ja löi minua sillä saunan ovella päähän. Toiselle puolelle otsaan. Loppupäivän muistan olleen jotenkin unenomainen. Kuljin monta viikkoa karmeat patit otsassa. Ihankuin sellainen mullikka, jolle on sarvet tulossa.

Anteeksi, mutta tämä on niin hillittöm¨än hauska että joka lukemiskerta pitää ottaa lasit päästä  .D

Vierailija
1042/1603 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetin avata kynsilakkapulloa hampailla, etuhammas lohkesi ja käteni heilahti voimalla ylös osuen nenääni, josta alkoi tulla verta.

Istuin baarissa jakkaran ohi ja mursin häntäluuni. Olin vieläpä kuski!

Nostin suihkun lattialle pudonnutta höylää ja iskin toisen tissini voimalla raanaan, mies  juoksi saunasta katsomaan kun kuuli tuskaisen ulinani. Koko tissi oli ihan musta.

Huidoin ampiaista vasaralla ja löin itseäni vasaralla korvaan. Kuumotti kivasti korvaa loppupäivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1603 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin pääni auton oven väliin. Olin kaupan pihassa, avasin kuskin oven ja olin istuutumassa penkille kun aloin vetämään ovea jo kiinni vaikka puoli kehoa oli pihalla. Sain turvonneen korvan palkkioksi. Hävetti.

Vierailija
1044/1603 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosovossa aikanaan kfor joukoissa ollessani kännipäissäni menin vittuilemaan yk:n rauhanturva joukoille ja iskin pääni siinä sekoillessani heidän miehistönkuljetus ajoneuvoonsa. Tajuhan siinä lähti ja jätkät otti kuvia kun makaa rötkötin haava otsassa keskellä tietä ja oksennus paidalla..

Kuittia kuului aika pitkään :D

Vierailija
1045/1603 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

löin itteä lusikalla päähän sillee ohimoon sivuttain ku rupes vituttaan kevään aikana. Pää oli kipeänä varmaan jotakin 3 viikkoa ja verta valu ihan jumalattomasti

Vierailija
1046/1603 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin pinnasta kuivunutta eli kivikovaa sitruunaa tylsällä veitsellä. Mitenhän oikein ajattelin, että se onnistuisi. Olen tietenkin myös verikammoinen. Pienikin vekki pistää pyörryttämään, jos sieltä tulee pisaroina verta. Käärin heti sormen pyyhkeeseen, etten näe sitä ja annoin itselleni ensiapua lattialla maaten, etten pökerry.

Vierailija
1047/1603 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä mun piti viilata terävät kulmat kappaleesta pois ja tietenkin mun piti testata sormenpäällä onko se vielä terävä.

Vierailija
1048/1603 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä lastenhoitajana kompastuin perheen hoitokoiraan ja löin varpaani tuolinjalkaan sen verran lujaa että se murtui 😅

Vierailija
1049/1603 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nostin painavan kappaleen paljainkäsin, jonka tiesin olevan teräväkulmainen.

Vierailija
1050/1603 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä lastenhoitajana kompastuin perheen hoitokoiraan ja löin varpaani tuolinjalkaan sen verran lujaa että se murtui 😅

Ps. Koira selvisi naarmuitta

Vierailija
1051/1603 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan amiksessa, kun sorvasin ja violetiksi metallitanko muuttui (kuumeneminen).

Ajattelematta koskin tulikuumaan tankoon.

1052/1603 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Survaisin puolimetriä pitkän tekoauringonkukan varren silmääni. Jälkeä ei onneksi jäänyt, mutta ihmetytti miten oikein onnistuin moisessa. Samaisen kukan varren sisällä kulkee paksu rautalanka, joten ei olisi ollut ihme, jos jotain ikävää olisi sattunut.

Vierailija
1053/1603 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä lastuava työstö (metallista) ja en käyttänyt suojalaseja. Lastu lensi silmään ja onneksi ei käynyt silmävauriota. Ominpäin sain lastun pois silmästäni.

Vierailija
1054/1603 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mursin käteni  vesiliusumäessä

Vierailija
1055/1603 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivottiin hämärään aikaan mummolan pihaan kasvaneita puskia. Heittelin kaadettuja oksia tien päältä ja reunoilta sivumpaan, sen paremmin katsomatta, mihin tulee tartuttua. Otinkin sitten ihan kunnolla kiinni ruusupuskaan, joka oli täynnä piikkejä. Nämä pistivät mukavasti, ja osa pienistä piikeistä pisti sormissa vielä parinkin viikon päästä, kun olivat katkenneet sinne.

Vierailija
1056/1603 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksuna päiväkodissa yksi tyyppi kehotti minua laittamaan kielen metallia vasten talvella.

Onneksi päiväkodinvetäjä huomasi minut, mutta ei onnekseni hän repi mut irti siitä.

Sen jälkeen kielestäni tuli verta ja oli myös kipeä.

Hyvähän toi oli oppia varhaisessa iässä.

27v

1057/1603 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yöllä siihen että kissa kakoo karvapalloa. Ponkaisin sängystä salamana estääkseni matolle oksentamisen. Olin kuitenkin niin unenpöpperössä ettei tasapaino pitänyt ja jalat petti alta...otin kädellä vastaan..osuen lattialla olevan pöytälampun päälle, tuloksena revennyt rannejänne.....ja eikun leikkauspöydälle.

Vierailija
1058/1603 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin pään yli vedettävää juhlapaitaa päälleni. Oli hirveä kiire ja iho oli vielä suihkun jäljiltä hieman nahkea. Paita juuttui jotenkin kiinni ja kun yritin vääntää kättä hihaan, olkapäästä repesi jänne.

Vierailija
1059/1603 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pienenä ehkä 2 luokalla(?) Menin välitunnilla konttaamaan/kyykkimään yhden toisen luokkalaiseni taakse joka oli parhaillaan keinumassa kovaa vauhtia, sitten osuikin hänen kengän kantapää suoraan omaan silmääni, ja se kipu oli jotain SANOINKUVAAMATONTA😫 Onneksi vielä näen kummallakin silmällä🙂 Selvisin säikähdyksellä.....

1060/1603 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tapauksesta sain vain pienet hankaumat kämmeniini syystä että päälläni oli nahkainen prätkärotsi (en omista prätkää). Kävin lounastunnilla ostamassa kahvin kaupasta. Jalassani oli sellaiset monomaiset "työmaiharit" joissa samanlaiset hakaset nauhoille kuin luistimissa. Oli sitten ilmeisesti jäänyt nauhojen lenksut pitkiksi ja siinä kävellessäni toisen kengän nauhalenkki tarrasi ja jämähti kiinni toisen kengän hakasiin...minulla oli mukanani iso yli olan olkalaukku jossa pitkä leveä hihna. Tapahtui seuraavasti: kengät tarttuivat toisiinsa....jalat pysähtyi mutta yläkroppa jatkoi matkaansa...sen verran kova yläkropan nytkähdys tapahtui että olkalaukku heilahti selän takaa vartalon eteen lukiten kädet kyynärpäihin asti vartaloon kiinni. Ensimmäinen ajatus oli... "Miten näin voi käydä..."...toinen ajatus "Kahvi pitää pelastaa"...wtf ??? Kaatuessani suoraan eteenpäin asfalttia kohti tajusin sentään kääntää kroppaani ja päätäni sivuttain etten nenä edellä mennyt...prätkärotsi pelasti isommilta vahingoilta ja kahvia läikähti vain pari tippaa...:D