Typerin tapa miten olet telonut itseäsi
Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D
Kommentit (1603)
Laskettelurinteen loivimmassa kohdassa sukset ristiin, otsa mäkeen, aivotärähdys ja muistinmenetys.
Teininä kyttäsin televisiosta lempiartistin vierailua. Odotessa menin hakemaan jääkaapista purtavaa ja äiti huusi olohuoneesta, että nyt on artisti äänessä. Lähdin juoksemaan ja pitkälle en päässyt sillä kolautin pääni auki olevaan jääkaapin oveen. Sain aivotärähdyksen ja olin hetken ihan pihalla. Meni sitten se vierailu ohi! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suljin auton peräluukkua voimalla, seisoin sen alla kumartuneena ja löin peräluukulla itseäni päähän.
Juuri eilen illalla/yollä näille naureskelin ja tänä aamuna lasta tarhaan kuskatessa tämä tapahtui itselle! Osui silmälaseihin, nenään ja ylähuuleen.
Lievä ohis. Tänään kävimme ruokakaupassa. Mieheni pakkasi ostokset peräosaan ja painoi luukun sulkunappia ja päätti vielä korjata kassin asentoa perällä. Luukku kopsahti keskelle miehen päätä ja pieni reikä ja kolikon kokoinen kuhmu on nyt muistona.
Mulla oli yksi perjantai vapaapäivä ja heräsin kahdeksan aikoihin. Meillä on talossa sisäpihan puolella remppa menossa ja ikkunoiden edessä rakennustelineet. Verhot olivat unohtuneet yöksi auki. Avasin silmät ja ikkunan takana oli mies. Pelästyin ja putosin sängystä ja otsa tömähti yöpöytään.
Silkkilakana oli lattialla, en tietenkään huomannut sitä ja juoksin ja liukastuin siihen ja naama edellä tiiliseinään. Tämä siis lapsena. Lähti muuten maitohampaat kerralla.
Kerran venyttelin aamulla niin vahvasti, että toinen hartia meni sijoiltaan. Sattui tajuttomasti
humalssa tein käsiini puukolla muka hienoja ristinmerkkejöä vuosi sitten, sitten oli kädet pari päivää kipeenä, ja nyt onb kuin itsemurhaa tehneen näköiset haavat käsissä ja olkapäissä, ihan hienot silti voi sanoa olleensa sodassa saunassa
Huusin jotain lapsille ulos oven raosta ja vetäisin sitten oven kiinni. Pää vain oli vielä välissä.
Istuin kuljettajan paikalle autoon ja vedin kovaa oven kiinni. Vasen jalka oli vielä ulkona. Sääressä on edelleen jälki vaikka tapahtumasta on 20 vuotta.
Kävelin reippaasti oven ohi, hiha tarttui ripaan ja lämähdin vauhdilla sivuttain ovea vasten. Poski mustana.
Ovilla on jotain minua vastaan...
Kokeilin ajatuksissani kädellä, onko silitysrauta jo kuumentunut. Oli se.
Aamu, olin just noussut sängystä ja kännystä luin uutisia kun kävelin kohti kylppäriä. Ikävä kyllä kompastuin lattialle valuneeseen peittoon ja kun samalla yritin suojella kännyä putoamiselta kääntämällä ylävartalon kohti sänkyä, niin tietysti käsivarsi osui kipeästi sängyn reunaan.
Tarkennuksena: sänkyni on noin polven korkeudella oleva futon jossa kovaa puuta oleva kehikko. Käsi osui siis tämän kehikon reunaan. Onneksi oli vasen käsi, koska oli aika kipeä jonkin aikaa.
Ihme kyllä ei murtunut, mutta osumakohdasta kudokset painui luuta päin niin, että painauma näkyy vieläkin, tapahtuneesta viitisen vuotta jo.
Toisaalta olen röntgen-lääkärin lausunnon (epäilty varvasmurtuma, ei ollut murtunut) mukaan onnistunut tietämättäni murtamaan jonkun luun jalkaterän sivusta. Pari kertaa on sama jalkaterä kompastuessa (kerran kuoppa kadussa, toisen kerran väistin pientä koiraa joka pyöri jaloissa) taipunut ja ollut kipeä pitkään, mutten muista että olisi kuulunut rusahdusta kummallakaan kerralla.
Muutama päivä sitten otin maissikulhoa mikrosta. Minulla oli kyllä patakinnas kädessä, mutta kulho oli niin kostea, että neste tuli patakintaasta läpi. Poltin keskisormeni. Se oli koko loppupäivän todella kipeä ja jälki näkyy vieläkin.
Tikattu takaraivoa joskus pentuna. Mutta inhottavin oli se kun penskana halusin ajaa kilpaa pyörällä pikkusiskon kanssa. Noh mä tietenkin kaaduin,löin pääni(onneksi oli kypärä!!)asfalttiin ja toisesta kyljestä lähti kaikki,aivan kaikki iho. Se verenmäärä.. huh huh.. mut pintahaavahan se sit lopulta oli. Lopulta parani täysin alle kuukaudessa. Näitä itsensä telomisia on ollu elämässä luultavasti lähemmäs 100:D mutta tuo jäänyt eniten mieleen
Koetin survoa kynttilälyhdyn piikkiä jäiseen maahan mummini haudalla, äkkiä maa antoikin periksi ja putosin kontilleni lyöden otsani hautakiveen. Tuli kunnon sarvi.
Yritin lyhyenä ihmisenä kurottaa jäätelöä kaupan pakastealtaan perältä ja tipahdin pakastealtaaseen. Ranne nyrjähti ja sain nenän varteen mustelman. :D Saattanut naurattaa vartijaa, jos nähnyt tilanteen turvakamerasta.
Vierailija kirjoitti:
Olin villeissä kotibileissä kun kissa pudotti kaapin päältä täyden viinipullon päähäni. Taju lähti ja ambulanssi kutsuttiin paikalle.
Sori sulle jota sattui, mut tää oli paras 😁
Kaivelin kassia lattialla ja nousin nopeasti seisomaan kumauttaen takaraivoni korkean pikkupöydän pohjaan. Seurauksena aivotärähdys. Onnistuin tekemään tämän vielä toiseen kertaan, sentään ilman lääkärireissua.
Puoliunessa pimeässä lähdin könyämään vessaan, mutta arvioin asentoni väärin ja jalka jäi peittoon kiinni ja lensin kuperkeikan kautta niska edellä lattialle. Onneksi olin vielä osittain kiinni peitossa, mikä hidasti vauhtia, joten ei sattunut mitään. Pelästyin kuitenkin pirusti ja jäin lattialle sätkimään kuin kilvellään makaava kilpikonna ja huusin puolisoa apuun. :D
Yliopistolla ekoissa labratöissä kaadoin paperille punnitsemani NaOH rakeet kädelleni ja lähdin viemään niitä paikalleni. Puolimatkassa oli pakko heittää rakeet seinään kun poltteli niin pirusti. Kädessä näkyy vieläkin hailakka jälki. Assarit nauroivat katketakseen.
Vierailija kirjoitti:
Huusin jotain lapsille ulos oven raosta ja vetäisin sitten oven kiinni. Pää vain oli vielä välissä.
Istuin kuljettajan paikalle autoon ja vedin kovaa oven kiinni. Vasen jalka oli vielä ulkona. Sääressä on edelleen jälki vaikka tapahtumasta on 20 vuotta.
Kävelin reippaasti oven ohi, hiha tarttui ripaan ja lämähdin vauhdilla sivuttain ovea vasten. Poski mustana.
Ovilla on jotain minua vastaan...
Kävelin reippaasti oven ohi, paidan hihan aukko ranteen kohdalla tarttui ripaan ja lämähdin vauhdilla silmäkulma edellä oven reunaa vasten. Silmä mustana. Voi sitä häpeän määrää. Uudesta paidasta repesi hiha.
Juuri eilen illalla/yollä näille naureskelin ja tänä aamuna lasta tarhaan kuskatessa tämä tapahtui itselle! Osui silmälaseihin, nenään ja ylähuuleen.