Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
981/1603 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin ananastölkin päälle kun jalkani puutuivat.

Vierailija
982/1603 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei tapahtunut itselleni, vaan sisarelleni.

Hän oli alkamassa soittamaan pianoa mutta istuikin epäonnekseen pianojakkaralta ohi. Häntäluuhan siinä meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1603 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Olin kaverilla kylässä ja menimme tupakalle, aurinko lämmitti ja riisuin villatakkini jolloin kaveri huokaisi että "ihana rannekoru" . Mielissäni tietysti nostin ja käänsin kättä jota tuo uusi koru näkyisi paremmin.. ja  hipaisin palavalla tupakalla leukaani minkä lisäksi tuhkat tippuivat toppini kaula-aukosta sisään. Burn baby burn..

- Olin ottanut kulmalävistyksen ja eräänä iltana riisuin villapaitaa ,joka tarttui huomaamattani koruun ja repäisi sen mukanaan. Huusin kivusta ja sitten  kauhusta kun näin verisen naamani peilistä.

- Päätin kännissä loikata pihan betoniporsaan yli ja rämähdin sitä päin minimekossani, polvilumpio pirstoutui.

- Muutimme miehen kanssa yhteiseen kotiin, rivitaloon jossa puinen patio. Pian muuton jälkeen menin aamutupakalle vauhdikkaasti crocsityylisissä lipokkaissa ja vaikka tiesin että yöllä oli satanut, en silti nähnyt vaaraa. Lensin selälleni ja mursin häntäluun.

Yllättävän moni ei tiedä, että märkä puu on liukas ja jengiä lentelee laitureilla crocseissaan.

Vierailija
984/1603 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi piti halloweenjuhlat ja päätin  minäkin kokeilla suosittuja hirviösormia omar-kermakarkeista, ohjeessa kehotettiin pehmentämään karkkeja mikrossa  hetki ja muotoilemaan massaksi. Helppoa kuin heinäteko. PAITSI että  karkit olivat kiehuvan kuumia ja kun upotin käteni sekaan kipu oli  kuin olisin työntänyt käteni takan hehkuviin hiiloksiin. Juoksin heti laittamaan käteni kylmän veden alle mutta silti ihoni oli punainen, kirvelevä ja kipeä.

Teinityttäreni teki saman kaverinsa kanssa. Kokeilin myöhemmin itsekin ja järkytyin siitä miten jo kymmenessä sekunnissa karkeista tuli päältä haaleita mutta sisältä kiehuvan kuumia. Vaarallinen resepti!

Vierailija
985/1603 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ratsastamassa, ja tein todella simppeliä esteharjoitusta, jossa oli vaan tarkoitus saada hevosta vähän verryteltyä ja heräteltyä. Ratsastus on siitä hauska laji, että se vaatii käytännössä jatkuvaa keskittymistä.

No, mun keskittyminen herpaantui ihan totaalisesti ja aloin esteen päällä ajattelemaan ihan muita asioita ja katselemaan maisemia, minkä seurauksena hevonen jatkoi hieman kaartaen vasemmalle (kuten pitikin), mutta itse havahduin vasta siinä vaiheessa, kun olin jo hyvän matkaa ilmalennon puolella menossa suoraan eteenpäin.

Aivotärähdys, pientä mustelmaa siellä täällä ja nahat rullalla alaselästä ja toisesta käsivarresta. Ei siis onneksi sen pahemmin käynyt, mutta siinä ihmetteli kyllä yksi jos toinenkin, että mitä helekattia just tapahtui.

Vierailija
986/1603 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä eukkona lähdin hienolla, uudella pyörälläni kauppaan. Tullessani kaupasta, ajoin mutkan takana olevaan työmaamonttuun, kun en muistanut että pyörässä ei ollut jalkajarruja. Ruokaostokset levisivät pitkin sorakuoppaa ja itselleni iso haava leukaan, joka vaati 10 tikkiä. Kaula mustana pari viikkoa. Syvä arpi leuassa muistona tohelluksesta.

Vierailija
987/1603 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräni varastettiin ja ostin Ekotorilta tilalle käytetyn mutta muuten hyväkuntoisen pyörän, siinä vain ei ollut käsijarrua kuten vanhassa pyörässäni. Poljin alas alamäkeä jossa alla jyrkkä mutka ja hapuilin totutusti käsijarrua jota ei ollutkaan, menin paniikkiin ja jalat menivät jotenkin ihan solmuun enkä osannut jarruttaa jaloillani! Rysähdin tieltä ulos puskaan, rillit lensi päästä ja pyörä meni  mutkalle. Nolona onnuin puskasta pois, jätin pyörän sinne ja linkutin kotiin verisellä polvella. Kotona tajusin  että kypärä oli  jäänyt päähän, mitähän ihmiset miettineet kun kolmekymppinen akka  linkkaa menemään verisissä hajonneissa farkuissa ja pyöräilykypärä päässä....!

Vierailija
988/1603 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisin naarmuitta viikon vaelluksesta Yosemite puistossa vuorilla. 30 metriä ennen autolle paluuta parkkipaikalla katsoin sivulleni liian pitkään ja kävelin suoraan pallogrilliin. Grilli kumoon, minä grillin joukkoon, hiilet ja pihvit ympäriinsä. Autoon ja terveyskeskukseen haavat ja palovammat hoidattamaan.

Vierailija
989/1603 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengännauha aukesi pyöräillessä ja kietoutui tiukkaan polkimen varren ympärille eli jalkani oli jumissa siinä. En voinut enää polkea ja yritin kallistaa sinne toiselle puolelle jotta olisin voinut ottaa vapaalla jalalla tukea maasta pysähtyessäni. No se ei onnistunut ja kaaduin tietenkin sille puolelle missä jalka oli jumissa. Ei käynyt pahasti onneksi, mustelmia ja naarmuja vaan tuli.

Vierailija
990/1603 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylkiluut murtui aivastuksesta . kompastuin selvin päin rappukäytävän portaissa --> jalka murtui ja tikit leukaan.

Vierailija
991/1603 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää kun tehdään lapsia huvikseen. Eivät sovellu kerrostaloon kaupunkioloissa, juoksevat, hyppivät ja huutavat, poloiset naapurit. Sit iskee murkkuikä ja taas huudetaan ja huudatetaan musiikkia. Ja kaupunki on täynnä lapsia, rauhassa et saa olla syömässä tai lentokoneessa tai missään.

Ja sit niihin ei oo rahaa mut hankitaan silti vaan lisää. Ja kun ei jakseta kasvattaa annetaan niitten remuta vapaana, puuttumatta yhtään siihen mitä ne tekee.

Terv. 28N lapseton

Vierailija
992/1603 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain leirillä avasin banaania puukolla. Samalla veistin sormeani.

Vierailija
993/1603 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex puhalsi niskaan, säikähdin, putosin tuolilta ja käsi murtui. 

Vierailija
994/1603 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin päivän aikana niin monta kertaa että sain hiertymiä penikseen.

Vierailija
995/1603 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin tietokoneelle ja jalkani olivat sivuttain ristissä pöydän alla pitkän aikaa mikä johti  niiden täyteen puutumiseen, kun sitten nousin en pysynyt pystyssä  vaan mätkähdin kyljelleni , vauvan helistin upposi kivuliaasti kylkeeni ja löin ohimoni sohvapöytään.

Vierailija
996/1603 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tippunut viisimetriseltä kalliolta 10-vuotiaana. Seisoin sen reunalla ja hups vaan - sekunnin päästä olin jo rotkon pohjalla. En edes tiedä, miten on mahdollista kaatua seisaaltaan suoraan alaspäin. Olin kierinyt sammaloituneiden kivien vierestä ja tumpsahtanut istualleni kivien viereen. Kummallisinta kyllä, selvisin ilman luunmurtumia, vain iso mustelmia tuli takapuoleen. Olin vain pudotuksen jälkeen hieman shokissa. Olisin voinut kyllä murtaa niskani tai selkärankani. Silloin oli todellakin enkeleitä matkassa.

Vierailija
997/1603 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aamulla, parvekkeelle tupakalle mennessäni, kompastunut mattoon. Löin naamani kukkaruukkuun, nenä valui verta ja oli pakko mennä päivystykseen, koska verenvuoto ei loppunut. Hävetti.

Vierailija
998/1603 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena, olisko ollut 7 tai 8 v vanhana, saatiin kaverin kanssa hieno idea eräänä hyvin sateisena ja myräkkäisenä päivänä, haluttiin liukua liukumäessä mutta ulos ei haluttu mennä kastumaan. Otettiin sitten patjat hänen ja hänen siskonsa sängyistä ja laitettiin rappukäytävään rappusiin "liukumäeksi" , ei ollut mikään kovin hyvä idea, hullusti kävi

Vierailija
999/1603 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin jonkin työpaperin salkusta silmääni niin, että se on nyt kolmatta päivää vetistävä ja punoittava.

Vierailija
1000/1603 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Laskettiin veljen kanssa taaperomopoilla portaita alas, veljeltä leuka halki ja minulta  ranne poikki minkä lisäksi oltiin mustelmilla päästä varpaisiin. Minä olin ekalla ja veli eskarissa.

- Saman veljen kanssa syöksyttiin   pitkään ja jyrkkään jääliukumäkeen potkukelkalla, minulta murtui sääri ja veljeltä solisluu . Tämä pari vuotta tuon portaikko-episodin jälkeen.

- Riparilla pelattiin tukkihumalaa, juoksin järveen ja löin pääni kiveen. Tikit.

- Selitin jotain  äidilleni ja huitaisin kahvipannun pois paikoiltaan, juuri valunutta kuumaa kahvia  ja lasinsirpaleita räiskyi  lyhyen yöpaitulin  paljaaksi jättämille jaloilleni. Tämä tapahtui lukioaikoina ja itkin, miten mä nyt menen tansseihin arpisilla jaloilla?

- Kun muutin omilleni otin kissan, uutena vuotena kissa sekosi raketeista ja loikkasi kynnet esillä roikkumaan paljaisiin  tisseihini . Näytin siltä kuin olisin paininut Wolferinen kanssa!

Jep.. arpia riittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi