Onkohan tuolle Kaarlo Simojoelle maistunut muki nuorempana?
Kommentit (22)
En sano nyt Kaarlosta mitään.
Mutta aika monella näistä asiantuntijoista tuntuu olevan alkoholistin ajatusmaailma.
Ehkä hän on päihdelääkärinä vain nähnyt kaiken sen pahuuden, jonka alkoholi aiheuttaa.
Joo, outoa että ihmiset suhtautuvat kielteisesti hermomyrkkyyn.
Ei hän ainakaan uskottava asiantuntija ole, kun voimakas ideologia paistaa kauas. Oikea asiantuntija suhtautuu neutraalisti.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ainakaan uskottava asiantuntija ole, kun voimakas ideologia paistaa kauas. Oikea asiantuntija suhtautuu neutraalisti.
Mitähän mahdat tarkoittaa?
Hän on varmaan KOKEMUSASIANTUNTIJA...kuten joku Marko Jantunen omalla historiallaan ,esim..kaiken näkee naamasta..
Ap on alkoholisti, kuulee puheista
Simojoki on sukunimenä jotenkin tuttu ja ideologinen. Mistä me tiedetään Simojoet? Onko oikeistolaista pappissukunimeä tai kypäräpappijuttu tulee mieleen. Kertokaa jos tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Simojoki on sukunimenä jotenkin tuttu ja ideologinen. Mistä me tiedetään Simojoet? Onko oikeistolaista pappissukunimeä tai kypäräpappijuttu tulee mieleen. Kertokaa jos tiedätte.
Pistäpä se korkki kiinni vaan ja rauhoitu
Lääkärit erikoistuu johonkin aina. Syitä voi olla monia, ihan sattumamvaraisiakin.
Sehä on rasistista suomalaisia kohtaan et me ei pystytä mukamas handlaamaan samanlaista alkoholilainsäädäntöä tääl ku Espanjassa kulttuurillisista ja/tai geneettisistä syistä. Espanjassa voi siis ostaa Sparista tequilaa
Klunssila kovasti loukkaantui AA-kerhossa muiden kokemansa ylemmyyteen, kuinka laskivat raittiita päiviä. Alkoi kostoksi juoda, olihan hän reipas alkoholisti. Soitteli yöllä radioon näitä juttujaan.
Hyvä että edes joku pitää Räsäsen lisäksi alkoholistiperheiden lapsien puolta oli se tausta mikä tahansa.
Simojoki on päihteiden asiantuntija ja se on hänen rooli tässä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että edes joku pitää Räsäsen lisäksi alkoholistiperheiden lapsien puolta oli se tausta mikä tahansa.
Kai sinä tajuat, että nämä esitetyt tavat eivät auta hittojakaan ketään.
Eikös ne kallonkutistajatkin lähde ammattii, jossa samalla hoidetaan omaa päätä. Kokemusasiantuntijoita tänne tulleista kaikki :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että edes joku pitää Räsäsen lisäksi alkoholistiperheiden lapsien puolta oli se tausta mikä tahansa.
Jos haluaa vetää kannun sekasi nii se onnistuu kyllä. Tää kotiinkuljetus ei sitä mitenkää pahenna
Jossain haastattelussa mainitsi, että nuorena opiskelijana käytti viikonloppuisin ja juhlissa alkoholia samalla tavalla kuin muutkit. EIkä ole nykyäänkään raitis, pyrkimys maltilliseen kohtuukäyttöön.
Mielestäni uskottava päihdelääkäri, joka perehtynyt alkoholisairauksiin ja alkoholin haittoihin. Itse toki käytän alkoholia, mutta Simojoella ihan hyviä pointteja alkoholin terveyshaitoista - varsinkin psyyken- ja sosiaalisten suhteiden/työelämän näkökulmasta.
Kui?