Huonot arvot omaava kiinteistövälittäjä
Törmäsin instagramissa Roni Arvonen -nimiseen Bo:n kautta kiinteistönvälitystä tekevään välittäjään. Aluksi olin, että siinä on välittäjä paikallaan, saa myytyä vaikka mummonsa. Mutta vähän aikaa hänen storyjaan seuranneena, hän on täynnä itseään oleva sammakko. Siis aivan jäätävää tarinaa siitä, kuinka hän hengaa vain rikkaiden ja hyvännäköisten kavereiden kanssa, koska se tekee hänestäkin rikkaan ja hyvännäköisen. Ajelee pankin omistamalla Teslalla ja esittelee Rolexiaan kuin ne olisivat jollain tavalla edes tavoittelemisen arvoisia asioita. Siis hyi!
Käykää ihmeessä tsekkaamassa tämän ihmissammakon profiili ja kertokaa, olenko tehnyt väärän tulkinnan?
Kommentit (10)
Tuo jamppa ei tuu ikinä menettämään neitsyyttään! Vai onko kukaan pikkarit märkänä???
Mä kyllä polvistuisin moisen uroon eteen, avaisin hänen puvun housujen sepaluksensa ja nielisin lemmennesteet. Nam.
Aamulla 7.05 hän on jo treeninsä tehnyt.
Ai. Onks toi niinku aikaisin? Perus raksaukko on tohon aikaan ollut jo hyvän tovin duunissa.
Mä herään joka arkiaamu Klo 5 ja treeneistä Tulen kuudelta.
Olen siis huomattavasti kovempi jätkä ja menestyksekkäämpi.
Luin jo aamulla ko. artikkelin ja lähinnä tuli mieleen että juuri tyypillinen kiinteistövälittäjä, oikein semmoisen stereotyyppi oksettavimmillaan.
Mihin tämä tyyppi on kadonnut? Ei taida olla Bo:lla enää, tai ainakaan nettisivujen listauksessa ei ole. Jäi uutena vuotena sometauolle, ja sillä ilmeisesti edelleen?
Oliko tää se sama tyyppi, joka kehotti käyttämään joka palkasta 10% uusiin vaatteisiin, varsinkin jos tekee myyntityötä tai töitä asiakkaiden parissa? Muistaakseni oli kiinteistövälittäjä. No olipa kuka oli, naurettava neuvo silti.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1f3d6931-15bd-4846-991e-7953e7f9d…
Siis mikä hitto näitä vaivaa?! Eivät tajua että tällä menolla lähtevät maine, asiakkaat ja mahdollisuus ylelliseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä tyyppi on kadonnut? Ei taida olla Bo:lla enää, tai ainakaan nettisivujen listauksessa ei ole. Jäi uutena vuotena sometauolle, ja sillä ilmeisesti edelleen?
Tekee nykyään äärioikeistopodcastia. Jutuissa isolla WOKE , maahanmuuton ONGELMAT yms
Jokainen ihminen määrittelee menestyksen omalla tavallaan. Hänelle se saattaa olla hieno puku, paksu lompakko ja rolex. Jollekin toiselle menestys saattaa merkitä jotain muuta, esimerkiksi rakastava parisuhde, mahdollisuus elättää itsensä omalla taiteella jne.
Tästä tyypistä oli juttua tän päivän Iltalehdessä.
Mua alkoi ihan tosissaan vitu**aa. En tunne tunne tapausta sen tarkemmin, mutta jostain syystä rupesin vihaamaan tollasta snobipaskaa.
https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/46757dc4-2974-4c02-a955-e2ed1bccfd27