Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
581/1603 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat jalassa kiirehdin hakemaan keittiöstä sakset ja päädyin liukuun eteisessä kun puti kääntyä. Iskin varpaat seinään ja kaksi varvasta murtui

Vierailija
582/1603 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kukkakimpun teininä rakkaaltani kun oli synttärit ja käytiin syömässä leivokset oikein kahvilassa, kylän ainoassa. Sitten ripustin kukkakimpun pyörän kahvaan ja lähdimme pyöräilemään kotiini parin kilsan päähän. Puolivälissä matkaa kukkapaketin pää joutui pinnojen väliin ja lensin tangon yli ja pyörä perässä. Selvisin hirveillä mustelmilla ja asvaltti-ihottumalla polvissa ja selässä ja rusentuneilla kukilla. Housut veressä ja suutuin poikaystävälle kun se hihitti minulle ja erokin tuli kun loukkaannuin niin verisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1603 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin teininä läpi lasiovesta, joka olisi pitänyt vetää auki. Yritin siis työntää kropallani oven auki kun sulloin just ostoskasseja laukkuuni, niin oli kädet varattuna. Isäni sai onneksi hupusta kiinni etten lentänyt lasien mukana katuun

Sain vielä tästä uskomattomasta toheloinnista palkkioksi uudet hintavat farkut kys. kaupasta ilmaiseksi, kun omat (rumat ja halvat) rikkoutui :D

Vierailija
584/1603 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta mä räkätän täällä näille 😬😆🙏

Vierailija
585/1603 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin sängyssä, katsoin jalkapalloa ja söin nuudeleita. Nostin jalat ylös ja kupin polven päälle ja jtn sähläsin ja tulikuuma nuudeli liemi kaatu ja valu jalalle. Tosi iso ja paha palovamma. Trauma tuli, enää en oo mtn sängyn läheisyydessä syönyt😄

Vierailija
586/1603 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kaverilla ei ole pöytää ja tuoleja keittiössään, vaan baarimainen tiski ja jakkarat. Olin siellä kahvilla, muistamatta varoa nojasin rennosti taaksepäin ja  putosin suoraa perheen koirapolon päälle, kahvikuppi sinkosi johonkin ja kahvia roiskui ympäriinsä! Koira huokaili  raskaasti ja tihrusti  yhdellä silmällä kuka kumma oli hypännyt päälle, kaveri pyyhki kahvia seinistä ja minä pyytelin anteeksi niskojani pidellen , jotain oli niksahtanut mutten kehdannut sanoa mitään. Niska oli pitkään kovin kipeä eikä pää kääntynyt kunnolla

- Meikkasin baari-iltaa varten enkä tiedä olinko itse vahingossa säätänyt kännykän äänenvoimakkuuden täysille, mutta kun kännykkä soi vieressäni pelästyin niin että iskin kajalkynällä silmään ! Silmä  veresti ja  valui vettä, eikä suostunut aukemaan kunnolla  kun koetin tihrustaa vahingot

- Hissi oli rikki ja kävelin portaita alas, olin selvinpäin enkä juossut, kengätkään eivät olleet liukkaat joten kai vain astuin ohi ja kierin portaat alas , tömähtäen alemman kerroksen tasanteelle. " Herra siunaa, ookko sie laps kunnossa?" huuteli naapurin  mummo ja kampesin itseni pystyyn  vakuuttaen , että vain ylpeys kärsi kolhun. Tosiasiassa  lonkkaan sattui, olkapäähän sattui, polveen sattui... Mitään ei murtunut, mutta olin pitkään komeilla mustelmilla ja polvi vihoittelee vieläkin

- Oli lämmin aurinkoinen kesäpäivä ja päätin sisustaa parveketta vain bikinit päällä, en laittanut aurinkorasvaa koska olin vain parvekkeella eikä tarkoitus ollut hyöriä siinä kauan. Lopputuloksena illalla huusin tuskasta kun koetin suihkuun,  toinen olkapää ja osa selästä olivat kirkkaanpunaiset. Myöhemmin nahka irtosi suikaleina ja alta valui jotain nestettä

Vierailija
587/1603 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putsasin konekivääriä joka oli ladattu ja ammuin vahingossa itseäni päähän sarjan.

Kyllä nauratti se oli vain lihashaava ja voin jälleen ratsastaa.

Tämä, kaikessa hölmöydessään, oli jopa hauska.  :D

Vierailija
588/1603 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain teini-ikäisenä juorut kulkemaan, että olen itsetuhoinen seko ja että  saan vanhemmilta turpiin. 

Laiha lohtu oli, että kaverit tiesivät kömpelyydestäni sekä perheemme lemmikeistä. Minä mm:

- Kaaduin selvipäin,  keskellä kirkasta päivää ja tasaisella maalla kotipihallani ja iskin naamani  isän ostamaan, betoniseen noin 20 cm korkeaan  lintuun. Hampaat sisään, puoli naamaa sinimustana.

- Kompastuin eräissä bileissä, vain yhden lonkeron juoneena maton reunaan ja löin pääni jääkaappiin , iso komeasti väriä vaihteleva kuhmu tuli otsaan.

- Kierin kirjaston portaat alas kun juttelin kaverille enkä katsonut mihin astuin. Nilkasta meni nivelsiteet.

- Kävelin pysäköityä autoa päin, polvi kipeytyi ja turposi.

- Lensin koiraa lenkittäessä rähmälleni ajotielle kun kompastuin jalkakäytävän reunaan, ranne murtui.  Koira ihmetteli kun kiroilin ja väänsin itkua , enkä ollut päästä ulos.

- Koeti toistuvasti sylitellä vähän psykoa kissaamme, joka vastasi repimällä käteni verinaarmuille, syvillekin. Varmaan osa näytti veitsellä tehdyiltä!

- Sama koira, joka todisti minun lentämistäni nenälleni villiintyi kun pelleilin työntämällä meetvurstin siivua ulos suusta, koira pomppasi koettaen napata  herkun ja puri huuleen.  Tikit tuli, oma moka.

- Selitin jotain hiustenkuivan kädessä, tehostin asiaani huitomalla ja iskin itseltäni huulen halki sillä kuivaajalla.

-  Olin ottamassa kahvia, käännyin toivottamaan huomenta keittiöön tulleelle miehelleni ja osuin jotenkin  (kyynerpäällä?)kahvipannuun , joka heitti jaloilleni tulikuumat kahvit. Lyhyet yösortsit eivät paljoa suojanneet ! Kipu oli hirveä ja arvet jäi. Pahimmat arvet tähän mennessä.

Vierailija
589/1603 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotöissä isolla rei'ittilimellä onnistuin jättämään käteni jotenkin alle ja sain valtavan mustelman vasempaan käteen, vaikea selittää miten se kävi. Se on vieläkin hieman kipeä toisinaan, vaikka asiasta on jo 7 vuotta. En ymmärtänyt mennä  lääkäriin, pidin vain pienenä tapaturmana. Saattoi siinä joku pieni murtuma olla, joka parani itsestään. 

Vierailija
590/1603 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirotun huonossa asennossa vaikeasta paikasta erästä esinettä ja nilkka murtui.

Vierailija
591/1603 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Minä olen maailman huonoin nielaisemaan tabletteja ja kapseleita. Aina lääkekuurin saadessani varmistan että voin avata kapselin ja ottaa jogurtin kanssa jne.

Sain antibioottikuurin, ja lääkkeen sai avata. Oli kuitenkin limakalvoja voimakkaasti ärsyttävää niin piti ottaa reilun määrän kera nestettä alas. Jostain syystä kuurin loppuvaiheilla en keskittynyt hommaan tarpeeksi. Kun kapseli piti avata jogurttiin, kippasin sen jostain syystä suuhuni. Ja vetaisin siitä vielä henkeen että meni nenään asti. Jumankauta sitä kipua. Join varmaan litran maitoa ja valutin nenästä nieluun vettä. Koko kurkun ja nenän limakalvot paloivat valkoiselle rakkulalle.

Nöyrryin ja soitin päivystykseen. Siellä hoitaja nauroi että enpäs ole ennen tällaista kuullut, mutta tämä sentään liittyy asiaan toisinkuin monet soitot! Selvisin julmetulla poltteella ja kivulla. Ja oon nyt pakottanut itseni opettelemaan nielemään ne hemmetin lääkkeet. :’)

Terv. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa

Vierailija
592/1603 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena meillä oli vessassa peilikaapit joissa terävät metallikulmat. Avasin kaapin ovet ja halusin ylhäältä jotain tavaraa johon en yltänyt ja otin kumarassa vauhtia vessanpöntön päälle, jolloin otsani osui metallikulmaan. Kyllä sattui ja tuli paljon verta. Tapahtui sama uudemmankin kerran. Arpi on vieläkin otsassa.

Vierailija
593/1603 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipesin klo 3.00 yöllä pimeässä sohvalle säätämään ilmastointia ikkunan yläpuolella oleviin ilmastointisysteemeihin. Pehmeä sohva ja tasapaino petti, liukas parketti ja iskin kylkeni sohvapöytään sillä seurauksella, että kylkiluu murtui. Pitkäaikainen harmi, piti jopa nukkua puoli-istuvassa asennossa, jokainen käännös sattui ja oli harkittava tarkkaan. Päivällä meni kumma kyllä helpommin, yöt karseita kipuineen.

Vierailija
594/1603 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla yksin työpöydän ääressä jostain syystä aloin tekemään facepalmin niin että tökkäsin itseäni yhtä aikaa molempiin silmiin saman käden peukalolla ja etusormella. Minulla on niin herkät silmät että sitä räpyttelyä ja kirvelyä kesti varmaan 10 minuuttia ja kyyneleet valui niin runsaasti että meikit lähti pois. En kyllä tiedä miten olisin osannut tuon asian selittää jos joku olisi koputtanut oveen juuri silloin kun pyyhin silmäkulmia nenäliinalla aivan itkeneen näköisenä.

Vierailija
595/1603 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin polveni silitysraudalla. Kun ei ollut silityslautaa, niin silittelin puseroani lattialla peiton päällä polvillaan. No kuuma silitysrauta tökkäsi polveeni ja tuloksena palovamma ja arpi. Enpä ole sen jälkeen paljon silitellyt vaatteita.

Vierailija
596/1603 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammutin 1-vuotiskakkuni kynttilän sormellani.

Vierailija
597/1603 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mutta äitini, innostui lastenlasten trampoliinista niin että ryntäsi siihen itsekin hyppimään ja sinkosi ulos, päivystyksessä oli kuulemma ollut hauskaa kun 70v mummon tulosyy on trampoliinilta tippuminen .D

Vierailija
598/1603 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin vielä kotona. Asuttiin rivitalossa, jossa meillä oli kolme kerrosta, yksi maan alla ja siitä takkahuoneesta oltiin tehty mun huone. Melkein keskellä huonetta oli pylväs. Kerran sitten ihan joskus lukioikäisenä leikin kissan kanssa siinä pylvään lähellä ja jotenkin onnistuin liukastumaan ja lyömään silmäni pylvään kulmaan. Oli kiva selitellä mustaa silmää koulussa.. Huulikin oli ottanut osumaa, joten näytin oikeasti tappelussa olleelta.:D

Vierailija
599/1603 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini löysi  vanhat minisukseni vintin uumenista ja minähän päätin mennä heti lähimäkeen verestämään vanhoja muistoja ! En vain tajunnut, että lihavana ja huonon tasapainon omaavana nelikymppisenä se on helkkarin huono idea... Tuskin olin alkanut liukua, kun maailma teki kuperkeikan ja  miehen mukaan toinen suksi oli iskenyt minua naamaan  ja olin vetänyt jalka ilmassa kylki edellä koivuun, ennenkuin pehmeä puuterilumi otti minut vastaan. Sairaalassa todettiin murtunut nenä ja murtunut poskipää, myös kylkiluun epäiltiin murtuneen mutta ei onneksi ollut. Mies kertoi minun hiihtäneen alamäessä puuta päin ja menihän se niin, tavallaan... Kuljin pitkään kyyryssä ja kallellaan, kun toinen kylki ja lonkan seutu oli niin mustelmilla ja kipeä. Nenäkään ei enää ikinä tullut täysin entisen näköiseksi.

Vierailija
600/1603 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini löysi  vintin uumenista vanhat minisukseni ja minähän päätin heti rynnätä lapsuusmuistoja verestämään lähimäkeen, mies tuli mukaan koska "tämä on kyllä nähtävä". En nostalgiasumussa  tajunnut, että olen nelikymppinen, ylipainoinen ja minulla on huono tasapaino... Toinen suksi iski naamaan ja vedin yhdellä jalalla puuta päin, ennenkuin katosin kuperkeikkana puuterilumen syleilyyn. Mies oli kuulemma purrut poskensa puhki ollakseen nauramatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme