Typerin tapa miten olet telonut itseäsi
Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D
Itselläki sattuu viikottain. Lisäksi liukastun marsuni ppissa lätäköihin
Harjasin tosi reippaasti hampaita, jotenkin harja lipsahti sivuun ja tökkäsin kunnolla silmääni. En meinannut ensiavussa kehdata kertoa, mitä tapahtui...
löin lapsena vasaralla kiveen siitä se kimposi päähäni,siinä meni viimeinenkin järki.
Astuin lautaan jossa oli pitkä naula pystyssä, kyllä sattui ja vitutti.
Istuin töissä tuolilla ja näppäränä siirsin tuolia taaksepäin työntämällä jaloilla lattiaa. Jalka tietysti lipesi ja iskin lipastoa. Viikon sain nilkuttaa..
Tyttökaverilleni sattuu kokoajan näitä pikku onnettomuuksia. Siitä syystä muutenkin vähäinen empatiakykyni on kadonnut lähes tyystin. Kaksi palovammaa varmaankin pahimmat tähän saakka. Kaatuminen onnistuu myös joka paikassa ja milloin vain.
Vierailija kirjoitti:
Istuin töissä tuolilla ja näppäränä siirsin tuolia taaksepäin työntämällä jaloilla lattiaa. Jalka tietysti lipesi ja iskin lipastoa. Viikon sain nilkuttaa..
Oot kyllä melkoinen jos pystyt työntämään lattiaa jaloilla...
Vierailija kirjoitti:
Istuin sängyllä kumarassa vetämässä sukkia jalkaan, kun sängyllä makaillut koira päätti käyttää selkääni jonain hyppylautana että pääsi sängyltä pois. Selkää vihlaisi siinä hitosti, ja seuraavana aamuna en päässyt enää sängystä ylös. Tuloksena oli välilevyn pullistuma joka painoi iskiashermoa.
Tästä on nyt 3 vuotta aikaa, ja vieläkin iskias vaivaa.
Oliko se Tico joka hyppäs ?
Suljin auton peräluukkua voimalla, seisoin sen alla kumartuneena ja löin peräluukulla itseäni päähän.
Löin itseäni kengännauhalla naamaan. Älkää kysykö miten. Pieni mustelma jäi poskeen...
Oltiin lasten kanssa lähdössä yhteen tapahtumaan kävellen parin kilsan päähän. Yllättäen tuli julmettu kiire ja pihalla lähdin kauhealla vauhdilla lykkäämään lastenvaunuja 5&4v perään. Törmäsin pää edellä matalalla olevaan omenapuun oksaan. Siis niin kovaa että tähtiä näkyi, ja tulos oli niskanretkahdusvamma. Hirveät niska ja hartiasäryt viikon verran.
Viikko tästä oltiin menossa lapsen jääkiekkoharkkoihin. Menin äkkiä hakemaan mailaa kellarista ja liukastuin portaissa niin että selkä retkahti.
Samana iltana selän kanssa voivotellen saunaan kun astuin kummallisen korkealle ja pukkasin pääni kovaa katon rajaan portaissa. (Vanha talo, tosi matala käännös portaissa.)
Kymppi plus! Selviäisinkö tästä jouluun asti ilman uutta aivotärähdystä? Viimeisin tapahtui eilen. Vähän vielä jomottelee. :-)
Humalassa kaatuilu. Olen kaatunut mm. naamalleni lukemattomia kertoja. Olen nykyisin raitis
Tein pannupizzaa. Otin 250-asteisesta pannun metallikahvasta kiinni, kun otin uunista pois. Ilman patakinnasta, tietenkin. Tuli niin selkärangasta että pannun kahvaan voi koskea ilman sitä. Käsi suli.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain teini-ikäisenä juorut kulkemaan, että olen itsetuhoinen seko ja että saan vanhemmilta turpiin.
Laiha lohtu oli, että kaverit tiesivät kömpelyydestäni sekä perheemme lemmikeistä. Minä mm:
- Kaaduin selvipäin, keskellä kirkasta päivää ja tasaisella maalla kotipihallani ja iskin naamani isän ostamaan, betoniseen noin 20 cm korkeaan lintuun. Hampaat sisään, puoli naamaa sinimustana.
- Kompastuin eräissä bileissä, vain yhden lonkeron juoneena maton reunaan ja löin pääni jääkaappiin , iso komeasti väriä vaihteleva kuhmu tuli otsaan.
- Kierin kirjaston portaat alas kun juttelin kaverille enkä katsonut mihin astuin. Nilkasta meni nivelsiteet.
- Kävelin pysäköityä autoa päin, polvi kipeytyi ja turposi.
- Lensin koiraa lenkittäessä rähmälleni ajotielle kun kompastuin jalkakäytävän reunaan, ranne murtui. Koira ihmetteli kun kiroilin ja väänsin itkua , enkä ollut päästä ulos.
- Koeti toistuvasti sylitellä vähän psykoa kissaamme, joka vastasi repimällä käteni verinaarmuille, syvillekin. Varmaan osa näytti veitsellä tehdyiltä!
- Sama koira, joka todisti minun lentämistäni nenälleni villiintyi kun pelleilin työntämällä meetvurstin siivua ulos suusta, koira pomppasi koettaen napata herkun ja puri huuleen. Tikit tuli, oma moka.
- Selitin jotain hiustenkuivan kädessä, tehostin asiaani huitomalla ja iskin itseltäni huulen halki sillä kuivaajalla.
- Olin ottamassa kahvia, käännyin toivottamaan huomenta keittiöön tulleelle miehelleni ja osuin jotenkin (kyynerpäällä?)kahvipannuun , joka heitti jaloilleni tulikuumat kahvit. Lyhyet yösortsit eivät paljoa suojanneet ! Kipu oli hirveä ja arvet jäi. Pahimmat arvet tähän mennessä.
Ihmisyys on letaali ominaisuus. Voimaa ja parhautta sinulle ❤
Olin kiipeämässä trampoliiniin keittiötikkaita pitkin, jonka metallijalka upposi nurmikkoon. Kaaduin tikkaat mukanani ja onnistuin saamaan viillon hyvin lähelle strategisia paikkoja....
Vierailija kirjoitti:
Juoksin bussipysäkille jotta ehtisin seuraavaan bussiin. Juuri kun olin juoksemassa suojatielle (oli vihreä valo) kompastuin reunakivetykseen. En kuitenkaan kaatunut täysin maahan vaan sain itseni pidettyä pystyssä mutta polvet lähti alta ja koska minulla oli kova juoksuvauhti edelleen päällä jäin ns. Kyykkypaska-asentoon enkä pystynyt pysäyttämään vauhtiani. Juoksin kyseisessä kyykkypaska-asennossa suojatien yli ja tajusin et ei hitto mun on pakko syöksyä maahan mahalleen tai muuten vauhti ei pysähdy ikinä ja juoksen päin vastapäistä rakennusta. Lopulta laitoin kädet eteeni suoraksi ja syöksyin asfaltiin. Housuun tuli reikä ja polvesta verta mutta isoimman kolauksen sai itsetuntoni, koska olin juossut ” ankkajuoksua” hätääntynyt ilme kasvoillani pitkin mannerheimintietä kymmenien ihmisten seuratessa vieressä tilannetta. Ihmiset tulivat hieman huvittuneita kysymään onko mulla kaikki hyvin.
Apua, mun revähti juuri selästä jotain kun nauroin tälle... Anteeksi!
Joo. Pyöräillessä sain jostakin päähäni idean: pyöräily silmät kiinni voisi olla hauskaa! No, onnistuin ajaan ojaan ja siellä ojassa oli tottakai kiviä! Sitten polveen haava, vaikka oli pieni nii tuli aivan älyttömästi verta. Muuallekkin haavoja + 2 km kävely kotiin.👍
Mikäidea kirjoitti:
Joo. Pyöräillessä sain jostakin päähäni idean: pyöräily silmät kiinni voisi olla hauskaa! No, onnistuin ajaan ojaan ja siellä ojassa oli tottakai kiviä! Sitten polveen haava, vaikka oli pieni nii tuli aivan älyttömästi verta. Muuallekkin haavoja + 2 km kävely kotiin.👍
Ja siinä polvessa oli side pari päivää.
Vierailija kirjoitti:
Allu414 kirjoitti:
Raivasin kerran häkki varastoa ja nurkassa oli yksi risa jalka lamppu minkä halusin viedä jäte lavalle . Edessä oli kuitenkin kaksi polkupyörää ja ajattelin että siitä vaan kiipeen yli hakemaan sen jalka lampun no eihän se sitte mennykkään ihan niinkuin ajattelin . Just kun olin haja reisin pyörien päällä jalka lipesi ja putosin pimpetti eeellä pyörien päälle ! Aissaaaatanaa !!!
Ihan kuin olisi joku potkaissut nahka pimpettiin .Tai pahempaa xD Sinne jäi lamppu ja varasto raivaamatta !Tässä taisi olla yksi kirjoitus virhe. Eikös se ole "polku pyörä" ?
Onko kivaa olla ilkeä? Aito sarkasmi lyö ylöspäin.
13-vuotiaana eli vuosia sitten vedin kännit ja kaaduin portaissa, naama verillä heräsin terveyskeskuksessa. Onneksi enää paha muisto. Toivottavasti omat lapset ei tee mitään tyhmää